MSc בשיווק דיגיטלי
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 16,200 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: 10,400 פאונד | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: £16,200
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
MSc שלנו בשיווק דיגיטלי מאפשר לך להתמחות בתכנון ויישום אסטרטגיות שיווק דיגיטליות.
הידע המומחה בשיווק דיגיטלי שאנו מלמדים עוזר לך להבין וליצור פתרונות שיווק דיגיטליים. במהלך הלימודים תפתח:
- בסיס חזק בתיאוריה ובפרקטיקה השיווקית
- נקודת מבט מומחה על שיווק דיגיטלי וכיצד הוא משתלב במסגרת שיווקית כוללת
- הכישורים לנתח מצבי שיווק מורכבים בסביבה הדיגיטלית ולפתח פתרונות ופעולות.
אפשרות ההשמה בעבודה, הזמינה אם תתחיל את הקורס בספטמבר, מכינה אותך לקריירה העתידית שלך. ראה את השאלות הנפוצות שלנו על מיקום העבודה כאן.
בנוסף, יש לך הזדמנות לגשת לבחינה ברמת תעודת המכון לשיווק ישיר ודיגיטלי (IDM). חברי סטודנטים ל-IDM נהנים מהזדמנויות עבודה ממוקדות דיגיטלית דרך המרכז הדיגיטלי של IDM.
לאחר סיום הלימודים תהיו מוכנים למגוון קריירות כולל:
- אנליסט שיווק דיגיטלי
- מנהל מדיה חברתית
- מומחה לקהילות ומדיה חברתית.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
מודולי לימוד
מודולי חובה
- מבוא לעקרונות השיווק
תכירו את עקרונות המפתח של השיווק על ידי לימוד התיאוריות העומדות בבסיס הנושא. תחקור את תפקידי הקונים, את סביבת השיווק והדרכים שבהן משווקים מתכננים, מנהלים, מיישמים ומפקחים על תוכניות שיווק בהקשר של הסביבה הבינלאומית של המאה ה-21. - הבנת התנהגות הלקוח
תעריך באופן ביקורתי את התנהגויות הלקוחות ואת האינטראקציות שלהם עם השיווק. בהתבסס על מדע ההתנהגות, תנתח מדוע לקוחות מתנהגים כפי שהם מתנהגים וכיצד פעילות שיווקית משפיעה על התנהגותם. ניתוח זה מודיע על ההבנה הקריטית והיישום של שיטות שיווק אסטרטגיות ואחריות כאחד. מימד חדשני של קורס זה הוא חקירת סוכני שינוי שישפיעו באופן משמעותי על התנהגויות הלקוחות בעתיד, למשל, מדעי המוח, שינויי אקלים וחדשנות טכנולוגית. זהו מודול אנליטי המשתמש בראיות מחקריות כדי לספק מידע על הערכה, התנהגות ומחקר תקשורת. - שיטות מחקר לאירועים ושיווק
תפתח את הכישורים לערוך מחקר שיווקי באופן עצמאי. סטודנטים בתוכניות לתואר שני צפויים לבצע מחקר יעיל בהסתמך על מגוון מקורות נתונים משניים וראשוניים בהכנת הקורסים. חשוב שתיחשפו למגוון נושאים מתודולוגיים, טכניקות איסוף נתונים ומיומנויות לימוד. בנוסף, מודול שיטות מחקר זה מיועד להכנה והשלמה מוצלחת של מחקר איכותי, קפדני ושיטתי לעסקים ולניהול. - פיתוח מקצועי ואקדמי
מודול זה יעזור לך להפוך ללומד לכל החיים ולשפר את יכולת התעסוקה שלך. החל מהתמקדות כיצד להשיג את המיטב שלך מבחינה אקדמית, לאחר מכן תפתח את כישוריך לתעסוקה ותכנון קריירה. אתה תעבוד באמצעות תוכנית לפיתוח עצמי, ותוביל את הלמידה וההתפתחות שלך. תאומן בזיהוי, מעורבות והשתקפות כיצד תוכל להרוויח מפעילויות התפתחותיות בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. - ניתוח שיווק דיגיטלי
תחקור את ההשפעות המאקרו והמיקרו של הטכנולוגיה הדיגיטלית על ניהול השיווק, לפני שתסתכל על הסוגיות של יישום וביצוע קמפיין שיווק דיגיטלי כולל סוגיות אתיות. בנוסף, תבחן דרכים בהן נעשה שימוש במידע דיגיטלי לקבלת החלטות שיווקיות אסטרטגיות ולהערכת ושיפור ביצועי השיווק. תפתח מיומנויות בפתרון בעיות, חשיבה ביקורתית, עיצוב מחקרי שוק, ניתוח נתונים איכותי וכמותי, שימוש בטכנולוגיה בניהול שיווק וניתוח ופרשנות של שיווק. - תובנות ומעורבות של לקוחות
מודול זה בוחן כיצד לרכוש ולשמר את הנתח המתאים של לקוחות טובים, כמו גם כיצד לתעדף לקוחות. היא מבוססת על הנחת היסוד שלקוחות הם מהות הארגון, שכן ללא לקוחות הארגון ייכשל. המודול נוקט בגישה ממוקדת לקוח ומכיר בסביבה היפר-מחוברת שבה פועלים ארגונים כיום. נדונות טכנולוגיות וגישות מתודולוגיות להשגת תובנות לקוחות ולבניית פרופילי לקוחות מפורטים. יתרה מכך, המודול שוקל כיצד ליצור קשר עם לקוחות בדרכים המוסיפות ערך לשני הצדדים. המודול משתמש בתיאורי מקרה אמיתיים, כמו גם בחוויות של התלמידים עצמם כלקוחות. - אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו את השיווק, הן מציעות מקורות חדשים לתובנות לקוחות, הן שינו באופן דרמטי את התנהגות הלקוחות, אפשרו מודלים עסקיים חדשים והשפיעו על האופן שבו ארגונים מקיימים אינטראקציה עם לקוחותיהם ובעלי עניין מרכזיים. מודול זה נועד לקחת פרספקטיבה אסטרטגית של סביבת המדיה הדיגיטלית והחברתית. הוא מתמקד באינטראקציה בין צרכנים, עסקים וארגונים אחרים וכיצד חשיבה דיגיטלית יכולה לסייע בשיווק יעיל. מדיה מבוססת אינטרנט, פלטפורמות ניידות, מדיה חברתית וכלים דיגיטליים נבדקות, מתורגלות ומוערכות באופן ביקורתי כדי לזהות ביצועים מוצלחים וליצור אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עכשוויות. - אסטרטגיית שיווק גלובלית
אתה תבנה על מודול עקרונות השיווק ותחקור את סביבת השיווק הגלובלית. יש דגש מיוחד על בינאום ויצירה ופיתוח של שווקים גלובליים. אתה תבין את העקרונות, ההשפעות והמוסדות המשפיעים על פיתוח סחר בינלאומי ואסטרטגיות שיווק גלובליות. אתה תנתח הזדמנויות ואילוצים בהקשר של אסטרטגיית שיווק גלובלית, והנושאים הארגוניים והבקרות הקשורים להתפתחות השווקים הגלובליים. זה כולל הערכה של החשיבות של סוגיות אתיות וחברתיות.
פרויקט גמר- בחר אחד:
- מַסָה
עבודת הגמר היא הזדמנות עבורך לחקור ולפתח מומחיות בשיווק דיגיטלי. אתה מוזמן לבחור נושא שיהיה בעל ערך בקריירה העתידית שלך. זוהי פעילות בניהול עצמי, כאשר אתה מוביל את פרויקט המחקר שלך, עם הדרכה וייעוץ של מנחה, על בסיס ההצעה שפותחה במודול שיטות מחקר באירועים ושיווק. - פרויקט לקוח
יש לך הזדמנות לקשר בין תיאוריה לפרקטיקה על ידי ניתוח נושא ארגוני אמיתי. לאחר שזיהית פרויקט (באישור הן של חברת הלקוח והן של מנהיג המודול) אתה חוקר נושא מסוים, כזה שניתן לתמוך בו באמצעות הספרות הרלוונטית ועל ידי ביצוע מחקר ראשוני עם הלקוח. מודול זה אינו התמחות אך ניתן לקחת אותו יחד עם התמחות שזיהית ואתה משתתף בה. ה'נושא' המדובר עשוי להיות בעיית ניהול נוכחית עבור ארגון הלקוח או קשור לבחירות אסטרטגיות עתידיות. פרויקט הלקוח מספק לך חווית למידה והתפתחות אישית משמעותית.
שיבוץ עבודה
- שיטות שיווק (מצב סנדוויץ')
מודול זה הוא הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון עבודה משרה מלאה בפיקוח של שנה אחת בבריטניה או בינלאומית בתפקיד שיווקי. תחקור אתגר שיווק דיגיטלי בארגון מסחרי או ללא מטרות רווח. במהלך מודול זה, אתה מיישם את המושגים המעשיים שלמדת בקורס. כאשר אתה עובד עבור הארגון, אתה תהיה אחראי לניהול חלק גדול מהלמידה שלך, כולל מעקב ורישום ההתקדמות שלך.
אנו מספקים תמיכה רבה כדי לעזור לך למצוא ניסיון עבודה בתשלום ולצבור קשרים עם ארגונים שונים. לצוות ההשמה שלנו (WAVES) יש מסד נתונים שמתעד הזדמנויות להשמה בעבודה והם מפעילים ירידי השמה רבים שבהם תוכל לפגוש מעסיקים פוטנציאליים. הבטחת מיקום ניסיון בעבודה היא באחריותך ואכן דורשת מאמץ רב, אך זה נותן לך ניסיון רב ערך. תצטרך לכסות את עלויות המחיה והנסיעות שלך לאורך כל התקופה הזו.
למידה והוראה
רוב ההוראה בקורס זה מתקיימת בצורת סדנאות אינטראקטיביות. תחזק את כישורי הניתוח המעשי וקבלת ההחלטות שלך עם:
- הרצאות
- דיונים
- תרגילי משחק תפקידים.
אלה מקושרים עם מקרים והערכות נבחרים.
מטלות קבוצתיות מובנות וסימולציית שיווק מקוונת מבוססת קבוצות יפתחו את כישוריך בעבודה כחלק מצוות.
על ידי ביצוע פרויקטי מחקר חיים עבור ארגון תקבל ניסיון מעשי. זה מאפשר לך ליישם את הידע שלך על גישות ותיאוריות שיווקיות הלכה למעשה. בנוסף, תיהנו מהתובנה של עובדי ההוראה בבית הספר לעסקים. הם עוסקים במחקר אקדמי או מגיעים מרקע תעשייתי.
תשתתף בדיונים מובילים ובאירועי מומחים בשל הקלט של דוברים אורחים מעולם העסקים, חברות הייעוץ וגופי המחקר.
כלול מודול טיול לימודים בהתנדבות בינלאומי עסקים בפועל.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
בוגרי קורס זה יקבלו את הידע והמיומנויות לתפקידים עתידיים בשיווק דיגיטלי, כגון:
- אנליסט שיווק דיגיטלי
- מנהל מדיה חברתית
- קהילות ומומחי מדיה חברתית.
בנוסף, בוגרי תיק הקורסים שלנו מועסקים בתפקידי שיווק ברחבי העולם; אלה כוללים משרות בסוכנויות מדיה, דיגיטל, מותגים ותקשורת, כמו גם תפקידי ניהול שיווק פנימיים בתחומים מגוונים כמו מוצרי צריכה בתנועה מהירה, קמעונאות, קמעונאות יוקרה ואירוח, נסיעות, הוצאה לאור וייצור. המעסיקים כוללים:
- גונסון וגונסון
- היטאצ'י
- DK
- אוויס
- PWC
דוגמאות לתפקידי הבוגרים שלנו בשיווק דיגיטלי כוללות:
- מנהלי שיווק
- מנהלי קהילת מדיה חברתית
- מתכנני שיווק
- מנהלי מותגים
- מנהלי תקשורת ארגוניים.
בנוסף, חלק מהסטודנטים שלנו ממשיכים להקים חברות משלהם.
לשיווק ב- Oxford Brookes University יש קשרים חזקים עם מספר חברות במגוון תעשיות. אלה מודיעים לתכנון וההגשה של התוכנית ומספקים הזדמנויות להשמה ותעסוקה. בנוסף לתמיכה המקצועית בפיתוח קריירה הניתנת במסגרת התוכנית, לאוניברסיטה יש שירות קריירה פעיל ונלהב. שירות זה עוזר לך להשיג את 'היתרון התחרותי' בעת הגשת מועמדות לעבודה על ידי הצעת עזרה עם קורות חיים, מרכזי הערכה וראיונות מדומים.