5 תואר שני תוכניות ב בוסניה והרצגובינה for 2024

תואר שני תוכניות ב בוסניה והרצגובינה for 2024Filter
    • Sarajevo, בוסניה והרצגובינה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    גנטיקה Bioengineering הוא אחד התחומים הצומחים במהירות ויש צורך להגדיל גנטיקאים ביו-מהנדסים בצורת לתקני הנדסה עכשווי. אנו שואפים להכשיר גנטיקאים ביו-מהנדסים עם ראש פתוח, מודע לבעיות מקומיות וגלובליות, ורגיש על סוגיות אתיות.

    • Sarajevo, בוסניה והרצגובינה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית להנדסת חשמל ואלקטרוניקה מציעה תואר שני במדעי בתחומי אנרגיה חשמלית ומערכות כוח כמו גם אלקטרוניקה ומערכות משובצות.

    • Banja Luka, בוסניה והרצגובינה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכניות מחזור ב 'מתמקדות ברכישת ידע מורחב ומומחה כדי להכיר לסטודנטים פונקציות מתקדמות ומומחיות בתכנית הלימודים שנבחרה ולסביבת המחקר, האנליטיקה, המקצועית והעבודה שבה מתקיימות פונקציות אלה בחברות, מוסדות, מנהלות, מרפאות ומעבדות, כמו גם בצורות שונות של שילובן. כמו כן, יש להכיר לסטודנטים מערכת כלים מורחבת לתמיכה בתהליך העבודה והעסק, כישורי הארגון והתקשורת, לצד היכולת לנתח ולבנות בעיות הנובעות מתהליכים אלה. המטרה העיקרית של לימוד המחזור השני היא שהתלמיד-המועמד ירכוש ידע כללי מעמיק המבוסס על ידע מקצועי בסיסי מתחום מדעי רחב יותר, כלומר. תחום מדעי שהוא נושא הלימוד, וידע עמוק ומומחה מהתחום הצר של אינטרס עצמי בו הוא מכין את העבודה הסופית, ולרכוש את הידע הדרוש לשימוש בשיטות מדעיות ובטכניקות מחקר בתחום המחקר הצר, להצליח לפתור בעיות מורכבות באופן יצירתי. נוהגים, כלומר. על מנת להיות זכאים להמשך עבודת מחקר מדעית.

    • Sarajevo, בוסניה והרצגובינה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ברמה הבוגרת, במוקד תכנית IR הוא על מחקרי שלום לסכסוך וביטחון בינלאומי.

    • Banja Luka, בוסניה והרצגובינה

    בקמפוס

    על ידי שליטה בתכנית הלימודים, רוכש הסטודנט ידע והבנה מעמיקים של דיסציפלינות הנדסיות במקצוע התעבורה והתעבורה, כמו גם היכולת לפתור בעיות ספציפיות באמצעות שיטות ונהלים מדעיים. בהתחשב באופי הבינתחומי של תכנית הלימוד, היכולת לחבר ידע בסיסי מתחומים שונים ויישומם חשובה במיוחד. הבוגרים מסוגלים לכתוב ולהציג את תוצאות עבודתם בצורה מתאימה. כשירותם של בוגרי מסלול הלימודים "תעבורה ותחבורה", או "מהנדס תנועה", באה לידי ביטוי ביכולת ונכונות לעבודה עצמאית.