MSc ניהול השיווק
Hull University Business School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
MSc ניהול השיווק
תוכלו לקבל הארקה בכל יסודית של שיווק מפתח מיומנות בתחומים הקשורים (לדוגמה, מחקר שוק, אסטרטגיה עסקית, התנהגות צרכנים), ומאפשר לך לעבור לשיווק כללי או מחקר תפקיד השיווק.
התוכנית מכין אותך לעבוד בתוך הגדרה בינלאומית, פיתוח הבנה של שיווק ברמה מתקדמת מציגה את העקרונות התיאורטיים העיקריים של הספרות שיווק, תיאוריות חלופיות ונקודות מבט. מטרתו לעודד את הפיתוח של מתרגל הודיע אנושות: מישהו יכול לסכם כישורים אינטלקטואליים ומעשיים כדי להשיג את התוצאות שיווק יעיל.
עקרונות השיווק נחשבים גם בהקשרים לאומיים שונים - באמצעות מקרי מבחן, דוגמאות, השתקפות דיון אישי - מה שהופך את התוכנית הבינלאומית בפרספקטיבה.
קהל היעד
התוכנית מיועדת הן בוגרי ובעלי ניסיון בעבודה.
התוכנית מודולים
איכות הסביבה ואסטרטגיה עסקית בינלאומית מחקר שוק עקרונות של ניהול השיווק תקשורת שיווקית משולבת שיווק בינלאומי הקונה התנהגות כישורים מקצועיים שיטות מחקר עבודת המחקר או הפרויקט ->
כניסה Requuirements
כדי להיות זכאי לקבלה, צריך בדרך כלל מועמדים בעלי:
- תואר בהצטיינות טוב או שווה ערך
- פקודה טובה של השפה האנגלית: אם אנגלית היא לא השפה הראשונה שלך ואתה לא למד אנגלית בתוך בשנתיים האחרונות, יהיה עליך לקבל ציון של 6 IELTS. 0 או ציון TOEFL של 550 (או 79 עבור הבדיקה מבוססת אינטרנט)
- התייחסות אקדמית אחת