38 תואר שני תוכניות ב בולגריה for 2024

תואר שני תוכניות ב בולגריה for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד
    • Esch-sur-Alzette, לוקסמבורג
    • + 6 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית מאסטר חדשנית זו בת שנתיים במחשוב ביצועים גבוהים (HPC) מפגישה שחקנים מרכזיים בחינוך HPC באירופה כדי להכשיר את הדור הבא של מומחי HPC באירופה. התלמידים ירכשו השכלה מוצקה במודלים מתמטיים ואלגוריתמים, הנדסת תוכנה, תכנות מקביל וארכיטקטורה מקבילה, ויישומי מחשוב בעלי ביצועים גבוהים למדע והנדסה. בנוסף, מוצעות התמחויות שונות המתמקדות במספריות וניתוח נתונים, ארכיטקטורת מחשבים, ניתוח ביצועים ויועץ, פיתוח מערכות ותוכנה בין 8 האוניברסיטאות הענקות את הפרס.

    • Varna, בולגריה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבינלאומי אירוח וניהול תיירות MSC המוצעים על ידי VUM תוכנן לענות על הצרכים של מנהלי התעשייה, מנהלים ואנשי מקצוע אחרים בענף התיירות. על ידי הצטרפות לתוכנית אב זו תוכל לפתח את כישורי הניהול, המחקר והניתוח שלך לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנדרשים לעבודה כחבר ניהול ברמה הגבוהה ביותר בתעשייה דינמית זו.

    • Varna, בולגריה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקות - אוטומציה של ייצור - מדעי המחשב וטכנולוגיות - אלקטרוניקה הנדסה מיקרו-אלקטרוניקה - הנדסה תקשורת

    • Sofia, בולגריה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קונסרבטוריונים ואוניברסיטאות ברחבי העולם מציעות לשמצה למועמדים לניצוח שלהם תוכנית לימודים מוגבלת לניצוח, לפעמים כולל חזרות לסירוגין עם תזמורות הסטודנטים שלהם. אנחנו נוקטים בגישה אחרת לגמרי. חברנו לתזמורת הסימפונית Vratsa ומספקים לכל מועמדי הניצוח שלנו 30 דקות של זמן פודיום עם תזמורת מקצועית מדי שבוע. בנוסף, יצרנו את תוכנית התואר MFA המקיפה ביותר עבור המנצח המודרני המוצעת על ידי כל אוניברסיטה בעולם.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    ההכשרה במומחיות נועדה להכין צוות ניהול מוסמך ברמת ניהול בינונית והגבוהה ביותר לצרכי מגזר האבטחה, גופי מנהלה מרכזיים ומקומיים וחברות מסחריות.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר לגנטיקה וגנומיקה מועברת בשיטות הוראה שונות, כולל הרצאות, קורסים מעשיים קצרים, פרקטיקות מבוססות מחשב, סמינרים או דיוני נייר הנלמדים על ידי צוות המחלקה לגנטיקה באוניברסיטת סופיה. הוא מחולק לשני סמסטרים שנלמדים, כל אחד מספק 30 נקודות זכות, ולאחר מכן הסמסטר השלישי, שבמרכזו פרויקט תואר במסגרת מעבדה.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    התואר השני בטכנולוגיית מידע מיועד לסטודנטים המעוניינים לפתח את הכישורים הדרושים ולרכוש כישורים לניתוח, שילוב ויישום של שירותי פתרונות תקשוב. מטרת ההכשרה בטכנולוגיית מידע היא מתן מערכת של ידע בסיסי ופיתוח טכני מיומנויות ליישום יישומי תוכנה מבוזרים באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות שונות.

    • Varna, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    תכנית המאסטר Data Science מציעה הכשרה מיוחדת בנושאי מדעי המחשב העדכניים לפי קריטריונים ודרישות וצרכים בינלאומיים, אירופיים, ולאומיים וצרכים של אנשי מקצוע במדעי הנתונים. הכשרת הסטודנטים בתכנית זו מתבצעת באנגלית רק בהכשרה מלאה או חלקית. הנושאים בתכנית הלימודים מתחלקים לחובה, אופציונלי ובחירה ניתנים על ידי צוותים משותפים של המחלקה והחברות: ADASTRA, AltScale, והמכון ללימודי פיזיקה מתקדמים וכו '.

    • Veliko Tarnovo, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    המטרות העיקריות של המומחיות הן הכנת מומחים איכותיים בתחום פיתוח פרויקטים של תוכנה וטכנולוגיות אינטרנט, והידע והכישורים שרכשו התלמידים כדי לענות על הצרכים והדרישות של הפרקטיקה, המעסיקים והחברה.

    • Burgas, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    בתכנית לתואר שני בחשבונאות התלמידים רוכשים ידע ומיומנויות יסוד אודות המתודולוגיה וארגון החשבונאות, תכנון מערכות להנהלת חשבונות פיננסיים וניהוליים; מערכות לאבחון, התראה מתאימה ומזעור הסיכון האופרטיבי והפיננסי; יישום תקני חשבונאות וכן תקני ביקורת וחקיקת מס שוטפת.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    רכישת ידע, פיתוח מיומנויות ורכישת יכולות למחקר, פיתוח, בדיקות, תכנון, הנדסה, ארגוני, ניהול וניהול בכיר בתחום המשטרים ההידרוכימיים וקורוזיה של חומרים בתחנות הכוח הגרעיניות דור II-III, וכן כמחקר ופיתוח למשטרים והשפלה של חומרים בתחנות כוח גרעיניות דור רביעי.

    • Sofia, בולגריה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    תואר שני זה נועד להציע הכשרה המותאמת לצורכי חברות מבחינת ניהול לוגיסטי. זהו התואר השני היחיד בצרפת המאפשר לבוגרים לעבור בקלות מפונקציות בקרה לפונקציות ניהול ועיצוב של מערכות תעשייתיות ולוגיסטיות.

    • Gabrovo, בולגריה

    בקמפוס

    בולגרית

    ההתמחות "מערכות מחשבים וטכנולוגיות" (KST) היא להיט עבור מעסיקים וסטודנטים פוטנציאליים בארצנו. המחלקה המתמחה "KST" מוסמכת על ידי הסוכנות הלאומית להערכה והסמכה עם תו האיכות הגבוה ביותר האפשרי, בתוקף עד שנת 2021. מומחיותה המוכחת מחדשת את זכותה ללמד בשלושת התארים החינוכיים וההסמכים - "רווק", "מאסטר". ו"רופא ". מערכת מחשוב 1515575250 3570534 ההכשרה במומחיות נערכה באוניברסיטה Technical University Of Gabrovo מאז 1984. במשך רבע מאה סיימו יותר מ -1,500 מהנדסי מחשבים. כיום הסטודנטים נכנסים לאולמות ומעבדות רחבות ידיים, המצוידים בציוד מחשב חדיש ועם גישה מהירה לאינטרנט. רמת ההכנה נשמרת על ידי עבודה פעילה של מרצים בפרויקטים בינלאומיים ומגעים ישירים עם אוניברסיטאות מאנגליה, גרמניה, רומניה, פולין, סרביה, אוקראינה ואחרות. סטודנטים המתמחים ב- KST מממשים ניידות אינטנסיבית לאוניברסיטאות אירופיות כגון רווקים ותואר שני, שם הם מקיימים עיצוב מוצלח של תואר ראשון ותעודות עם נושאי מחקר. בכל שנה הם משתתפים במפגשים מדעיים עם דוחותיהם, המובחנים תמיד בתוצאות המדווחות. אין צוות של TU-Gabrovo שהשתתף באולימפיאדת ארצות סטודנטים או בתחרות בתכנות, במתמטיקה או בפיזיקה, שבה התלמידים המתמחים ב- "KST" אינם מהווים יותר משלושה רבעים מהצוות. אין אירוע בו צוות האוניברסיטאות שלנו לא זכה בהשתתפות קולקטיבית או פרטנית בקרב עשרות אחרים במדינה. בוגרי המומחיות "KST" הם אנשי צוות מועדפים בחברות לפיתוח, שימוש ותחזוקה של טכנולוגיות מידע וציוד מחשב, מערכות לתכנון אוטומטי או כאלה לבקרה על תהליכים ומכונות טכנולוגיות. הם עובדים בתחום ההכשרה וההסמכה בטכנולוגיית מחשבים. מהנדסי KST מתקבלים היטב במוסדות פיננסיים ובנקאיים, בשירותים ובמינהל המדינה ליישום ותחזוקת מוצרי תוכנה וחומרה, מכיוון שהם ממומשים במלואם בכל פעילויות השימוש האחרות. של ציוד וטכנולוגיות מחשב.

    • Sofia, בולגריה

    בקמפוס

    הקורס השלם של החינוך הרפואי נמשך שש שנים והוא מאורגן בשלושה שלבים. הכשרה פרה-קלינית מעניקה לסטודנטים את הידע הביולוגי והרפואי הבסיסי, מה שמציע את הבסיס להכשרתם הקלינית. הכשרה קלינית מכוונת לרכישת ידע ומיומנויות באבחון וטיפול. השכלה קלינית בפקולטה לרפואה לאחר השנה השלישית מאורגנת במערכת מודולרית. תרגול ההשתלמות מתבצע בצורה של סיבובים במחלקות בתי החולים האוניברסיטאיים. היא מכוונת ליישום ידע ומיומנויות ליד מיטת המטופל ובמרפאות החוץ. הבדיקה הסופית של המדינה כוללת חמש בחינות ברפואה פנימית, כירורגיה, רפואת ילדים, מיילדות וגינקולוגיה והיגיינה ואקולוגיה. לבוגרים המצליחים הוענק תואר "מאסטר" ותואר "רופא".

    • Burgas, בולגריה

    זמן מלא

    בקמפוס

    בולגרית

    התכנית נועדה להציג בפני התלמידים את השיטות והכלים הבסיסיים לזיהוי, ניתוח וניהול מצבי סיכון הנובעים מהפרשות רעילות ורדיואקטיביות, פיצוצים ואסונות טבע; כדי לפתור בעיות ספציפיות הקשורות לאמינות ובטיחותם של מתקנים טכנולוגיים והגנה על הסביבה.