361 תואר שני תוכניות ב פורטוגל for 2024

תואר שני תוכניות ב פורטוגל for 2024Filter
    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    האקדמיה לעסקים בכדורגל היא מובילה עולמית בחינוך עסקי לכדורגל שמטרתה להאיץ את ההתמקצעות של תעשיית הכדורגל ולפתח מנהיגים נוכחיים ועתידיים במשחק. ה- FBA , שנוסדה ב-2017 ומבוססת בשוויץ, ידועה בעיקר בזכות תואר הדגל שלה - המאסטר המקצועי בכדורגל עסקי - שהיא תוכנית של 12 חודשים עם שני כניסות בכל שנה.

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית

    המאסטר בכלכלה עסקית ותחרותית הוא תואר שני לאחר התעסוקה שנלמד בפורטוגזית, המבקש לספק הכשרה ייעודית בתחום כלכלת החברה ואסטרטגיה עסקית ובתחום התחרות והרגולציה של מגזרים. .

    • Porto, פורטוגל

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה העיקרית של תואר שני בשיווק היא להבטיח את הקשר בין התיאוריות והמודל הנלמד לבין מציאות הבעיות בפעילות השיווק של ימינו. לפיכך, אנו נוטים להשתמש במידת האפשר בגישת הוראה אמפירית, יחד עם מחקרי מקרה. פיתחנו גישה פרגמטית, שמניעה את התלמידים לייצר מחקר שימושי.

    • Monte de Caparica, פורטוגל

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לתואר שני זה המטרה הכוללת להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים להתאים לצרכים של תעשיית החקלאות הימית, לתרום הן לשיפור קיימות הייצור, בריאות, שפיות ורווחה בחקלאות ימית והן לעלייה באיכות בטיחות המזון ובריאות הציבור. . הוא מתמקד בעקרונות של חקלאות ימית ובגורמים העיקריים המשפיעים על הכדאיות של חוות בעלי חיים ואצות לחקלאות ימית, כמו גם מערכות ייצור מזון, הכשרת אנשי מקצוע בעלי כישורים גבוהים שיוכלו להשתלב בתעשייה. התואר השני בחקלאות מים בת קיימא (120 ECTS) מקנה את ההסמכה לתואר שני.

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    פורטוגזית

    ההתמחות במדע ומערכות מידע גיאוגרפיות שואפת לספק את המסגרת הטכנית והמדעית הקשורה לניתוח מידע גיאוגרפי וטכנולוגיה, עם דגש מיוחד על מיומנויות הקשורות למידול וניתוח של נתונים מרחביים, ותכנון ותכנון של מערכות מידע גיאוגרפיות בארגונים.

    • Leiria, פורטוגל

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מטרתו בעיקר לספק ידע יישומי מתקדם בנושאים מקצועיים המקבלים חשיבות אסטרטגית עבור המדינה והאזור. בהתאם, היעדים כוללים רכישת ידע תיאורטי על ידי הסטודנטים והמיומנויות הדרושות ליישומו בתחומי האלקטרוניקה והתקשורת, או אנרגיה ואוטומציה. הקורס נועד גם לאפשר לבעלי תואר בהנדסת חשמל להמשיך את לימודיהם בכך שהם מאפשרים התמחות ועדכון טכני / מדעי של אנשי מקצוע. הקורס נועד גם לתרום באופן פעיל לקידום הפיתוח הטכנולוגי הלאומי ולהגברת הערך המוסף בתעשייה של המדינה והאזור, באמצעות פיתוח פרויקטים, עבודות גמר ומיקומים תעשייתיים בחברות ובמוסדות מו"פ.

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    מקצוע ההנדסה האזרחית מאפשר למי שמאמץ אותו להשתתף בשליטה רציונלית, יעילה ומקיימת מבחינה סביבתית של איתני הטבע לטובת האוכלוסיות. כמהנדס אזרחי, אחד הוא הגיבור או השותף להרפתקה: שיפור רווחתה ואיכות החיים של האנושות. על מהנדסים אזרחיים מוטלת החובה להבטיח את אבטחתם של מבנים ומערכות חיוניים לפעילותן של חברות מודרניות והם נושאים על כתפיהם את האחריות לאינספור חיים; הכישלון של מבנה כמו גשר, סכר או בניין תמיד מוביל לתוצאות קטסטרופליות.

    • Vila Nova de Gaia, פורטוגל

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    פורטוגזית, אנגלית

    אבטחת סייבר עוסקת בהגנה על מידע. מניעה, איתור והפחתה של התקפות סייבר חיוניים עבור חברות מצפוניות וחברה מודרנית.

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ממשל ים היא תוכנית בינתחומית, ייחודית וחדשנית המוקדשת ללימוד כל הנושאים הקשורים למשילות האוקיינוסים. מצטיינות בינלאומית כאחת מתכניות המאסטר הטובות ביותר ברמה העולמית, היא תועבר להרצאה באנגלית, ותחזק את היקפו הבינלאומי, מתוך מודעות לכך שבאוקיינוסים אנו עומדים באתגרים וההזדמנויות העיקריות לפיתוח גלובלי בר קיימא.

    • Lisbon, פורטוגל

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר הזה מיועד לאלו האמיצים מספיק כדי להגדיר את ההגדרה שלהם להצלחה. הצלחה שמגיעה הרבה מעבר לפרט ומייצרת השפעה משמעותית בכל החברה. אלו הם מחליפים המשחק האמיתיים ואתה צעד אחד קרוב יותר להיות אחד מאיתנו. תואר שני Nova SBE ביזמות וחדשנות השפעה היא חווית למידה מעשית עם איזון נכון בין תיאוריה לפרקטיקה עבור סטודנטים רב תחומיים. אנו מטפחים את הכישורים האנושיים והמקצועיים שלך כדי שתוכל לאמץ את הפוטנציאל הפנימי שלך ולהשאיר את חותמך בעולם.

    • Palma de Cima, פורטוגל

    זמן מלא

    14 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בפיננסים (פוסט ניסיון) היא תכנית לאחר ניסיון המיועדת לסטודנטים עם עד 5 שנות ניסיון מקצועי המעוניינים להמשיך בקריירה בינלאומית. תכנית הלימודים משלבת תיאוריה ופרקטיקה עם גישה מעשית, הניתנת על ידי הקורסים החדשניים והפרופסורים המובילים שלנו. התוכנית מטפחת קשרים מקצועיים ואישיים חזקים עם עמיתים ומומחים בתעשייה מכל רחבי העולם (גרמניה, צרפת, בריטניה, איטליה, ארה"ב, קנדה, ברזיל וכו').

    • Braga, פורטוגל

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בתקשורת דיגיטלית בפקולטה לפילוסופיה ומדעי החברה עונה על הצורך להכשיר חוקרים ואנשי מקצוע המצוידים במיומנויות תיאורטיות, טכניות ומעשיות לנתח, לבנות ולנהל את הפרדיגמה התקשורתית החדשה הזו ואת החברה הדיגיטלית החדשה הזו.

    • Lisbon, פורטוגל
    • Padua, איטליה
    • + 1 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    MEDfOR היא תכנית קורס מאסטר ברמה עולמית בת שנתיים. הדגש של MEDfOR הוא להכין את דור העתיד של מהנדסים, מנהלים, חוקרים ומורים העוסקים בייעור ים-תיכוני וניהול משאבי טבע.

    • Evora, פורטוגל
    • Rome, איטליה
    • + 1 more

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת ARCHMAT היא לספק לתלמידים מיומנויות מיוחדות בארכיאולוגיה ואפיון אנליטי של חומרים מהפרהיסטוריה (מגליתית) ועד לתקופה הקלאסית (יוונית ורומית). הלימוד והשימור של חומרי מורשת תרבותית הם תחום מחקר בעל קונוטציה רב-תחומית חזקה ודורש מיומנויות המתפרשות על פני תחומי המחקר של מדעי הרוח והמדע. ARCHMAT מספקת פלטפורמה משותפת ומשולבת לסטודנטים מצוינים המגיעים מרקע חינוכי מדעי או מדעי הרוח כדי להבין את השיטות המדעיות המתקדמות המשמשות לחקירת חומרים ארכיאולוגיים ומטרתה ליצור מומחים מקצועיים מתמחים ביותר בתחום המתפתח של ארכיאומטריה, כלומר מדעי הפיזיקה-כימיה יישומית לחקר חומרי מורשת ארכיאולוגית ותרבותית.