MSC בשיווק אופנה בינלאומי
GCU - Glasgow School for Business and Society
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Glasgow, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 5,500 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* בית, RUK ותלמידי האיחוד האירופי; £ 12600 סטודנטים בינלאומיים
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תעשיית האופנה העולמית מוערכת ביותר משני טריליון דולר ומייצגת את אחת הכלכלות הגדולות בעולם. * עם צמיחת ההתקדמות הדיגיטלית וכוח הצרכנים, עולם האופנה הבינלאומי נמצא בשוק לאסטרטגיות שקופות, אתיות ומבוססות על לקוחות .
לענות על הקריירה למומחים מומחה עם דיסציפלינות הן אופנה ושיווק, MSC הבינלאומי אופנה שיווק כבר מחדש לצד התעשייה להביא לך את המומחיות הטכנית, טכני שאתה צריך להתחרות ולשגשג בתעשייה דינמית זו.
שיווק האופנה הוא מתפתח ללא הרף לצד הטכנולוגיה בשוק נגיש יותר ויותר.
* McKinsey ואת העסק של אופנה, מדינת האופנה 2017
הקריירה שלך
אתה תהפוך לחלק נישה אבל קהילת סטודנטים מגוונת, חווה סביבת עבודה בינלאומית באמת, למידה מעמיתים וצוות ההוראה מרחבי העולם, צובר תובנה אמיתית את הדמיון העיקריים ואת ההבדלים בגישות אופנה שיווק וצרכנים ברחבי העולם.
תוכלו לפתח:
- הבנה מעמיקה יותר של נושאים בעולם האמיתי המשפיעים על תעשיית האופנה מנקודת המבט הבריטית העולמית
- קבלת החלטות אחראית והתנהגות מונעת אתית
- מיומנויות יצירתיות בתחומי מפתח אופנה אופנה, כגון מיתוג, תקשורת, תובנות הצרכן באמצעות מצגות חזותיים, קטעי וידאו וסדנאות
- בעל ידע מעמיק ביישום מעשי, המוביל על ידי ניסיון בעבודה בתעשייה
ניסיון המאסטר שלך משופר על ידי סדנאות ורמקולים אורחים. תוכלו לחקור את שוק האופנה במילאנו ביקור הרכבה אופנה אשר מארח סטודנטים אופנה, אקדמאים מותגים מכל רחבי העולם. מיקום תעשייתי מספק הרבה צורך ברשת הזדמנויות הזדמנות לשמור על הכישורים המעשיים שלך חדה במהלך הלימודים שלאחר הלימודים שלך.
מה תלמד
סוגיות עכשוויות בשיווק אופנה בינלאומי
תוכלו לפתח את הידע ואת הכישורים כדי לבחון באופן ביקורתי נושאים בינלאומיים עכשווית בתוך העסק הדינמי המהיר של אופנה, תוך השגת הבנה של פרקטיקות בר קיימא ואתית בשוק. במסגרת מודול זה תוכלו להשתתף בטיול המאפשר לך לחקור את שוק האופנה בהקשר עולמי אמיתי.
אופנה יצירת המותג
תוכלו ללמוד את המושגים של מיתוג וניהול המותג ו מתחייבים חקירה מעמיקה אלמנטים של זהות המותג. סדרת הסדנה המקצועית שלנו כוללת כלים דיגיטליים שתאתגר ותשפר את יכולות הקריאייטיב והיצירה שלך. המטרה האולטימטיבית של מודול זה היא לאפשר לך להציג את הידע שלך ואת הכישורים למעסיקים בעתיד באמצעות הפקת קונספט מותג אופנה חדש.
תקשורת אופנה Omnichannel
המורכבות של תקשורת שיווקית עכשווית נבחנת תוך הדגשת החשיבות של מותגי אופנה להעברת מסר רלוונטי ועקבי, באמצעות אסטרטגיה שיווקית משולבת. אתם מעודדים לחקות את פעילות המתרגלים באמצעות תובצי הקצאה סטנדרטיים בתעשייה, שנועדו להיות יצירתית ומאתגרת מבחינה מסחרית.
התנהגות הצרכן אופנה
מרכזי למושג השיווקי הוא הצורך בחברות לקבל הבנה של הנושאים המשפיעים על התנהגותם בסביבות שונות ובהקשרים שונים. תוכלו ללמוד לשלב היבטים מקומיים, אירופיים וגלובליים של התנהגות הצרכנים באופנה, ולנתח את החשיבות של הבנת הצרכנים בעת גיבוש אסטרטגיה שיווקית בשוק הדיגיטלי.
קניית אופנה, שיווק ולוגיסטיקה
מודול זה נותן סקירה כללית של התהליך של קניית, merchandising ולוגיסטיקה פונקציות בתוך ארגון אופנה על ידי דיון בכל צעד מן הרעיון של המוצר עד מסירה של הצעת הלקוח על רצפת החנות. אנו כוללים פרויקט עם חברת האופנה הוקמה, שבו אתה אחראי על פעילות קנייה ומכירה, נותן לך ניסיון בהקשר של העולם האמיתי.
שיווק בינלאומי ואסטרטגיה שיווק ואסטרטגיה
מודול זה משתמש בטכניקה של למידה פעילה כדי להכין ולאפשר לך לעבוד בביטחון בסביבה שיווקית, כמו כישוריך ואת הידע נבדקים באמצעות השתתפות. תוכל לנתח באופן ביקורתי ולהעריך הזדמנויות שוק בהקשר בינלאומי, כהכנה לקריירה בעמדת שיווק בכירה.
אתיקה, ממשל ומנהיגות אחראית
על ידי בחינת המגזרים הפרטיים, הציבוריים והחברתיים, תהיה מצויד במערך של כלים ומושגים אנליטיים שיובילו לקבלת החלטות אחראית, תוך הדגשת ההבדל בין התנהגויות התנהגותיות מונעות אתיקה. אתם תקבלו הבנה תיאורטית ומעשית של נושאים מהעולם האמיתי, מנקודת מבט בריטית ומבחינה עולמית, ותלמדו את העקרונות הקשורים ל- PRME ואת המאפיינים המשותפים הטובים שהם מרכזיים למודול זה.
עיסוק מקצועי יישומי
בעקבות הידע שרכשת באתיקה, במנהיגות ובמנהיגות אחראית ובהתמקדות בהשתקפות עצמית, תפתח במודול זה את הכשירות המקצועית שלך על ידי התחייבות לפעילות מקצועית. הקשר בין שני המודולים המרכזיים הללו מחזק את המשמעות של קבלת החלטות אתית ואחראית ומנהיגות בקריירה העתידית.
פרויקט מחקר מאסטרס
האלמנט הסופי של התוכנית הוא פרויקט מחקר מאסטרס אשר מספק לך הזדמנות לעצב להתחייב פיסת מחקר מקורי. תוכלו ליישם שיטות ותיאוריות כי הם נפוצים בתוך שיווק בינלאומי אופנה עם תמיכה של ספרות שפורסם בעולם להפגין את הנוהג הטוב ביותר בתחום זה.
דרישות כניסה
כל דרישות הכניסה המפורטות כאן ישמשו כמדריך והן מייצגות את המינימום הדרוש כדי להיחשב לכניסה. מועמדים אשר נעשו הצעה מותנית של מקום עשויים להתבקש להשיג יותר מאשר כאמור.
דרישות כניסה אופייניות
בריטניה בהצטיינות תואר 2: 2 או שווה ערך
שפה אנגלית
הציון האקדמי של IELTS הוא 6.0 (או שווה ערך) ללא אלמנט מתחת ל -5.5.
מידע נוסף
3. כישורים אקדמיים ומקצועיים אחרים
כל בקשה ל- GCU נחשבת על בסיס פרטני. אם אין לך כישורים אקדמיים אופייניים, אבל אתה יכול להוכיח ניסיון עבודה ו / או זיכויים רלוונטיים של גופים מקצועיים מוכרים, אתה עשוי להיות זכאי להיכנס קורס זה באמצעות הכרה של האוניברסיטה של תוכנית הלמידה מראש.
Pathways בינלאומיים
אם אינך עומד בדרישות השפה האנגלית, ייתכן שתהיה זכאי לתוכנית הלימודים באנגלית עבור האוניברסיטה.
עמלות ומימון
שכר הלימוד שאתה משלם נקבעים בעיקר על ידי מצב דמיך. מהו הסטודנט שלי דמי סטאטוס?
שכר לימוד 2018/19
- דף הבית: £ 5500
- RUK: £ 5500
- האיחוד האירופי: 5500 ליש"ט
- בינלאומי: 12600 ליש"ט
אם אתה מתחיל את הלימודים בספטמבר 2018 או ינואר 2019, אלה הם דמי השנתי או מודול החלים על משך הקורס שלך; עם זאת, עמלות כפופות לשינויים. לקבלת פרטים מלאים על האופן שבו דמי שינוי עשויים לקרוא את עמלות ומדיניות ההחזר שלנו.
עלויות נוספות
בנוסף שכר הלימוד כמובן, אתה עשוי להיתקל עלויות נוספות במהלך הזמן שלך באוניברסיטה.
מלגות
אנו מספקים חינוך איכותי במחיר הוגן; כמו האוניברסיטה לטובת הכלל, אנו מחויבים להציע השכלה גבוהה נגיש לסטודנטים מוכשרים על ידי שמירה על שכר הלימוד שלנו נמוך לספק חבילת מלגה נדיבה של מעל 2.5 מיליון ליש"ט בשנה.
אם יש לך שאלות או שאלות לגבי מלגות זמין עבור 2018/19, אל תהסס לפנות לצוות פניות הסטודנטים.
סטודנט בינלאומי תאריכי התחלה
לסטודנטים בינלאומיים חדשים, אירועי אוריינטציה מתחילים ב -14 בספטמבר 2018 . זמן נוסף זה תוכנן במיוחד כדי לסייע לתלמידים בינלאומיים חדשים להתיישב בבריטניה ו GCU לפני תחילתה של התלמיד הכללי אינדוקציה והוראה.
יהיה מגוון שלם של פעילויות אינפורמטיביות מהנה המתרחשות בתקופה זו, כולל סיורים בקמפוס וסיורים בעיר, כמו גם אירועי קבלת פנים שבהם אתה יכול לפגוש סטודנטים בינלאומיים אחרים.
EPAS מוכר
MSC הבינלאומי אופנה שיווק מוכר על ידי הקרן האירופית לפיתוח תוכנית תוכנית ההסמכה (EPAS). GCU הוא אחד רק 77 מוסדות ברחבי 36 מדינות להשיג הסמכה EPAS.
אישור זה מספק ביטחון כי התואר נועד ו נמסר באופן הן מבחינה אקדמית קפדנית ויש לו רלוונטיות מעשית לתלמידים בסביבה הגלובלית של היום.
CIM מוכר
מכון צ'רטרד למשווקים (CIM) הוא הגוף המקצועי המוביל עבור משווקים ברחבי העולם וקיים לפתח את מקצוע השיווק, לשמור על סטנדרטים מקצועיים ולשפר את הכישורים של אנשי השיווק.
GCU יש כוחות עם CIM לתת לתלמידים את ההזדמנות כדי לקבל הכשרה מקצועית באמצעות CIM Graduate Gateway. כישורים CIM מבוקשים מאוד על ידי המעסיקים, ואת המפה לצד מעלות שלנו אשר מבטיח שאנחנו מציידים את התלמידים עם ההזדמנויות הטובות ביותר לקריירה שיווק מוצלחת.
קבלה
תכנית לימודים
מה תלמד
סוגיות עכשוויות בשיווק אופנה בינלאומי
תפתח את הידע והמיומנויות לבחינה ביקורתית של נושאים בינלאומיים עכשוויים בתוך העסק הדינמי והמהיר של אופנה, תוך השגת הבנה של פרקטיקות ברות קיימא ואתיות בשוק. במסגרת מודול זה תשתתפו בטיול המאפשר לכם לחקור את שוק האופנה בהקשר של עולם אמיתי.
יצירת מותג אופנה
תלמד את המושגים של מיתוג וניהול מותג ותבצע חקירה מעמיקה לתוך מרכיבי זהות המותג. סדרת הסדנאות המקצועית שלנו כוללת כלים דיגיטליים שיאתגרו וישפרו את היכולות הביקורתיות והיצירתיות שלכם. המטרה הסופית של מודול זה היא לאפשר לך להציג את הידע והכישורים שלך בפני מעסיקים עתידיים באמצעות ייצור של קונספט חדש של מותג אופנה.
תקשורת אופנה רב-ערוצית
המורכבות של תקשורת שיווקית עכשווית נחקרת כאשר אנו מדגישים את החשיבות עבור מותגי אופנה של העברת תמונה ומסר רלוונטיים ועקביים באמצעות אסטרטגיית תקשורת שיווקית משולבת. אתה מוזמן לחקות את פעילות המתרגלים באמצעות תקצירי מטלות סטנדרטיים בתעשייה שנועדו להיות מאתגרים מבחינה יצירתית ומסחרית.
התנהגות צרכנים באופנה
מרכזי בתפיסה השיווקית הוא הצורך של חברות להשיג הבנה של הנושאים המשפיעים ומעצבים התנהגות בסביבות והקשרים שונים. תלמד לשלב היבטים מקומיים, אירופאים וגלובליים של התנהגות צרכנים באופנה, ולנתח את החשיבות של הבנת הצרכנים בעת גיבוש אסטרטגיית שיווק בשוק דיגיטלי.
קניית אופנה, סחורה ולוגיסטיקה
מודול זה נותן סקירה כללית של תהליך הקנייה, הסחורה והפונקציות הלוגיסטיות בתוך ארגון אופנה על ידי דיון בכל שלב מרעיון המוצר ועד למסירה של הצעת לקוח ברצפת החנות. אנו כוללים פרויקט עם חברת אופנה מבוססת, שבה אתה אחראי על פעילויות הקנייה והמרצ'נדייז, ומעניק לך ניסיון בהקשר של עולם אמיתי.
תכנון ואסטרטגיה של שיווק אופנה בינלאומיים
מודול זה משתמש בטכניקה של למידה פעילה כדי להכין ולאפשר לך לעבוד בביטחון בסביבה שיווקית, שכן הכישורים והידע שלך נבחנים באמצעות השתתפות. תוכל לנתח באופן ביקורתי ולהעריך הזדמנויות שוק בהקשר בינלאומי, כהכנה לקריירה בתפקיד שיווקי בכיר.
אתיקה, ממשל ומנהיגות אחראית
על ידי בחינת המגזרים הפרטיים, הציבוריים והחברתיים, תהיו מצוידים במערך של כלים ותפיסות אנליטיות להנעת קבלת החלטות אחראית, תוך הדגשת ההבדל בין ציות להתנהגויות מונעות אתית. אתה תקבל הבנה תיאורטית ומעשית של סוגיות בעולם האמיתי, מנקודת מבט של בריטניה וגלובלית, ותלמד מהעקרונות הקשורים ל-PRME ומתכונות הטובות המשותפות שהן מרכזיות במודול זה.
פרקטיקה מקצועית יישומית
בהמשך לידע שצברת באתיקה, ממשל ומנהיגות אחראית ותוך התמקדות ברפלקציה עצמית, במודול זה תפתח את היכולת המקצועית שלך על ידי ביצוע פעילות מעורבות מקצועית. הקישור בין שני מודולי הליבה הללו מחזק את המשמעות של קבלת החלטות ומנהיגות אתית ואחראית בקריירה העתידית שלך.
פרויקט מחקר לתואר שני
המרכיב האחרון של התוכנית הוא פרויקט המחקר לתואר שני המספק לך הזדמנות לעצב ולבצע חתיכת מחקר מקורי. אתה תיישם שיטות ותיאוריות המשמשות בדרך כלל בשיווק אופנה בינלאומי ובתמיכת ספרות שפורסמה בינלאומית תפגין שיטות עבודה מומלצות בתחום זה.
מלגות ומימון
אפשרויות קריירה
הקריירה שלך
אתה תהפוך לחלק מקהילת סטודנטים נישה אך מגוונת, תתנסה בסביבת עבודה בינלאומית באמת, תלמד מעמיתים וצוות הוראה מרחבי העולם, תקבל תובנה אמיתית לגבי הדמיון וההבדלים העיקריים בגישות לשיווק אופנה ולצרכנים ברחבי העולם.
אתה תפתח:
- הבנה מעמיקה יותר של סוגיות העולם האמיתי המשפיעות על תעשיית האופנה מנקודת מבט של בריטניה וגלובלית
- קבלת החלטות אחראית והתנהגויות מונעות אתית
- מיומנויות יצירתיות בתחומי שיווק אופנה מרכזיים, כגון מיתוג, תקשורת, תובנות צרכניות באמצעות מצגות חזותיות, סרטונים וסדנאות
- ידע יישום מעשי מושחז בהובלת ניסיון בעבודה בתעשייה
חווית המאסטר שלך משופרת על ידי סדנאות ודוברים אורחים. תוכלו לחקור את שוק האופנה במילאנו בביקור באסיפת אופנה המארחת סטודנטים לאופנה, אקדמאים ומותגים מכל רחבי העולם. מיקום תעשייתי מספק הזדמנויות נטוורקינג נחוצות והזדמנות לשמור על הכישורים המעשיים שלך חדים במהלך לימודי התואר השני שלך.