470 תואר שני תוכניות ב מקסיקו for 2024

תואר שני תוכניות ב מקסיקו for 2024Filter
    • San Francisco, ארצות הברית
    • Buenavista, מקסיקו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המורה לאמנויות בלימודי הגירה הוא תוכנית של שנתיים, 31 יחידות שמתחילה בכל סתיו. לסטודנטים ניתנת האפשרות ללמוד באוניברסיטה היברו-אמריקאית במקסיקו סיטי (השיעורים מתבצע באנגלית) במהלך הסמסטר השני, אך תוכנית הלימודים זהה מוצעת ב- USF . סטודנטים הלומדים במקסיקו סיטי חוזרים ל- USF בשנה השנייה. התכנית כוללת חמישה קורסי ליבה, ארבעה קורסים מיוחדים, ארבעה סמינרים מחקריים. בקיץ שדה עבודה וטיולים טבילה זמינים, כולל הזדמנויות המוצעות ברחבי העולם על ידי יותר מ 200 ישועי אוניברסיטאות ומכונים הקשורים ישועי סוכנויות שירות חברתי.

    • Monterrey, מקסיקו

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו הותאמה כדי להציע לך את אותה חווית EGADE יוצאת דופן בכיתה בשילוב עם תוכן המועבר באמצעות פלטפורמות דיגיטליות. אנו מספקים תמיכה מותאמת אישית לכל המועמדים לתכנית ולמועמדים שהתקבלו במהלך תהליך הקבלה של EGADE.

    • Tlaquepaque, מקסיקו

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    על מנת להתמודד עם האתגרים הטמונים בחיינו כיום, עלינו להתייחס להשתתפות המגזרים היצרנים בהתפתחות חברתית -כלכלית מנקודת מבט אחרת. התוכנית שלנו מציעה פיתוח ויישום של עיצוב אסטרטגי באמצעות חמישה עקרונות ליבה המייצרים ערך לארגונים יצרניים בעולם מותנה: גישה מוכוונת-אדם, חזון אקולוגי מערכתי המבוסס על כלכלות מעגליות, מיקוד בין-תחומי וטרדיסציפלינרי, מחויבות לתרום את ערך החדשנות, ומודעות ביקורתית למעברים תרבותיים. עכשיו הזמן לתרום ליצירת עולם אחר, שבו עיצוב וחידושים עומדים לשירותם של אנשים, בקשר עם הטבע, ותורמים לחברה הוגנת ושוויונית יותר.

    • Madrid, ספרד
    • Online
    • + 1 more

    משרה חלקית

    15 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    גלה את הקשר בין אדריכלות, תכנון ערים, עסקים וערים - וכיצד הם יכולים להגיש בקשה לפרויקטים מורכבים של נדל"ן. על מנת להפוך לאנשי מקצוע מובילים של העתיד, סטודנטים לתואר שני בנדל"ן המקוון שלנו עשויים להישאר עם הטרנדים העדכניים ביותר, ליישם כלים דיגיטליים חדשניים ולהיות בעלי הבנה הוליסטית בת-קיימא של גורמי הנדל"ן הנוכחיים. תואר שני זה 15 חודשים במשרה חלקית הוא תואר שני מקוון בנדל"ן, בשילוב עם חמישה שבועות של מפגשים פנים אל פנים - מה שהופך אותו לתואם לחייהם המקצועיים והאישיים של התלמידים.

    • Online Mexico

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    עם תואר שני בעסקים בינלאומיים וסחר חוץ תוכל להתמודד עם כל האתגרים המתעוררים בתהליך הבינאום של חברה. אתה תקרין את הקריירה שלך בהתמחות במגזר שבו ההזדמנויות המקצועיות מתרבות. בקורס לתארים מתקדמים תקבלו בסיס איתן בניהול עסקים בינלאומי, לימוד מהבסיסי ביותר ועד למומחה ביותר, המאפשר לכם לגלות במה להתמקד ובכך להדריך את פעילותכם בתחום ההכוונה והניהול המקיף של סחר חוץ ו. האינטרנציונליזציה של החברות.

    • Online
    • Buenavista, מקסיקו
    • + 3 more

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    פורטוגזית

    תואר שני Structuralia בגיאוטכניקה היא תכנית שמטרתה לחזק, להגדיל ולגבש את הידע והמיומנויות של אנשי מקצוע במגזרי הבנייה, הגיאולוגיה וההנדסה האזרחית בהנדסה גיאוטכנית. לשם כך, עוסקת התכנית, בסך הכל בתשעה מודולים, בהיבטים העיקריים הקשורים לדיסציפלינה זו.

    • Valle de Bravo, מקסיקו

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    למד חוק סביבתי ומדיניות ציבורית בסביבה בינתחומית, עם מומחים המוקדשים לתכנון, יישום והערכה מקיפה של המסגרת הרגולטורית והמדיניות הציבורית. התואר השני במשפט סביבתי ומדיניות ציבורית מתייחס לרגולציה ולמדיניות ציבורית מיישומה בפועל ולא רק מבחינה רעיונית; סקירה ביקורתית של ההשפעה האפשרית על צדק ושוויון חברתי-סביבתי דרך המרחב הפרטי או הציבורי.

    • Monterrey, מקסיקו
    • Online Mexico

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    הנדסה הייתה אחת ממאירות ההתקדמות הגדולות בחברה המודרנית, שכן היא איפשרה לנו להתעלות מעבר לגבולות הטבעיים של האדם. כיום קיימות נסיבות תובעניות ביותר, כגון אוכלוסיית יתר, לחץ גובר על משאבי טבע, חברות מחוברות-יתר וחידושים המתפשטים ברחבי העולם בפחות ופחות זמן; מול פנורמה זו, גובר הצורך להכין מומחים בתחום ההנדסה עם חזון רחב ואנליטי יותר, חיוני להתקדם לעבר חברה מודרנית המבוססת על איור, ידע ודיאלוג ביקורתי.

    • Puebla City, מקסיקו

    משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    ההנהלה תואר שני ניהול פיננסי התוכנית חותרת לצרכי העולם הפיננסי החדש "על ידי התמקדות ביכולות הליבה: אוריינטציה בינלאומית, מעמיק ומומחיות פיננסית, ואת כישורי ניהול ויכולות אנליטיות חיוני בסביבה משתנה.

    • Chihuahua, מקסיקו

    זמן מלא

    4 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    התכנית מתמקדת בהכשרה מקיפה של משאבי אנוש ברמת התואר השני, אשר על ידי מעורבות בפעילויות יצירת ידע, תיקוף ו/או העברה, כמו גם הכשרה מקצועית, מגיבים בהצעות חדשניות ומבוססות ידע לדרישות פתרון לבעיית מערכות ייצור בעלי חיים, שימוש בר-קיימא וניצול משאבי טבע בצ'יוואווה, במקסיקו ואף מעבר לגבולותיה.

    • Caracas, ונצואלה
    • Panama City, פנמה
    • + 5 more

    זמן מלא

    בקמפוס

    המאסטר במימון הוא תוכנית דו לשונית (50% ספרדית ו-50% אנגלית), מתמחה מאוד בתחום, שנועדה לענות על הצרכים החדשים של המגזר הפיננסי העולמי...

    • Buenavista, מקסיקו

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    מאסטר בתקשורת עם Virtual Media הוא מכוון להכשיר מורים כדי לקיים פרויקטים תקשורת מקצועית באמצעים וירטואליים, נתמך על ידי הדומיננטיות של טכנולוגיות דיגיטליות שפות תכנות.

    • Naucalpan de Juárez, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מה תלמד? תוכלו לפתח, לשלוט ולהעריך מערכות איכות לשיפור התפוקה בארגונים. תוכלו לעצב ולפתח תוכניות אסטרטגיות באיכות כוללת. תוכל ליישם IT על מנת לשפר את תהליכי האיכות הכוללים של כל ארגון.

    • Puebla City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    תוכנית זו מיועדת לבוגרי תואר ראשון והנדסה בכלל המעוניינים בפיתוח כישורים ויישום ידע בתחומים מנהליים וחדשנות טכנולוגית להציע פתרונות אסטרטגיים לבעיות הנוכחיות.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מה תלמד תרכוש את הידע הבא: הערכות פסיכולוגיות ומדידות, וכן גישות ראיונות פסיכולוגיות והשלכותיהן. תהליכים פסיכו -סוציאליים רב -תרבותיים ותרבותיים, כמו גם בעיות פסיכולוגיה בעבודה והשפעת הסביבה הדיגיטלית על אנשים.