MS בתחום השיווק
University of Tampa - Sykes College of Business
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tampa, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 28,820 / per credit *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 655 דולר לשעת אשראי. יתכן ויחולו עמלות נוספות
מבוא
מדוע לבחור בתוכנית השיווק של UT?
תואר שני במדעי השיווק של UT הוא תוכנית עכשווית וגמישה, המאפשרת לסטודנטים לתארים מתקדמים להתמחות במהלך לימודיהם ולבנות את תיק השיווק שלהם באמצעות חוויות מחקר וייעוץ מעשיות, אמיתיות.
התוכנית ממוקמת בקמפוס עירוני בלב הקהילה העסקית, הטכנולוגית והיזמית המשגשגת באזור מפרץ טמפה.
בוגרי התוכנית משתמשים בתארים שלהם כדי להשיק קריירה בשיווק או כזרזים לשינוי או קידום בקריירה.
מה הופך אותו לייחודי ובעל ערך?
- התוכנית מתעדכנת ללא הרף ומציעה תכנית לימודים שיווקית עכשווית ומתקדמת.
- זה עודכן לאחרונה כדי לשקף דגש רב יותר על אסטרטגיית שיווק, מדיה חברתית-דיגיטלית, אנליטיקה ומכירות מקצועיות.
- זוהי תוכנית גמישה בעלת ליבה חזקה ונתיבים מרובים למיקוד והתמחות פרטניים.
- ניתן לסיים את התוכנית תוך שנה או יותר לפי הצורך.
- התוכנית עשירה בחוויות מעשיות אמיתיות .
- יש לנו קשרים הדוקים ואינטראקציות עם חברות מקומיות, עמותות ויזמים.
- לסטודנטים יש הזדמנויות לשתף פעולה עם פרופסורים בפרויקטים מחקריים ועסקיים.
- יש דגש עולמי במסגרת תכנית הלימודים וגוף סטודנטים בינלאומי.
- התוכנית מציעה חוויה בקמפוס עירוני , במרכז המטרופולין והמרכז העסקי של מפרץ טמפה.
למי מיועדת התוכנית?
- אנשים עם תארים עסקיים שרוצים הכשרה מתקדמת בשיווק.
- אנשים ללא תארים עסקיים שרוצים להחליף קריירה לשיווק.
- אנשים בתפקידי מסלול ניהול שרוצים להתקדם במהירות בתוך הארגון שלהם.
- אנשים שמשיקים מוצרים או מיזמים חדשים.
מהם היתרונות של התוכנית?
- בוגרים יכולים לחזק את כישוריהם להתמודד על הזדמנויות תעסוקה ולהיכנס לקריירת שיווק חדשה.
- הבוגרים יכולים לפתח ולהתמחות בנושאי שיווק עדכניים כדי לחפש שינוי או קידום במסגרת קריירה שיווקית.
- בשני המקרים הסטודנטים מתחילים לבנות את תיק השיווק שלהם במהלך התוכנית על ידי שיתוף פעולה עם פרופסורים על מחקר או ייעוץ לעסקים מקומיים באמצעות פרויקטים בקורס, לימודים עצמאיים, סטאז 'ופרויקטים מיוחדים.
פרטי התוכנית
קורסי ליבה חובה (16 נ"ז)
הקורסים הבאים נדרשים:
- ניתוח שיווקי אסטרטגי (MKT 610)
- שיטות מחקר עסקי (MKT 612)
- ניהול מכירות ומכירות (MKT 614)
- שיווק קפסטון (MKT 700)
קורסי בחירה (14 עד 16 נ"ז)
הקורסים הבאים הם אפשרויות בחירה:
- שיווק עולמי (MKT 613)
- שיווק וניהול שירותים (MKT 652)
- ניהול מותג אסטרטגי (MKT 654)
- שיווק דיגיטלי (MKT 656)
- התנהגות קונה (MKT 657)
- שיווק ספורט (MKT 658)
- מערכות מידע וניהול תפעול (ITM 608)
- ניתוחים עסקיים (MKT 615)
- סטאז '(MKT 690)
- נושאים מיוחדים בשיווק (MKT 695)
- מחקר עצמאי בשיווק (MKT 699)
קורסים מוקדמים (14 נ"ז)
הקורסים הבאים הם דרישות קדם:
- יסודות חשבונאות (ACC 500)
- יסודות האוצר (FIN 500)
- כלכלה יסודית למנהלים (ECO 500)
- סטטיסטיקות למקבלי החלטות (QMB 500)
- מבוא לשיווק (MKT 500)
שינויים אחרונים בתוכנית
השינויים האחרונים בתוכנית הם:
- חיזקו את קורסי הליבה עם דגש רב יותר על אסטרטגיית שיווק, מכירה מקצועית, מחקר ואבן מצחיקת שיווק.
- הרחיב את הצעתם של אפשרויות בחירה לתגובה לשינויים בתרגול השיווקי: שיווק חברתי ודיגיטלי, טכנולוגיה ואנליטיקה.
באדיבות אוניברסיטת טמפה
תוכנית מוכרת בינלאומית
מכללת סייקס לעסקים מוסמכת ברמת התואר הראשון והתואר השני על ידי AACSB International (האגודה לקידום בתי ספר לעסקים קולגייטיים), כבוד שנערך על ידי שישה אחוזים בלבד מבתי הספר לעסקים ברחבי העולם. על ידי חברת בלומברג וויק הוא דורג בית ספר למדעי העסקים הגבוהים ביותר בבתי הספר הגבוהים בארה"ב, ומאז 2007 הוא נבחר בין 294 בתי הספר העסקיים הטובים בעולם על ידי The Princeton Review.
מלגות
הארגונים הבאים מציעים מלגות פרטיות לסטודנטים לתארים מתקדמים בעלי תואר שני. מלגות רבות זמינות רק לסטודנטים הלומדים בבתי ספר המחזיקים בהסמכת AACSB הבינלאומית המוכרת בידי UT.
- האגודה הלאומית לתואר שני במנהל עסקים היספני (NSHMBA)
- איגוד ה- MBA הלאומי השחור (NBMBAA)
- המכון האמריקאי לרואי חשבון (AICPA)
- איגוד קצינים ממשלתיים (GFOA)
תנאי קבלה ומסמכים
כדי להגיש בקשה, מלא את הנייר או את היישום המקוון. הבקשות לא נבדקות עד שמשרד הלימודים לתארים מתקדמים וקשרי המשך יקבל את כל החומרים הנדרשים. התלמידים מקבלים הודעה על החלטות קבלה לאחר קבלת חומרים והערכה שלהם.
- יישום הושלם.
- 40 $ דמי יישום.
- תמלילים רשמיים של כל העבודות הקודמות במכללה שהתקבלו ישירות מכל מוסד.
- מבחן קבלה לניהול בוגר (GMAT) או בחינת רשומות בוגרים (GRE) נדרש. בהמתנה לאישור, מועמדים רשאים להגיש בקשה לוותר על ה- GMAT באמצעות יועץ הקבלה שלהם אם הם עומדים בכל הקריטריונים הבאים:
- עדויות מספקות לשלוש שנים או יותר של ניסיון בעבודה מקצועית רלוונטית בחמש השנים האחרונות.
- תואר עסקי ממוסד מוסמך אזורי עם GPA של 3.0 ומעלה.
- הרוויח ציון ב 'ומעלה בכל אחד מהקורסים הבאים: ACC202, ACC203, FIN 310, ECO 204, ECO 205, QMB 210, MKT 300 (או המקבילה לקורסים אלה במוסד הראשון שלך).
אנא שימו לב: עמידה בקריטריונים המפורטים לעיל רק מעניקה סטודנט לבקש ויתור על GMAT. כל הוויתורים על GMAT נבדקים על בסיס פרטני והם חייבים להיות מאושרים על ידי ועדה. אנא צור קשר עם יועץ הקבלה שלך לקבלת מידע נוסף.
- שתי טפסי התייחסות מקצועיים מאנשים המעידים על הרקע המקצועי של הפונה ופוטנציאלו האקדמי. מכתבי המלצה מקצועיים מתקבלים אם הם מעדיפים.
- רזומה מקצועי.
- הצהרה אישית: בכ 500-1,000 מילים, תאר את היעדים המקצועיים שלך וכיצד תואר שני מאוניברסיטת טמפה יעזור לך להשיג את המטרות האלה. בתורו, אולי תרצו גם להדגיש את מה שתוכלו לתרום לתכנית לתארים מתקדמים.
- ניסיון בעבודה מומלץ אך לא חובה.
- מועמדים בינלאומיים: מבחן אנגלית כשפה זרה (TOEFL) או דו"ח ציון IELTS (International Testing System Testing System).
מועדי יישום
אין תאריך יעד לבקשה. היישומים מוערכים על תנאי סתיו, אביב וקיץ על בסיס מתגלגל. סטודנטים מוסמכים מתקבלים עד שהמרחבים מלאים לתקופה הרלוונטית. הקבלה תחרותית והתלמידים מוזמנים להגיש מועמדות מוקדמת. התלמידים מקבלים הודעה על מצבם לאחר קבלת כל המסמכים.
קבלה
תכנית לימודים
פרטי התוכנית
קורסי ליבה חובה (16 נ"ז)
הקורסים הבאים נדרשים:
- ניתוח שיווקי אסטרטגי (MKT 610)
- שיטות מחקר עסקי (MKT 612)
- ניהול מכירות ומכירות (MKT 614)
- שיווק קפסטון (MKT 700)
קורסי בחירה (14 עד 16 נ"ז)
הקורסים הבאים הם אפשרויות בחירה:
- שיווק עולמי (MKT 613)
- שיווק וניהול שירותים (MKT 652)
- ניהול מותג אסטרטגי (MKT 654)
- שיווק דיגיטלי (MKT 656)
- התנהגות קונה (MKT 657)
- שיווק ספורט (MKT 658)
- מערכות מידע וניהול תפעול (ITM 608)
- ניתוחים עסקיים (MKT 615)
- סטאז '(MKT 690)
- נושאים מיוחדים בשיווק (MKT 695)
- מחקר עצמאי בשיווק (MKT 699)
קורסים מוקדמים (14 נ"ז)
הקורסים הבאים הם דרישות קדם:
- יסודות חשבונאות (ACC 500)
- יסודות האוצר (FIN 500)
- כלכלה יסודית למנהלים (ECO 500)
- סטטיסטיקות למקבלי החלטות (QMB 500)
- מבוא לשיווק (MKT 500)
שינויים אחרונים בתוכנית
השינויים האחרונים בתוכנית הם:
- חיזקו את קורסי הליבה עם דגש רב יותר על אסטרטגיית שיווק, מכירה מקצועית, מחקר ואבן מצחיקת שיווק.
- הרחיב את הצעתם של אפשרויות בחירה לתגובה לשינויים בתרגול השיווקי: שיווק חברתי ודיגיטלי, טכנולוגיה ואנליטיקה.
תוכנית מוכרת בינלאומית
מכללת עסקים של סייקס מוסמכת ברמות התואר הראשון והתואר השני על ידי AACSB International (האגודה לקידום בתי ספר לעסקים במכללות), כבוד המוחזק על ידי שישה אחוזים בלבד מבתי הספר לעסקים ברחבי העולם. הוא מדורג כ- 100 בית ספר לתואר ראשון במנהל עסקים בארה"ב על ידי בלומברג ביזנסוויק, ומאז 2007 נבחר בין 294 בתי הספר לעסקים הטובים בעולם על ידי The Princeton Review.
תוצאת התוכנית
מהם היתרונות של התוכנית?
- בוגרים יכולים לחזק את כישוריהם להתמודד על הזדמנויות תעסוקה ולהיכנס לקריירת שיווק חדשה.
- הבוגרים יכולים לפתח ולהתמחות בנושאי שיווק עדכניים כדי לחפש שינוי או קידום במסגרת קריירה שיווקית.
- בשני המקרים הסטודנטים מתחילים לבנות את תיק השיווק שלהם במהלך התוכנית על ידי שיתוף פעולה עם פרופסורים על מחקר או ייעוץ לעסקים מקומיים באמצעות פרויקטים בקורס, לימודים עצמאיים, סטאז 'ופרויקטים מיוחדים.
מלגות ומימון
הארגונים הבאים מציעים מלגות פרטיות לסטודנטים לתארים מתקדמים בעלי תואר שני. מלגות רבות זמינות רק לסטודנטים הלומדים בבתי ספר המחזיקים בהסמכת AACSB הבינלאומית המוכרת בידי UT.
- האגודה הלאומית לתואר שני במנהל עסקים היספני (NSHMBA)
- איגוד ה- MBA הלאומי השחור (NBMBAA)
- המכון האמריקאי לרואי חשבון (AICPA)
- איגוד קצינים ממשלתיים (GFOA)
גלריה
הסמכות
סטודנטים אידיאליים
למי מיועדת התוכנית?
- אנשים עם תארים עסקיים שרוצים הכשרה מתקדמת בשיווק.
- אנשים ללא תארים עסקיים שרוצים להחליף קריירה לשיווק.
- אנשים בתפקידי מסלול ניהול שרוצים להתקדם במהירות בתוך הארגון שלהם.
- אנשים שמשיקים מוצרים או מיזמים חדשים.
English Language Requirements
אשר את מיומנותך באנגלית עם מבחן Duolingo אנגלית! ה-DET הוא מבחן אנגלית מקוון נוח, מהיר ובמחיר סביר המתקבל על ידי למעלה מ-4,000 אוניברסיטאות (כמו זו) ברחבי העולם.