MSc בשיווק עבור הכלכלה היצירתית (MScMCE)
Hong Kong Baptist University (HKBU) School of Business
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Kowloon Tong, הונג קונג
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מבוא
מגמות של יצירתיות
תואר שני למדעים (MSc) בשיווק לכלכלה יצירתית (MScMCE) רוכב על שתי מגמות עלייה בשווקים:
- התרחבותה המהירה של הכלכלה היצירתית בשנים האחרונות (למשל, פרסום, אומנויות ואומנות, מוזיקה, עיצוב, וידאו, משחקי מחשב, מדיה אינטראקטיבית);
- המגמה של יישום אמנות ואלמנטים תרבותיים בפעילות העסקית בפרקטיקות בתעשייה (למשל, קניונים לאמנויות, בידור מוזיקלי).
Arts x Marketing
הוא מספק פלטפורמה בינתחומית לטיפוח "Arts x Marketing" אנשים צעירים מוכשרים המסוגלים לנהל, לתפעל, לנהל ולקדם יוזמות יצירתיות, פרויקטים ומדיניות בתוך אקולוגיה תחרותית גלובלית על ידי מתן הכשרה מומחים הדרושה בעסקים ושיווק. להצטיין בתחום זה.
תכונות התוכנית
תכנית ייחודית ובינתחומית
התכנית שמה לה למטרה לטפח מנהיגים יצירתיים ותרבותיים בעלי ידע שניתן ליישם בשוק הקמעונאי, ביזמות, תעשיות יצירתיות וניהול וניהול אמנויות;
למידת שירות יצירתי
תלמידים זוכים לפתור בעיות מהחיים האמיתיים באמצעות פרויקט למידה של שירות יצירתי. סובסידיה של HK$ 5,000 תינתן לכל תלמיד כדי לתמוך בפרויקט למידת שירות יצירתי. המצגות יערכו באמצעות סימפוזיון וירטואלי לסטודנטים כדי להחליף רעיונות עם אקדמאים ומתרגלים ברחבי העולם.
טבילה בינלאומית
התוכנית מציעה התעמקות בחו"ל, המעניקה לסטודנטים הזדמנות להצטרף לטיול של שבועיים בחו"ל* בתקופת הקיץ כדי להרחיב את הניסיון וההבנה שלהם בכלכלות יצירתיות ברמה בינלאומית. סובסידיה של 10,000 דולר הונג קונגי יינתן לכל תלמיד עבור טיול שטח זה;
* יינתנו חלופות אם יש לבטל את הטיול, לתזמן מחדש או להקטין.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
מלגות בינלאומיות לתארים מתקדמים (IPS)
מועמדים בינלאומיים מתאימים ייחשבו למלגה הבינלאומית לתארים מתקדמים בהתבסס על הרקורד הכולל שלהם וביצועי הראיונות. הנמענים יקבלו פטור מלא משכר הלימוד וקצבת מחיה של HK$100,000 (בערך. 12,820 דולר ארה"ב).
התחרות על מלגות גוברת ככל שהשנה מתקדמת, לכן אנו ממליצים להתחיל את בקשתך מוקדם.
פרס ביצועים אקדמיים יוצאי דופן
עד 10 מלגות יוענקו למועמדים בעלי ביצועים אקדמיים יוצאי דופן, בהתאם לכישורים.
תכנית מלגות ממוקדת לתכניות לתארים מתקדמים
הפחתת שכר הלימוד עד 120,000 דולר הונג קונגי למועמדים מקומיים מצטיינים, בהתאם לכישורים.
סיוע כספי לסטודנטים
בעוד ששכר הלימוד אינו מכסה את עלות הטיול בן שבועיים בחו"ל, תינתן סובסידיה של HK$10,000 לכל תלמיד עבור הטיול. סובסידיה של HK$ 5,000 תינתן לכל תלמיד כדי לתמוך בפרויקט למידת שירות יצירתי.
תכנית לימודים
תוכנית MScMCE כוללת 18 יחידות של קורסי ליבה הנלמדים (כולל 3 יחידות לפרויקט למידה של שירות יצירתי), 9 יחידות של קורסי בחירה, ו-3 יחידות לטיול חובה בחו"ל.
קורסי ליבה (21 יחידות)
סמסטר 1 (12 יחידות)
- ניהול שיווק אסטרטגי
- פיתוח מותג וחסות
- אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
- יזמות בכלכלה יצירתית
סמסטר 2 (6 יחידות)
- סמינרים בנושאי שיווק עכשוויים בכלכלה יצירתית
- פרויקט למידת שירות יצירתי
קיץ (3 יחידות)
- טיול של שבועיים בחו"ל*
* הוצאות הקשורות לנסיעות ייגרמו אם מתוכננת טיול לחו"ל. יסופקו חלופות אם יש לבטל את הטיול, לתזמן מחדש או להקטין את היקף הטיול. התוכנית תעניק סבסוד (HK10,000/תלמיד) עבור הטיול. לפרטים, נא להתייעץ עם משרד התוכנית.
קורסי בחירה (9 יחידות)
סמסטר 1 (3 יחידות)
- מעורבות ביקורתית: פרקטיקות יצירתיות בהקשר
- מתודולוגיית מחקר לאמנויות חזותיות
- הנהלת חשבונות עסקית
סמסטר 2 (6 יחידות)
- קורסים המוצעים על ידי המחלקה לשיווק של בית הספר לעסקים, HKBU (1 מתוך 2 קורסים)
- יזמות אחראית חברתית בהקשר בינלאומי
- שירותים ניהול שיווק
- קורסים המוצעים על ידי האקדמיה לאמנויות חזותיות (AVA), HKBU (1 מתוך 2 קורסים)
- אומנויות והציבור: פרשנות והצגה
- תיאוריה וביקורת של אמנות חזותית
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
עם סיום הלימודים, צפויים הבוגרים שלנו
תפקידים אדמיניסטרטיביים/ניהוליים
קח תפקידי ניהול/ניהול (למשל הנהלת מוזיאון, מנהלי אמנות) בתעשיות תרבותיות ויצירתיות, מוסדות, ארגונים או רשויות (למשל מחוז תרבות ווסט קאולון בהונג קונג, אופרה סינית, מוזיאונים, אומנויות הבמה); אוֹ
יזמים
היו יזמים המנהלים עסקים הקשורים לאמנות (למשל אמנים המעוניינים להקים עסק משלהם); אוֹ
תפקידי שיווק
עבוד כמובילי שיווק (למשל, מנהל/קצין שיווק דיגיטלי, מנהל/מנהל שיווק, מנהל מותג) בשווקים ארגוניים וצרכניים (למשל שוק קמעונאי, שיווק יעדים ופנאי).