3805 תואר שני תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Madrid, ספרד
    • London, הממלכה המאוחדת
    • + 2 more

    זמן מלא

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר במשרה מלאה, מוסמך על ידי Conférence des Grandes Écoles בצרפת. תואר שני בנדל"ן נלמד בקמפוסים של מדריד ולונדון ESCP Business School, תואר שני בנדל"ן יספק לך את המיומנויות והנטוורקינג הדרושים כדי להצליח במגזר מרתק ותחרותי זה, בהקשר עסקי בינלאומי. המשתתפים ילמדו על ידי אנשי סגל ומומחים אורחים בעלי שם עולמי, יקבלו חינוך חדשני המשלב תיאוריה עם ישימות בעולם האמיתי כדי להפוך למובילים בתעשייה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות בכתיבה יצירתית עכשווית Northeastern University London מצייד את הסטודנטים עם הידע, כישורי המלאכה והמשמעת הדרושים כדי להיות סופר יצירתי כעת. ישנם יותר מסלולים לפרסום זמינים מאי פעם. עם זאת, ניווט בשוק הספרותי של המאה העשרים ואחת דורש מיומנויות וידע מומחים לצד יכולת אמנותית.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תלמד את הכישורים להבטיח שתהליכים יתנהלו בצורה חלקה, במיוחד לנוכח אתגרים והזדמנויות הנובעות מההישג הגלובלי של העסק. תוכלו לצבור ידע חיוני ומיומנויות מעשיות כדי להפוך למנהל תפעול, פרויקט או שרשרת אספקה מקצועית בסביבה גלובלית.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפוך לחדשן הדיגיטלי המוכן להתמודד עם כל האתגרים העסקיים הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית וטכנולוגיות חזיתיות. תואר שני בניהול טרנספורמציה דיגיטלית ומנהיגות היא תוכנית של 18 עד 21 חודשים במשרה מלאה הנלמדת בשני קמפוסים: לונדון ופריז. תכנית הלימודים החדשנית והייחודית של התכנית מבוססת על ארבעה עמודי תווך: מיומנויות קוגניטיביות ומנהיגות, טכנולוגיות דיגיטליות, ניהול טרנספורמציה ופיתוח מקצועי.

    • Wrexham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    כדי לעמוד ביעדי הפחתת הפחמן לשנת 2050 לשלוט בשינויי האקלים, המדינות החברות באיחוד האירופי חתמו על יעדים מחייבים משפטית למעבר ממקורות אנרגיה מסורתיים של דלק מאובנים לאנרגיה מתחדשת ובת קיימא. תוכנית MSc זו מציעה לסטודנטים הזדמנות לגשת לתחום מרגש, דינמי וחדשני מאוד זה.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Boston, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    לרתום את כוחו של נתונים גדולים באמצעות ניתוח סטטיסטי ו החוש העסקי עם Hult של MBAN שנה אחת וללכת על מנת ליצור השפעה משמעותי בכל ארגון.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הצורך בהבנת הנוף הביטחוני העולמי מעולם לא היה דחוף יותר. במהלך המאה ה -21, איומי האבטחה התרבו באופן אקספוננציאלי ברחבי העולם. הם נעים בין המסורתיים, כמו תחרות אסטרטגית, התפשטות גרעינית ותגובות גלובליות לטרור, ועד העכשווי יותר, כמו אובדן המגוון הביולוגי, שינויי אקלים ואיומים על ביטחון האדם. אנו נכסה גם את מאזני הכוח העולמיים וחוסר השוויון בין הצפון הגלובלי לדרום הגלובלי בעולם פוסט-קולוניאלי. זה מאסטר אבטחה גלובלי מקוון יצייד אותך במיומנויות לחשוב על נושאי אבטחה אלה באופן הוליסטי ויאפשר לך למצוא פתרונות מעשיים לדילמות שהם מציבים. באמצעות שיתוף פעולה הדוק עם מחקר והוראה ברמה עולמית, שנערך על ידי האוסף הגדול והמגוון ביותר של חוקרי לימודי אבטחה על פני כדור הארץ, תרחיב את ההבנה הרעיונית שלך כשאתה חושב על נושאי אבטחה ואיומים. תוך שימוש במחקרים ותרחישים מהעולם האמיתי, תוכלו לבנות את הכישורים הדרושים לנהל משא ומתן ביעילות על הדרישות המתחרות לעתים קרובות של אבטחת אנשים, מדינות והסביבה הטבעית בהקשר גלובלי מורכב.

    • Neuchâtel, שווייץ
    • Leicester, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    FIFA Master - MA הבינלאומי בניהול, משפטים ומדעי הספורט דורג לאחרונה כקורס ניהול ספורט לתואר שני באירופה בפעם האחת עשרה שיא בדירוג SportBusiness Postgraduate המשפיע לשנת 2023. המאסטר של פיפ"א משלב גישה בינלאומית ורב-תחומית באמת.

    • Poole, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס המחשה לתואר שני שלנו מעודד אתכם להטיל ספק באופי התרגול שלכם ובהקשר שלו ומיקומם יחסית לתעשיות היצירתיות. הקורס מאפשר לך לחדד עוד יותר את זהותך היצירתית, ומציע גשר בין חינוך לתרגול איור מקצועי. זה מציע הזדמנות נהדרת לאנשי מקצוע יצירתיים לחזור לאוניברסיטה על מנת להרהר באימון היצירתי שלהם ולשנות כיוון.

    • Salford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס זה אידיאלי אם ברצונך להתמחות בניהול משאבי אנוש. תוכלו לפתח את הבנתכם בנושאי HRM במגוון הגדרות ארגוניות, בדגש על ניתוח אסטרטגי, בינלאומי והשוואתי.

    • Online

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר MSc במערכות הייצור המתקדמות שלנו מתמקד במתן הזדמנות לימודית ייחודית לפיתוח ידע ומיומנויות מעמיקים בייצור מתקדם, במטרה לייצר את המהנדסים והחוקרים המובילים הנדרשים לייצור חכם מכוון לתעשייה 4.0 לשיפור מוצרים ותהליכי ייצור.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    פתח חשיבה של קיימות, למד כיצד לאתגר חשיבה אורתודוקסית ולהפוך את העולם לבר-קיימא יותר אקולוגית, חברתית וכלכלית. MSc זה מספק לסטודנטים את היכולת ליישם פרספקטיבה עסקית לפיתוח יעדים ברי קיימא.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מציע לך הזדמנות לקבל תואר שני במשפטים, כך שאתה מוכן לאפשרויות קריירה רבות ושונות. תואר זה מתמקד בתחומי המפתח במשפט באנגליה ובוויילס ומספק בסיס איתן לקראת השלב הראשון של בחינת הכשרה של עורכי הדין (SQE), מה שסלל את הדרך למספר אפשרויות קריירה, כולל כשירות כעורך דין, הכשרה. כעורך דין, מבצע מחקר משפטי, מבצע מחקר נוסף.

    • Liverpool, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית