התכנית מציעה שלושה תחומי התמחות: ניהול ארגוני, במימון ושיווק, נמשכת 2 שנים 2.5 שנים כולל קבלת התואר.
תכנית עיצוב מציע מבנה לימודים גמיש, המאפשר לסטודנטים לקחת קורסי בחירה בתוך או מחוץ למוסד, על ידי בחירת תחום עניין של 3 שמציעים התכנית הוא מונע רצוי נשאר בעסק. הסטודנט יהיה מורה, אשר יארגן, לתכנן, ליישם ולפקח על הפיתוח של אימוני סטודנט אקדמיים titling עבודת כתובות, אז המטרה ואת תכנית הלימודים המוצעות בפרופיל הבוגר מובטחת.
המאסטר ממוקדת כדי לענות על צרכים של השורות הבאות של דור ויישום של ידע:
אסטרטגיות פיתוח מקומיות וקיים.
התנהגות ותרבות ארגונית.
אסטרטגיות עסקיות.
תכנית זו היא אופציה מצוינת עבור אנשי מקצוע כדי לשפר את הפרקטיקה המקצועית שלהם.
מטרה כללית
המטרה הכוללת של MBA היא "מקצוע הרכבת של סטנדרטים גבוהים אקדמי מסוגל ליישם פתרונות חדשניים בתחום הממשל, דרך הנהגה וניהול בארגונים ציבוריים או פרטיים, כדי להשיג צמיחה, רווחיות וקיימות עם ידע פיננסי mercadológicas יישומים באמצעות תכנית גמישה שתאפשר לקבל החלטת צליל עושה בסביבה עם רמה גבוהה של אי ודאות וכן משתנה וסביבה הגלובלית דינמית. "
מטרות ספציפיות
המטרות הספציפיות נרדפו MBA, ואת כבר נגזרו מהתכלית הכוללת, הם כדלקמן:
לרכוש ידע ומיומנויות בתחום הניהול העסקי, המאפשרים לתלמידים להשתמש בכלים מנהליים באזורים שונים פונקציונלי, באמצעות ניהול יעיל ואפקטיבי של הארגון, כמו גם בעיצוב מיזם פרויקטים חדשים עסקים ולהשיג קיימות של אותו.
לרכוש ידע ומיומנויות בתחום פיננסים המאפשרים לתלמידים לשפר את המיומנויות הפיננסיות שלהם לתקשר עם התחומים האחרים של עסק, ולהפוך תחזיות ולקחת החלטות מתאימות, במטרה כי לחברה יש את משאבים כספיים נאותים בזמן, ולאפשר רווחיות וצמיחה של אותו.
לרכוש ידע ומיומנויות בתחום השיווק שיאפשרו לתלמידים ליישם בשוק מערכות מידע, הטמעת מידע ותגובה הולמת כדי לענות על הצרכים והרצונות של הצרכנים, כמו גם תוכניות שיווק תכנון וביצוע עבור חברות וארגונים כדי להשיג את מטרותיהם באמצעות שילוב אופטימלי של האלמנטים של תמהיל השיווק.
פרופיל בוגר
הפרופיל שאותו מחפש בוגרי MBA הוא כי במהלך תהליך ההכשרה, סטודנטים רכשו את הידע, מיומנויות ועמדות של אזור הכלכלי-מנהלי בדגש על ניהול, שיווק ומימון, מבקשי היישום של אלה ידע בתחום המקצועי שלו, בנוסף תמיד להניח אחריות מקצועית מאוד לחברה היא משרתת ושייכת, מה שמאפשר לך לבנות קשרים הדוקים עם אנשי מקצוע אחרים המאפשרים חילוף רעיונות עם אחרים, תמיד לכבד את ההבדלים קיימים לדבוק במודל החינוכי המוסדי. לכן, בוגרי הבוגר חייבים להגיש את פרופיל הסיום הכללי המובא להלן:.
ידע
טכניקות להשגת מידע והצעת פתרונות לבעיות של הממשלה.
מתודולוגיות התערבות הארגון עבור אסטרטגיות שיווק שונות, פיננסיות וניהוליות.
הסביבה המשפיעים על הארגון.
מודלים עסקיים ויזמות.
מערכת ארגונית, כלכלית וחברתית מעודכן כל הזמן.
התהליך המנהלי התחומים.
תרבות וקיימת ארגוניים של ארגונים.
פיננסי גדול בעסקים, תפעולי ועסקית וכן כספים הוניים.
בגיליון הנוכחי של המושגים הנגזרים של סיכון ותשואה על השקעה של לאומי ובינלאומי.
החזון הפוטנציאלי הברור לפתח תרחישים כלכליים פיננסיים.
תהליך קבלת ההחלטות של הצרכן.
תהליך של פילוח שוק ומיצוב.
המתודולוגיה ליישום מחקר שוק ופיתוח וניהול של מוצרים ושירותים חדשים. תהליכים ואסטרטגיות ƒ תמהיל השיווק.
מיומנויות
כדי לנתח ולהעריך מידע מציע אסטרטגיות כדי לשפר את התחרותיות של הארגון.
בפתרון בעיות במסגרת סמכותם בתוך הסוכנויות חברתיות בהציעו והערכת פתרונות חלופיים באמצעות עיבוד אנליטי ושיטתי של מידע, על פי המתודולוגיה של מדעים מנהליים.
כדי לנתח ולהעריך את החשבונאות, מידע פיננסי וכלכלי.
כדי להחיל את הקריטריונים המתאימים לניתוח, ערכת הערכה של מכשירים בשוק הכסף, נגזרים פיננסיים, פרויקטים להשקעה ומיקומים של מפעלים פרטיים בשוק המקומי ובחו"ל.
כדי להפוך תכנון שוק אסטראטגי ותפעולי, פיתוח תוכניות שיווק העונים על הצרכים ובעיות הספציפיים של מפעלים בסביבה לאומית ובינלאומית.
כדי ליישם אסטרטגיות שיווק ופעולות שימוש במשאבים ביעילות מפעלים וגברת החוזק התחרותי שלהם.
עמדות
בהתחשב האחריות החברתית של הארגון.
על התנהגות אתית בעסקים.
לגבי עמידותן של החברה ועל הסביבה.
יוזם שינויים וחידושים בארגונים.
הנכון לעבוד יחד.
לשימוש המתאים של מידע.
בשנת כנות בניסוח הצעות, מטרות והיקף התוכניות האסטרטגיות של הארגון.
האחריות לקחת את ההשפעות והשלכות של ארגונים כלכליים, משפטיים, החברתיים פילנתרופיים במאזן פשוט של האינטרסים של החלטות חברת צרכן.
כיבוד הבדלי פרט, הימנעות פרקטיקות מפלות
דרישות לקבלת התואר
אישור כל החומרים בתכנית, כולל לי סמינרים מקרה מעשי ו- II, כיתת הבחינה בזמן לציון התקנה ולציית להוראות ההוראה בתקנות הכלליות של UAA לגבי קבלת התואר.
מקרה המבחן יופנה חברה המורשית על ידי המועצה האקדמית, על מנת לקבל את התואר צריך את המכתב של שביעות רצון. ההצעה של עבודה מעשית תמיד תהיה בתוך הקווים של דור ויישום ידע של התכנית, אין עבודה לא חלק מהם יוותר.
עבור כל התלמידים, הוא חייב לעמוד שהיות המקצועית המוזכרים בתכנית הלימודים, נשאר חייב להיות עקבי עם העבודה וקווים המעשיים של דור ויישום ידע של התכנית.
סטודנט מסובסד חייב לעמוד אינדיקטורים האיכותיים המזוהים ארצי.