MSc בניהול תקשורת שיווקית
Oxford Brookes University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Headington, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 16,200 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סטודנטים בבריטניה במשרה מלאה: 10,400 פאונד | סטודנטים בינלאומיים/איחוד האירופי במשרה מלאה: £16,200
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
פתח את הידע והכישורים שלך עם MSc בניהול תקשורת שיווקית.
זהו קורס המרה המיועד לסטודנטים בעלי ניסיון שיווקי מוגבל. עם זאת, אם יש לך רקע שיווקי אתה יכול לפתח את הידע והכישורים שלך במיוחד בתחומים הבאים:
- אסטרטגיות תקשורת למותג
- השימוש בניהול מותגים ותוכן
- והשיטות היותר מסורתיות כמו פרסום ויחסי ציבור.
אתה תעבוד על פרויקטים חיים עבור לקוחות אמיתיים. ואם אתה מתחיל בספטמבר אתה יכול לבחור לקחת שנה בתשלום השמה בפיקוח בתפקיד שיווקי. ניסיון עבודה זה יכין אותך לקריירה העתידית שלך בתחומים כגון:
- פִּרסוּם
- יחסי ציבור
- שיווק ברשתות חברתיות
- שיווק משפיענים
- תוכן ממותג
- שיווק באמצעות תוכן
- תכנון מדיה.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
למידה והערכה
תלמדו סדרה של מודולי חובה, כולל מודול שיעזור לכם לפתח את כישוריכם המקצועיים והאקדמיים. לאחר מכן אתה בוחר בעבודת דוקטורט או בפרויקט לקוח.
אם תתחילו בספטמבר, תוכלו לבחור במצב הסנדוויץ', המעניק לכם אפשרות להגיש מועמדות לניסיון עבודה בפיקוח בתשלום של שנה בתפקיד שיווקי.
מודולי לימוד
מודולי חובה
- מבוא לעקרונות השיווק
מודול זה מציג את עקרונות המפתח של שיווק על ידי לימוד התיאוריות העומדות בבסיס הנושא. תחקור את תפקידי הקונים, את סביבת השיווק והדרכים שבהן משווקים מתכננים, מנהלים, מיישמים ומפקחים על תוכניות שיווק בהקשר של הסביבה הבינלאומית של המאה ה-21. - הבנת התנהגות הלקוח
תעריך באופן ביקורתי את התנהגויות הלקוחות ואת האינטראקציות שלהם עם השיווק. בהתבסס על מדע ההתנהגות, תנתח מדוע לקוחות מתנהגים כפי שהם מתנהגים וכיצד פעילות שיווקית משפיעה על התנהגותם. ניתוח זה מודיע על ההבנה הקריטית והיישום של שיטות שיווק אסטרטגיות ואחריות כאחד. מימד חדשני של קורס זה הוא חקירת סוכני שינוי שישפיעו באופן משמעותי על התנהגויות הלקוחות בעתיד, למשל, מדעי המוח, שינויי אקלים וחדשנות טכנולוגית. זהו מודול אנליטי המשתמש בראיות מחקריות כדי לספק מידע על הערכה, התנהגות ומחקר תקשורת. - שיטות מחקר לאירועים ושיווק
מודול זה מספק את המיומנויות המאפשרות לך לבצע מחקר שיווקי באופן עצמאי. סטודנטים בתוכניות לתואר שני צפויים לבצע מחקר יעיל בהסתמך על מגוון מקורות נתונים משניים וראשוניים בהכנת הקורסים. חשוב שתיחשפו למגוון נושאים מתודולוגיים, טכניקות איסוף נתונים ומיומנויות לימוד. בנוסף, מודול זה מיועד להכנה והשלמה מוצלחת של מחקר איכותי, קפדני ושיטתי לעסקים ולניהול. - פיתוח מקצועי ואקדמי
- מודול פיתוח מיומנויות מקצועי ואקדמי זה עוזר לך להפוך ללומד לכל החיים, לפתח מיקוד בקריירה ולשפר את יכולת התעסוקה שלך. החל מהתמקדות כיצד להשיג את המיטב שלך מבחינה אקדמית, לאחר מכן אתה מפתח את כישוריך לתעסוקה ותכנון קריירה. אתה תעבוד באמצעות תוכנית לפיתוח עצמי, ותוביל את הלמידה וההתפתחות שלך. תאומן בזיהוי, מעורבות והשתקפות כיצד תוכל להרוויח מפעילויות התפתחותיות באוניברסיטה ומחוצה לה.
- ניהול מותג אסטרטגי
תבחן כיצד מותגים נוצרים ומנוהלים בהצלחה. תחקור את המחקר והפרקטיקה העדכניים ביותר בניהול מותג אסטרטגי ותתמקד בגישות חדשניות לפיתוח מוצרים חדשים. השלכות מפתח אתיות, סביבתיות וחברתיות-תרבותיות על ניהול מותג עכשווי מנותחות בהקשרים אזוריים, לאומיים וגלובליים. המחקר והפרקטיקה העדכניים ביותר בניהול מותג אסטרטגי ושימוש במדיה חברתית וטכנולוגיית תקשורת דיגיטלית נחקר. בסיום מודול זה, רכשת ידע מתקדם בכלים, הטכניקות העדכניות ביותר והשלכות חברתיות רחבות יותר של ניהול מותג אסטרטגי עכשווי. - מותג ותקשורת שיווקית
תחקור את התפקיד והשימוש של תקשורת מותגית ושיווקית עכשווית ואת התובנה הבסיסית שאסטרטגיית המותג של ארגון צריכה להיות בלב כל פעילויות התקשורת השיווקית שלו. מיקוד מקצועי ואחראי מבחינה אתית יעזור לך לשקול את הצרכים של בעלי עניין מרובים - למשל צרכנים, עסקים, תקשורת, קבוצות לחץ - בהקשר גלובלי. מגוון רחב של ערוצי תקשורת שיווקית וכלים יוערכו באופן ביקורתי. זה כולל פרסום, יחסי ציבור, חסות ותקשורת שיווקית דיגיטלית. תובנות יצירתיות ואסטרטגיות מהפרקטיקה הנוכחית יסייעו בהבנה וביישום של מיומנויות תקשורת שיווקית. - ניהול שיווק תוכן
מודול זה חוקר את המושגים של תוכן ממותג ושיווק תוכן. תתמקד במיוחד בתפקיד וביישום של שיווק תוכן כגישה ניהולית חדשה בתקשורת שיווקית. המודול בוחן באופן ביקורתי את שינוי הפרדיגמה הבסיסי בנוף התקשורת השיווקית משיווק בדחיפה למשוך, שהוביל לעליית התוכן הממותג ושיווק התוכן. יתר על כן, מודול זה מבהיר מה מבדיל בין תוכן ממותג ושיווק תוכן ממושגים וגישות ניהול מרכזיות של תקשורת שיווקית. תלמד לפתח שיטות ניהול שיווק תוכן אחראי מבחינה אתית במגוון מגזרים ותתחשב במספר בעלי עניין ברמה אזורית, לאומית ובינלאומית. - אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו את השיווק, הן מציעות מקורות חדשים לתובנות לקוחות, הן שינו באופן דרמטי את התנהגות הלקוחות, אפשרו מודלים עסקיים חדשים והשפיעו על האופן שבו ארגונים מקיימים אינטראקציה עם לקוחותיהם ובעלי עניין מרכזיים. מודול זה נועד לקחת פרספקטיבה אסטרטגית של סביבת המדיה הדיגיטלית והחברתית. הוא מתמקד באינטראקציה בין צרכנים, עסקים וארגונים אחרים וכיצד חשיבה דיגיטלית יכולה לסייע בשיווק יעיל. מדיה מבוססת אינטרנט, פלטפורמות ניידות, מדיה חברתית וכלים דיגיטליים נבדקות, מתורגלות ומוערכות באופן ביקורתי כדי לזהות ביצועים מוצלחים וליצור אסטרטגיות שיווק דיגיטליות עכשוויות.
פרויקט גמר - בחר אחד מהם
- מַסָה
עבודת הגמר היא הזדמנות עבורך לחקור ולפתח מומחיות בתקשורת שיווקית. אתה מוזמן לבחור נושא שיהיה בעל ערך בקריירה העתידית שלך. זוהי פעילות בניהול עצמי, כאשר אתה מניע את פרויקט המחקר שלך, עם הדרכה וייעוץ על ידי מנחה, על בסיס ההצעה שפותחה במודול שיטות מחקר בשיווק. - פרויקט לקוח
יש לך הזדמנות לקשר בין תיאוריה לפרקטיקה על ידי ניתוח נושא ארגוני אמיתי. לאחר שזיהית פרויקט (באישור הן של חברת הלקוח והן של מנהיג המודול) אתה חוקר נושא מסוים, כזה שניתן לתמוך בו באמצעות הספרות הרלוונטית ועל ידי ביצוע מחקר ראשוני עם הלקוח. מודול זה אינו התמחות אך ניתן לקחת אותו יחד עם התמחות שזיהית ואתה משתתף בה. ה'נושא' המדובר עשוי להיות בעיית ניהול נוכחית עבור ארגון הלקוח או קשור לבחירות אסטרטגיות עתידיות. פרויקט הלקוח מספק לך חווית למידה והתפתחות אישית משמעותית.
שיבוץ עבודה
- שיטות שיווק (מצב סנדוויץ')
מודול זה הוא הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון עבודה משרה מלאה בפיקוח של שנה אחת בבריטניה או בינלאומית בתפקיד שיווקי. תחקור אתגר שיווקי בארגון מסחרי או ללא מטרות רווח. במהלך המיקום הזה, אתה מיישם את המושגים המעשיים שאתה לומד בקורס. כאשר אתה עובד עבור הארגון, אתה תהיה אחראי לניהול חלק גדול מהלמידה שלך, כולל מעקב ורישום ההתקדמות שלך.
אנו מספקים תמיכה רבה כדי לעזור לך למצוא ניסיון עבודה בתשלום ולצבור קשרים עם ארגונים שונים. לצוות ההשמה שלנו (WAVES) יש מסד נתונים שמתעד הזדמנויות להשמה בעבודה והם מפעילים ירידי השמה רבים שבהם תוכל לפגוש מעסיקים פוטנציאליים. הבטחת מיקום ניסיון בעבודה היא באחריותך ואכן דורשת מאמץ רב, אך זה נותן לך ניסיון רב ערך. תצטרך לכסות את עלויות המחיה והנסיעות שלך לאורך כל התקופה הזו.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
תוכנית MSc לניהול תקשורת שיווקית מספקת ידע חיוני באמצעות מודולי הליבה:
- מבוא לעקרונות השיווק
- הבנת התנהגות הלקוח
- אסטרטגיית שיווק במדיה דיגיטלית וחברתית
- שיטות מחקר לאירועים
- שיווק ופיתוח מקצועי ואקדמי.
התוכנית ממשיכה לפתח תוכן מומחה באמצעות:
- מותגים ותקשורת שיווקית,
- ניהול מותג אסטרטגי
- ניהול שיווק תוכן
- עבודת גמר או פרויקט לקוח.
למידה זו מאפשרת לבוגרים שלנו לבחור קריירה Pathways במגוון תחומי שיווק כלליים ומומחים כדלקמן:
מגזר שיווק/עסקי (המכסה הן את הדיסציפלינות עסק לעסקים והן עסק ללקוח)
- תקשורת שיווקית
- סוכנויות תקשורת (למשל פרסום, יחסי ציבור, מדיה, דיגיטל, משולבת, מדיה חברתית)
- מחקר שוק/שיווק
- ייעוץ עסקי
- קמעונאות (מקוון / לא מקוון)
- ניהול קשרי לקוחות
- שיווק אתי/ ירוק
- ארגונים ללא מטרות רווח
- שיווק בינלאומי
המעסיקים כוללים:
- גונסון וגונסון
- היטאצ'י
- DK
- אוויס
- PWC
- נילסן
תפקידי הבוגרים שלנו בתקשורת שיווקית הם:
- מנהל תקשורת
- מנהל פרסום
- מנהל יחסי ציבור
- מתכנן מדיה
- קונה מדיה
- מנהל שיווק תוכן
- חוקר שיווק
- מנהל שירות לקוחות
- מתכנן אסטרטגי
- מתכנן יצירתי
- מנהל שותפות,
- רכז חסות
- מנהל חשבון
- מנהל מדיה חברתית
- מנהל מכירות
תפקידים אלו הם על פני מגזרים מסחריים ולא מסחריים וכן סוכנויות תקשורת. בנוסף, חלק מהסטודנטים שלנו ממשיכים להקים חברות משלהם.
יש לנו קשרים חזקים עם חברות במגוון תעשיות המודיעות על עיצוב התוכנית וההגשה ומספקות הזדמנויות להשמה ותעסוקה. שירות הקריירה שלנו עוזר לסטודנטים להשיג את 'היתרון התחרותי' בעת הגשת מועמדות למשרות על ידי מתן עזרה עם קורות חיים, מרכזי הערכה וראיונות מדומים.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
הפגינו את המחויבות והנכונות שלכם להצליח בבית הספר לעסקים על ידי בחינת ה-GMAT - הבחינה הנפוצה ביותר לקבלה המודדת את כישורי החשיבה הביקורתית וההיגיון שלכם.
הורד את חידון המיני GMAT כדי לקבל טעימה מהשאלות שתמצא בבחינה.