5 תואר שני תוכניות ב אחריות חברתית תאגידית 2024

תואר שני תוכניות ב אחריות חברתית תאגידית 2024Filter
    • Madrid, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    9 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    המאסטר שלנו באחריות חברתית וקיימות תאגידית אוסף את ההתקדמות האחרונה ושיטות העבודה המומלצות כדי להפוך את CSR וקיימות למניעים האמיתיים של צמיחה מקיפה של חברות וארגונים, שמטרתה למצב את עצמה כמאסטר ייחוס בתחום זה בתחום. גלוֹבָּלִי. מאסטר זה נלמד בשלושה אופנים שונים: שבועי, דו שבועי ומקוון. כל השיחות שלנו מתחילות בחודשים פברואר ואוקטובר, ומשך 9 חודשים.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    עם המאסטר שלנו בניהול קיימות ואחריות חברתית תאגידית, תקבל את המומחיות לנהל חברה בת קיימא מהעקרונות הבסיסיים שלה. תוכנית הלימודים עוסקת בשאלות בסיסיות לגבי מדוע חברה צריכה לתת עדיפות לקיימות, בוחנת את השינויים הדרושים לניהול מיזם בר-קיימא, ומתעמקת בפונקציות בר-קיימא. בנוסף, תלמד לפקח על פרויקטי קיימות מנקודות מבט אסטרטגיות, יזמיות, ארגוניות וטכנולוגיות.

    • Online

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התואר השני הרשמי והמקוון של UNIR במערכות ניהול משולבות הוא היחיד המאפשר לך לעבוד על תכנון, תיאום, יישום והערכה של מערכות ניהול איכות, איכות הסביבה, אחריות חברתית תאגידית ובריאות ובטיחות בעבודה, כמו גם כמו בתחום המניעתי כטכנאי בכיר למניעת סיכונים תעסוקתיים בהתמחות המניעתית שתבחר כאופציונלי. כך, תשיג את אחד מפרופילי התפקיד עם הביקוש הגבוה ביותר בשוק.

    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Boulogne-Billancourt, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    בית ESI Business School , בית הספר למסחר ופיתוח בר קיימא, מאפשר לתלמידיו להמשיך את הכשרתם לתואר שני בניהול ירוק, חברתי ודיגיטלי בפריס, ליון, בורדו ובלימוד אלקטרוני. תואר שני במחזור הניהול הירוק, החברתי והדיגיטלי בבית ESI Business School הוא תכנית דו שנתית המעניקה לסטודנטים התמחות אמיתית בתחום החברתית, ניהול ירוק וחברתי, פיתוח בר-קיימא, אנרגיות מתחדשות, סביבה, השפעה חברתית ודיגיטל.