6 תואר שני תוכניות ב אדריכלות נוף ב איטליה for 2024

תואר שני תוכניות ב אדריכלות נוף ב איטליה for 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    הדרך החינוכית של התואר השני. התוכנית "אדריכלות - סביבה בנויה - פנים" מעניקה הכשרה מתקדמת בתחום העיצוב האדריכלי במטרה לבוגר מתרגלים המסוגלים לשנות ולהפוך את הסביבה הבנויה באלמנטים הפיזיים, האדריכליים והנופיים שלה, תוך העצמת החוסן האדריכלי והמחיר.

    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני הבינלאומי באדריכלות ושיטות עבודה יצירתיות לעיר ולנוף נועד להציג פרופיל אדריכל מקצועי חדשני המסוגל להתמודד עם הנושאים המאתגרים ביותר של ערי אירופה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    התואר מבקש להשלים גיבוש מיוחד, המשלב ידע תיאורטי-קריטי ומיומנויות אופרטיביות ומקצועיות בתחום עיצוב הנוף במגוון מידות, ומספק מיומנויות לשיתוף פעולה עם גורמים מקצועיים אחרים בתחומי האדריכלות, ההנדסה והטבע. מדעים.

    • Piacenza, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו נועדה לספק רקע רב תחומי לאדריכלים, עם דגש מיוחד על קיימות סביבתית ועיצוב נוף. הקונספט של קיימות קשורה לשינוי באיכות גבוהה של הנוף, החל בקנה מידה מאקרו של תכנון עירוני בקנה מידה מיקרו של פרטים טכניים, כיצד קשקשים מגוונים מתחברים זה בזה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית "אדריכלות נוף - מורשת נוף" משלבת מדעי טבע, טבע ואגרונומיה, וכן מחקרים היסטוריים, תרבותיים וחברתיים. התוכנית מתבססת על אולפני עיצוב והרצאות בנושאים עכשוויים, כגון עיצוב קרקע ומרחבים ציבוריים פתוחים, הנוף העירוני והכפרי, שימור מורשת הנוף, התחדשות אזורים נטושים, תיירות בת קיימא ומניעת סיכונים הידרוגיאולוגיים.

    • Milan, איטליה

    משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר האירופאי ברמה הראשונה, שאושר על ידי EABHES, שנמשך לאורך שנה קורס ארוך, נועד לספק חינוך מוצק כדי לממש שטח ירוק, בתבונה סילוק אלמנטים שלה בארגון כל שלב. בסוף הנתיב השנתי הם משוחררים 60 אשראי ECTS (אשראי האירופי).