MSc ניהול תעשיות יוקרה בינלאומיות
TBS Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Paris, צרפת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
12 - 12 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 18,500 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
15 Jul 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מבוא
סקירה כוללת
שוק היוקרה נמצא במעבר ומתפתח כל הזמן את נוהלי השיווק שלו, מה שאומר שעל הסטודנטים לנקוט בגישה שיווקית מגזרית כאשר הם פועלים בענף זה. המאסטר למדעים בשיווק וניהול תעשיות יוקרה (L2M) יכשיר מנהלים מוכשרים שמבינים את האתגרים העומדים מאחורי הבינלאומי של המותג והדיגיטליזציה הן בגישה השיווקית והן בהפצה. תוכנית L2M תלמד סטודנטים כיצד לעצב אסטרטגיה שיווקית שתבליט את הצעת הערך של מוצרי יוקרה או שירותים יוקרתיים וכן תשלב תובנות צרכניות חדשות וגישות לייעול תצפיות מגמה בתחום היוקרה. התלמידים יתבקשו לפתור פתרונות הפצה המייעלים את המסחר האלקטרוני, בעקבות המגמות החדשות של צרכני המחר.
התלמידים גם ילמדו כיצד להגדיר אסטרטגיית הפצה מתאימה להסתגלות לצרכן החדש, והם יהיו לערער על איכות היחסים האישיים המסורתיים ועל שיווק חוויתי עם קפדני וחסכונית שיטות שיווק המוני.
כמו ההוצאות הצרכנים על מוצרי יוקרה ושירותים בצפון אמריקה, סין, הודו, ברזיל ורוסיה ימשיכו לגדול, מותגי מותרות יצטרכו להרחיב גלובלי המוביל את האבולוציה של תמונות המותג ויצירת תיק חדשני. תוכנית MSC יסייע לתלמידים להבין את האתגרים והמורכבות של מודלים עסקיים חדשים הנובעים רכישות רכישות ושותפויות חדשות.
כאשר הקמפוס שלו ממוקם בלב פריז, הסטודנטים יפענחו את היקום שמרכיב מותגים כמו הרמס, YSL ולואי ויטון. על ידי מגורים ולימודים בפריז, הסטודנטים יבינו את ההיסטוריה של היוקרה ואת השפעתה על פריז. ביתם של קבוצות שוק היוקרה הגדולות ביותר LVMH ו- Kering, פריז מייצגת פאר במלוא הדרו.
- משך הפעילות: 12 חודשים
- הקמפוס: פריז
- שפה: אנגלית
- מצב: במשרה מלאה
- הסמכה: CGE
- שכר לימוד: 18000 €
- דמי בקשה: 100 אירו
- קליטה: ספטמבר 2023
- מועד אחרון: 15 ביולי 2023
חוזק
- למרות המשבר הפיננסי, יש צמיחה של 3% -4% בעולם בענף היוקרה. צמיחתו של ענף זה מביאה עימו מערכת אקולוגית של מקומות עבודה והזדמנויות.
- תוכנית L2M מכסה מותרות יוקרה יוקרה המונית; באמצעות שיווק היחסים אחד על אחד, התלמידים ילמדו כיצד המעבר מ אוריינטציה המוצר כדי אוריינטציה הלקוח.
- שילוב לתוך אשכול SM2 שבו התלמידים לומדים כיצד לנתח מוצרים ושירותים בתוך שוק מסוים, לתקשר לצרכנים מידע רלוונטי על מוצרים ושירותים, כיצד להפיץ מוצרים או להציע שירותים בשוק נתון וכיצד לתכנן ולפתח מושגים של מוצרים או שירותים עם מסגרת של מודלים עסקיים חדשים.
קבלה
תכנית לימודים
מבנה התוכנית
התוכנית לניהול תעשיות יוקרה בינלאומיות MSc מאמצת גישה אופרטיבית בפדגוגיה שלה. כפי שהשם מרמז, התוכנית עוקבת אחר גישה משולשת המתמקדת ביוקרה, שיווק וניהול.
המאסטר למדע בתעשיות יוקרה ותעשיות יוקרה מורכב מהרכיבים הבאים:
- קורסי השכלה כללית בניהול רב תרבותי, אסטרטגיה עסקית, מנהיגות ו HR, בקרה פיננסית ושיווק בינלאומי.
- קורסים שיווקיים ייעודיים הנלמדים על ידי אנשי אקדמיה בתחומי שיווק חדשנות, התנהגות צרכנים, שיווק במערכת יחסים וניתוח נתונים.
- קורסים מומחים הנלמדים על ידי אנשי מקצוע בתחומי יוקרה, שוקי יוקרה, מודלים עסקיים חדשים בתחום שיווק ויוקרה ואסטרטגיית תקשורת.
- קורסי בחירה מתקיימים בפריז
מרצים
- סגל קבוע של TBS מתודולוגיית ההוראה שלהם למחקר עדכני.
- אנשי תעשיה העובדים בעיצוב טקסטיל, אדריכלות מותג, פרסום בין-תרבותי, ניהול חוצה תרבויות ומגמות טרנד, מיתוג מחדש של מותרות עם ניסיון ב- LVMH, Kering, Richemont, Hermes, Chanel ו- L'Oreal.
- פרופסורים אורחים מאוניברסיטאות מובילות בצרפת ומחוצה לה.
קורסים
- שווקי יוקרה וצרכנים
- אסטרטגיית שיווק ותקשורת בתעשיות היוקרה
- פיתוח עסקי בינלאומי
- ניהול פעילות עסקית ברחבי העולם
- ניהול אנשים ברחבי העולם
- יצירת חוויה יוקרתית באמצעות קמעונאות
- יוקרה 2.0 ושיווק מונחה נתונים
- שיטות מחקר ודינמיקה על התנהגות צרכנים
תוצאת התוכנית
מטרות
- הקמת הצעת ערך רלוונטית, בהתחשב בפרטים של ענפי היוקרה: מודל "יוקרה מהירה", חשיבות מספר הסיפורים בתקשורת בערוצים אופקיים יותר (כולל מדיה חברתית), ההתפתחות המשמעותית של נקודת המכירה בתמהיל הסופי.
- הבנת ההתפתחויות בכלכלה העולמית וספציפי שוק היוקרה לפי סוג המוצרים (אופנה ואביזרים, בשמים וקוסמטיקה, הוט קוטור, תיירות יוקרה, מותרות יוקרתיות כמו יאכטות ומכוניות).
- רכישת מומחיות באתגרים של היום ומחר הספציפיים לשוק היוקרה, מתוך הבנה של שחקני המגזר ומערכת האקולוגית שלו; ניהול הטכנולוגיות המתאימות החדשות לבינאומי ודיגיטציה של שוק היוקרה.
שכר לימוד בתוכנית
מלגות ומימון
כדי לסייע לסטודנטים שלנו מבחינה כלכלית, אנו מציעים את ההנחות הבאות עבור תוכניות התואר השני שלנו למדעים. אנא זכור כי הנחות והצעות לתמיכה כספית הן בלעדיות ואינן ניתנות לשילוב יחד.
הנחה מוקדמת
אתה יכול לקבל הנחה של 10% על שכר הלימוד שלך אם תגיש בקשה ותשלם לפני 31 בדצמבר. שימו לב שזו ההנחה היחידה שעשויה להצטבר עם אחרים.
הנחה של אוניברסיטת פרטנר
סטודנטים מאוניברסיטאות שותפות TBS ו/או סטודנטים שבילו סמסטר אחד בקמפוס TBS כחלק מתכנית חילופין מקבלים הנחה של 10% על שכר הלימוד שלהם.
הנחה לאחים
אם יש לך אח או אחות הרשומים כעת לתוכנית TBS , תקבל הנחה של 15% על שכר הלימוד שלך.
הנחה מיוחדת
אתה יכול לקבל הנחה של 15% על סמך המצוינות של הציונים והפרופיל הכללי שלך. (מוגבל)
הנחה לזוגות
אם אתם נשואים/יש לכם ילד משותף ושניהם פונים לתכנית TBS לאותה שנה, תקבלו הנחה של 20% על שכר הלימוד של אחת התוכניות.
הנחה של מצוינות
אתה יכול לקבל הנחה זו של 25% אם יש לך >610 ציון GMAT או >75% GPA; 7.0 IELTS; הופעה נהדרת במהלך הראיון. (מוגבל)
הנחה השפעה
אתה יכול לקבל הנחה של 25% אם יש לך פרויקט סביבתי/הומניטרי/CSR חזק וקובץ אקדמי טוב. (מוגבל)
מלגות חיצוניות
מספר אגודות צרפתיות מעניקות גם מלגות לסטודנטים בינלאומיים הלומדים בצרפת:
מלגת אייפל
תכנית המלגות למצוינות אייפל מנוהלת על ידי משרד אירופה וחוץ הצרפתי כדי לאפשר למוסדות להשכלה גבוהה בצרפת למשוך סטודנטים זרים מובילים להירשם לקורסי תואר שני ודוקטורט צרפתיים.
תהליך הגשת הבקשה למלגת אייפל הוא סלקטיבי ביותר. סטודנטים מועמדים חייבים להיות לא צרפתים ולהיות בני פחות מ-25 בעוד שהם חייבים להוכיח תוצאות אקדמיות מצוינות. מלגה זו יכולה להעניק עד € 1,000 לחודש למועמדים מצליחים.
מידע על מלגות בקמפוס צרפת
סטודנטים בינלאומיים המעוניינים ללמוד בצרפת יכולים גם להגיש בקשה לבחירה של מלגות לאומיות. למידע נוסף פנה לקמפוס צרפת .
אפשרויות קריירה
- מנהל מוצר
- מנהל שיווק / תקשורת
- אנליסט שיווקי
- מנתח מחקרי שוק
- מנהל מחקר שוק
- מנהל מותג
- מנהל שיווק
- מנהל קהילה
- מנהל אסטרטגיית האינטרנט
- מנהל קטגוריה
סטודנטים אידיאליים
פרופיל סטודנט
- סטודנטים לעסקים, ניהול, מדעי הרוח או אמנויות.
- סטודנטים מונעים להמשיך בקריירה בתחום השיווק או הניהול עם עניין או רצון עז לעבוד בענף היוקרה.