58 תואר שני תוכניות ב אופנה ב איטליה for 2024

תואר שני תוכניות ב אופנה ב איטליה for 2024Filter
    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר לחובבי אופנה אובססיביים לאיכות עם עין לקומפוזיציה ויזואלית. שלב חזון יצירתי עם ניהול פרויקטים ואסטרטגיות עסקיות כדי לתזמר את התהליכים מאחורי מוצרי אופנה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מכשירה מעצבי אופנה: לא אמנים מבודדים המביעים את כישרונם, אלא מעצבים אשר מקבלים השראה בפרויקטים שלהם ובמקצוע שלהם מהקשר עם מערכת האופנה וגיבוריה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    קורס מאסטר צופה פני עתיד ומבוסס תעשיה המכין אותך לתפקידים הקשורים לתקשורת בתעשיית האופנה ברחבי העולם. תכנית לימודים רב-תחומית משלבת ידע חיוני במגזר עם מיומנויות מומחים וטכניות בעיתונאות אופנה, פרסום, יחסי ציבור, ניהול אירועים, הפקת תדמית אופנה ועוד באמצעות מסלול לימודים הכולל הרצאות, עבודת פרויקטים של חברות אופנה אמיתיות, סדנאות מעשית, סמינרים עם מומחים מבקרים, טיולי שטח ופעילויות אחרות מבוססות ניסיון. דחוף את הגבולות שלך, את היצירתיות שלך ואת הכישורים שלך בתואר שני דינמי, יחיד מסוגו, שיעניק לך יתרון תחרותי עצום בשוק העבודה האופנה והיוקרתיות המתפתח ללא הרף.

    • Gland, שווייץ
    • Switzerland Online, שווייץ
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    להעריך את ההזדמנויות לבחירות אתיות ועקרונות כלכלה מעגלית באופנה ולהציע פתרונות חדשניים בתעשייה המתחדשת. התואר השני בניהול אופנה בר קיימא מספק ידע מעמיק על סוגיות הליבה והאתגרים של אופנה בת קיימא, ומשלב מנהיגות אחראית המיושמת במגזר האופנה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בניהול אופנה ויוקרתי נועד לייצר אנשי מקצוע צעירים המתמחים בניהול עולמי של אופנה ויוקרתיות עם דחף ותשוקה להשפיע בתעשיית האופנה והיוקרה, להגביר את הקריירה שלהם על ידי שינוי עצמם, אימוץ שינוי, יצירת ערך ו לספק אותו ללקוחות.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    למאסטר המתמחה בעיצוב לקמעונאות אופנה יש מטרה תרבותית ומדעית ספציפית: להכשיר אנשי מקצוע חדשים המסוגלים לענות על הצרכים הנוכחיים של עסקים בתוך מערכת האופנה. תוכנית חינוכית זו מיועדת לאנשים שחייבים להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית והבר-קיימא של תהליכי מכירת מותגים וערוצים.

    • Pontedera, איטליה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    תואר שני ברמה 1 המוכר על ידי MIUR מייצג מסלול הכשרה חדשני ובינתחומי ביותר, כולל מחקר, חדשנות ועיצוב. המאסטר מאופיין בשילוב ייחודי של מחקר, טכנולוגיה, אופנה ועיצוב.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוף העכשווי, שבו סגנון ולבוש ממלאים תפקיד מרכזי בהגדרת האינדיבידואליות ומשמשים מדיום רב עוצמה להנעת שינוי חברתי, התואר השני לאמנויות באופנה: עיצוב, אמנות וטכנולוגיה מציג גישה חדשנית ליצירתיות ול תעשיית האופנה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    למה? אופנה היא חינוך על יופי, יכולת לבטא מחשבות ורגשות, הביטוי הישיר ביותר של העולם העכשווי: צבעים, צורות וחומרים בהרמוניה מושלמת. זוהי התוסס ביותר מבין צורות האמנות, המשגשגת על אנשים בחיים האמיתיים. כמו בסרט "תיאטרון מרכזי", קבלת מערכת הבמה בדיוק כמו שצריך היא מכריעה במשחק הפיתוי, אך חלק ממנה אינו יכול לעמוד בפני הכלל. להיות מסוגל להמשיך לנצח על צרכן מגורה יותר ויותר כנראה מבולבל זה לחזור ליסודות באמצעות הכשרה טכנית מעמיקה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    מעצב האביזרים נדרש לחקור, לנתח ולפרש מגמות אופנה, להכניס נכון אוסף אביזרים בתוך נוף סגנוני עכשווי. אימון זה מדמה את נתיב התעשייה, מחקר חומרים ומגמות, לימוד מגמות חדשות, עיצוב והתנסות, פיתוח טכני למוצר הסופי והתקשורת שלו.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    קיימות, באופנה ויוקרה, היא לא טרנד חולף, אלא נכס אמיתי להשקעה, המוסיף מימד יקר לכל מוצר במערכת האופנה.

    • Online Italy

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטיילינג אופנה הוא היום גם הזדמנות מצוינת וגם אתגר מורכב. למעצבי אופנה ותקשורת יש את הפריבילגיה והאחריות לקרוא ולפרש מותג או מוצר המכבד את זהותו ובכל זאת פורצים את הגבולות, כך לעצב עולם סביבו ולספר את הסיפור המרתק ביותר אי פעם. המאסטר בתקשורת אופנה וסטיילינג מאמן דמויות מפתח העוסקות בהתפתחות התקשורת החדשה ובתפקיד המכריע של התקשורת החזותית כיום. הם מסוגלים לאמץ יותר אסתטיקה בו זמנית, לקרוא כיצד אופנה חשובה כיום לחברה, להרוס את הכללים ולכתוב אותם מחדש.

    • Rimini, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס לתואר שני בלימודי אופנה - FAST - הוא תוכנית חדשנית שפותחה על ידי University of Bologna ומועברת במלואה באנגלית.

    • Caserta, איטליה
    • Beijing, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מציע לסטודנטים לקבל תואר כפול, כלומר תואר שני כפול בעיצוב אופנה. ליתר דיוק, הקורס נמשך שנתיים; הוא כולל קורס הכשרה שתוכנן יחד עם האוניברסיטה הזרה ותקופת ניידות בחו"ל (שנה וחצי); כולל שחרור, בסוף תקופת הלימודים, של שני תארים בעיצוב אופנה (תואר כפול), שאחד מהם יהיה תקף באיטליה והשני במדינה של האוניברסיטה השותפה.