756 תואר שני תוכניות ב הולנד for 2024

תואר שני תוכניות ב הולנד for 2024Filter
    • Haarlem, הולנד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    לפתח ראייה הוליסטית של קיימות ולהפוך לכוח מניע מאחורי תהליכי שינוי בר קיימא.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בחרונינגן תלמדו ביסודיות על שיטות המאפשרות להם לנתח ולדגמן נתונים (משניים, גדולים) כדי לעקוב אחר ביצועי השיווק של המשרד ולייצר תובנות חדשות ללקוחות. המידע והתובנות שנוצרו על ידי פרופיל Marketing Analytics ו-Data Science (MADS) (שנודע בעבר בשם Marketing Intelligence) משמשים כבסיס לקבלת החלטות שיווק אסטרטגיות וטקטיות מבוססות מחקר. החלק השני במינסטר מושתת על שני עמודים: שיווק מבוסס ערך ומימון. אתה לומד כיצד לעצב תוכניות שיווק היוצרות ערך הן ללקוחות והן עבור החברה וכיצד למדוד את ההשלכות הפיננסיות של אסטרטגיות שיווק.

    • Nijmegen, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ההתמקדות של התואר השני בבלשנות: שונות שפה ורב-לשוניות היא על נבכי השפה, כיצד אנשים לומדים ומשתמשים בה, ועל סוגי השונות השונים בשימוש בשפה היומיומית.

    • Groningen, הולנד
    • Limerick, אירלנד

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    SESyM מתמקד בהיבטים הרב תחומיים של מערכות אנרגיה. הוא מספק כישורי ניהול ותקשורת, כמו גם את הידע הטכני הנדרש כדי להתמודד עם אתגר המעבר של מערכת האנרגיה.

    • Apeldoorn, הולנד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הביקוש העולמי לאנשי מקצוע/מנהלי אבטחת סייבר או אבטחת מידע נמצא במגמת עלייה מכיוון שיש צורך הולך וגובר להגן על ארגונים (ויחידים) מפני האיומים ההולכים וגדלים של התקפות סייבר. קורס זה מתכוון לספק לסטודנטים את המושגים של אבטחת סייבר ואת המיומנויות הרלוונטיות לסייע בהגנה על עסקים מפני התקפות זדוניות כאלה. הקורס בנוי סביב שני תחומים עיקריים: (1) אבטחת מידע & ניהול משברים ו(2) יישום אבטחת סייבר. הבנה מקיפה של אבטחת סייבר היא קריטית לכל עסק בעידן זה של היפר קישוריות או עולם עסקי דיגיטלי. קורס זה יביא את הסטודנטים למערכת האקולוגית של אבטחת הסייבר, ויאפשר להם לקבל הצצה לאבטחת רשת, אבטחת יישומים, אבטחת ענן ואבטחת מחשבים

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בפילוסופיה בת שנה באוניברסיטת ליידן משלבת גישות היסטוריות ושיטתיות בפילוסופיה. הוא מציע הכשרה מתקדמת במתודולוגיות ומיומנויות פילוסופיות, כמו גם ידע מתוחכם של התפתחויות פילוסופיות מסורתיות ואחרונות.

    • Breda, הולנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני הראשון באירופה בניהול אתרי אירוח וקמפינג. תכנית תואר שני מקצועית לתואר שני בה אתה משלב תיאוריה ופרקטיקה מוצעת באוניברסיטאות בהולנד, קרואטיה וספרד. הביקוש לאירוח בחוץ גדל במהירות באירופה, מה שעורר צורך באנשי מקצוע מוכשרים שיכולים לנהל את העסק בצורה טובה בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות.

    • Amsterdam, הולנד
    • Famagusta, קפריסין

    משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    מדעני הנתונים, המכונים התפקיד החם ביותר של המאה ה -21, הם אנשי מקצוע מבוקשים ביותר בשוק העבודה של ימינו. על פי Glassdoor, מדע הנתונים הוא המשרה הראשונה בהתחשב בביקוש, משכורת ושביעות רצון מהעבודה. באמסטרדם השכר הממוצע של מדען נתונים בכניסה הוא 47,422 אירו. אנו עוזרים לך להתכונן לתפקיד החם בעולם על ידי פיתוח הכישורים הטכניים והבינאישיים שלך וחיבורך למעסיקים במטרופולין אמסטרדם.

    • Amsterdam, הולנד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר שני לניהול עסקים בר קיימא של 1.5 שנים מנוהלת על ידי אוניברסיטת נורת'ומבריה ו- Amsterdam University of Applied Sciences (AUAS) בשותפות והיא מבוססת בקמפוס העסקים של AUAS. תוכנית זו תעניק לך את הידע ותעזור לך לפתח את היכולת לתמוך בפרקטיקה עסקית בת קיימא בעתיד בקנה מידה עולמי.

    • Rotterdam, הולנד
    • Bilbao, ספרד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    קורא להוגים עירוניים עתידיים שסקרנים ומתעניינים כיצד נוכל להחיות ערים פוסט-תעשייתיות! תוכנית תואר שני מרגשת וייחודית זו רוצה ליצור חוויה חינוכית שמזהה ומגיבה באופן ביקורתי לנושאים של ערים בצורות ובשלבים שונים של מעבר פוסט-תעשייתי ומחנכת את הדור הבא של מומחים עם מיומנויות וידע של המאה ה-21 הדרושים להתמודדות עם האתגרים והזדמנויות של ערים בחברות מעבר ומגוון-על. זוהי התוכנית האידיאלית לאנשי מקצוע המעורבים בתכנון, תכנון, ניהול או הערכה של העיר, שרוצים להצטרף לקהילת ידע וחדשנות תוססת המחויבת לחשיבה מחודשת על עתיד עירוני בר קיימא יותר. RePIC מטפח אופנים טרנספורמטיביים של הוראה, מחקר ולמידה - עונה על האתגרים והמאפיינים הספציפיים של ערים פוסט-תעשייתיות.

    • Leeuwarden, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הפוך למנהיג מקצועי בתעשיית הפנאי, התיירות והאירועים עם תואר שני זה בניהול פנאי, תיירות ואירועים בינלאומיים מאוניברסיטת NHL Stenden למדעים יישומיים, תוך התמקדות בקיימות, איכות חיים וחוסן תעשייתי. השג תובנה כיצד ניתן לנהל את אתגרי התעשייה בצורה אחראית בהקשר של יעדי הפיתוח בר-קיימא של האו"ם.

    • Wageningen, הולנד

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מספקת לך בסיס משפטי מוצק לנושאים מרכזיים בבטיחות מזון ורגולציה מזון, כמו גם דיני מסחר, צרכנות וזכויות קניין רוחני. במסגרת תואר שני בבטיחות מזון (MFS), התואר השני בדיני מזון וענייני רגולציה מציע תוכנית אישית, מקוונת והיברידית לשנת הלימודים האקדמית 2022/23. זה אומר שאתה יכול להשתתף בתוכנית באופן מקוון באופן מלא, בקמפוס או באמצעות שילוב.

    • Velp, הולנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Breukelen, הולנד

    זמן מלא

    16 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Rennes, צרפת
    • Granada, ספרד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית, צָרְפָתִית

    תוכנית Europubhealth+ היא תואר שני משותף של Erasmus Mundus שהוכר כ-Master of Excellence על ידי הנציבות האירופית מאז 2006. שבע אוניברסיטאות אירופיות ידועות משתפות פעולה כדי להעביר את הקורס לתואר שני Europubhealth+ . התוכנית נהנית כעת מרשת בינלאומית תוססת של אנשי מקצוע ואנשי אקדמיה בתחום בריאות הציבור, ויותר מ-435 בוגרים מ-86 לאומים שונים.