MSc בשיווק: ניהול שיווק
University of Groningen
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Groningen, הולנד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,314 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
01 May 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* סטודנטים באיחוד האירופי/EEA: €2209 | סטודנטים שאינם מהאיחוד האירופי/EEA: €16201
מבוא
כיצד לייצר ולהשתמש בתובנות לקוחות וליצור קשרי לקוחות ברי קיימא?
חשוב שאנשי שיווק ילמדו כיצד לבנות מותגים חזקים ולהבין את צרכי הלקוחות ואת התהליכים הפסיכולוגיים העומדים בבסיס קבלת ההחלטות.
בפרופיל MSc Marketing - Marketing Management, אתה מפתח הבנה מתקדמת של איך השיווק עובד והכישורים הדרושים לך כדי ליישם אותו ביעילות. אנו משתמשים בידע מדעי מתקדם בהוראה שלנו ומזמינים מרצים אורחים מחברות בכל הקורסים שלנו.
בתוך פרופיל ניהול שיווק, תקבלו תובנות לגבי פונקציות שיווקיות ספציפיות כמו מיתוג וניהול מוצרים חדשים, ניהול לקוחות, תקשורת שיווקית, קמעונאות, ולמשל שיווק עסק לעסק.
למה ללמוד תוכנית זו בחרונינגן?
- מחלקת השיווק שלנו היא בין 5 מחלקות השיווק המובילות באירופה. כל התכניות מבוססות מחקר, ומשלבות מרצים איכותיים המלמדים יחידות קורס הקשורות למחקר שלהם עם, למשל, הרצאות אורח, מקרים מהחיים האמיתיים ומשחקי סימולציה.
- אפשר גם לקחת תכנית לתואר כפול בחרונינגן ושנגחאי.
- התוכנית זכתה להסמכה בינלאומית על ידי AACSB ו-EQUIS, מה שמבטיח השכלה איכותית, שרק 1% מהאוניברסיטאות מגיעות אליה ברחבי העולם.
תכנית לימודים
שנה 1
תלמדו בקורסי ניהול שיווק מבוססי מחקר ברמה גבוהה שבאמצעותם תלמדו לייצר תובנות של לקוחות ולשרת את השוק בהתאם. ניהול שיווק מתרכז באסטרטגיות ובשיטות בהן חברות יכולות להשתמש כדי לענות על הצרכים והרצונות של הצרכנים בפלח השוק הרלוונטי.
בפרופיל MM תלמדו תחומי שיווק ספציפיים כמו מיתוג וניהול מוצר, ניהול לקוחות, תקשורת שיווקית, קמעונאות ושיווק עסק לעסק. עם סיום הלימודים, תלמידי MM יוכלו לקבל, ליישם, לנטר ולהעריך החלטות שיווקיות אסטרטגיות וטקטיות מבוססות מחקר. עבור פרופיל זה, עליך לקחת לפחות שלושה מתוך ששת קורסי ניהול שיווק. אתה יכול גם לבחור עד שני קורסים מתוכניות אחרות או מפרופיל MADS. בכל פרופיל, יש לך קורסי חובה וקורסים ספציפיים שנבחרו מתוך רשימה של קורסי בחירה ואתה מסיים עם עבודת מאסטר של 20 ECTS. לאחר השלמת תוכנית זו, תקבל תואר שני בשיווק עם פרופיל ניהול שיווק.
קורסים
- פסיכולוגיית הצרכן (5 EC)
- קורסי בחירה א' (15 EC)
- מקצועות בחירה ב' (10 EC)
- שיטות מחקר שיווקי (5 EC)
- תזה לתואר שני בניהול שיווק (20 EC)
- שיווק אסטרטגי (5 EC)
אפשרויות תוכנית
- תואר שני בכלכלה ומימון סינית (שנגחאי) (התמחות)
- אזור מיקוד עסקי דיגיטלי (התמחות)
- אזור מיקוד אנרגיה (התמחות)
- התמחות מאסטר (התמחות)
ללמוד בחו"ל
- לימוד בחו"ל הוא אופציונלי
קבלה
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
לקוחות פוטנציאליים
לאחר השלמת תוכנית זו, אתה תהיה מתאים לקריירה בשיווק.
בוגרי ניהול שיווק (MM) עשויים להמשיך בקריירה כמנהל שיווק, מנהל מותג או קטגוריית מוצר/מוצר, מנהל מגזר או חשבונות, מנהל קשרי לקוחות, יועץ אסטרטגיית שיווק או מנהל שיווק ישיר.
כבוגר, התואר שלך יזכה להערכה רבה בשוק העבודה. הפקולטה לכלכלה ועסקים מוסמכת בינלאומית ושייכת ל-1% מבתי הספר למינהל עסקים ברחבי העולם המוסמכים הן על ידי EQUIS והן על ידי AACSB.
שירותי קריירה של FEB
כאשר אתה הופך לסטודנט בפקולטה, אנו רוצים לתמוך בך בפיתוח הקריירה שלך ולחזק את כישורי יכולת התעסוקה שלך. אתה יכול לסמוך על צוות שירותי קריירה מסור בקמפוס שיציע לך מגוון רחב של קורסים, סדנאות, אירועים ותמיכה הקשורה לקריירה במהלך הלימודים. כל מה שצריך כדי לצאת לשוק העבודה.
דוגמאות למשרות
- מנהל מותג ומוצר
- מנהל לקוחות
- יועצת אסטרטגיה שיווקית
- חוקר באוניברסיטה (תכניות מחקר לתואר שני ודוקטורט)
הסמכות
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
הפגינו את המחויבות והנכונות שלכם להצליח בבית הספר לעסקים על ידי בחינת ה-GMAT - הבחינה הנפוצה ביותר לקבלה המודדת את כישורי החשיבה הביקורתית וההיגיון שלכם.
הורד את חידון המיני GMAT כדי לקבל טעימה מהשאלות שתמצא בבחינה.