267 תואר שני תוכניות ב פולין for 2024

תואר שני תוכניות ב פולין for 2024Filter
    • Wrocław, פולין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני מיועד לסטודנטים המצפים להמשיך בקריירה ניהולית בעסקים בארץ מולדתם או בחו"ל. התכנית מספקת כישורים כלכליים וכישורים הדרושים להתמודדות עם אתגרי הניהול של המורכבות הגוברת בכלכלה המודרנית.

    • Wrocław, פולין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי המאסטר השנתיים בפיזיקה תיאורטית מעניקים הכשרה תחרותית בינלאומית ברמה גבוהה בפיזיקה תיאורטית, המנחים את גבולות המחקר המודרני בתחומים העיקריים הבאים: 1. תורת שדות קוונטים ו- QCD, פלזמה של קוורק-גלואון, 2. קלאסית. וכוח המשיכה הקוונטי, 3. תורת השדה הקונפורמלית ומיתר הבוזוני, 4. פיזיקת הניוטרינו, 5. תורת השדה המעוותת, פורמליזם kappa-Poincare, יחסיות כפולה מיוחדת, 6. מכניקת קוונטים על-סימטרית, מודלים שלמים, 7. מכניקת קוונטים מודרנית, הסתבכות, דינמיקה לא לינארית, 8. פיסיקה בגוף רב ומכניקה סטטיסטית, 9. כוכבים קומפקטיים.

    • Warsaw, פולין
    • Stuttgart, גרמניה
    • + 4 more

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המאסטר במערכות מזון מפתחת כישרונות מובילים עבור מגזר המזון, על ידי הכשרת מנהיגי העתיד. מאורגנת על ידי מוסדות אקדמיים מובילים ושותפים תעשייתיים מרחבי רשת השותפים שלנו, תוכנית זו שמה לה למטרה להכין אותך לשינוי עתידי של מערכת המזון ולהגביר את התחרותיות של החברות בהן בחרת לעבוד.

    • Gdańsk, פולין

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו מספקים חינוך מקיף לתכנון ברמת תואר שני, עם התמקדות מיוחדת בערים, בסביבה הטריטוריאלית שלהן ובטרנספורמציה שלהן. הגישה שלנו היא עיצובית עם רקע תיאורטי מוצק. נושאי תכנון עירוני, אזורי וחוצה גבולות, תכנון אסטרטגי, התחדשות עירונית, כלי תכנון חדשים כלולים גם הם בתוכנית.

    • Katowice, פולין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המאסטר הבינלאומית המשולבת, שפותחה ויושמה במשותף על ידי ארבע אוניברסיטאות אירופיות שונות, מספקת חווית למידה טרנספורמטיבית שנועדה לפתח מנהיגים גלובליים להוביל צוותים מגוונים מבחינה תרבותית ומפוזרים גיאוגרפית בסביבות רב-תרבותיות. מטרתו ליצור סביבת למידה דינמית על ידי טיפוח אינטליגנציה פסיכולוגית, עסקית ותרבותית; קידום תקשורת בין-תרבותית; על ידי לימוד על הקשרים גלובליים, מיומנויות ופתרון בעיות. הוא מבוסס על הסינרגיה של אסטרטגיות עסקיות, מנהיגות, תרבות ולמידה המהוות מסגרת רב-ממדית המובילה לפיתוח מנהיגים עסקיים בעלי אוריינות גלובלית.

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, פולני

    לימודי תואר שני הם המשך טבעי ללימודי הנדסה. הודות ל-UEM תוכלו לקבל תואר שני בהנדסה בין כותלי אוניברסיטה אחת אשר יאפשר לכם להיות מוכנים עוד יותר לאתגרים המקצועיים שמציב שוק העבודה.

    • Rennes, צרפת
    • Granada, ספרד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, צָרְפָתִית

    תוכנית Europubhealth+ היא תואר שני משותף של Erasmus Mundus שהוכר כ-Master of Excellence על ידי הנציבות האירופית מאז 2006. שבע אוניברסיטאות אירופיות ידועות משתפות פעולה כדי להעביר את הקורס לתואר שני Europubhealth+ . התוכנית נהנית כעת מרשת בינלאומית תוססת של אנשי מקצוע ואנשי אקדמיה בתחום בריאות הציבור, ויותר מ-435 בוגרים מ-86 לאומים שונים.

    • Olsztyn, פולין

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקולטה למדעי המזון של UWM באולשטין, בשיתוף הפקולטה להנדסת מכונות והנדסת תהליכים של האוניברסיטה למדעים שימושיים באופנבורג, מציעה הזדמנות ללמוד במשרה מלאה, 3 סמסטר, תואר שני לתואר שני ב טכנולוגיית המזון ותזונת האדם, בתחום הנדסת המזון.

    • Paris, צרפת
    • Madrid, ספרד
    • + 4 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית שנת לימודים כללית מלאה זו בת שנתיים במשרה מלאה מספקת את האפשרות ללמוד בארבע מדינות, עם אפשרויות החל מששת הקמפוסים האירופיים של ESCP ועד למעלה ממאה שותפים ברחבי העולם.

    • Kraków, פולין

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית מכוונת להעמיק את הידע בתחום הכספים והחשבונאות בתחום המדיניות המוניטרית והפיננסית, חשבונאות ניהולית, מימון מקומי ומשק בית, דוחות כספיים, הנדסה פיננסית, מיסוי; בוגרים מצוידים בידע מיוחד החיוני בעבודות בחברות ומוסדות בינלאומיים בשווקים הפיננסיים הקשורים למימון ארגוני וחשבונאות.

    • Szczecin, פולין

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסת מכונות של הנדסת מכונות - תחום התמחות בנייה ותפעול של מערכות אנרגיה ימית הוא בנייה ותפעול של מערכות אנרגיה ימית מוענק תואר מגיסטר הנדסה (המקביל לתואר שני בהנדסה). האדם יכול לבצע תפקיד של קצין במחלקה להנדסת כלי שיט ימיים או להיות מועסק במספנת תיקונים וכן במחלקות תחזוקה של מפעלים כגון תחנות חשמל והסקה, מפעלי נייר, מפעלי פלדה, נמלים, מכוני טיהור שפכים, ותחנות שאיבה.

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית, פולני

    • Łódź, פולין

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, פולני

    התכנית להנדסת טקסטיל היא המשך לתכנית למחזור א'. היא מכשירה מומחים בתחום עם פוטנציאל גבוה לחדשנות. תכנית הלימודים מאפשרת ללמוד את המיומנויות הקשורות לעיצוב והנדסת טקסטיל ליישומי רפואה, ספורט ותחבורה המבוססים על טכנולוגיות החומר העדכניות ביותר. התלמידים גם לומדים לפתח יישומי טקסטיל מיוחדים לתחומים רבים ושונים של פעילות אנושית.

    • Lublin, פולין

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים לפיתוח תוכנה ושירותי אינטרנט יש הזדמנות להכיר את שלוש הפלטפורמות הניידות הפופולריות ביותר: אנדרואיד, Microsoft Windows ו-iOS. תכניות הלימודים מתמקדות בנושאים כמו מסדי נתונים ניידים, תכנות יישומים לשלוש הפלטפורמות הנ"ל, עיצוב יישומים ומידול שלהם, ניהול פרויקטים בתוכנה, איסוף מידע מחיישני מכשירים ניידים, שימוש ב-GIS ו-GPS ועוד רבים אחרים.

    • Kraków, פולין
    • Freiberg, גרמניה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    אירופה של היום זקוקה לכוח אדם מיומן לתעשיית חומרי הגלם, המהווה את הבסיס לפיתוח טכנולוגיות ותעשיות חדשניות של העתיד. חוסר האיזון הגדול בין רכישת חומרי גלם לצריכה שקיים באירופה מחייב מחויבות גדולה יותר לאבטחת שרשראות אספקה. אסטרטגיה כזו דורשת רכישת כוח אדם מיומן ויזמי עם מודעות לפעילויות בר קיימא בין טכנולוגיה, כלכלה, חברה וסביבה. התכנית לתואר שני בהנדסת כרייה בעלת תווית RaVen EIT נענית לאתגר זה בכך שהיא מציעה תכנית חינוך חדשנית המציעה גישה מקיפה למשאבים בדגש על שרשרת ערך הוליסטית ועל סגירת הפער בין ההיצע והביקוש לגולמי. חומרים. המטרה תתבצע לאורך מסלול למידה פעיל המערב את התלמידים ומחפש פתרונות לא שגרתיים שיכולים לקרב אותנו לכלכלה עצמאית יותר (החזרת משאבים טבעיים) ולפיכך, ברת קיימא יותר. שלושת השותפים האוניברסיטאיים המשתפים פעולה, המייצגים קשת גיאוגרפית ותרבותית רחבה ומשתפות פעולה עם שני הצדדים של משולש הידע, תורמים לתכנית שילוב של מומחיות ודפוסי חשיבה יזמיים ביותר.