MSc בניהול טכנולוגיה דיגיטלית תעופה
Cranfield University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Cranfield, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 3 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
GBP 10,825 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
* בית: £10,825 | בחו"ל: 22,150 פאונד
מבוא
יותר ויותר מטוסים אינטליגנטיים מוצגים ומצביעים על עתידם של מטוסים חשמליים ומימן, מוניות מעופפות אוטונומיות ומסחור חלל. ככל שמטוסים חכמים ומודעים יותר נכנסים לשירות, גם המטוסים ומערכות התמיכה הופכות לאינטליגנטיות יותר.
תוכנית MSc זו שואפת לפתח אנשי מקצוע לחדש וליישם טכנולוגיה דיגיטלית בתעשיית התעופה והחלל. הקורס מוסיף את הרכיב הדיגיטלי לבוגרי הנדסת אווירונאוטיקה. זה עוזר להם להתרחב ממוקדי התכנון והייצור של תוכניות הנדסת אווירונאוטיקה מבוססות להזדמנויות רחבות יותר של תעשיית התעופה. הקורס מהווה מסלול גם למספר הרב של בוגרי הנדסת תעופה וחלל ומחשוב השואפים להיכנס לתעשיית התעופה. בנוסף, הקורס מהווה מסלול פיתוח קריירה לאנשי מקצוע בתעשייה האווירית כדי להגביר את כישורי הדיגיטל והחדשנות שלהם.
סטודנטים אידיאליים
בשביל מי זה?
קורס זה חל על מגוון רחב של מועמדים עם רקע מתעופה וחלל, הנדסה, מתמטיקה, פיזיקה ומחשוב ועד לאנשי מקצוע מנוסים המעוניינים לרכוש מיומנויות חדשות בתחום טכנולוגיית התעופה הדיגיטלית.
קבלה
תכנית לימודים
קורס MSc מורכב משלושה מרכיבים משוקללים, מודולים נלמדים, פרויקט מחקר אישי ופרויקט קבוצתי. מרכיב הקורס הנלמד כולל שמונה מודולי חובה הנלמדים, המועברים בדרך כלל מאוקטובר עד מרץ.
החלק הנלמד של הקורס מלווה בפרויקט עיצוב קבוצתי (GDP) ופרויקטי מחקר בודדים (IRPs). התמ"ג מאפשר לסטודנטים לעבוד כחלק מצוות, לפתח מיומנויות תכנון וניהול פרויקטים, ויכולות תקשורת, לתכנן, ליישם, לאמת ולבדוק רכיב מערכת ניידות אווירית מתקדמת, ליישם את הידע שנרכש במודולים הנלמדים ולשלב את השיטות השונות. מְלוּמָד.
התלמידים נתמכים גם בלמידה ובהתפתחות האישית שלהם באמצעות השתתפות בסמינרים בתעשייה, מפגשי פוסטרים קבוצתיים, דיונים קבוצתיים, מצגות קבוצתיות, הדגמות וידאו, מקרי מקרה, ניסויי מעבדה, קורסים ועבודות פרויקטים. התלמידים יקבלו התנסות מעשית בגישה לציוד ומתקנים במרכז המחקר והטכנולוגיה של תעופה דיגיטלית ומרכז המחקר לשילוב תעופה וחלל.
מודולים
שמירה על קורסים שלנו מעודכן הנוכחי דורש חדשנות מתמדת ושינוי. המודולים שאנו מציעים משקפים את צורכי העסקים והתעשייה ואת תחומי המחקר של הצוות שלנו וכתוצאה מכך עשויים להשתנות או להיגרר עקב התפתחויות מחקריות, שינויים בחקיקה או מסיבות שונות. שינויים עשויים גם להיות מתוכננים כדי לשפר את חוויית הלמידה של התלמיד או להגיב על משוב של סטודנטים, בודקים חיצוניים, גופי הסמכה ופאנלים מייעצים תעשייתיים.
כדי לתת לך טעימה, פירטנו את מודולי החובה והבחירה (כאשר רלוונטי) המזוהים כעת עם קורס זה. כל המודולים הם אינדיקטיביים בלבד ועשויים להשתנות במהלך שנת הכניסה שלך.
קורס מודולים
מודולי חובה
יש לקחת את כל המודולים ברשימה הבאה כחלק מקורס זה.
- דיגיטליזציה של תעופה
- מערכות מטוסים ממוקדות נתונים
- תפעול תעופה דיגיטלית ותחזוקה
- הנדסה דיגיטלית
- טכנולוגיית תחזוקה חזויה
- כלי פיקוח וניטור תעופה וחלל
- ניהול שרשרת אספקה דיגיטלית לתעופה
- תקשורת ואבטחת סייבר בתעופה
תוצאת התוכנית
למה זה הקורס?
דורות חדשים ומתפתחים של מטוסים מחוברים כמו הניאו וה-MAX נכנסים לשירות בקצב. דיגיטליזציה תעופה משתרעת על פני המטוסים, חברת התעופה, שדה התעופה, המרחב האווירי, MRO, פעולות קרקעיות והמערכת האקולוגית הרחבה יותר. מיומנויות חדשות באינטרנט של הדברים, רובוטיקה, בינה מלאכותית, למידת מכונה, AR/VR, ניתוח ביג דאטה, תחזוקה חזויה, בלוקצ'יין וכו' מבוקשות על ידי התעשייה. בעוד שהטכנולוגיה הדיגיטלית דומה למגזרים תעשייתיים אחרים, תעשיית התעופה המודעת לבטיחות ובפיקוח גבוה מטילה מכשולים לאימוץ טכנולוגיים ספציפיים לרגולציה ולתרבות התעופה והחלל.
התואר השני בניהול טכנולוגיות תעופה נועד לצייד אותך במיומנויות הנדרשות כדי להמשיך בקריירה מצליחה בשינוי תעשיית התעופה, תוך יישום הידע שנלמד כדי להציג טכנולוגיות דיגיטליות חדשות כדי לשפר את התעשייה כולה. לקראנפילד יש:
- סביבת למידה ייחודית של Cranfield Global Research Airport.
- מרכזי מחקר מובילים בעולם - אוניברסיטת Cranfield Integrated Vehicle Health Management Center (IVHM) מוביל מחקר בתחזוקת בריאות חזויה עם טכנולוגיה שאומצה על ידי יצרני מטוסים גדולים.
- מעבדות MRO דיגיטליות והאנגר יחד עם מדגמי הקרקע של Cranfield Boeing 737-400 הם חלק מהמרכז הטכנולוגי של תעופה דיגיטלית שלנו.
- מערכת אקולוגית מחשוב דיגיטלית בעלת ביצועים גבוהים של HILDA עם עוצמת עיבוד של עד 10.5 PetaFlops, אחסון של 2.5 PB ורשת של 200GBits/s.
- עבודה עם מערכות IT תעופה סטנדרטיות תעשייתיות.
פרויקטי מחקר מעשיים מהווים 60% מהמחקר. פרויקט העיצוב הקבוצתי (GDP) מפתח את הפרקטיקה המקצועית של התלמידים לעבודה כחלק מצוות, לתכנן ולנהל פרויקטים ולתקשר רעיונות ותוצאות. התמ"ג מעצב, מיישם, מאמת ובודק היבט של תעופה דיגיטלית, תוך יישום הידע הנרכש במודולים הנלמדים ושילוב השיטות השונות שנלמדו.
פרויקטי המחקר הפרטניים (IRPs) מאפשרים לסטודנטים להתמחות בנושא תעופה דיגיטלית הרלוונטית לפיתוח הקריירה שלהם. הרלוונטיות האמיתית של נושאי פרויקט המחקר היא מבחנה יעילה בשוק העבודה.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
השכלה בהובלת התעשייה הופכת את בוגרי קרנפילד לכמה מהנחשקים ביותר בכל רחבי העולם לגיוס על ידי שני החברות הגלובליות לחברות סטארט-אפ חדשניות קטנות יותר שמחפשות את הכישרונות המבריקים ביותר. בוגרי הקורס צריכים למצוא הזדמנויות הנדסיות וניהול במערכת האקולוגית של התעופה, כולל מפעילים, ארגוני תחזוקה, אנשי כספים, שדות תעופה ומפעילי נמלי חלל עתידיים.
הבוגרים יהיו מצוידים במיומנויות מתקדמות שניתן ליישם בתעשיות התעופה, התעבורה האווירית, התחבורה האווירית, הביטחון, ההגנה והתעופה והחלל. גישה זו מציעה לך מגוון רחב של אפשרויות קריירה בתפקידים נוכחיים ומתפתחים. אחרים מחליטים להמשיך את השכלתם באמצעות לימודי דוקטורט הזמינים באוניברסיטת Cranfield University או במקום אחר.