MSC בשיווק וניהול
University Bocconi
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 13,474 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
השיווק הפך למנהג מרכזי הן של ביצועים בתוך ארגונים החלטות ארגוניות. התוכנית מאפשרת לסטודנטים לפתח ידע מקצועי רחב בתחום ניהול השיווק, וזאת הודות לשילוב ייחודי של תכני הקורס.
היא משלבת הכנה מתקדמת בכלים ובתחומים חיוניים כגון שיטות כמותיות, סוגיות משפטיות ואסטרטגיות שיווק דיגיטליות עם גישות ויכולות חדשניות בתחומים אקדמיים שונים כגון מדעי המוח או מחקרים אנתרופולוגיים והשפעתם על תחומים הקשורים לשיווק כגון התנהגות צרכנים.
הבוגרים מוכנים להצליח בעולם העסקים הגלובלי המשתנה במהירות, בעל הידע והכישורים הדרושים המאפשרים להם לא רק להגיב אלא לעצב מראש את השיווק של העתיד.
הם יוכלו להיכנס לשוק העבודה במגוון תעשיות, מעסקים ועד עסקים לצרכנים, לשחק תפקידים שונים בתחום השיווק פונקציונלי. הם יכולים להצליח בייצור, שירות, קמעונאות וייעוץ חברות, כמו גם במחקר שוק סוכנויות תקשורת.
מבנה התוכנית
בשנה הראשונה לומדים התלמידים את הכלים המושגיים והאופרטיביים הדרושים להבנת הסביבה והתנהגות השווקים מצד הביקוש ומצד ההיצע (הקשרים תחרותיים, התנהגותם של צרכנים ורוכשים בתעשייה, ניתוח מערכות חלוקה) והיבטים הבולטים של השיווק ניהול (אואטלוק אסטרטגי, ניהול מוצרים, פיתוח חדשנות ותקשורת ארגונית).
לאחר מכן מתמחים הסטודנטים באחד התחומים המתמקדים במומחיות מקצועית ובפתחי הקריירה העתידיים על ידי בחירה באחת המטרות המוצעות על ידי Bocconi או על ידי הגדרת מערך קורסים לבחירה מבין אלו הקיימים בתוכנית.
שנה ראשונה ב בוקוני (מילאנו) |
סמסטר ראשון
נושאים עיקריים:
- שיווק אסטרטגי כלים
- חישת שוק
- חזון עולמי ותרחישים כלכליים
התלמידים לרכוש גישה ממוקדת הצרכן, לפתח את יסודות השיווק האסטרטגי ולהבין כיצד לנתח מבנים תעשייתיים ודינמיקה.
סמסטר שני
נושאים עיקריים:
- Go-to-Market כלים
- ניתוח שיווק
- חדשנות ונתיבים תחרותיים
סמסטר זה משלים את עמודי השיווק, מפתחת מערכת רב תחומית של יכולות לפתרון בעיות ומחקר ומאפשרת לתלמידים לרכוש חשיבה מוצקה לחדשנות ולאתגרים תחרותיים.
שנה שניה ב בוקוני (מילאנו) ו / או בחו"ל |
מייג'ורים
- תקשורת עסקית ומדיה חברתית
- רשתות ההפצה והקמעונאות בעידן הדיגיטלי
- ניהול מוצר ושירותים
- נתונים גדולים וניתוח עסקי
מסלול חינם
- 4 בחירה
תוכניות לימוד בחו"ל
- מעלות כפולה עם:
ESADE Escuela Superior de Administracion y Direccion de Empresas (ברצלונה, ספרד)
NHH נורווגית הספר לכלכלה (ברגן, נורווגיה)
בית הספר המלכותי לעסקים (קינגסטון, קנדה)
Universidade Catolica פורטוגזה (ליסבון, פורטוגל)
אוניברסיטה מאנהיים (מנהיים, גרמניה)
אוניברסיטת מלבורן (מלבורן, אוסטרליה)
WU Wirtschaftsuniversität Wien (וינה, אוסטריה)
- תוכניות Exchange
התמחות (חובה)
שפות זרות (שתי שפות)
תזה
מטרות למידה
לתואר שני במדעי הניהול יש את היעדים החינוכיים הבאים:
- לימודים מתקדמים בשיווק בתחומים המבצעיים והאסטרטגיים, תוך התייחסות להקשר הלאומי והבינלאומי;
- לפתח הבנה מלאה של טכניקות השיווק השונות תוך התייחסות לעסקים אל עסקים ועסקים לצרכן, כולל הקשרים תרבותיים שונים;
- להשלים את ההכנה שלך בתחום העסקי מתן כשירות בנושאים כמו כלכלה, כמותית ומשפטית, כדי לפתח מיומנויות ניתוח בעיות בתחומים בין תחומיים;
- לפתח מיומנויות התנהגותיות באמצעות סמינרים אד-הוק ובאמצעות פעילויות מחוץ לכיתה, כגון מיומנויות תקשורת, אינטראקציה, טיפול בסוגיות מורכבות;
- לקדם את השטף באנגלית לעבוד ביעילות וביעילות; מיומנות בשפה האיחוד האירופי השני (בגרסה האנגלית של MSc: איטלקית עבור דוברי שאינם איטלקים). לבסוף, לטפח תרבות נרחבת לפיתוח חשיבה ביקורתית ולחקור את הנושאים החדישים ביותר.
אפשרויות קריירה
הזדמנויות עבודה עבור בוגרי תואר שני בניהול שיווק כוללים:
- עסקים אל העסק ואת העסק אל הצרכן תפקידים בכל הענפים
- תחומי מפתח בשיווק, כגון ניתוח שוק, תכנון אסטרטגי שיווק, יישום שיווק, וניטור
- הזדמנויות בזירה הבינלאומית, הודות לתודעה הבינלאומית על עוצמת המותג בוקוני ועל מערכת היחסים שלו עם חברות, מוסדות ציבור וארגונים ללא כוונת רווח
- פתיחות בחברות ייצור, שירות, קמעונאות וייעוץ, כמו גם עם מחקר שוק וסוכנויות תקשורת
- מגוון רחב של תפקידי התחלה ותפקידים, כגון מוצר ומנהל מותג, אסטרטג פרסום, אנליסט שוק, מתכנן מדיה, חשבון מפתח ומנהל קשרי לקוחות, מנהל מסחר וקמעונאי, מנהל מכירות, מנהל קטגוריה, יחסי ציבור ומנהל אירועים ועוד. .