114 תואר שני תוכניות ב אמנויות הבמה ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב אמנויות הבמה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא

    16 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    חידד את כישרונות הקולנוע שלך וצור קשרים קריירה עם התוכנית לתואר שני בקולנוע ומדיה באוניברסיטת ג'ונס הופקינס. התוכנית כוללת 11 קורסים שתוכלו להשלים תוך 16 עד 24 חודשים. אתה תעסוק בחוויה שיתופית מאוד בהובלת כותבים, מפיקים, אנשי מקצוע ויוצרים עטורי פרסים. בנוסף, בחר את הריכוז התואם את התשוקה שלך: מספר סיפורים מעמיק וטכנולוגיות מתפתחות, עיצוב סאונד, עסקי הקולנוע או כתיבה. למד עוד היום.

    • Cambridge, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אתה מוכן לצלול עמוק מבחינה אקדמית ואמנותית בתכנית זו לתואר שני במוזיקה. תכנית הלימודים החדשנית של לונגלי קטליסט מקשרת מצויינות מוזיקלית תוך התמקדות בכישורים הדרושים לך כדי להפוך למוזיקאי מקצועי: היכולת לעצב חוויות, לייצר פרויקטים ולעסוק קהלים עם מפגשים מוזיקליים יוצאי דופן. אימון ייעודי בקריירה יעזור להדריך את הלימודים ולהכין אותך לקראת מה שיגיע לאחר סיום הלימודים.

    • Los Angeles, ארצות הברית
    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    הקולנוע העכשווי היה עד לשינוי עמוק הודות להתקדמות הדיגיטלית שחוללה מהפכה בתעשייה. בעידן זה של טכנולוגיית הקולנוע, נפתח אופק עצום של אפשרויות, המאפשר יצירת תמונות מדהימות, אפקטים ויזואליים חדישים ונרטיבים המאתגרים את גבולות היצירתיות.

    • Winter Park, ארצות הברית

    זמן מלא

    48 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    בתואר שני בהפקה לקולנוע של Full Sail University , החינוך שלך מתמקד ביסודות כמו סיפור סיפורים, אסתטיקה חזותית ותפקידים טכניים, כמו גם האסטרטגיות העסקיות הדרושות להבאת עבודות שהושלמו לקהלים.

    • Miami, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים שמצטרפים לתוכנית MFA בסרט תיעודי מנצלים את ההתמקדות המשולבת הן באמנות קולנועית והן בגישות עיתונאיות. אתה נהנה יותר מהחוזקות הרבות של בית הספר כגון מדיה אינטראקטיבית, תקשורת אסטרטגית ותקשורת לשינוי חברתי גלובלי.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הקטנה והמובחרת שלנו מציעה את הזמן הדרוש ומתמקדת כדי לחדד את כישוריך הן לקולנוע והן לטלוויזיה. מוכן להצטרף לחדר הכותבים שלנו?

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לתקשורת של אוניברסיטת AU MA בהפקת קולנוע ומדיה יעניק לך מערך מיומנויות מקצועי בתחום הקולנוע, הווידאו והמדיה הדיגיטלית לקריירה מצליחה בתעשיית המדיה. במהלך השנה הראשונה שלך, תקבל סקירה רשמית של הפקת מדיה כדי שתוכל למקד את השנה השנייה שלך בחידוד בסיס המיומנויות שלך.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר למוסיקה מציע תואר שני במוסיקה עם אפשרויות ריכוז בהרכב, ניהוח, חינוך מוסיקה, וביצועים. התוכנית שואפת לספק הזדמנות ברמה הגבוהה ביותר של פיתוח מוסיקלי והכשרה מקצועית לכל תלמיד, מתאים לקריירה בהוראה, בביצוע ובהרכב המוסיקה. ניהול המגמות יתחייב מחקר מקיף של הספרות של המדיום שלהם, לפתח תובנות מתקדמות לתוך הרעיונות המוזיקליים והמבנה של העבודות הגדולות, וכן לחדד את ניהולם ואת כישורי החזרות.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תעורר את המוזיקה בתוך כולם. הידע, הניסיון והתשוקה שלך יכולים לעורר את הדור הבא של אמנים ומבצעים.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התואר הנדיר של אמרסון בכתיבה לקולנוע וטלוויזיה MFA מלמד אותך לכתוב עבור סרטים, טלוויזיה וצורות מדיה מתעוררות אחרות בז'אנרים מרובים. בנה תיק כתיבה ברמה מקצועית עם דוגמאות לתכונות מקוריות, פיילוט ותסריט קצר. הסגל שלנו מורכב מיוצרים, מפיקים, תסריטאים ותיאורטיקנים שידריכו וידריכו אתכם בקורסים המקוונים שלכם. כל סמסטר מתחיל עם שהות של שישה ימים בקמפוס שלנו בבוסטון או בלוס אנג'לס, שם תשתתף בסדנאות, הקרנות, הרצאות וכיתת אמן עם מרצה אורח. בין המרצים הקודמים נכללו קריסטה ורנוף, שוארונר לאנטומיה של גריי, דיוויד מאגי, כותב חייו של פי, מארה ברוק אקיל, יוצרת להיות מרי ג'יין ועוד.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבא את הסיפורים שלך לחיים כשאתה חוקר את מעמקי תעשיית הקולנוע.

    • Syracuse, ארצות הברית

    זמן מלא

    14 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתם מחפשים תכנית לתואר שני המתפרשת על פני סיפורים בדיוני וסיפורי עיון ומאפשרת לכם להתאים את הלימודים בהתאם למטרות הקריירה שלכם בתעשיית הבידור, תכנית הטלוויזיה, הרדיו והקולנוע בבית הספר ניוהאוס היא המקום בשבילכם.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אמנות חזותית ואמנויות הבמה היא תכנית לימודים בינתחומית. התואר השני בתואר שני באמנויות חזותיות ואמנויות הבמה נועד לאפשר לבוגרים להמשיך בקריירה בתחום האמנויות או בתחום האמנויות, או להמשיך בלימודי דוקטורט.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ב SCI-Arc של מאסטר במדע בדיוני ובידור תוכנית לשנה אחת, התלמידים עובדים עם אנשי מקצוע בעלי שם עולמי בעולמות של סרטים, בדיוני, אנימציה, שיווק, משחקים, תיעודי עושה כדי לבנות צורות חדשות של האדריכלות בפועל.

    • Medford, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים לתואר שני במוסיקה יש את ההזדמנות הייחודית ללמוד באופן רחב על פני חמש תת-תחומים מרגשים - קומפוזיציה, ניצוח, אתנו-מוזיקולוגיה, מוזיקולוגיה ותיאוריה - תוך קבלת הכשרה ממוקדת באחד מהם.