57 תואר שני תוכניות ב אדריכלות נוף 2024

תואר שני תוכניות ב אדריכלות נוף 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    הדרך החינוכית של התואר השני. התוכנית "אדריכלות - סביבה בנויה - פנים" מעניקה הכשרה מתקדמת בתחום העיצוב האדריכלי במטרה לבוגר מתרגלים המסוגלים לשנות ולהפוך את הסביבה הבנויה באלמנטים הפיזיים, האדריכליים והנופיים שלה, תוך העצמת החוסן האדריכלי והמחיר.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני הרשמי בעיצוב נוף או עיצוב גינות מקשר בין עיצוב גינות מסורתי לנושאים עדכניים מאוד - בעיות סביבתיות, שינויי אקלים, קיימות, מגוון ביולוגי, חינוך סביבתי, חיסכון באנרגיה ומגמות חברתיות חדשות כמו מודעות אקולוגית. באמצעות נושאים שונים, ביקורים, שיחות ותרגילים שייעצו המורים לאורך מחזור ההכשרה, יוכל התלמיד לפתח כל קנה מידה של גינה, פרטית או עירונית, ויתאים לעבוד במגזרים שונים בשוק.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתכנון נוף שואפת להכין מספיק את הבוגרים להיות תחרותיים בשוק העבודה הבינלאומי. תחום הלימודים מכוון אפוא מאוד לרכישת מיומנויות מעשיות, כאשר הצוות המקצועי של הפקולטה, כולל חוקרים מדעיים זרים, ישתף אתכם בידע הנוכחי שלהם בתחום תכנון נוף, אקולוגיה נוף ואדריכלות נוף.

    • Jelgava, לטביה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הזדמנות לעורר שינויים בנופים באמצעות תכנון, עיצוב וניהול. אם כבר יש לך תואר ראשון, מוכן לשלב הבא, ורוצה שהצד היצירתי שלך יפעל לטובתך אז אדריכלות נוף היא התשובה.

    • Stockholm, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    דפוסי נוף ושינוי שימוש בקרקע הם מרכיבים חשובים להבנת תהליכים אקולוגיים המשפיעים על המגוון הביולוגי ופונקציות ושירותים של מערכת אקולוגית. מכיוון שרוב המניעים הפוליטיים והכלכליים באים לידי ביטוי באמצעות פעילויות אנושיות, התמקדות בנוף הוכרה לאחרונה כחשובה כדי לתת מענה לרבים מהיעדים הסביבתיים הנוכחיים שלנו. תוכנית החינוך שלנו מתבססת על חוזקות המחקר שלנו באקולוגיה היסטורית יישומית, ניתוח נוף וניהול משאבים, ומקשרת אקולוגיה קהילתית עם שיקום וניהול של סביבות יבשתיות וימיות כאחד.

    • Fargo, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    NDSU מציעה תכנית לתואר שני באדריכלות נוף בעלת הסמכה של LAAB ל-5 שנים, הממוקמת בעיקר בשני מבני תעשייה היסטוריים משוחזרים להפליא במרכז העיר פארגו, שהתגלתה כמחוז עירוני מרגש ומוכוון סטודנטים. רוב הסטודנטים הנכנסים לתכנית לתואר שני באדריכלות נוף מגיעים ישירות מהתכנית הקדם-מקצועית לתואר ראשון במדעי הסביבה של NDSU. תכנית הלימודים כוללת טיולי שטח לערים ברחבי הארץ ונתמכת על ידי חנות עץ מאוישת מקצועית, מעבדות מדיה דיגיטלית, חותכי לייזר והדפסת תלת מימד להכנת דגמים. שמים דגש על מדיה מסורתית ודיגיטלית. מוצעים סמסטר אופציונלי לחו"ל, בתוספת סיורי לימוד בחו"ל במהלך הקיץ.

    • Tartu, אסטוניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אדריכלות נוף היא תחום המתמקד בהתערבות בנוף באמצעות פעילויות התכנון, העיצוב והניהול. הוא מתמקד גם במדע העומד בבסיס פעילויות אלה וביישום הצעות. הוא מאוחד סביב מושג הנוף, המוגדר בדרכים שונות אך בדרך כלל מובן שהוא אומר מרחבים חיצוניים, סביבות ומקומות ויחסים בין אנשים למרחבים, סביבות ומקומות אלה, הן מבחינת פעילויות והן תפיסות. אדריכלות נוף עוסקת בנופים מכל הסוגים, עירוניים וכפריים, ובכלל בקנה מידה החלל הפתוח הקטן ביותר לאזור.

    • Leeds, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוף האורבני בו אנו חיים, כל חלק תוכנן או הושפע לפחות מבני אדם. צפו במבט רחב או הסתכלו בפירוט ותראו אורגניזם חי מורכב המהווה את הבד לאדריכלות נוף. בקורס זה תחקור טכניקות שיעזרו לך להיות מעצב יצירתי ורפלקטיבי, המתחיל להתחיל קריירה מתגמלת כאדריכל נוף שכיר.

    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני הבינלאומי באדריכלות ושיטות עבודה יצירתיות לעיר ולנוף נועד להציג פרופיל אדריכל מקצועי חדשני המסוגל להתמודד עם הנושאים המאתגרים ביותר של ערי אירופה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    התואר מבקש להשלים גיבוש מיוחד, המשלב ידע תיאורטי-קריטי ומיומנויות אופרטיביות ומקצועיות בתחום עיצוב הנוף במגוון מידות, ומספק מיומנויות לשיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים אחרים בתחומי האדריכלות, ההנדסה והטבע. מדעים.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר באדריכלות נוף מקדמת פתרונות עיצוב ותכנון לחוסן סביבתי, יצירת מקומות עירוניים ואיכות חיים.באמצעות הוראה בינתחומית, מחקר ומעורבות קהילתית, התוכנית תקדם עיצוב ותכנון מובילים על ידי ניצול המקום הייחודי שלנו בסביבת מעבדה עירונית ניתנת להעברה (DFW).

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    SCI-Arc M.Arch 1 של SCI-Arc הוא תכנית לתואר שני מקצועי בן שבע שנים. ליבת התוכנית כוללת ניסויים ארכיטקטוניים ולמידה באמצעות ביצוע.

    • Sydney, אוסטרליה
    • Moore Park, אוסטרליה
    • + 2 more

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר לאדריכלות נוף מספק לסטודנטים הזדמנות לשתף פעולה עם מתרגלים מפורסמים מאולפני עיצוב בינלאומיים עטורי פרסים ומומחים מובילים בתחום העיצוב העירוני. התלמידים עוסקים במגוון פרויקטים המבוססים על השאלות הגדולות העומדות בפני ערים ונופים עכשוויים עולמיים: צפיפות עירונית, שינויי אקלים, ירידה באספקת המשאבים (קרקע, מזון ומים) ואובדן המגוון הביולוגי באמצעות פיצול אקולוגי והשמדת בתי גידול. . באמצעות המתודולוגיות והטכנולוגיות הרלוונטיות והעדכניות ביותר משתתפים התלמידים באולפנים מבוססי תרגול לפיתוח כישורי פתרון הבעיות המורכבים שלהם על מנת לתת מענה לתפקיד הקריטי של הנוף בערים של העתיד.

    • Uppsala, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית