138 תואר שני תוכניות ב אוסטריה for 2024

תואר שני תוכניות ב אוסטריה for 2024Filter
    • Kufstein, אוסטריה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית תואר שני זו פותחה כתואר ניהולי בתחומים הסינרגטיים של ספורט, תרבות, כמו גם ניהול אירועים עם דגש בינלאומי חזק.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    להיות משפיע על אתגרים גלובליים עתידיים. בהנחיית סגל מומחה, תלמד כיצד יישום יעיל של אסטרטגיות קיימות יעזור להתגבר על אתגרים חברתיים, כלכליים וסביבתיים. בתכנית תואר שני יחידה מסוגה זו, תרכוש את הכישורים הדרושים לתכנון ויישום אסטרטגיות פיתוח בר קיימא במשק הבית, העסקי, העיר, האזורי, הלאומי והעולמי. תעדוף הקיימות של MU כחלק בלתי נפרד מהאוניברסיטה מציע הזדמנויות ייחודיות לסטודנטים לצבור חווית למידה מעשית. הפוך לסוכן של שינוי. המאסטר למדעים (MSc) בפיתוח בר קיימא, ניהול ומדיניות מספקים הכשרה לדור חדש של אנשי מקצוע שיגיבו בביטחון לאתגרי קיימות גלובליים עתידיים. הנושאים כוללים יישום ספציפי לבעלי עניין; השלכות של המגזר הציבורי, הפרטי והשלישי; נושאים הקשורים למדיניות וממשל; סוגיות ניהול סביבתי ובר-קיימא, וסוגיות פיתוח כלכלי. הרחב את הידע שלך עם התמחות. התמחויות אופציונליות מציעות לסטודנטים את הגמישות לרכוש תובנה עמוקה יותר בתחומים כגון יזמות, חדשנות ומנהיגות, חדשנות ועיצוב התנסות לתיירות, ניהול נדל"ן, ניהול בר קיימא ומדיניות, או ניהול תיירות ושירותים. בנוסף, התלמידים יכולים לנצל את שילוב התמחות מותאמת בתוכנית הלימודים שלהם. אנו מאתגרים אותך לקשר בין תיאוריה לפרקטיקה. התלמידים שלנו משיגים ביטחון עצמי באמצעות דיונים ערים בכיתה וסימולציות המסייעות להסיר קיימות ממסגרות סמליות, ומאתגרות את התלמידים לקשר את התיאוריה ישירות עם הפרקטיקה. הבוגרים יהיו מוכנים להתאים מיומנויות שנלמדו בכיתה ומחוצה לה לאתגרי קריירה עתידיים.

    • Saint Pölten, אוסטריה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התלות החזקה בטכנולוגיות דיגיטליות בכל תחומי החיים והעסקים קוראת למערכות מידע ותקשורת מאובטחות ועמידות. תכנית התואר החדש החדשה שלנו בשפה האנגלית היא ההכנה האידיאלית לפעילות בתחום אבטחת הסייבר והחוסן הנמצאת בביקוש כלכלי חזק.

    • Krems an der Donau, אוסטריה

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    עם דיגיטלי חדשנות עסקית ו שינוי תואר שני, אתה תהיה מוסמך לנהל טרנספורמציה דיגיטלית על פני תעשיות מרובות.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בשיווק מעניקה לבוגרים שלנו את הידע והמיומנויות הדרושים כדי לקבל הבנה מעמיקה של האתגרים איתם מתמודדים ארגונים עסקיים ממוקדי לקוח ומלכ"רים.

    • Grenoble, צרפת
    • Leuven, בלגיה
    • + 3 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    פתרונות חומרים ברי קיימא עם SUMA תכנית המאסטר של SUMA שמה לה למטרה להכשיר את מהנדסי המשאבים של מחר לעבוד בשיתוף פעולה בעולם גלובלי, ולרכז כמה מהתוכניות החינוכיות הטובות ביותר בתחום הנדסת חומרים בת קיימא באירופה. המטרה היא להבטיח למדענים צעירים רקע מוצק בכימיה ובפיזיקה, עם כישורים לתכנון והתאמה של מערכות חומר חדשות לפונקציות ספציפיות ועם ראיה ספציפית לקיימות של תהליכים וטכנולוגיות בתחום פיתוח החומר.

    • 143, אוסטריה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית התואר השני של ארסמוס מונדוס במדיניות ציבורית (Mundus MAPP) מספקת הבנה מפורטת ושיטתית של האופן שבו מוסדות פוליטיים, תהליכים ומדיניות ציבורית פועלים ומקיימים אינטראקציה מהכלכלה הפוליטית העולמית לרמות לאומיות ומקומיות תוך התמקדות ישירה במעורבות אירופית באלה. רמות ממשל.

    • Salzburg, אוסטריה

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, גֶרמָנִיָת, ספרדית

    UNIGIS זלצבורג היא חלק מהמחלקה לגיאואינפורמטיקה באוניברסיטת פריז לודרון בזלצבורג. שם, UNIGIS אחראית על תוכניות הלימוד מרחוק UNIGIS MSc (CE) (תוכנית שנתיים) ו- UNIGIS professional (תוכנית לשנה). כחבר מייסד באיגוד הבינלאומי של UNIGIS , UNIGIS זלצבורג ניסיון של 30 שנה בלמידה/הוראה מרחוק ומונה 3000+ בוגרים.

    • Wels, אוסטריה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת

    מה המשמעות של קיימות עבורך? כיום קיימות היא המפתח הדרוש על מנת לבצע את השיפורים הדרושים באספקת האנרגיה, וליתר דיוק מבחינת ניצול וצריכת אנרגיה. משאבי הטבע מתרוקנים ועוברים הליכי רכש מורכבים יותר, ולכן יוצרים צורך בהבנה מיוחדת בתחום ...

    • Vienna, אוסטריה

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    ה- MSc (CE) Renewable Energy Systems היא התוכנית החוצה גבולות הראשונה באירופה העוסקת בסוגיות העתידיות של ייצור אנרגיה חלופית. מאז 2005, TU Wien, Energiepark Bruck/Leitha וארגונים שותפים נוספים ברחבי אירופה הציעו תוכנית מאסטר מכוונת תרגול זו.

    • Trento, איטליה
    • Innsbruck, אוסטריה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגרי מטאורולוגיה סביבתית יאפשרו להכין ולהציג תחזיות מזג אוויר, לבצע מדידות אטמוספריות וסביבתיות, לנתח נתוני תצפית ולעבוד עם מודלים מספריים להדמיית תהליכי האטמוספירה, האקלים והסביבה.

    • Palaiseau, צרפת
    • Espoo, פינלנד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    MSc בייצור תוסף לגמישות מלאה היא תוכנית דו-תארים מוכרת בכל העולם, הנתמכת על ידי EIT ו-EIT Manufacturing. תוכנית ייחודית זו משלבת מדעי ייצור, תכנון מכני וניהול ייצור לחוויה חינוכית מגובשת, משלימה מסלול מיוחד בחדשנות ויזמות.

    • Vienna, אוסטריה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בלימודי לאומיות (שנתיים) מיועד במיוחד למועמדים עם תואר ראשון לשלוש שנים. בעוד שהיא מציעה פרספקטיבה פתוחה וביקורתית על לאום, היא שואפת לעסוק בסטודנטים בתחומים כמו לאומיות ותקשורת או לאומיות והגנת מיעוטים. התוכנית ללימודי לאומיות הוקמה על ידי Central European University כדי לעסוק בסטודנטים במחקר אמפירי ותיאורטי של סוגיות של לאומיות, הגדרה עצמית, בעיות של הקמת מדינה, סכסוך אתני, הגנת מיעוטים והנושא הקשור לגלובליזציה.

    • Innsbruck, אוסטריה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת

    • Wiener Neustadt, אוסטריה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BCi לתואר שני (MBCi) היא תוכנית ממוקדת בינלאומית הנלמדת כולה באנגלית. בהתבסס על תואר ראשון בעסקים, התוכנית הדו-שנתית מכינה אותך לתפקידי מנהיגות עתידיים בארגונים גלובליים.