MSc שיווק
University of Stirling
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Stirling, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
12 - 24 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* למידע עדכני על שכר הטרחה, אנא ראה את האתר
מבוא
התואר השני שלנו בשיווק נותן לך את ההזדמנות להשיג הבנה תיאורטית ומעשית של שיווק, ותפקידו בתוך ארגונים. תלמדו על הפרקטיקה והתיאוריה של שיווק מודרני, כמו גם על מגמות עסקיות עדכניות בתחומי יצירת זהות מותג, שיווק רב-ערוצי ושיווק דיגיטלי.
קורס MSc Marketing היה מהראשונים בארץ שהוסמך על ידי המכון השיווקי Chartered (CIM). הסמכת CIM פירושה שכאשר אתה מסיים את הקורס בהצלחה, קל יותר להשיג דיפלומה מקצועית בשיווק. שניים ממודולי הדיפלומה יוותרו וכדי לזכות בדיפלומה המקצועית של CIM תצטרך לעבור רק שני מודולי CIM ולא ארבעה הרגילים, מה שייתן לך יתרון תחרותי בקריירה שלך.
ההוראה המונחית מחקרית שלנו בשילוב עם התמקדות ביישומים מעשיים היא חוזק מפתח של קורס זה. בנוסף לעיסוק עקבי בספרות אקדמית באמצעות קריאה שבועית והערכות מודול, הקורס נותן לך מספר הזדמנויות ליישם מושגים, תיאוריות ומסגרות על היבטים מעשיים. במהלך הלימודים תשתף פעולה עם מגוון רחב של ארגונים לרבות ללא מטרות רווח, מגזר שלישי וארגונים קטנים ובינוניים (SMEs).
הסיבות העיקריות ללמוד איתנו
מס' 1 אנחנו מדורגים במקום השני בסקוטלנד ו-20 המובילים בבריטניה לשיווק (מדריך האוניברסיטה השלם 2023)
#2 תהיה לך הזדמנות לעבוד על פרויקט בסגנון ייעוץ בתוך עסק המעניק לך ניסיון עבודה מעשי
#3 תוכנית המנהיגות המעופפת שלנו ויצירת פרופיל אישי לפיתוח תובנות משלך עוזרים לך לפתח מודעות עצמית לגבי החוזקות שלך ולרכוש מיומנויות חדשות בסביבה תומכת
תכנית לימודים
מטרות הקורס
MSc Marketing מספק לך הבנה של המושגים והמערכות העומדות בבסיס הפרקטיקה השיווקית ומאפשר לך לפתח את כישורי האבחון והיישום שלך בניהול שיווק ותהליכי מחקר. בסוף הקורס תוכל:
- לטפח ולגבש גישה ניהולית ממוקדת לקוח במגוון הגדרות שוק שונות, סוגי ארגון ומצבי מדיניות.
- לתכנן, לתכנן, ליישם ולהעריך אסטרטגיות שיווק מבוססות מחקר.
- קבל חשיפה לנושאים אתיים הנובעים מפעילות שיווקית והבנת ההשפעה שיש לשיווק על החברה בכלל.
- ערכו מחקר על פרקטיקות שיווק עכשוויות.
קשרי תעשייה
לבית הספר לניהול University of Stirling יש קשרים מצוינים עם ארגונים מקומיים וארציים. דוברים אורחים מכל המגזר הפרטי, הציבורי והשלישי עוסקים בקביעות בסטודנטים שלנו בשיווק MSc, ומספקים נקודת מבט מעשית על נושאי שיווק עכשוויים באמצעות סדרה של הרצאות אורח וסדנאות.
בשנים האחרונות, סטודנטים עבדו על פרויקטי ייעוץ עם ארגונים כמו אנדרטת וואלאס הלאומית, Waterski Scotland, Strathearn Strategic Consulting, Stirling Albion Football Club, Scottish Biomedical, Snowsports Scotland, EASA Training Ltd, ו-Stirling Art.
הסטודנטים שלנו נהנו גם מביקורים באתר בארגונים חיצוניים כמו ASDA ומרכז המבקרים של New Lanark.
אנו מפעילים את מודול הליבה של פרויקט הייעוץ שלנו כבר למעלה מעשרים שנה, במטרה לספק לך חוויה דומה להשמה בתעשייה, כדי לעזור לך להתכונן לקריירה עתידית בשיווק. תוכל לצבור ידע ולהגדיל את הביטחון שלך בעבודה על נושא שיווקי 'חי', הפועל בגבולות הניהול והתקציב של ארגון לקוח.
פיתוח המותג שלך
תעודדו לשקף את החוזקות הכוללות שלכם, לזהות חולשות ולחקור את הכיוונים שבהם אתם רוצים להתפתח. תלמדו על:
- הגישה שלך לקבלת החלטות
- את נקודות החוזק והחולשות שלך ביחסי עבודה
- את הערך שלך לצוות
- סגנון התקשורת שלך
- לאחר מכן תפתח את המותג האישי שלך שישווק למעסיקים עתידיים.
הכנת מנהיגים עסקיים של העתיד
לימודי התואר הראשון University of Stirling ניהול הספר הולך מעבר ספרי לימוד וחדרי הרצאות, אנו גם להתמקד בפיתוח אישי ומקצועי שלך.
התכנית הייחודית שלנו למעוף מנהיגות מעניקה לך את המודעות, הידע והטכניקות החיוניות לבניית קריירה מוצלחת. אלה נע בין מיומנויות מעשיות, כמו דיבור ציבורי יעיל, לפתח דרכים לעבוד תחת לחץ במצבים קשים כגון ניהול הסכסוך. למידע נוסף על Flying Start.
מודול הליבה של יישומי ניהול שיווק בסמסטר אביב נועד לספק לך ניסיון שווה ערך למיקום בתעשייה. זה נותן לך את ההזדמנות לצבור ידע ולהגביר את הביטחון שלך על ידי עבודה על נושא שיווקי 'חי' כשאתה פועל בתוך גבולות הניהול והתקציב של ארגון לקוח חיצוני.
השילוב בין מסגרות ותיאוריות אקדמיות במסגרת המגבלות של מה שניתן לעשות על ידי הארגון בכוחות עצמו יכין אותך למשימות דומות שיידרשו ממך בקריירה העתידית שלך.
הסמכה מקצועית
קורס המאסטרים שלנו מוסמך על ידי המכון לשיווק Chartered (CIM), גוף השיווק המקצועי המוביל בעולם, ונחשב לדיפלומה המקצועית של CIM בשיווק. בוגרי הקורס מקבלים פטור ממחצית ממודולי הדיפלומה המקצועית של CIM.
פרטי הקורס
ישנם שלושה מודולי ליבה של 20 נקודות בסמסטר 1; אלה יספקו לך את המסגרות הבסיסיות של המחשבה השיווקית המודרנית ויראו לך כיצד הן מיישמות בפועל באמצעות מגוון רחב של דוגמאות רלוונטיות ועדכניות. כמו כן תתחיל לתרגל את המיומנויות הנדרשות מאיש מקצוע שיווק במודול ליבה נוסף של 10 נקודות זכות: תקשורת, שיתוף פעולה, יצירתיות וחשיבה ביקורתית.
במודול הליבה של סמסטר 2, תתרגלו את טכניקות ניתוח הנתונים הכמותיות והאיכותיות העיקריות הנדרשות ממשווק חדש. היכולת ליישם את המיומנויות הללו תהיה חשובה מאוד עבור העבודה על פרויקט הייעוץ שלך. אתה יכול גם לקבל הערכה לאותם נושאים עכשוויים בשיווק המעניינים אותך ביותר באמצעות בחירתך מבין חמישה מודולים בחירה. מאגר מקצועות הבחירה מתרענן על בסיס קבוע.
במהלך הקיץ, לאחר מכן תסיים את קורס המאסטרים על ידי הצגת הלמידה שלך באמצעות פרויקט ייעוץ עסקי מבוסס קבוצה בתחום השיווק.
פרויקט ייעוץ בסגנון
תהיה לך הזדמנות לצבור ניסיון מעשי ממקור ראשון על ידי עבודה על פרויקטי ייעוץ עם לקוחות חיצוניים במהלך הקיץ. מודול הייעוץ נועד לספק לך ניסיון שווה ערך למיקום בתעשייה. אתה תגביר את הביטחון שלך בעבודה על נושא שיווקי 'חי' כאשר אתה פועל בתוך גבולות הניהול והתקציב של ארגון לקוח חיצוני.
לכל קבוצה יש ארגון לקוח שקובע משימה בעולם האמיתי ומבקש מהקבוצה לחקור את הנושא לפני הצגת פתרונות. אנו עובדים עם מגוון ארגונים במגזר הפרטי, הציבורי והשלישי, כגון ארגוני צדקה ומיזמים חברתיים. הפרויקטים מכסים שורה של נושאים, מזיהוי לקוחות פוטנציאליים ועד להזדמנויות להתרחבות בינלאומית. זה יהיה תלוי בך, בעבודה עם מנטור אקדמי, להקים את המחקר, לחקור את הבעיות שעולות ולהציג את הממצאים שלך בחזרה ללקוח.
השילוב של מסגרות אקדמיות ותיאוריות במגבלות של מה שניתן לעשות על ידי הארגון במשאביו שלו, יכין אותך למשימות דומות שיידרשו ממך בקריירה העתידית שלך. במקרים מסוימים, סטודנט המנהל פרויקט הועסק לאחר מכן על ידי הארגון איתו שיתפו פעולה במהלך המודול.