21 תואר שני תוכניות ב אבטחת סייבר ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב אבטחת סייבר ב ספרד for 2024Filter
    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מדעי המחשב והטכנולוגיה יהיו בעתידנו והעסקת מומחי IT צפויה לגדול ב -12% מעכשיו ועד 2028. על ידי בחינת העלייה המהירה של טכנולוגיה חדשנית כמניעים את הכלכלה העולמית, המאסטר במדעי המחשב - אבטחת סייבר, מלאכותי מודיעין ומדעי נתונים מציעים לסטודנטים בסיס נרחב במערכות תוכנה וחומרה מודרניות וידע מעמיק ביישומי ה- IT החדשים. תכנית האב מכסה את הטכנולוגיות העדכניות ביותר מבינה מלאכותית ועד מדע נתונים, אינטרנט של דברים ולמידת מכונה ויישומיהם לעננים וליישומים ומערכות ניידים. התלמידים יפתחו ידע מקיף בבסיס היסוד של הנדסת תוכנה וניהול נתונים והבנה מעמיקה של עקרונות וטכנולוגיות של בינה מלאכותית, ניתוח ביג דאטה ואבטחת סייבר.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1500 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    קח את המאסטר הזה בתחום אבטחת הסייבר. הפוך למומחה בתחום אבטחת הסייבר, הודות למאסטר מקוון זה בעל הכשרה מקצועית שהונפק על ידי המכון האירופי ללימודי עסקים. אל תפספסו את ההזדמנות הנהדרת הזו ללמידה מרחוק!

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המנהל המאסטר במנהל אבטחת סייבר מכין מומחים באבטחת סייבר, המסוגלים לזהות את האיומים העיקריים על אבטחת מערכות ה-IT ולתכנן וליישם אמצעי נגד הולמים. מטרת המאסטר היא לספק ידע מקיף באבטחת IT וכישורים תפעוליים להערכת סיכונים, לזהות את הפגיעויות של מערכות מידע, לנהל ולמנוע איומים, לעצב ולפתח אסטרטגיות ונהלים בתגובה להתקפות סייבר.

    • Online Spain

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המטרה העיקרית של תואר שני זה באבטחת סייבר היא להציע הכשרה, בעלת אופי טכני ומעשי ביותר, בטכניקות ההגנה, ההתקפה והמודיעין העיקריות באבטחת סייבר, כמו גם ניתוח תוכנות זדוניות וטכניקות פורנזיות קריטיות להשגת ידע על סייבר. איומים שיכולים להשפיע על כל חברה או מוסד.

    • León, ספרד

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    ספרדית, אנגלית

    אנו מציעים הכשרה בין תחומית בתחום אבטחת הרשת, ומאפשרים לסטודנטים לקבל ידע אודות המחקר המתבצע בתחומים הרלוונטיים ביותר בהם הוא ישים.

    • Zaragoza, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    עם המאסטר ברשתות ואבטחת סייבר תהיו מוכנים ב-100% לפתח פרויקטי אבטחה, לעצב ארכיטקטורות רשת עסקיות ולהנחות צוותים מיוחדים כמו SOC או CSIRT, כמו גם להתמודד עם האתגרים העתידיים של המגזר.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    • Madrid, ספרד
    • Alcorcón, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא

    4 שעה (ות

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    המאפיין העיקרי של התואר השני, מה שהופך אותו לייחודי, הוא שהוא משתמש במודלים של Data Science ו-Machine Learning כדי ללמוד לעומק את אירועי אבטחת הסייבר העדכניים ביותר, תוך הסקת מניתוח זה את ארכיטקטורות ההגנה הקיימות ביותר במגזר.

    • Vigo, ספרד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    אבטחת סייבר כדיסציפלינה מורכבת ממכלול העקרונות, הטכניקות והתקנות המונעות שימוש זדוני בנתונים, מכונות או מידע, ולכן הפכה לאחד מסדר העדיפויות הטכנולוגי של זמננו. התואר השני באבטחת סייבר מאוניברסיטת ויגו ואוניברסיטת א-קורוניה היא תכנית לימודים מתמחה המציעה הכשרה מקצועית קפדנית ונרחבת בתחום זה, מהיסודות ועד ליישומים, מהמנגנונים ועד לחקיקה, ומן מושגים לבעיות עסקיות אמיתיות. תכנית ההכשרה מורכבת מ-90 ECTS, המחולקים לשלושה סמסטרים; שנה ראשונה של שיעורים פנים אל פנים, לבחירה בין האולמות של א קורוניה וויגו, וסמסטר אחרון המוקדש להתמחות בחברות ולפרויקט הגמר הגמר.

    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר ב Cybersecurity Online של UNIR הוא הראשון הרשמי לתואר ראשון עם 100% הוראה מקוונת שמטרתה להכשיר אותך בטכניקות העיקריות של הגנה מפני התקפות ואיומים במערכות הפעלה, רשתות, תוכנות יישום, מערכות אינטרנט ומסדי נתונים.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המהפכה הטכנולוגית משפיעה ישירות על האזרח, החל מהתייחסותם למינהל הציבורי, כיצד ניתן לעבד את המידע שלו בשירותים השונים, ציבוריים ופרטיים, מסלולי פנאי חדשים עם השלכות על פרטיותו והסיכון לאובדן כתוצאה מכך. מֵידָע. זו הסיבה שהחברה הבלתי פוסקת למידע או טכנולוגית זו נהנית מהגנה משפטית בתקנות שיש לנתח אותן בצורה סתגלנית וגמישה כדי לכסות טכנולוגיות חדשות שלא הוערכו בתפיסתה.

    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית התואר השני בתחום אבטחת הסייבר נועדה לספק לסטודנטים ידע מעמיק ומקיף על העולם הדיגיטלי ומתייחסת לעקרונות הבסיסיים של הגנה, הערכה ופרשנות ברשת. לאילו איומים מערכות מידע נחשפות בחברה שלי? באיזו תדירות איומים אלה עלולים להתרחש אסור לי לנקוט באמצעי הגנה? כיצד אוכל לנקוט באמצעים? כיצד אוכל למזער סיכונים?

    • Valladolid, ספרד

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    • Spain Online, ספרד

    זמן מלא

    14 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המכון האירופי לתארים מתקדמים הוא בית ספר חדשני לעסקים מקוון 100%, המציע תוכניות והכשרה לתואר שני במנהל עסקים ותואר שני לחברות.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    הטכנולוגיה והתשתיות שהן חלק מהמרחב הקיברנטי הן מרכיבים אסטרטגיים, חוצי תחומי הפעילות, כאשר פגיעות המרחב הקיברנטי היא אחד הסיכונים העיקריים להתפתחותנו כאומה. לכן, הכשרת אנשי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר בתחום זה נראית מוצדקת לחלוטין. המוטיבציה הבסיסית של התואר השני באבטחת סייבר ובאינטליגנציה היא לספק לבוגריו מיקום עבודה טוב יותר בתחום בו הביקוש המקצועי לא רק גדל, אלא הוא הרבה מעל מספר הבוגרים המתמחים שמציעה מערכת החינוך הספרדית.