31 תואר שני תוכניות ב אינדונזיה for 2024

תואר שני תוכניות ב אינדונזיה for 2024Filter
    • Surabaya, אינדונזיה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית לימודים זו מתחייבת לפיתוח דיג וביוטכנולוגיה ימית הנוגעת לביוטכנולוגיה לבריאות ביוטה מימית, ביוטכנולוגיה של חקלאות ימית וביוטכנולוגיה של מוצרי דיג. החזון שלנו הוא להפוך לתכנית לימודים עצמאית, חדשנית ומתקדמת המיישמת היבטי מוסר בפיתוח מדע וטכנולוגיה הקשורים לביוטכנולוגיה של דיג ברמה הלאומית והבינלאומית.

    • Surabaya, אינדונזיה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים של התכנית לתואר שני בבלשנות נותנת דגש לתרבות בלימודים, כגון: לקסיקוגרפיה, תרגום, הוראה ובלשנות בינתחומית. לימודי הבלשנות הבין-תחומיים המסווגים במאקרו בלשנות הם תכונות התכנית לתואר שני בבלשנות בלימודי הבלשנות התרבותית, כגון סוציו-בלשנות, פסיכו-בלשנות, פרגמטיקה בין-תרבותית, חקר שיח ביקורתי ובלשנות שימושית.

    • Surabaya, אינדונזיה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית שלנו שמה דגש על סטודנטים להיות בעלי ידע ומוכשר בטיפול ופתרון בעיות קשורות באמצעות פעילויות מחקר ופיתוח בתחום הכימיה. תכנית הלימודים של התואר השני בכימיה מוכנה על סמך צרכי התעשייה, הממשלה והחינוך. לכן, אנו מציעים תחומי התמחות בביוכימיה, כימיה אורגנית, כימיה אנליטית, כימיה פיזיקלית וכימיה אי-אורגנית.

    • Bekasi, אינדונזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מוכנה לאנשים בעלי מיומנות ניהול ומנהיגות מקיפה, חשיבה יזמית ויכולת לשפר את הביצועים העסקיים באמצעות שימוש בטכנולוגיה.

    • Malang, אינדונזיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אינדונזית

    החזון: להיות מוסד מופת בהוראת המדעים והמתמטיקה, עם סטנדרטים בינלאומיים תמיכה רבה המדע היישומי, על מנת לשפר את רווחת האדם.

    • Bekasi, אינדונזיה

    זמן מלא

    16 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בטכנולוגיות מידע (MIT) מאפשר לסטודנטים להשיג בסיס איתן בתחומים כגון ארכיטקטורת מידע, אבטחת איכות מידע, שימושיות, ממשל IT, ניהול מערכות מידע, ניהול פרויקטים IT, עיצוב חווית משתמש, תיעוד IT/כתיבה טכנית ותקשורת. , מערכות מידע מבוזרות, ניהול נתונים ומערכות מידע ניידות.

    • Malang, אינדונזיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אינדונזית

    הנדסה חקלאית הפך מרכז חינוכי של גופי התקינה הבינלאומית ממלאת תפקיד פעיל בפיתוח המדע באמצעות מחקר ועבודה קהילתית.

    • Bandung, אינדונזיה
    • Jakarta, אינדונזיה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Semarang, אינדונזיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    ריבונו של אוניברסיטת Diponegoro בלשנות פותח את הודאת הסטודנט ל2014 / 2015 השנה האקדמית להתחיל ב -4 באפריל - יולי 8, 2014

    • Batam, אינדונזיה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בניהול Universitas Internasional Batam (UIB-MM) הוא אחד הקורסים המתקיימים ב- UIB לפיתוח משאבי אנוש באינדונזיה, במיוחד באיי ריו. MM-UIB מחויבת לשלב את פיתוח המיומנות האישית של המשתתפים באמצעות חומר ספציפי עם עובדי הוראה מוסמכים ואנשי מקצוע, הנתמכים בתשתית למידה מודרנית.

    • South Jakarta, אינדונזיה

    אינדונזית

    שליחות: פיתוח איכות משאבי אנוש אמינים בתחום ניהול החינוך האסלאמי על בסיס הקוראן באמצעות לימודים עיוניים ומעשיים בהתאם להתפתחות המדע והטכנולוגיה חיזוק ושיפור איכות הלמידה בתחום הניהול. של חינוך איסלאמי המבוסס על הקוראן כדי לייצר לבוגרים איכות ולכבד את ערכי האמת המדעית. הגדל את המחקר בתחום ניהול החינוך האסלאמי במטרה לתמוך בפיתוח חינוך איכותי. שפר את איכות וכמות השירות הקהילתי בתחום ניהול החינוך האסלאמי על מנת לתמוך בפיתוח חינוך איכותי. הרחבת שותפויות סינרגיסטיות עם גורמים שונים לשיפור איכות ההתקדמות של החינוך.

    • Yogyakarta, אינדונזיה

    אנגלית, אינדונזית

    עם ההתפתחות הגוברת של מדע וטכנולוגיה, הצרכים לשליטה באנגלית על ידי אינדונזים, במיוחד אינטלקטואלים ומועמדים אינטלקטואליים (סטודנטים) הופכים לדחופים יותר. זה נגרם על ידי המעמד הנוכחי או המיקום הנוכחי של האנגלית בעולם. אנגלית היא אחת השפות הנפוצות בעולם המשמשת כשפת תקשורת בעל פה ובכתב.

    • Bandung, אינדונזיה

    אנגלית, אינדונזית

    חזון: הפוך לתוכנית לימודי תואר שני בניהול המסוגל לייצר פרספקטיבה מקצועית, יצירתית, מדעית ומשאבי אנוש מכווני טכנולוגיית מידע הרלוונטיים לנוכח השינוי.

    • Yogyakarta, אינדונזיה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בחשבונאות (M.Acc) נועד לחזות ולהיענות לצרכים המקצועיים של יחידים, כמו גם גורמים ממשלתיים בסביבה העסקית הדינמית של ימינו. התוכנית מציעה ריכוז על חשבונאות ציבורית, חשבונאות פיננסית, ניהול חשבונות, ניהול מערכות מידע, ביקורת.

    • Banda Aceh, אינדונזיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אינדונזית

    כדי לענות על הדרישות והגיוון של הפוטנציאל ואת האיום של אסונות באינדונזיה, Syiah Kuala University ניתנה מנדט על ידי הממשלה לארגן מאסטר למדעי מאסטרס תוכנית הלימודים (שר החינוך הלאומי צו מס '219 / E / O / 2011).