M.Ed. במנהיגות חינוכית
High Tech High Graduate School Of Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב, בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* השלמת שנה אחת
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
M.Ed. סקירה כללית של תכנית
GSE מחויב לספק לתלמידים שלה עם חוויות לימודיות שאינם מותאמות אישית, אותנטי וטרנספורמטיבי. סטודנטים לתארים מתקדמים בM.Ed. תכנית ליצור תוכניות לימוד אישיות, לחקור שאלות שלהם באמצעות מחקר פעולה וצורות אחרות של חקירה, ולשתף את עבודתם עם קהל בתוך ומעבר GSE. הם עובדים בשיתוף פעולה וללמוד במודל מחזור פורש רמות כיתה, דיסציפלינות וסביבות למידה מגוונות. התלמידים GSE הזדמנויות רבות ליישם תאוריה להקשרי הוראה והלמידה בעולם האמיתי, גם בעת לתרום לדיונים רחבים יותר של תאוריה והפרקטיקה חינוכיות. ממוקם בתוך סביבת K-12 חדשנית, GSE שואף לפתח מנהיגים שמסוגלים לעצב סביבות למידה ששניהם חדשניים ושוויוניים, כדי לענות על שאלות של התאוריה והפרקטיקה שעניין, ולתקשר זה עם השדה רחב.
M.Ed. במנהיגות חינוכית זמין כתכנית של שנה אחת במשרה מלאה או במשרה חלקית תכנית דו-שנתית לאנשי מקצוע עובדים. באמצעות אשרת F-1, M.Ed. תכנית זמינה לסטודנטים בינלאומיים. כל תלמיד במשרה מלאה, או תושב, הוא שוליה מנהיג בית ספר או מורה מנהיג באחד משלושת עשרה בתי הספר K-12 HTH או למנהיג בארגון וניהול שכר. סטודנטים לתארים מתקדמים לתרגל מנהיגות עם דגש על הון עצמי ולמידה עמוקה יותר, תוך ביצוע פרויקטי אינטגרציה תאוריה ופרקטיקה בהגדרות בית הספר שלהם. נתמכים תלמידים בהשגת תוצאות הלמידה הבאות:
עיסוק מתחשב הודעה שלך והשתקפות (IR)
- פרקטיקה רפלקטיבית (IR1): חשב על וביקורתי לנתח בפועל שלהם כדי להדריך את הפעולה בעתיד.
- חיבור (IR2): לסנתז ולהתחבר תאוריה ומלגה רלוונטיות לפרקטיקה שלהם.
- המלומד הודעה שלך (IR3): עיצוב, התנהגות וחקירת מניה המתייחסת שאלות מהותיות מהפרקטיקה שלהם.
סביבות תכנון הוגנת למידה (D)
- ההוראה עיצוב (D1): עבודה עם עמיתים לעצב גישות ללמידה המדגישות התאמה אישית, להתחבר לעולם שמעבר גישת בית הספר והצעה ואתגר לכל הלומדים.
- תכנית עיצוב (D2): להפגין הבנה של אופן הקצאת משאבים למבוגרים ותלמיד משפיעה על היצירה של סביבות למידה שוויונית בבתי ספר.
לעסוק במנהיגות לבית הספר שינוי (L)
- סיוע (L1): דיאלוג תלמיד ומורה תמיכה ולהקל התמקד בשיפור הוראה ולמידה.
- שיתוף פעולה (L2): Engage עמיתים ותלמידים במאמצים מתמשכים ליצור שוויוני, העוסקים סביבות למידה.