96 תואר שני תוכניות ב הרפובליקה הסינית for 2024

תואר שני תוכניות ב הרפובליקה הסינית for 2024Filter
    • 135號, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית התואר השני המוצעת על ידי המכללה להנדסה כוללת: הנדסת מכונות, הנדסה כימית ומדעי החומרים והנדסת תעשייה וניהול

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    M.Ed. בלמידה ובהוראה מתמקדת בהוראה ממוקדת-למידה, תיאוריות למידה ואסטרטגיות, למידה ניידת והערכת למידה.

    • Chiayi City, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    2 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית מאסטר, המספקת הכשרה אקדמית לסטודנטים במטרה להמשיך בקריירה אקדמית בהנדסת חשמל ב להשכלה גבוהה או מוסדות מחקר, נתפרת כדי להתאים לצורכים השונים של התלמידים במחקר האקדמי עתידם. עם הדרכה של יועצים, קורסי לימוד נועדו לצורכי התלמידים בכושר הטוב ביותר בכיוון מחקר עתידם.

    • Tainan, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חינוך תיאולוגי באונ' צ'אנג יונג הנוצריה, טייוואן נועדה הכשרת מנהיגים המחויבות שרודפים מגוון רחב של מקצועות כולל משרד קהילה, רבנות חולה, תנועות האקומנית, ארגונים וולונטריים, עבודה סוציאלית, למקצוע ההוראה, ועוד.

    • Hsinchu, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בגלל האישורים הרבים התחומיים של הסגל שלה ואת האיכות מהשורה הראשונה של מתקני המחקר שלה, GIEE מושך תלמידים איכותיים ממגוון דיסציפלינות הנדסה ומדע.

    • Hong Kong, הונג קונג
    • Hefei, הרפובליקה העממית של סין
    • + 4 more

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    זה מאסטר 18-חודש למדעים מידע וטכנולוגיה ניהול התוכנית יהיה לצייד אותך עם הידע העדכני ביותר בטכנולוגיית המידע וניהול, ולתת לך יתרון על פני אחרים בכיכר השוק.

    • Tainan, הרפובליקה הסינית
    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    בקמפוס

    תכנית מאסטר בריאת ספרות ובידור אינטראקטיבי (לימדה אנגלית) - תעשיית עיצוב טייוואן זכתה בפרסי 450 ב 4 פרסים עיצוב בינלאומיים גדולים ביפן G-מארק, IDEA ארה"ב, גרמניה אם וreddot ...

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    בקמפוס

    המשימה של המחלקה היפנית היא להציע מגוון רחב של קורסים ותוכניות גמישה כדי לענות על מגוון של צרכים חברתיים, וכן לחנך את התלמידים להיות אזרחים מוכשרים עם כישורי שפה מתקדמים תחושה העולמי.

    • Taichung, הרפובליקה הסינית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית לימוד אנגלית ובין תחומית מלאה המתמקדת ברפואה מותאמת אישית וחכמה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה ואותות ועיבוד ביו-רפואיים.

    • Causeway Bay, הונג קונג
    • Seoul, קוריאה הדרומית
    • + 2 more

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התוכנית תצייד אותך בחוש הכספי שאתה צריך כדי להצליח ולפתור אתגרים עסקיים בכל מגזר. לא משנה באיזו תפקיד אתה עובד, כישורים וידע בתחומים כגון מימון ארגוני; שווקים פיננסיים; חשבונאות פיננסית. יבנה את האמינות והיכולת שלך לראות את התמונה הגדולה של הארגון שלך בהקשר גלובלי.

    • New Taipei, הרפובליקה הסינית

    תכנית ה- Master of Arts (MA) במחלקה לשפות זרות וספרות מובילה לתואר פוסט-בגרות המיועד לאנשים המתעניינים בהוראת שפות מולטימדיה, תרבויות מערביות וספרות. תכנית הלימודים של התכנית מבוססת על סינרגיה של תיאוריה ופרקטיקה ופותחה כדי לסייע לתלמידים להפוך למלומדים ואנשי מקצוע מצטיינים בתחומי הספרות והשפה.

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    בקמפוס

    מחלקת RTF מספקת שתי תוכניות לסטודנטים העתידיים שלה לתארים מתקדמים לחיזוק מקצועותיהם. הסטודנטים יכולים להמשיך לתואר שני במסלול המחקר או לתואר שני באמנות (MFA) במסלול הייצור. הראשונה היא תכנית של שנתיים המיועדת לסטודנטים בעלי תובנה שרוצים להפוך לחוקרים כדי לערוך מחקר יישומי בקמפיינים תקשורתיים והשפעות תקשורתיות. האחרון הוא תוכנית לשלוש שנים המיועדת לסטודנטים יוצרים שרוצים להפוך לסופרים ומפיקים מקצועיים כדי לייצר עבודות יצירה לתקשורת בפורמטים שונים.

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    בקמפוס

    Taipei Medical University מאז 2001 מאז הקמתו, במשך יותר משמונה עשרה קיצים, לאחר דיקן לין ז'טאנג, הדיקן אירופה גנג ליאנג, נשיא צ'אנג הוי ודיקן וואנג דייואן לעבודה מאומצת, היווה קנה מידה ותוצאות רבות לאחר הלימודים מאז בשנה שעברה (2018) שמונה יו קיבלה את תפקיד הדקאן בפועל. לאחר כניסתו הרשמית לתפקיד הדיקן במרץ השנה (2019), הוא ישמור על רוח מרוצי הממסרים, יירש את הרצף, ישתמש בחשיבה חדשנית, ילמד שינוי, יאמץ התלהבות ויהפוך את בית הספר לרפואת שיניים לשלב הבא. עם המשימה "טיפוח הדור הבא של רפואת שיניים איכותית וכישורי מו"פ" והחזון "לעבוד קשה בבית הספר הבינלאומי לרפואת שיניים", יציע הצהרון ארבע אסטרטגיות של "פיתוח מגוון, עבודת צוות. , אינטגרציה בינלאומית ותפעול בר קיימא ". שש המטרות העיקריות של "שירות, הוראה, מחקר, קליניקה, תעשייה-אוניברסיטה ובינלאומית" מוקדשות לקידום תוכניות פעולה שונות לביצוע משימות ומשימות שונות

    • Taipei, הרפובליקה הסינית

    בקמפוס

    מטרות חינוכיות של תכנית המאסטר: לטפח כישרונות ניהול עם יכולות ניהול מתקדמות בתעשייה לטפח כישורי ניהול עם מחקר מעשי לטפח כישרונות ניהול עם טיפול הומניסטי לשתף פעולה עם פיתוח הגלובליזציה התעשייתית ולטפח כישרונות ניהול עם חזון בינלאומי 2. כישורי ליבה של תכנית המאסטר ניהול מתקדם ידע מקצועי ויכולת יישום מאמר כתיבה ויכולת חשיבה לוגית תרגול יחס מוסר עבודה ויכולת למידה של מנהיגות צוותים פרספקטיבה בינלאומית ויכולת מתקדמת בשפה זרה