20 תואר שני תוכניות ב הודו for 2024

תואר שני תוכניות ב הודו for 2024Filter
    • Rajgir, הודו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר ללימודים בודהיסטים, פילוסופיה ודת השוואתית מציע תואר שני בלימודים בודהיסטים, פילוסופיה ודת השוואתית ותואר שני בלימודי הינדו (Sanātana). התכנית בלימודים בודהיסטים שמה דגש על מחקר מעמיק וייחודי של רעיונות וערכים בודהיסטיים ומקשרת היסטורית את הרעיונות הללו ביחס למסורות פילוסופיות ודתיות פרוקסימליות אחרות כגון וודית, סנקיה, יוגה וטנטרה. התכנית בלימודי הינדואיזם נועדה לאפשר לסטודנטים לתפוס את המערכת הרוחנית והאינטלקטואלית העשירה של ההינדואיזם - מערכת אינטרדיסציפלינרית מובהקת שבה הטקסטואלי והעל-פה, המילולי והוויזואלי, המדעי והמטאפיזי, הטרנסצנדנטלי. והפונקציונליים שלובים זה בזה כחלקים ממכלול. באמצעות תכנית לימודים בין-תחומית/השוואתית, בית הספר בוחן את ההקשרים החברתיים-היסטוריים-תרבותיים הרחבים יותר של התפתחות המסורות ההינדיות והבודהיסטיות והמערכות הפילוסופיות המקבילות של אסיה בכלל ושל דרום ודרום מזרח אסיה בפרט.

    • Rio de Janeiro, ברזיל
    • Bailrigg, הממלכה המאוחדת
    • + 3 more

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המגוון הוא הסלע של ה- IMPM. כתוכנית בינלאומית אותנטית היא מציעה למנהלים ויזמים מנוסים מרחבי העולם הזדמנות ייחודית להרהר וללמוד מנקודות מבטם וחוויותיו של זה. למידה והחלפה נפרשות בחמישה בתי ספר לעסקים מובילים בחמש מדינות. משתתפי התוכנית מגיעים מארגונים וממקומות מגוונים.

    • Rajgir, הודו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר ללימודי אקולוגיה וסביבה מציע M.Sc. בלימודי אקולוגיה וסביבה. זהו בית הספר הבינתחומי הראשון באמת בהודו, ואולי באזור מזרח אסיה, המשלב ידע ממדעי היסוד, מדעי החברה ומדעי הרוח כדי להכשיר מנהיגים סביבתיים של המחר. בית הספר ללימודי אקולוגיה וסביבה הוא אחד משבעת בתי הספר המגדירים את מודל נלנדה לפיתוח בר קיימא ומכיל. בית הספר חוצה מגוון רחב של עיסוקים אקדמיים על פני מדעי הטבע ומדעי החברה, כדי לקדם חינוך ומחקר על יחסי הגומלין בין הסביבה הטבעית לפעילויות אנושיות.

    • Rajgir, הודו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית מוצעת על ידי בית הספר ללימודים היסטוריים (ש.ס. בית הספר הוא קהילה דינמית של חברי סגל וסטודנטים לתארים מתקדמים, העוסקים בחקירה שיטתית וקפדנית של כמה מהשאלות היסודיות הנוגעות לחוויות היסטוריות בתוך אסיה ומחוצה לה. בית הספר שואב את השראתו מהמורשת המפוארת של נאלנדה העתיקה, אשר שימשה צינור לקשרים האינטלקטואליים התוססים של הודו עם העולם במשך כמעט אלפיים שנה. כפי שעולה מפרופילי המחקר של הפקולטה שלה, SHS ערוכה באופן ייחודי להכשיר סטודנטים בהיסטוריה התרבותית, הדתית והאינטלקטואלית של הודו ואזורים אחרים באסיה מנקודת מבט השוואתית ותרבותית.

    • Oxford, הממלכה המאוחדת
    • Hong Kong, הונג קונג
    • + 5 more

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MSL מתמקד בפיתוח אפקטיבי אישית ומקצועי, המאפשרים תרגול ושאיפה למנהלים לשפר את הידע שלהם ומיומנויות בניהול, מנהיגות ואסטרטגיה.

    • Mumbai, הודו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    התוכנית מציעה התמחות במימון, תפעול, שיווק וניהול מידע מדורגת בין עשרת הראשונים בארץ.

    • Ahmedabad, הודו

    בקמפוס

    CEM - הנדסת בנייה וניהול ב- CEPT היא תוכנית מבוקשת ביותר המתמקדת בשיטות ניהול מקצועיות המיושמות בפרויקטים ובתיקים. הוא כולל מערך של שירותים במהלך שלבי תכנון, תכנון, בנייה ואחרי הבנייה במטרה להשיג את יעדי הפרויקט כגון ניהול איכות, עלות, זמן והיקף.

    • Ahmedabad, הודו

    בקמפוס

    החינוך בפקולטה זו מבוסס אפוא על ההנחה שאדריכל הוא סוכן אחראי לשינוי חברתי. מטרתו להעניק לתלמידיה רוחב של חשיפה תרבותית המעצבת השקפה רפלקטיבית וביקורתית המבוססת על מודעות חברתית וסביבתית והיענות. יש לשלב זאת עם למידה קפדנית של כישורים ודיסציפלינות הדרושות במקצוע האדריכלות. אוריינטציה כפולה זו ושיטה פדגוגית מפותחת סייעו לפקולטה להפוך למרכז מצטיין של חשיבה, מחקר ולמידה אדריכליים. תכנית התואר הראשון באדריכלות נועדה לעצב את הסטודנטים לאנשים מתחשבים ואחראיים המסוגלים להתמודד ביעילות עם אתגרי המקצוע. הפקולטה לאדריכלות מציעה ארבעה תואר שני עצמאי בתחומים הבאים 1. עיצוב אדריכלות; 2. היסטוריה ומחקר אדריכלי; 3. שימור והתחדשות; 4. אדריכלות נוף.

    • Oxford, הממלכה המאוחדת
    • Hong Kong, הונג קונג
    • + 5 more

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה מגיסטר למדעים מנהיגות ארגונית (MSOL) היא תכנית לתואר הציעה במשותף על ידי Oxademy ואוניברסיטת Northwood. MSOL היא תוכננה במיוחד עבור אנשי מקצוע צעירים, דינמיים ואיכותי וגם למנהלים שמתמקדים באסטרטגיה, מנהיגות ושינוי, וגלובליזציה. זה נועד כדי לעזור לך למצות את הפוטנציאל האנושי בתוך הארגון שלך תוך מיצוב עצמך לקידום מקצועי.

    • Mumbai, הודו

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    המשימה של התוכנית היא ליצור ולטפח מנהיגות עתידית ערכית לוקח על עצמו תפקידי ניהול גבוהות בארגונים לשנות.

    • Ahmedabad, הודו

    בקמפוס

    ניהול עירוני הוא תחום מתפתח הדורש ידע מיוחד על יישובים עירוניים ושיטות ניהול. מנהלים עירוניים מבינים כיצד עיירות וערים מתפקדות והם שואפים לשפר את התפקוד החברתי, הטכנולוגי, התפעולי והפיננסי של אזורים עירוניים במטרה לשפר את המחיה. התוכנית לתואר שני בניהול עירוני (MUM) שואפת ליצור מאגר של אנשי מקצוע איכותיים בעלי כישורים להוביל ארגונים המנהלים בתי גידול אנושיים. התוכנית מתמקדת בניהול מערכות ושירותים עירוניים ושיפורן. התלמידים נחשפים לכלי הניהול הנדרשים הן בחללים פרטיים והן במרחב הציבורי. הקורס מאפשר לתלמידים לפתח מיומנויות לטיפול בבעיות מורכבות כמו שיפור היעילות לטווח ארוך של שירותים עירוניים, שיפור התפקוד השוטף של ערים ומציאת דרכים לשיפור המימון של מערכות עירוניות. תכנית הלימודים נועדה: - לספק נקודת מבט רחבה על נושאים עירוניים - שיפור קבלת החלטות מוכוונת ניהול - פיתוח מיומנויות אנליטיות הדרושות לניווט בעיות מורכבות עבודת הקורס הדו שנתית חושפת את התלמידים להכשרה רב תחומית הן באמצעות תיאוריה והן למידה מבוססת פרקטיקה. כדי לשפר את היכולות המקצועיות, התוכנית מתמקדת בלמידה מבוססת אולפן. כאן התלמידים מתמודדים עם בעיות מעוצבות כמו חיים. בשנה הראשונה, אולפן הקרן מפתח את המיומנות של התמקדות בנושאי ניהול של סביבה בנויה. סמסטר ב 'מתכוון לפתח מיומנויות של פתרון בעיות לניהול אזורים עירוניים בהיקפים גדולים כמו שכונות, עיירות וערים. סמסטר שלישי מתמקד בשיפור השירות באמצעות סטודיו לתפעול וניהול שירות. בסמסטר הרביעי הסטודנטים מתחייבים על פרויקט אבן כיסוי שהיא תזה המבוססת על מחקר או על פרויקט בהנחיית סגל. הפדגוגיה הלמידה מאפשרת לתלמידים לעבוד על פרויקטים חיים ולתקשר עם אנשי מקצוע. הקורס מספק את האפשרות ללמוד מגוון רחב של נושאים כמו עקרונות ניהול, ניהול משאבי אנוש, התנהגות ארגונית, ניהול פיננסי, תקצוב, אתיקה וממשל, ממשל אלקטרוני, כישורים עסקיים, שירותים עירוניים, פיתוח יזמות, מודלים עסקיים, ציבוריים- שותפות פרטית, ניהול חוזים, ניהול פרויקטים, משא ומתן וניהול קונפליקטים, ערים חכמות ועוד. התלמידים יכולים לקחת סיורי לימוד וקורסים המאורגנים כחלק מתוכניות בית הספר קיץ-חורף ושאר אפשרויות בחירה המוצעות באוניברסיטת CEPT University . הסטודנטים נלמדים על ידי מאגר של אקדמאים ומתרגלים. שניהם עובדים בשיתוף פעולה כדי לספק תיאוריה וחשיפה למידה מבוססת תרגול במהלך הלימודים.

    • Bengaluru, הודו

    בקמפוס

    אנגלית

    העולם לאחר שראה כמה עשורים של התקדמות להעלאת מיליוני בני אדם מעוני מופלג, רואה עלייה באי-השוויון שהוחמרו עקב אירועים הנגרמים על ידי שינויי אקלים שאפילו מטילים ספק בהמשך קיומה של האנושות. לתנאי העבודה והשוויון בסוכנות בעבודה יש עדיין דרך ללכת בין אם הם מוגבלים על ידי מגדר, מעמד חברתי או גישה להון. העבדות בוטלה לפני מאתיים שנה רק כדי להחליף את מה שבלשן נועם חומסקי ואחרים מתארים כעבדות שכר. "הניסיון מוכיח כי ייתכן שיש עבדות של שכר רק קצת פחות מרעיפה ומרסקת בהשפעותיה מאשר עבדות מטלטלין ושעבדות השכר הזו חייבת לרדת עם האחר". פרידריך דאגלס 1888. המהפכה התעשייתית העבירה במובנים רבים את עבדות המטלטלין לעבדות שכר בה היצרנים והעובדים אינם נכללים בקבלת החלטות ואינם רשאים ליישם את עצמם באופן יצירתי כדי לממש את הפוטנציאל המולד הבלתי מוגבל שלהם.

    • Ghaziabad, הודו

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במסחר הוא תכנית של שנתיים (4 סמסטרים) שמטרתה לצייד את הבוגרים ואנשי המקצוע העובדים בידע והכישורים הנדרשים בניהול פיננסי. התוכנית מסייעת לך לצבור ידע על עקרונות כלליים קונבנציונליים ותכונות ניהול פיננסי.

    • Rajpura, הודו

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית מעשית בהשראת תוכניות לימוד מודל אונסק"ו המפתחת כישורים טכניים יחד עם הבנה של יסודות אמנותיים, היסטוריים ותיאורטיים של המשמעת. סקירת תכניות תעשיית המדיה והבידור ההודית היא אחת התעשיות הצומחות ביותר במדינה. המגזרים השונים שלה, קולנוע, טלוויזיה, פרסום, דפוס ודיגיטל היו עדים לצמיחה עצומה בשנים האחרונות. התעשייה מונעת מאוד מצריכה חזקה בערים שאינן מטרו וערים קטנות, הופעה אינטנסיבית של אמצעי תקשורת אזוריים ועסקים ופורמטים חדשים של מדיה חדשה. תכנית המאסטרס שלנו בנויה על בסיס תיאורטי חזק הנתמך על ידי מחקר יישומי על הדינמיקה של התקשורת והתעשיות היצירתיות, יחד, עם מומחיות מקצועית.

    • Ahmedabad, הודו

    אנגלית

    המאסטר לעיצוב עירוני ב- AnantU הוא תכנית רב שנתית במשרה מלאה המוצעת לכל הבוגרים, במיוחד מרקע עיצוב, אדריכלות, תכנון, הנדסה אזרחית, הנדסת סביבה ומדעי החברה. התכנית מתוכננת להכין פתרונות עירוניים ותוכננה בממשק האדריכלות, התכנון והניהול האסטרטגי.