MSc בשיווק
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 16,200 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: 10,200 פאונד | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: £16,200
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תקבל בסיס חזק בתורת השיווק ובפרקטיקה עם MSc Marketing שלנו. אנו מעודדים גישות חדשניות ויצירתיות ללמידה שלך עם:
- מקרי מקרה חיים
- פרויקטי ייעוץ
- סדנאות מיומנויות.
אתה תהיה חלק מסביבת למידה בינלאומית מכילה. תשלב תיאוריה ופרקטיקה כדי לפתח את מיומנויות המפתח שמעסיקים מחפשים. ותשיג הבנה של:
- התנהגויות וציפיות של לקוחות, ומגוון הערוצים המשמשים לאינטראקציה עם הלקוחות
- ניתוח נתונים שיווקיים
- תכנון אסטרטגיית שיווק עבור מותגים וארגונים גלובליים.
אתה תפתח את כישורי קבלת ההחלטות ואת הרציונל לתכנן תוכניות שיווק ותקשורת. ואתה יכול לפתח תחום של מומחיות שיווקית, עם מגוון של מודולים מומחים, המעניקים לך אפשרויות קריירה נוספות.
אם אתה מתחיל בספטמבר אתה יכול לבחור לקחת שנה בתשלום השמה בפיקוח בתפקיד שיווקי. ניסיון עבודה זה יכין אותך לקריירה העתידית שלך.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
מודולי לימוד
מודולי חובה
- מבוא לעקרונות השיווק
מודול זה מציג את עקרונות המפתח של שיווק על ידי לימוד התיאוריות העומדות בבסיס השיווק. הוא בוחן את תפקידי הקונים, את סביבת השיווק ואת הדרכים שבהן משווקים מתכננים, מנהלים, מיישמים ומפקחים על תוכניות שיווק בהקשר של הסביבה הבינלאומית של המאה העשרים ואחת. - הבנת התנהגות הלקוח
תעריך באופן ביקורתי את התנהגויות הלקוחות ואת האינטראקציות שלהם עם השיווק. בהתבסס על מדע ההתנהגות, תנתח מדוע לקוחות מתנהגים כפי שהם מתנהגים וכיצד פעילות שיווקית משפיעה על התנהגותם. ניתוח זה מודיע על ההבנה הקריטית והיישום של שיטות שיווק אסטרטגיות ואחריות כאחד. מימד חדשני של קורס זה הוא חקירת סוכני שינוי שישפיעו באופן משמעותי על התנהגויות הלקוחות בעתיד, למשל, מדעי המוח, שינויי אקלים וחדשנות טכנולוגית. זהו מודול אנליטי המשתמש בראיות מחקריות כדי לספק מידע על הערכה, התנהגות ומחקר תקשורת. - פיתוח מקצועי ואקדמי
מודול פיתוח מיומנויות מקצועי ואקדמי זה עוזר לך להפוך ללומד לכל החיים, לפתח מיקוד בקריירה ולשפר את יכולת התעסוקה שלך. החל מהתמקדות כיצד להשיג את המיטב שלך מבחינה אקדמית, לאחר מכן אתה מפתח את כישוריך לתעסוקה ותכנון קריירה. אתה תעבוד באמצעות תוכנית לפיתוח עצמי, ותוביל את הלמידה וההתפתחות שלך. תאומן בזיהוי, מעורבות והשתקפות כיצד תוכל להרוויח מפעילויות התפתחותיות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. - שיטות מחקר לאירועים ושיווק
מודול זה מספק את המיומנויות המאפשרות לך לבצע מחקר שיווקי באופן עצמאי. סטודנטים בתוכניות לתואר שני צפויים לבצע מחקר יעיל בהסתמך על מגוון מקורות נתונים משניים וראשוניים בהכנת הקורסים. תוכלו להיחשף למגוון נושאים מתודולוגיים, טכניקות איסוף נתונים ומיומנויות לימוד. בנוסף, מודול זה מיועד להכנה והשלמה מוצלחת של מחקר איכותי, קפדני ושיטתי לעסקים ולניהול. - אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו את השיווק, הן מציעות מקורות חדשים לתובנות לקוחות, הן שינו באופן דרמטי את התנהגות הלקוחות, אפשרו מודלים עסקיים חדשים והשפיעו על האופן שבו ארגונים מקיימים אינטראקציה עם לקוחותיהם ובעלי עניין מרכזיים. מודול זה נועד לקחת פרספקטיבה אסטרטגית של סביבת המדיה הדיגיטלית והחברתית. הוא מתמקד באינטראקציה בין צרכנים, עסקים וארגונים אחרים וכיצד חשיבה דיגיטלית יכולה לסייע בשיווק יעיל. מדיה מבוססת אינטרנט, פלטפורמות ניידות, מדיה חברתית וכלים דיגיטליים נבדקות, מתורגלות ומוערכות באופן ביקורתי כדי לזהות ביצועים מוצלחים וליצור אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עכשוויות. - אסטרטגיית שיווק גלובלית
אתה תבנה על מודול עקרונות השיווק ותחקור את סביבת השיווק הגלובלית. יש דגש מיוחד על בינאום ויצירה ופיתוח של שווקים גלובליים. אתה תבין את העקרונות, ההשפעות והמוסדות המשפיעים על פיתוח סחר בינלאומי ואסטרטגיות שיווק גלובליות. אתה תנתח הזדמנויות ואילוצים בהקשר של אסטרטגיית שיווק גלובלית, והנושאים הארגוניים והבקרות הקשורים להתפתחות השווקים הגלובליים. זה כולל הערכה של החשיבות של סוגיות אתיות וחברתיות.
מודולים אופציונליים
- תובנות ומעורבות של לקוחות
אתה בוחן כיצד לרכוש, לשמר ולהגדיל את נתח הארנק של לקוחות טובים, כמו גם כיצד להוריד לקוחות לא רצויים מבלי לעורר התנהגויות נקמה. היא מבוססת על הנחת היסוד שלקוחות הם מהות הארגון, שכן ללא לקוחות הארגון ייכשל. המודול נוקט בגישה ממוקדת לקוח ומכיר בסביבה היפר-מחוברת שבה פועלים ארגונים כיום. נדונות טכנולוגיות וגישות מתודולוגיות להשגת תובנות לקוחות ולבניית פרופילי לקוחות מפורטים. יתרה מכך, המודול שוקל כיצד ליצור קשר עם לקוחות בדרכים המוסיפות ערך לשני הצדדים. הוא משתמש בתיאורי מקרה אמיתיים, כמו גם בחוויות של התלמידים עצמם כלקוחות. - שיווק דיגיטלי ואנליטיקה
תחקור את ההשפעות המאקרו והמיקרו של הטכנולוגיה הדיגיטלית על ניהול השיווק, לפני שתסתכל על הסוגיות של יישום וביצוע קמפיין שיווק דיגיטלי, כולל סוגיות אתיות. בנוסף, תבחן דרכים בהן נעשה שימוש במידע דיגיטלי לקבלת החלטות שיווקיות אסטרטגיות ולהערכת ושיפור ביצועי השיווק. תפתח מיומנויות בפתרון בעיות, חשיבה ביקורתית, עיצוב מחקרי שוק, ניתוח נתונים איכותי וכמותי, שימוש בטכנולוגיה בניהול שיווק וניתוח ופרשנות של נתונים שיווקיים. - ניהול שיווק תוכן
מודול זה חוקר את המושגים של תוכן ממותג ושיווק תוכן. תתמקד במיוחד בתפקיד וביישום של שיווק תוכן כגישה ניהולית חדשה בתקשורת שיווקית. המודול בוחן באופן ביקורתי את שינוי הפרדיגמה הבסיסי בנוף התקשורת השיווקית משיווק בדחיפה למשוך, שהוביל לעליית התוכן הממותג ושיווק התוכן. יתר על כן, מודול זה מבהיר מה מבדיל בין תוכן ממותג ושיווק תוכן ממושגים וגישות ניהול מרכזיות של תקשורת שיווקית. תלמד לפתח שיטות ניהול שיווק תוכן אחראי מבחינה אתית במגוון מגזרים ותתחשב במספר בעלי עניין ברמה אזורית, לאומית ובינלאומית. - מותג ותקשורת שיווקית
תחקור את התפקיד והשימוש של תקשורת מותגית ושיווקית עכשווית ואת התובנה הבסיסית שאסטרטגיית המותג של ארגון צריכה להיות בלב כל פעילויות התקשורת השיווקית שלו. מיקוד מקצועי ואחראי מבחינה אתית יעזור לך לשקול את הצרכים של בעלי עניין מרובים - למשל צרכנים, עסקים, תקשורת, קבוצות לחץ - בהקשר גלובלי. מגוון רחב של ערוצי תקשורת שיווקית וכלים יוערכו באופן ביקורתי. זה כולל פרסום, יחסי ציבור, חסות ותקשורת שיווקית דיגיטלית. תובנות יצירתיות ואסטרטגיות מהפרקטיקה הנוכחית יסייעו בהבנה וביישום של מיומנויות תקשורת שיווקית. - ניהול מותג אסטרטגי
תבחן כיצד מותגים נוצרים ומנוהלים בהצלחה. תחקור את המחקר והפרקטיקה העדכניים ביותר בניהול מותג אסטרטגי ותתמקד בגישות חדשניות לפיתוח מוצרים חדשים. השלכות מפתח אתיות, סביבתיות וחברתיות-תרבותיות על ניהול מותג עכשווי מנותחות בהקשרים אזוריים, לאומיים וגלובליים. המחקר והפרקטיקה העדכניים ביותר בניהול מותג אסטרטגי ושימוש במדיה חברתית וטכנולוגיית תקשורת דיגיטלית נחקר. בסיום מודול זה, רכשת ידע מתקדם בכלים, הטכניקות העדכניות ביותר והשלכות חברתיות רחבות יותר של ניהול מותג אסטרטגי עכשווי. - שיווק יוקרה בינלאומי
מודול זה בוחן את ההחלטות האסטרטגיות הכרוכות בשיווק יוקרה וניהול מותגי יוקרה. יש לך הזדמנות לתכנן ולהעריך באופן ביקורתי קמפיינים שיווקיים יוקרתיים. מותגי יוקרה הם ייחודיים בכך שהם מציעים לצרכן מוצר או שירות באיכות גבוהה יחד עם היתרונות הרגשיים של יוקרה ובלעדיות. מודול זה מפגיש תיאוריות ופרקטיקות שיווק יוקרתיות עכשוויות, המשתרעים על פני תחומים רבים כגון תכשיטים, אביזרי אופנה, תיירות, יין משובח, משקאות חריפים ומכוניות יוקרה. - ניהול חווית היוקרה
מודול זה מקשר בין ניהול התפעול להיבטים האסטרטגיים המרכזיים של ניהול קמעונאות יוקרה בינלאומית בערוצים שונים. תגלו כיצד יעדים מסוימים הפכו לשם נרדף ליוקרה, בגלל היכולת שלהם ליצור ולספק חווית יוקרה חלקה. המפתח לכך הוא לא רק ניהול הערוצים לשוק אלא גם היכולת ליצור, לנהל ולטפח מערכת יחסים אמינה ועקבית עם הלקוחות. בתקופה שבה מוצרים מזויפים הפכו גם לנושא מיינסטרים בתעשייה זו, ניהול החוויה של מוצרי יוקרה ושירותי יוקרה הוא מרכזי יותר מאי פעם להצלחה המתמשכת של מותגי יוקרה.
פרויקט גמר - בחר אחד מהם
- מַסָה
מודול זה נותן לך את ההזדמנות לחקור ולפתח מומחיות בתחום של עניין. אתה מוזמן לבחור נושאים שיהיו בעלי ערך בקריירה העתידית שלך. זוהי פעילות בניהול עצמי, המניעה את פרויקט המחקר שלך תוך הדרכה וייעוץ של מנחה, על בסיס ההצעה שפותחה במודול שיטות מחקר בשיווק ואירועים. - פרויקט לקוח
יש לך הזדמנות לקשר בין תיאוריה לפרקטיקה על ידי ניתוח נושא ארגוני אמיתי. לאחר שזיהית פרויקט (באישור הן של חברת הלקוח והן של מנהיג המודול) אתה חוקר נושא מסוים, כזה שניתן לתמוך בו באמצעות הספרות הרלוונטית ועל ידי ביצוע מחקר ראשוני עם הלקוח. מודול זה אינו התמחות אך ניתן לקחת אותו יחד עם התמחות שזיהית ואתה משתתף בה. ה'נושא' המדובר עשוי להיות בעיית ניהול נוכחית עבור ארגון הלקוח או קשור לבחירות אסטרטגיות עתידיות. פרויקט הלקוח מספק לך חווית למידה והתפתחות אישית משמעותית.
שיבוץ עבודה
- שיטות שיווק (מצב סנדוויץ')
מודול זה הוא הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון עבודה בתשלום של שנה אחת בפיקוח בבריטניה או בינלאומית בתפקיד שיווקי. תחקור אתגר שיווקי בארגון מסחרי או ללא מטרות רווח. במהלך מודול זה, אתה מיישם את המושגים המעשיים שלמדת בקורס. כאשר אתה עובד עבור הארגון, אתה תהיה אחראי לניהול חלק גדול מהלמידה שלך, כולל מעקב ורישום ההתקדמות שלך.
אנו מספקים תמיכה רבה כדי לעזור לך למצוא ניסיון עבודה בתשלום ולצבור קשרים עם ארגונים שונים. לצוות ההשמה שלנו (WAVES) יש מסד נתונים שמתעד הזדמנויות להשמה בעבודה והם מפעילים ירידי השמה רבים שבהם תוכל לפגוש מעסיקים פוטנציאליים. הבטחת מיקום ניסיון בעבודה היא באחריותך ואכן דורשת מאמץ רב, אך זה נותן לך ניסיון רב ערך. תצטרך לכסות את עלויות המחיה והנסיעות שלך לאורך כל התקופה הזו.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
הבוגרים שלנו מועסקים בתפקידי שיווק ברחבי העולם; אלה כוללים משרות בסוכנויות מדיה, דיגיטל, מותגים ותקשורת, ותפקידי ניהול שיווק פנימיים בתחומים מגוונים כמו מוצרי צריכה בתנועה מהירה, קמעונאות, אירוח, נסיעות, הוצאה לאור וייצור. המעסיקים הנוכחיים כוללים:
- גונסון וגונסון
- היטאצ'י
- DK
- אוויס
- PWC
וכן מספר סוכנויות 'דיגיטליות' קטנות ובינוניות.
דוגמאות לתפקידי הבוגרים שלנו בשיווק כוללים:
- מנהלי שיווק
- מתכנני שיווק
- מנהלי מותגים
- מנהלי תקשורת ארגוניים
- מנהלי קהילת מדיה חברתית.
בנוסף, חלק מהסטודנטים שלנו ממשיכים להקים חברות משלהם.
יש לנו קשרים חזקים עם חברות במגוון תעשיות. מערכות יחסים אלה מסייעות לתכנון והגשת התוכנית ומספקות הזדמנויות להשמה ותעסוקה.
בנוסף לתמיכה המקצועית בפיתוח קריירה הניתנת במסגרת התכנית, לאוניברסיטה שירות קריירה פעיל ונלהב. שירות זה עוזר לך להשיג את 'היתרון התחרותי' בעת הגשת מועמדות לעבודה על ידי הצעת עזרה עם קורות חיים ומרכזי הערכה מדומים וראיונות.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
הפגינו את המחויבות והנכונות שלכם להצליח בבית הספר לעסקים על ידי בחינת ה-GMAT - הבחינה הנפוצה ביותר לקבלה המודדת את כישורי החשיבה הביקורתית וההיגיון שלכם.
הורד את חידון המיני GMAT כדי לקבל טעימה מהשאלות שתמצא בבחינה.