92 תואר שני תוכניות ב רומניה for 2024

תואר שני תוכניות ב רומניה for 2024Filter
    • Târgoviște, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, רומנית

    ייעודה של תכנית המאסטר הבינלאומית – הנדסת מערכות חשמל משולבות בכלי רכב היא לקדם חינוך ומחקר מדעי על פי הבקשות להשתלבות בחברת הידע, בכל הנוגע לגיבוש ופיתוח מרחב החינוך האירופי והמרחב האירופי למחקר מדעי על ידי קידום הערכים הגדולים ברמת כל הפעילויות והתהליכים השוטפים.

    • Suceava, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנון מוצרי תיירות חדשים וניהול יעדים היא התוכנית הראשונה, ועד כה, היחידה לתואר שני ברומניה בתיירות, המכוונת לחדשנות וניהול יעדי תיירות. תכנית הלימודים החדשה לתואר שני הנלמדת באנגלית הוקמה כמענה למחסור בהכשרה אקדמית ומקצועית ברומניה בניהול יעדי תיירות, וכן כדי לספק את הצורך בהקניית מיומנויות ויכולות תיירותיות ברחבי העולם.

    • La Rochelle, צרפת
    • Athens, יוון
    • + 4 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית מאסטר משותפת זו בביוטכנולוגיה ימית היא תכנית רב-תחומית משולבת המוצעת במסגרת אחת האוניברסיטאות האירופיות הטרנס-לאומיות הראשונות. התכנית מספקת לסטודנט השכלה אקדמית איכותית, בונה מיומנויות מקצועיות בתחום הביוטכנולוגיה הימית (נקראת גם ביוטכנולוגיה כחולה) ועוזרת להתמודד עם האתגרים הגלובליים שלה.

    • Cluj-Napoca, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית נותנת מענה לצרכים הנוכחיים של מערכת ההשכלה הגבוהה הכלכלית באמצעות תהליך הוראה המכוון לשוק העבודה, דבר שהושפע מאוד משינויים ודרישות חדשות בנוגע למיומנויות שדורשים בוגרים. הוא מציע את המסגרת הארגונית לפיתוח מיומנויות לזיהוי וניצול הזדמנויות עסקיות בינלאומיות. התוכנית מעניקה לסטודנטים את הידע והכישורים להצליח בסביבה העסקית התחרותית והגלובלית של ימינו. זה מושג על ידי שימוש בתמהיל מאוזן של מרכיבי למידה פעילים תיאורטיים, מעשיים ופרויקטים.

    • Timișoara, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר של אינטליגנציה מלאכותית ומחשוב מבוזר הנלמדת באנגלית שואפת להציע כישורים בתכנון מערכות חכמות עם יישום בתחומים מדעיים וטכניים שונים ובשימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר במחשוב בעל ביצועים גבוהים ומחשוב מבוזר. זוהי תכנית שנתיים המאורגנת בשלושה סמסטרים המוקדשים להוראה ותכנית רביעית המתמקדת בפעילויות מחקר והכנת עבודת גמר לתואר שני. לסטודנטים יש הזדמנות להשתמש בתשתית של מעבדת מחשוב עתיר ביצועים, ולהשתתף בפרויקטי מחקר בינלאומיים ובפרויקטים תעשייתיים הנערכים בשיתוף עם חברות IT.

    • Bucharest, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים בת שנתיים זו נועדה להכשיר אנשי מקצוע עתידיים לענייני ציבור לצורך הסתגלות גבוהה יותר לסביבות עבודה רב-תרבותיות ויותר דיגיטליות, תוך תרומה לקידום פיתוח בר-קיימא מקומי, לאומי ובינלאומי, ומאמצי אחריות חברתית.

    • Bucharest, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    לאחר מחזור הלימודים הראשון (רישיון), תואר שני ב"יעילות אנרגטית של מתקני בניין טכניים", EEITB מוסיף לכישורי המהנדסים, ידע מעמיק בתחומי המחקר העיקריים שפותחו בפקולטה שלנו: אנרגיית בנייה, נוחות בסביבות פנימיות, התנהגות מערכות בניין טכניות (אוורור, חימום, קירור, מיזוג אוויר, מתקני חשמל, תאורה, מתקנים סניטריים, ניהול אוטומטי, אקוסטיקה, מערכות זיהום אוויר וסינון, מקורות אנרגיה מתחדשים).

    • Budapest, הונגריה
    • Trento, איטליה
    • + 4 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ב- EIT Digital אנו רואים באבטחת סייבר את אחת מאבני היסוד של יצירת חברה דיגיטלית בטוחה ומכילה. נוכחות הכל של הטכנולוגיה הדיגיטלית גרמה לכך שאבטחת סייבר אפילו הפכה למרכיב חיוני בהגנה על הערכים הדמוקרטיים שלנו.

    • Oradea, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים מעניקה, תחת מערכת ההשכלה הגבוהה המאורגנת כיום, את הכנתם של מומחים, המסוגלים להשתלב בצורה מיטבית בשוק העבודה המקומי והבינלאומי. המקצועות התיאורטיים והמעשיים אותם עוברים התלמידים מספקים להם כמות משמעותית של ידע שנצבר לא רק בתחום ניהול ותכנון התיירות אלא גם בתחומים אחרים הקשורים ומשלימים: מערכות מידע גיאוגרפיות, קרטוגרפיה, פיתוח אזורי ומקומי וכו '.

    • Pitești, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה של תכנית הלימודים היא להכשיר מומחים בעלי כישורים בתחום הניהול האסטרטגי ופיתוח עסקי, המסוגלים להוביל, לנהל ולפתח ארגונים / חברות פונקציונליות כלכלית בשוק עולמי, בכלכלת ידע ובסביבה עסקית המשתנה כל הזמן. .

    • Iași, רומניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית לימודים בינתחומית מודרנית שהוצעה בפקולטה להנדסה אזרחית מאז 2005, תכנית המאסטר הראשונה שנלמדה באנגלית בתחום ההנדסה האזרחית ברומניה. התוכנית נועדה לסייע לתלמידים לצבור מומחיות בעיצוב מבני הנדסה אזרחית, לפתח מיומנויות בניהול פרויקטים של בנייה, ניתוח אלמנטים סופיים ורבים אחרים.

    • Galați, רומניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, רומנית

    המשימה של תכנית זו היא דידקטית (מתן חינוך) ושל מחקר מדעי, רומז, מצד האחד, העברת ידע מקצועי בתחום של מדע פלילי, ומצד שני, הכשרת הסטודנטים בפעילות המחקרית.

    • Bună Ziua, רומניה

    בקמפוס

    רומנית

    הכשרה שנתיים מוסמכת (120 נ"ז) לקראת שירות פסטורלי בכנסיות הרפורמיות, הלותרניות והיוניטריות. מטרת המאסטר למדעים (MSc) היא כפולה. מצד אחד, הוא נותן הזדמנות לרכוש את הידע התיאולוגי המעשי הרב -תכליתי הנדרש לשרת פסטורלי.

    • Bună Ziua, רומניה

    תוכנית זו היא חלק מהפקולטה למדעי הרוח.

    • Petroșani, רומניה

    בקמפוס

    רומנית

    תכנית התואר השני מופנית לבוגרים בעלי רישיון בתחום ההנדסה האזרחית, אך גם למורשים בתחומים טכניים אחרים. המשימה העיקרית של תוכנית התואר השני היא לספק לסטודנטים את הכישורים הקוגניטיביים וההתנהגותיים הדרושים כדי להפוך למומחים טובים בתחום הבנייה התת קרקעית עם יעדים שונים (כרייה, הידרוטכניקה, מנהרות, רכבת תחתית, מעברים תת קרקעיים), המיוצרים בתנאים גיאוטכניים שונים.