MA לייפציג - תוכניות MA MA לייפציג, לייפציג

MA לייפציג - תוכניות MA MA לייפציג, לייפציג

תואר שני (מאסטר)

התואר השני הוא בראש ובראשונה לתלמידים המעוניינים לשפר את החינוך המתמטי הכללי שלהם או ללמד.

גרמניה היא יעד נהדר יש לבינלאומי scholarsand מערכת השכלה גבוהה באיכות גבוהה. הערך של זה ברמה של חינוך שופר על ידי כלכלה חזקה 's גרמניה. סטודנטים זרים נהנים מרמת חיים מעולה בסביבה מאובטחים ובטוחה. ברלין היא עיר הבירה.

עם מעל 500,000 תושבים, לייפציג העיר היא מטרופולין הממוקמת במרכז גרמניה במדינת סקסוניה. זהו ביתם של אוניברסיטת לייפציג, באוניברסיטת לייפציג למדעים, ומוסדות חינוך גבוהים אחרים.

MA לייפציג - קח MA שלך בלייפציג. קבל את כל התוכנית MA ומידע הספר. חסוך זמן לפנות את בית הספר באופן ישיר כאן!

קרא יותר

לשלוט עיתונאות מדיה חדשה (MA)

Leipzig School of Media
בקמפוס תכנית חלקית 4 סמסטרים October 2018 גרמניה לייפציג

מחקרים בעיסוק עם דגש על עיתונאות דיגיטלית, ייצור תוכן ומדיה צולבת בתקשורת וניהול [+]

מחקרים בעיסוק עם דגש על עיתונאות דיגיטלית, ייצור תוכן ומדיה צולבת בתקשורת וניהול

העתיד של העיתונות הוא דיגיטלי. בעולם המידע של היום, בקטגוריות העיתונות הכתובה, רדיו וטלוויזיה באינטרנט צומחות פעם ביחד קרוב. כל אחד יש הצלחה בעוד כמה שנים כעיתונאי - אם בתור עצמאי או כעורך הצוות - רוצה לעבוד, ולכן, דורש מגוון של כישורים ומיומנויות. מקבלי מדיה חייבים להשתלט על עיבוד ייצור מולטימדיה הצולבת בתקשורת תוכן שניתן לתקשר בכל הערוצים ויש לי ידע בתחומי ניהול מדיה, ניהול מדיה וטכנולוגית תקשורת. כל זה מבוסס על המלאכה העיתונאית הקלסית, אשר מסתמכת יותר מתמיד על המחקר השיטתי, על יצירת התוכן מוכווני משתמש בכל צורות ייצוג ועל אתיקה בתקשורת בסיס ידע בדיני תקשורת. בקורס ברשת האירופי ניו מדיה עיתונות כל הדרישות הללו נלקחים בחשבון. התוכנית לתואר שני במשרה חלקית מספק למשתתפים בדרך זו פרספקטיבות בטון לעצב עיתונאות עכשווית ולנהל שינוי המדיה הדיגיטלית.... [-]


אמן תקשורת ארגונית (MA)

Leipzig School of Media
בקמפוס תכנית חלקית 3 סמסטרים October 2018 גרמניה לייפציג

מחקרים בעיסוק עם דגש על תקשורת ארגונית, שיווק ויחסי ציבור [+]

מחקרים בעיסוק עם דגש על תקשורת ארגונית, שיווק ויחסי ציבור

ערוצי אתר ובלוג ארגוני, מגזין לקוחות ומדיה חברתית, מודעות דפוס וכרזות באינטרנט - תקשורת ארגונית, יחסי ציבור היום שיווק הם בתחומים מגוונים ומורכבים של עבודה. כדי למשוך את תשומת לבם של לקוחות וצרכנים כאחד, כדי להקים מותג משלהם בהצלחה לבנות לטווח ארוך קשרי לקוחות, עסקים וארגונים אחרים צריכים לתאם את כל פעילויות התקשורת שלהם אחד על השני. פעילויות של הפרסום של החברה ואת יחסי הציבור הקלסיים דורשים אסטרטגיה שיווקית תוכן עקבית כי באופן אידיאלי משתמשת באמצעי סיפורי אש. לקוחות יכולים להתייחס באופן זה על נקודות מגע עם לקוח שונה ומלווים על המסע המלא של הלקוח שלהם. התקשורת התאגידית כמובן (לשעבר הוצאת תאגידים) של בית הספר לייפציג של מדיה (LSoM) מספקת אנשי מקצוע בתחום תקשורת ומחלקות שיווק תוך שלושה סמסטרים את הכישורים הדרושים כדי לעמוד באתגרים הללו בעידן של דיגיטציה.... [-]