MSc במציאות מדומה ומציאות רבודה
Lund University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lund, שבדיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
SEK 290,000 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* לאזרחים שאינם תושבי האיחוד האירופי/EEA. אין שכר לימוד לאזרחי האיחוד האירופי/EEA ושוויץ
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
סקירת תוכנית
ההתקדמות האחרונה בגרפיקה ממוחשבת, חיישנים וטכנולוגיית מסך נותנת לנו אפשרויות חסרות תקדים לטבול לחלוטין בני אדם בסביבות וירטואליות או להגדיל סביבות אמיתיות. מציאות מדומה (VR) ומציאות רבודה (AR) מהוות פרדיגמת מחשוב חדשה לחלוטין המוצאת את דרכה ליישומים לתעשייה, בריאות, חינוך, בידור וכו'. תוכנית תואר שני זו שמה לה למטרה לחנך אנשי מקצוע מוסמכים שיכולים לעצב, ליישם ולהעריך VR ו יישומי AR תוך התחשבות בהשלכות האתיות, התרבותיות והחברתיות של טכנולוגיה כזו.
תכנית המאסטר מציעה גישה הוליסטית באמת לטכנולוגיית VR ו-AR בסביבת מחקר ולמידה ברמה עולמית, רב-תחומית. קורסים למשל בגרפיקה ממוחשבת, ניתוח תמונה, עיצוב אינטראקציה, VR ו-AR משולבים לחוויית למידה אחידה המכסה את כל הטווח מטכנולוגיות מאפשרות ועד לחוויית המשתמש הסופית של יישומי VR/AR. בליבת התכנית לתואר שני עומדת ההנחה שטכנולוגיית VR/AR נלמדת בצורה הטובה ביותר כאשר התלמידים ממזגים ידע תיאורטי ומיומנויות טכניות עם חשיבה עיצובית. זה אומר באופן ספציפי שניסויים פעילים הם נדבך בסיסי בתוכנית המאסטר, שמשמעותה עבודת מעבדה ומטלות פרויקטים במעבדות השכבה העליונה של Lund University דוגמאות לתכנים קונקרטיים בתכנית לתואר שני כוללים:
- גרפיקה ממוחשבת והשלכותיה על יישומי VR/AR
- ניתוח תמונה ויישומיו במעקב VR/AR
- אינטראקציה תלת מימדית ביישומי VR/AR
- מתודולוגיית עיצוב ממוקדת משתמש לפיתוח VR/AR
הביקוש למהנדסים המתמחים בטכנולוגיית VR/AR גדל במהירות. מסיבה זו, חברות מקומיות וגלובליות מחויבות מאוד לתרום לתכנית המאסטר בדרכים שונות. והכי חשוב, משמעות הדבר היא הזדמנויות ענק לבצע מטלות פרויקטים ותזה מאסטר עבור חברות, פתרון בעיות בעולם האמיתי על ידי יישום טכנולוגיית VR/AR בצורה יצירתית וחדשנית.
תכנית לימודים
מבנה התוכנית
התכנית מותאמת בקפידה וכוללת קורסי חובה בלבד.
סמסטר 1:
- ניתוח תמונה (7.5 קרדיט)
- גרפיקה ממוחשבת (7.5 נקודות זכות)
- עיצוב אינטראקציה (7.5 נ"ז)
- גרפיקה ממוחשבת בעלת ביצועים גבוהים (7.5 נקודות זכות)
סמסטר 2:
- מציאות מדומה בתיאוריה ובפרקטיקה (7.5 נ"ז)
- ראיית מחשב (7.5 נקודות זכות)
- עיצוב אינטראקציה, קורס המשך (7.5 נ"ז)
- עיצוב אוניברסלי (7.5 נקודות זכות)
סמסטר 3:
- בדיקת שמישות (7.5 נקודות זכות)
- מציאות רבודה (7.5 קרדיטים)
- מציאות מדומה, קורס המשך (7.5 נ"ז)
- קורס פרויקט (7.5 נ"ז)
סמסטר 4:
- פרויקט תזה (30 נ"ז)
אפשרויות קריירה
סיכויי קריירה
סטודנטים המסיימים את התכנית לתואר שני במציאות מדומה ומציאות רבודה יהיו אטרקטיביים ביותר עבור התעשייה בעתיד הקרוב. לדוגמה, חברת שוק העבודה Hired דיווחה על גידול של 1400% בביקוש למהנדסי VR/AR ב-2019. מכיוון שתחום המחקר של VR/AR צומח במהירות, יש הזדמנויות מצוינות לקריירה אקדמית גם כן. מספר משרות הדוקטורנטים הולך וגדל בכל העולם והתכנית לתואר שני מעניקה כישורים ללימודי מחקר ברמת PhD.
על בית הספר
שאלות
קורסים דומים
מאסטר בעיצוב עבור מציאות וירטואלית
- Barcelona, ספרד