MSc בשיווק אופנה ויוקרה
York St John University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
London, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 9,300 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים לבית ואיחוד האירופי בשנה; סטודנטים בינלאומיים / שאינם באיחוד האירופי: 12,750 ליש"ט לשנה
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
להיות בחוד החנית של אופנה ושיווק יוקרה בפועל.
סקירת הקורס
הניסיון הוא הכל. שיווק יוקרה הוא הכל על איך מותגים לגרום לאנשים להרגיש. תוכנן לתמוך התקדמות הקריירה שלך, כמו גם התפתחות אישית ומקצועית שלך, כמובן זה בונה את היכולות שלך במיוחד אופנה ושיווק יוקרה. תוכלו לפתח הבנה קריטית של הממדים, התהליכים, ההזדמנויות והאתגרים העומדים בפני ארגונים היוצרים, מעצבים, מייצרים, מפיצים, משווקים ומוכרים מוצרים ושירותים בתעשיות התחרותיות המהירות והמתקדמות.
דרישות כניסה
- מועמדים יהיו בדרך כלל מינימום של 2: 2 כבוד תואר בדיסציפלינה בנושא, אבל ניתן לשקול את המועמדים עם תואר 2: 2 בהצטיינות בכל נושא, כל עוד הם השלימו ניסיון עבודה רלוונטי או יכול להוכיח תובנה חזקה לתוך תחום הלימוד.
- תלמידים ששפתם הראשונה אינה אנגלית יידרשו להשיג את IELTS 6 ומעלה עם לא פחות מ - Band 6 בכל אזור, או שווה ערך.
תוכן קורס
תקשורת וחיבור הם חיוניים להצלחה של כל מותג מותרות. התנהגויות הצרכנים הופכים אי פעם מורכבים יותר כאשר אנשים הופכים יותר הבחנה ודרישה של המוצרים שלהם. צרכי הלקוחות השתנו בשנים האחרונות, כאשר הצרכנים מפתחים מודעות מקיפה יותר לנושאים כגון קיימות, מקוריות ושקיפות.
זה MSC יוקרה ושיווק אופנה לוקח גישה עכשווית חיתוך קצה לחינוך יוקרה מבוסס אופנה. בהתייחסות למגמות חדשות בצרכנות, היא מפתחת תלמידים שיש להם מוקד ארגוני על הצרכנים של היום כפי שהם כל הזמן להעריך מחדש את סדרי העדיפויות שלהם ולשאול מה הם באמת מעריכים.
כיסוי רוחב מלא של תמהיל השיווק, תוכלו ללמוד על שיטות המפתח המותגים להשתמש כדי להפוך את עצמם להתבלט בשוק זה בלעדי. תוכלו לדון על ההשפעה של רשתות חברתיות ויזואליות, לחשוף את הסיפור מאחורי מותגים ולגלות את ההשפעה של פלטפורמות מקוונות על גיוון בעולם המכירות. מ שיווק חוויית באמצעות אסטרטגיות דיגיטליות שהופכות את ההתרסקות הגדולה ביותר בפרסום היום, הקורס הזה הוא בחוד החנית של ניתוח המותג.
תוכלו לחקור את הנוהג הטוב ביותר בתחומים כגון הדור רעיון חדש, הקמת משפטי והגנה, מימון עסקי ותכנון עסקי יעיל.
מבנה הקורס
תוכנית הלימודים מספקת סקירה ממוקדת קריירה של תעשיות אלה, להבטיח לך לעזוב עם עדכני ידע ומיומנויות רלוונטיות. המודולים העכשוויים והעכשוויים יסייעו לך בהכנת תוכניות הקריירה העתידיות שלך. אינטגרל לפילוסופיה של התוכנית הוא הזדמנות לשלב ולחבר תיאוריה בפועל, עם הזדמנויות לעסוק במיקומים, הצללה עסקית, פרויקטים ייעוץ ועסקים מחקר עסקי חי.
תוכלו לשפר ולפתח את בסיס המיומנות שלך כדי לעזור לך להכין אותך לעבודה בשדות יוקרה ואופנה, עם פוטנציאל לפתח ידע מומחה ומיומנויות אסטרטגיות הדרושים כדי ליצור ולנהל אופנה קיימא ועסקי יוקרה. אנו נעזור לחזק את יכולת ההעסקה שלך באמצעות השתתפות במגוון רחב של חוויות הוראה ולימוד. תוכלו לקבל את ההזדמנות כדי לצבור ניסיון בתעשייה ולעסוק בפרויקט עבודה באמצעות התמודדות עם רשת של מומחים בתעשייה ואנשי מקצוע בתחום המחקר שלך. Class- חינם שישי יעזור להקל על זמן ניסיון בתעשייה.
אתם תשתתפו בפורומים פעילים ותומכים, תוך התבססות על מומחיות מעשית בתחום. אנו מציעים לך פלטפורמה תומכת עבור השתקפות ביקורתית, באמצעות יישום של תיאוריות אקדמיות למצבים מבוססי העבודה שלך. זה יבוא לידי ביטוי באמצעות מגוון של שיטות הערכה המשמשים למראה פעילויות ארגוניות.
מאפיין בולט של התוכנית הוא טיול השנת השנתי שבו תוכלו לבקר בבירות האופנה הבינלאומית ולעסוק עם מנהיגי התעשייה לחקור את התהליכים מאחורי לראווה חנויות הדגל אשר מציעים יוקרה חווייתית ברמה עולמית. תוכלו גם לשמוע מן האופנה הבינלאומית מותגי יוקרה על איך הם עיצוב, לפתח ולשווק מוצרים בקנה אחד עם הצרכים המשתנים בשוק.
מודולים
כל המודולים הם חובה:
עסק שיווק יוקרה ואופנה, 15 נקודות זכות
היכולת לזהות את צרכי הלקוח ולעמוד בהם מעולם לא הייתה חשובה כל כך, עם השינויים האחרונים בצרכנות לקראת רכישות מהורהרות ונחשבות יותר. תוכלו ללמוד על התיאוריה והפעולות הקשורות לשיווק בענפי היוקרה והאופנה, תוך מתן הבנה כיצד ארגונים יכולים לזהות ולתת מענה לצרכים של בעלי עניין פנימיים וחיצוניים.
תכירו בפניכם מושגי שיווק ספציפיים, כמו תמהיל השיווק, מתודולוגיית 'חמשת הכוחות' של פורטר, תמהיל התקשורת השיווקית ותהליך פיתוח המוצר. תוכלו לשקול הבנות רחבות יותר של הגדרת השיווק, תפקיד השיווק, תפקידיו ותפיסות שונות שיכולות לסייע לעוסק בשיווק. לאחר מכן תתמקד ביישום והתאמה של תיאוריית השיווק לעולם היוקרה והאופנה.
תיאוריה ומנהגי יוקרה חווייתית, 15 נקודות זכות
תוכלו לחקור את ההקשר של תיאוריות עכשוויות, פרקטיקות, מגמות ודפוסי עבודה שהתפתחו בתחום מוצרי צריכה ושירותים יוקרתיים על ידי התמקדות בתעשיות המתפתחות של נסיעות יוקרה, ספורט מוטורס, אירוח ופעילויות.
על ידי גילוי כיצד בתי אופנה יוקרתיים יכולים ליצור חוויות משמעותיות ורגעי יוקרה חווייתיים עם צרכנים, מודול זה יאפשר לכם להבין, להעריך באופן ביקורתי ולהחיל מסגרות רעיוניות ותיאוריה על תחום שירותי היוקרה העולמיים ולהעריך את התחומים המעודנים יותר של שירות היוקרה. תוכלו לפתח את ההבנה שלכם מהתרבות הארגונית של שירותי יוקרה ואירוח.
הרצאות יבדקו נושאים הכוללים את ההקשר של ענפי מוצרי הצריכה היוקרתיים, מאפייני שירותי ומוצרי מותג היוקרה, הכלכלה הפוליטית של מותגי היוקרה, תפקידם של הצרכנים בענף והמגמות העיקריות בענפים. תלמד כיצד ליצור קשרים אותנטיים ומשמעותיים עם צרכני מוצרי יוקרה וכיצד לפתח קשרים אלה תוך יצירת חוויות יוקרה ברמה העולמית.
מגמות והתפתחות גלובליות עולמיות, 15 נקודות זכות
קצב השינוי בענף היוקרה הוא מהיר. חברות היוקרה המצליחות ביותר מאתגרות באופן קבוע ונדרשות לחשוב מחדש על הכיוון האסטרטגי שלהן כדי להישאר רלוונטיות לצרכנים.
כדי להיות תחרותיים, על עסקים יוקרתיים להבין את הסוגיות המרכזיות שהופכות את המגזר הזה. במסגרת מודול זה תוכלו לבחון את המגמות וההתפתחויות המעצבות מחדש את שוק היוקרה ותעריכו את המתודולוגיות השיווקיות שעלי עסקים יוקרתיים צריכים לפתח בתגובה לשינויים צרכניים. על פי התובנות העדכניות ביותר ונתוני השוק, אנו נשלב לימוד מקרה בין עבודות פרוייקטים חיות ונארח דוברי אורחים מרחבי ענף היוקרה.
תוכלו להתמקד בניתוח הלחצים המקרו-סביבתיים על מגזר היוקרה וכיצד התפתחו לאחרונה. זה כולל התמקדות בשינויים הרדיקליים בציפיות הצרכנים ובהתקדמות הגדולה בעולם הדיגיטלי, למידה כיצד חברות יוקרה יכולות להגיב בצורה הטובה ביותר למגמות לטווח הקצר ולשינויים ארוכי הטווח הדרושים בכדי לשרוד. נבדקים דגמים של צרכנות חדשה, תוך התמקדות כיצד ארגוני יוקרה יכולים להגיב למגמות העולמיות של פרקטיקות אתיות, קיימות, אמיתיות, תוכן שנוצר על ידי צרכנים וכלכלת השיתוף.
קניית אופנה, סחורה ולוגיסטיקה, 15 נקודות זכות
הצבת המוצר במרכז תהליך שיווק האופנה והיוקרה, מודול זה מציג כיצד ההצלחה השיווקית נקבעת על ידי התאמתם, חוזקם וייחודם של המוצרים והשירותים שפותחו או נרכשו על ידי עסקי אופנה ויוקרה.
על פי הידע והתובנות שפותחו על ידי מודולים אחרים בתוכנית, הבוחנים מושגים כמו מגמות צרכניות ושוק ועקרונות ניהול יעיל של המותג, מודול זה יתמקד בכישורי המפתח של ניתוח נתונים, סקירת ביצועים פיננסיים ותכנון פרויקטים. תוך התבססות על התובנות והמומחיות של סוכנויות טרנד מקוונות מובילות, כמו WGSN ו- InStyle, לצד המומחיות והניסיון של קוני אופנה ויוקרה המייצגים מגוון מגוון של עסקים, תוכלו לבנות רשת אנשי קשר והערכה של משאבים דיגיטליים אמינים. .
הרציונל העומד מאחורי המודול הוא לחשוף אתכם, בצורה דמוית חיים ככל האפשר למורכבות, האתגרים והדרישות הכרוכים בפיתוח תוכנית קנייה יעילה ותקציב תפעולי. באופן משמעותי ביותר, מודול זה מספק לך את ההזדמנות לחקור את סוגיות האתיות והקיימות הקשורות בתהליך הרכש בכל תחומי שרשרת האספקה לאופנה ויוקרה. מניתוח המחקר החדשני הרלוונטי להתקדמות ברכש אקולוגי ומגן על פני כדור הארץ, המודול יספק גם דגש מיוחד על היתרונות והאתגרים הנלווים לנקיטת עמדת קנייה אתית.
ניסיון בתעשייה, 15 נקודות זכות
מודול זה הוא חלק חיוני ומבדיל מההכנה לתעסוקה המוצלחת שלך בענף או בניהול עסק משלך. כמומחה תעשייתי או בעל עסק עתידי, חשוב מאוד שתתנסו בדינמיקה בענף בסביבה בה תוכלו ליישם אמפירית ידע תיאורטי. הבנת המשמעות של בניית קשרים וקשרי ענף תהיה חיונית להצלחתך במקום העבודה.
מטרת המודול היא לספק לך הזדמנויות:
- הפגינו את כישורי התכנון, המחקר וניהול הזמן שלכם
- פיתוח מיומנויות מפתח מתאימות הדרושות להשתתפות אפקטיבית במסגרת מקצועית, כולל ארגון אישי, תקשורת והגדרת יעדים
- יש לשקול את הידע וההבנה התיאורטית וליישם זאת באופן מעשי
- הערך ביקורתית את הסביבה הארגונית המקצועית, תוך סיכום שיטות העבודה המומלצות והזדמנויות השיפור
- פיתוח מגוון מיומנויות הצגה עצמית רלוונטיות אשר יתמכו בשאיפות המקצועיות שלך
- השלם פרויקט ענף ספציפי לנושא
אסטרטגיית מותג יוקרה, 15 נקודות זכות
תסתכל על אסטרטגיות לגבי המאפיינים וההזדמנויות הדינמיות בתעשיית מוצרי היוקרה ושירותי היוקרה העולמיים, אחד התחומים הצומחים ביותר בעסק כיום. מבוסס על העיקרון של ייצור והתפתחות מותג יוקרה, מודול זה מעניק לך מבט מפורט על יוקרה, מיתוג וניהול בכל שרשרת הערך המלאה.
הנושאים כוללים סקירה של כמה מההצלחות והכישלונות הגדולים בפיתוח המותג בעולם היוקרה, מיצוב מותגי יוקרה, תמחור, סוגיות משפטיות, תכנון ויישום אסטרטגיות של מותג יוקרה, יצירתיות בניהול מותגי יוקרה ויצירת מותגים בר קיימא, אתיים ואותנטיים. באמצעות ניתוח של חברות אופנה עכשוויות, תוכלו להכיר את התיאוריות האחרונות לצד השלכות מכוונות מקצועיות בניהול מותגי היוקרה. עם סיום הקורס בהצלחה, תרכשו את הידע והיכולות הנדרשים לפיתוח, יישום וניהול קמפיינים שיווקיים של מותגי יוקרה.
מותגי אופנה גלובליים ותקשורת אומני-ערוץ, 15 נקודות זכות
תקשורת שיווקית משלבת את השיטות, התהליכים, המשמעויות, התפיסות והפעולות הקשורות לאופנים בהם מוצגים מוצרים, שירותים ומותגים נחשבים על ידי קהלים. השוק העולמי מורכב ממערך מורכב של מתחרים הנאבקים על לקוחות בסביבה המשתנה במהירות, כאשר חברות חדשות צצות על בסיס יומי. עסקים קטנים, פעולות מבוססות אינטרנט וקונגלומרטים גלובליים הם חלק מהסביבה העולמית של שיווק ואופנה.
מגוון גדל והולך של פלטפורמות תקשורת וויזואלית זמינות לחברות אלה למכירת מוצריהן. לפיכך שיטות הפרסום והשיווק צומחות ומתכוונות כל העת ככל שמספר הדרכים להגיע ללקוחות פוטנציאליים מתגבר ללא הרף ושיטות אלטרנטיביות מתרחבות.
לנוכח תנאי השוק המתוחכמים והעמוסים הללו, על מנהלי שיווק האופנה והיוקרה של העתיד לתקשר מותגים אותנטיים ומשכנעים באמצעות גישה כל-יכולת. במסגרת מודול זה, תוכלו לבחון את האתגרים הללו ולבחון את ההשלכות של תקשורת שיווק יעילה בינלאומית ובכל הפלטפורמות. המודול מעניק לך ידע ביקורתי בתיאוריות ובמודלים הרלוונטיים לתקשורת שיווקית וכן דוגמאות לתעשייה משני המותגים המובילים והן מחברות הזנק בעולם היוקרה והאופנה.
היסטוריית אופנה ותרבות עכשווית, 15 נקודות זכות
במסגרת מודול זה תוכלו להכיר את היסטוריית האופנה, תוך התמקדות בניתוח לבוש, אביזרים ותגובותיהם לשינויים תרבותיים לאורך זמן. אתה תעבוד בשיתוף פעולה והן באופן אינדיבידואלי לניתוח מושגי עבר והווה של אופנה גלובלית, ביצוע ניתוח של הסגנונות והיצירות של בתי אופנה גדולים ומעצבים עתידיים.
תוך התמקדות בפרשנות של שלטים בתרבות האופנה של ימינו והשלכות הסטיילינג באופנה, מודול זה מראה את מערכות היחסים המרובות בין תעשיית האופנה, תחומי יצירה אחרים ותרבות פופולרית. לכן הקשר בין תרבות ואופנה ינותח באופן ביקורתי, תוך התמקדות בחשיבותם של מעצבי המפתח ותפקיד הקמעונאים לספק את דרישות הצרכן.
במחקר מקרה מרכזי ומרגש תוכלו לחקור את לונדון עצמה, ותגלו את מותגי המורשת האייקוניים הרבים שנמצאים בלונדון ושוקלים את התפתחותם לאורך זמן. בנוסף להרצאות והסמינרים תוכלו לבקר בקמעונאים עכשוויים, בתערוכות ובגלריות, כולל מוזיאון ויקטוריה ואלברט והמוזיאון של לונדון.
פרויקט קפסטון אופנה ויוקרה, 60 קרדיטים
פרויקט Capstone הוא מודול רב-גוני המאפשר לכם לבצע מספר מסלולים שונים עד לסיום הקורס. מטרת מודול זה היא לעודד אתכם לבחור מסלול בו תוכלו להפגין את ההבנה והידע שנצברו מהקורס ולהראות כיצד ניתן ליישם זאת באופן מעשי או תיאורטי במסגרת או בהקשר מסוים.
ישנם ארבעה מסלולים אפשריים:
- מַסָה
- פרויקט ייעוץ עסקי - שיכלול ניסיון לפתור בעיה עסקית בארגון שלך
- פרויקט עסקי חדש - תציע מיזם הזנק ותספק את כל החומרים התומכים וההצדקות התומכות הנדרשות בכדי להראות כי לרעיון יש פוטנציאל אמיתי וכשרון
- התחבר לעסקים - אתה תצטרף לארגון שאתה לא מכיר ותפעל כיועץ על ידי בחינת אפשרות שוק חדשה או בחינת בעיה עסקית
ללמד וללמוד
אנו מכירים בכך שיש לך שפע של ידע וניסיון מעשי להביא לקורס זה. אנו מעודדים זאת במסגרת התוכנית ורוצים שהתלמידים ישתפו פעולה זה בזה באופן פעיל במחשבותיהם ובחוויותיהם. אל תדאג אם לא עסקת בחינוך רשמי מזה זמן - אנו מציעים תמיכה עם כישורי לימוד, מוסכמות של ניתוח אקדמי וכתיבה לאורך כל התוכנית.
הפילוסופיה של התוכנית בנויה סביב הבנת תיאוריה אקדמית רלוונטית וניסיון מעשי, כך שתוכל ליצור הבנה עמוקה יותר ולפתח את עצמך כאדם וכמנהיג. אנו נעודד אותך להשתתף, שכן משאבים ללמידה כוללים במפורש את הידע, הניסיון והכישורים של כל חברי הקורס והצוות.
נתחיל עם מודול ליבה אינטנסיבי בן ארבעה שבועות, ואחריו שלושה מודולים של שמונה שבועות בכל סמסטר. בסמסטר ב ', תהיה לך הזדמנות לצבור ניסיון בתעשייה. כל המודולים מועברים תוך שימוש במגוון של אסטרטגיות הוראה, למידה והערכה. אלה כוללים הרצאות, סמינרים, תוכנית אורח הדובר, הדרכות, סדנאות, שימוש בחומרים מקוונים פעילויות קפה גלובל קפה. פעילויות בכיתה, דיונים מקוונים ותרגילי פתרון בעיות יאפשרו לך לקבל משוב על הידע וההבנה שלך לפני כל הערכות מסכמות רשמיות.
הערכה ומשוב
אתה תוערך באמצעות תוכנית עבודה שנעשתה תוך לימוד כל מודול. זה כולל מצגות, מסות קריטיות, תיקי עבודות, כתבי עת רפלקטיביים ומחקר מקרה. אנו נספק הזדמנויות משוב הערכה מעצבת כדי ליידע את העבודה שלך לפני הגשת כל מורה מודול. אתה תקבל משוב מפורט על הערכות כדי לעזור לך לפתח ולשפר את הביצועים שלך תוך כדי התוכנית. ייעוץ יינתן ביחס לפיתוח, תחומים נוספים למחקר והכוונה כיצד לשפר את הידע של הנושא שלך.
הזדמנויות מחקר
אנו נשתמש ברשת רחבה של קשרי תעשייה ושותפויות שלנו בלונדון ומעבר לה כדי לספק לך הזדמנויות לעבוד במיקומי עבודה, ייעוץ עסקי או מחקר עסקי. *
*בכפוף לזמינות.
עמלות ומימון
שכר לימוד לתארים מתקדמים 2019-20
לימודים לתארים מתקדמים הם השקעה נהדרת ומוכח כמוסיף ערך לחינוך *, כלומר תלמדו יותר, תרוויחו יותר ותשיגו יותר. ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לקבל סיוע במימון לימודי התואר הראשון, החל ממלגות והלוואות ועד מענקי מחקר.
* מי שסיים את לימודי התואר הראשון ירוויח בממוצע 6,000 ליש"ט בשנה יותר מאלה שיש להם רק תואר ראשון. - מבוסס על נתוני יעד 2015-16 של יעדים מבני השכלה גבוהה (DHLE).
שכר הלימוד של York St John University עבור כניסה לשנים 2019-20 לתארים תואר שני / MSc הם:
- 9,300 ליש"ט לשנה לסטודנטים בבריטניה / האיחוד האירופי, ג'רזי, גרנזי והאי מאן.
- 12,750 פאונד לשנה לסטודנטים בינלאומיים (שאינם איחוד האירופי).