MSc במתמטיקה
University Of L'Aquila
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
L'Aquila, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מָתֵימָטִיקָה
החוג: הנדסת מידע, מדעי המחשב ומתמטיקה
רמה: מאסטר
מחלקה: LM40
טיפולוגיית קבלה: קבלה פתוחה עם הערכת מיומנויות וכישורים אישיים
בינלאומי : קורס בינלאומי לתואר
מסלול לימודים זה נועד להקנות לסטודנטים רקע מוצק במתמטיקה ובמקביל, אפשרות לרכוש הכנה מעשית ובינתחומית. זה מאורגן במסלולי הכשרה של שנתיים בסך כולל של 120 נ"ז.
קבלה
תכנית לימודים
על הבוגרים להראות הבנה טובה מאוד של הטכניקות המתמטיות החשובות ביותר ויכולת טובה ליישם אותן במודל של תופעות פיזיות, ביולוגיות ופיננסיות.
הם חייבים להיות בעלי כישורי חשיבה אינדוקטיביים ודדוקטיביים טובים מאוד.
בפירוט, מסלול ההכשרה מאורגן על מנת לרכוש:
יֶדַע:
- ידע והבנה טובים מאוד של טכניקות מתמטיות בתחומים תיאורטיים, אותם רוכשים התלמידים על ידי השתתפות בקורסי חובה של אלגברה, ניתוח מתמטי, גיאומטריה שנה א'.
- ידע מעמיק במודלים מתמטיים: מכניקה, מכניקה אנליטית, מודלים מתמטיים קלאסיים של פיזיקה, אותם רוכשים התלמידים על ידי השתתפות בקורסים של פיזיקה מתמטית ופיזיקה;
- ניתוח מעמיק של טכניקות מתמטיות ומידול ספציפיות, אותן רוכשים התלמידים על ידי השתתפות בקורסים של הסתברות ופיזיקה מתמטית;
- ידע בטכניקות העיבוד של חישוב מדעי, אותן רוכשים התלמידים בהשתתפות בקורס ניתוח נומרי;
- ידע מתקדם של מודלים וטכניקות הוכחה בתחומים ספציפיים, תיאורטיים ומעשיים, באמצעות קורסי בחירה השייכים למגזרים הנ"ל, הנעים, לפי בחירת הסטודנטים, בין התיאורטיים למעשיים ביותר, כגון כמו מימון, הנדסה וניהול.
- הכרת טכניקות ההוראה ותהליכי הלמידה של המתמטיקה.
יכולות:
- יכולת הבנה ולטפל במבנים מתמטיים מורכבים;
- יכולת ליישם, לעבד ולהגות טכניקות חישוב מתקדמות;
- רמות גבוהות של הפשטה וניכוי קפדני של ההשלכות המשתמעות מההשערה;
- יכולת להמיר בעיה אמיתית למודל מתמטי;
- יכולת לפתור בעיות מורכבות על ידי פתרון משוואות וטכניקות אופטימיזציה;
- יכולת לתקשר את ההיגיון והתוצאות שלהם בצורה ברורה ויעילה הן למומחים והן ללא מומחים, בכתב ובעל פה;
- יכולת לבטא בצורה נוסחתית את החוקים המסדירים את הדינמיקה של תופעות, באמצעות שיתוף הפעולה הבינתחומי;
- יכולת להעביר את הידע המתמטי שלהם לגוף שלישי;
דרכי למידה: תכניות הוראה בסיסיות וייחודיות ייעודיות.
דרכי הערכה ובדיקה: בחינות פרטניות עם בחינה סופית בעל פה ובכתב, מבחני ביניים אפשריים עם מטרות הערכה חלקית או משוב.
יישום ידע והבנה
על הבוגרים להיות מסוגלים ליישם את הידע וההבנה שלהם כדי להפגין גישה מקצועית לעבודתם, ועליהם להיות בעלי כישורים מוצקים הן להעלאת טיעונים ולתמוך בהם ולפתרון בעיות בתחום הלימוד שלהם.
הם חייבים להיות מסוגלים לזהות את כל המרכיבים החיוניים של בעיה ולהיות מסוגלים לעצב אותה במונחים מתמטיים. כמו כן, עליהם להיות מסוגלים להבין, להשתמש ולעצב את השיטות האנליטיות והמספריות המתאימות לנושאים המטופלים.
בפירוט, על התלמידים לרכוש:
יכולות ספציפיות:
- יכולת פתרון בעיות מורכבות בצורה הגיונית וקפדנית.
- מיומנויות חישוב עם כלים מתמטיים תיאורטיים ומעשיים מתקדמים.
- יכולת לגזור אסטרטגיות החלטה על בסיס מודלים מוצעים ומנותחים.
- יכולת וגמישות ליישם את כלי החשיבה הללו בכל תחום קוגניטיבי.
- יכולת ניתוח בעיית החלטה בצורה ביקורתית וקפדנית.
- יכולת הפקת הוכחות קפדניות ומקוריות.
דרכי למידה: תכניות הוראה בטיפולים אקסיומטים. תרגול נרחב של חשבון ותרגילים מספריים.
שיטות הערכה ובדיקה: כל הבחינות בכתב מספקות יישום ידע לפתרון בעיות שטרם נתקלו בהן.
ביצוע פסקי דין
הבוגרים חייבים להיות מסוגלים לנתח הוכחה מתמטית באופן ביקורתי ולהפיק הוכחה סטנדרטית, במידת הצורך. יתר על כן, עליהם להיות מסוגלים לבצע מחקרים ביבליוגרפיים אוטונומיים על ידי שימוש בספרי מתמטיקה ועל ידי היכרות עם כתבי עת מדעיים ומתמחים. לבסוף, עליהם להיות מסוגלים להשתמש בארכיוני WEB עבור המחקר המדעי שלהם, על ידי בחירת המידע הזמין הדרוש.
שיטות למידה: יכולות אלו הן תוצאה של פעילות גופנית.
דרכי הערכה ובדיקה: בבחינות הביניים מתבקשים הסטודנטים לפתור באופן אוטונומי בעיות מתמטיות תיאורטיות וחישוביות כאחד. יתר על כן, הם מתבקשים להראות רמה טובה של אוטונומיה על ידי הגות וכתיבת עבודת התזה.
כישורי תקשורת
הבוגרים חייבים להיות מסוגלים להציג מחקר משלהם או תוצאות של מחקר ביבליוגרפי בפני קהל של מומחים וחובבים כאחד.
שיטות למידה: פעילויות הדרכה המתבצעות בעבודה בצוות וכתיבת דוחות ו/או חיבורים. הכנת המצגת בעל פה ובכתב של בחינת הגמר.
דרכי הערכה ובדיקה: הערכת היכולת בעל פה במהלך בחינות בעל פה. הצגת עבודת הגמר לתואר.
מיומנויות למידה
על הבוגרים לרכוש הבנה מעמיקה של מהות ושיטות המחקר המתמטי וכיצד הוא ישים לתחומים שונים. יתר על כן, עליהם להיות מסוגלים לפתח הוכחות מורכבות ולשנות הוכחות סטנדרטיות כדי להתאים אותן למצבים חדשים, על ידי לימוד סוגיות מדעיות. הם חייבים גם להבין את גבולות הידע שלהם ולהיות מסוגלים לזהות ולבחור ספרים וחומרים שימושיים אחרים כדי להגדיל את הידע שלהם. דרכי למידה: פרופסורים ומדריכים מנחים את הסטודנטים במטרה לשפר את שיטת הלימוד שלהם מהשנה הראשונה.
השפה האנגלית, שהיא תנאי מוקדם לגישה ברמה בינונית, מוגברת בהתמדה ובהדרגה במהלך תהליך האימון.
שיטות הערכה ובדיקה: שיטת לימוד שגויה אינה מאפשרת לסטודנטים להשתתף כראוי בקורס לימודים זה. הערכה של רכישת נושאים המוצעים ללמידה אוטונומית.
תוצאת התוכנית
מסלול לימודים זה נועד להקנות לסטודנטים רקע מוצק במתמטיקה ובמקביל, אפשרות לרכוש הכנה מעשית ובינתחומית. זה מאורגן במסלולי הכשרה של שנתיים בסך כולל של 120 נ"ז.
השנה הראשונה מופנית לניתוח מעמיק של מקצועות מתמטיקה מתקדמים, וללימוד טכניקות מתמטיות שיושמו לאחר מכן לניתוח בעיות שונות במתמטיקה, פיזיקה, פיננסים, ביולוגיה וכו'.
בשנה ב' תהיה לסטודנטים אפשרות, על ידי בחירה בכמה קורסי הכשרה מעמיקים, לכוון את השכלתם התיאורטית או המעשית למגזרים השונים הנ"ל, מתוך כוונה לגישה קלה יותר לעולם העבודה, הודות ל- הכישורים הספציפיים שנרכשו.
מסלול לימודים זה מוכר כתואר שני בינלאומי, שכן תכניות ההוראה הן באנגלית וקיימים הסכמי שיתוף פעולה אקדמיים שונים עם מוסדות זרים להנפקה בו-זמנית של התואר בתום מסלול ההכשרה.
הפרטים הנוגעים לאמנה זו מאושרים מדי שנה ומייצגים תוספת של התקנון האקדמי של הפניה Athenaeum.
בפירוט, שני מסלולי הכשרה מסופקים:
- מתמטיקה טהורה ויישומית;
- מתמטיקה יישומית ובין-תחומית.
רשימת פעילויות ההכשרה שמספקות שלושת מסלולי ההכשרה מוזכרת בקובץ המצורף. מסלולי ההכשרה השונים מאורגנים בכל מקרה על מנת לרכוש:
- כל הטכניקות הבסיסיות של ניתוח מתמטי, גיאומטריה, אלגברה, ניתוח מספרי והסתברות;
- ידע מעמיק במודלים מתמטיים;
- ניתוח מעמיק של טכניקות מתמטיות ומידול ספציפיות;
מטרות אלו נחשבות לאפשר לבוגרי תואר שני במתמטיקה להמשיך את לימודיהם לדוקטורט או לגשת ישירות לעולם העבודה, תוך תשומת לב מיוחדת למקצוע ההוראה ולמגזרים המכוונים חזק לשיטות כמותיות, כגון חברות ביטוח ופיננסים. מוסדות, מכוני מחקר סטטיסטי, חברתי וכלכלי, חברות ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת).
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
תפקיד בסביבת עבודה:
פונקציות בעלות אחריות גבוהה בבנייה וניתוח סוגים שונים של מודלים מתמטיים ובתכנון וניתוח שיטות רזולוציה במספר תחומי יישום, ליתר דיוק בתחומים הבאים:
- איכות הסביבה ומטאורולוגיה;
- בנקים, חברות ביטוח ופיננסים;
- תעשיית הוצאה לאור ותקשורת מדע; לוגיסטיקה ותחבורה;
- מדעי הביו-רפואה והבריאות ובכל המגזרים הדורשים שימוש במודלים מתמטיים;
- תקשורת של מתמטיקה ומדעים.
- הוראה.
- מחקר מקורי בתחום המתמטיקה.
כישורים הקשורים לפונקציה
כישורי תפקיד:
מנטליות גמישה, כישורי חישוב ומחשבים חזקים, היכרות טובה עם ניהול, ניתוח ועיבוד נתונים מספריים ויכולת בנייה, ניתוח וניהול מודלים מתמטיים.
הכנסה מהירה לסביבות עבודה שונות ומיומנויות למידה, יצירה ועיצוב טובות ביחס לטכניקות מקצועיות חדשות.
יכולת לתקשר את הבעיות, הרעיונות והפתרונות של מחברים משלהם ושל מחברים אחרים בנוגע למגזרים מתקדמים של מתמטיקה לקהל מומחים או לא מומחים, באיטלקית ובאנגלית, בכתב ובעל פה.
יכולת לספק הדגמה קפדנית של התוצאות המתמטיות, גם אם לא מתואמות לתוצאות ידועות.
יכולת פתרון תיאורטי של בעיות מורכבות במגזרים ספציפיים של מתמטיקה, יחד עם היכולת לבנות ולנתח שיטות מתאימות לפתרון מפורש.
מעמד מקצועי.
הזדמנויות מקצועיות:
חברות ופירמות הפועלות במגזר היישומי, המדע, התעשייתי, העסקי והשירותים ובמינהל הציבורי.
שיתוף פעולה מתמשך ומתואם, הסכמי שיתוף פעולה או כפרילנסרים להוצאות לאור, עיתונים, מגזינים, רשתות רדיו וטלוויזיה, אתרי אינטרנט ובכלל חברות תקשורת ומולטימדיה.
בוגרי תואר שני בעלי מספר נקודות זכות באוניברסיטה הניתנות בחוק הקיים יוכלו לגשת למבחני הקבלה לקורסי ההכשרה למורים לבתי ספר תיכון ותיכוניים.
גישה לתחום המחקר על ידי ביצוע לימודים נוספים בתכניות דוקטורט, במתמטיקה או בדיסציפלינות מדעיות אחרות.