קובץ הקורס

  • סוג הקורס: מאסטר מעורבב
  • שפה אנגלית
  • בית הספר: אופנה
  • IED אשראי: 60
  • משך הפעילות: 11 חודשים
  • לוח זמנים: בוקר-אחר-הצהריים מודול באתר: בימים שני עד שישי, בין השעות 9: 30-13: 30 ובין 15:00 ל -18: 00
  • נוכחות: מעורבב
  • הכשרה: פרטי / תעודה פרטית יונפקו בסוף הקורס.
  • בימוי: בוגרי או בעלי תעודה בתחום התקשורת, השיווק, האופנה, העיתונות והעיצוב, המעוניינים להפנות את הקריירה המקצועית שלהם לתחום הדיגיטלי. ניסיון מקצועי יוערך.
  • תהליך הקבלה: קורות חיים / מוטיבציה מכתב / תיק (מקסימום 3Mb) / אינטרנט / ראיון אישי כפי שנחשב על ידי צוות התיאום האקדמי

אנחנו יכולים לדבר היום על אופנה 2.0? מהי ההשפעה של האינטרנט על המציאות של מותגים אסטרטגיות התקשורת שלהם? איך הכללים משתנים עם החברות החדשה, ההשתתפות והתקשורת?

תופעת האופנה מגיבה לאתגר הדיגיטלי, מול ההתאמה מחדש של הכללים. שינויים חברתיים, טכנולוגיות חדשות, רשתות חברתיות, התפתחות הצרכנים והדמוקרטיזציה של האופנה הובילו את המותגים לחשוב מחדש על אסטרטגיות התקשורת והשיווק שלהם. עבור רבים, זה "העידן הדיגיטלי" יש הזדמנות להפוך את עצמם ידועים, מיקום או אפילו להמציא את עצמם מחדש. זהות המותג היא גורם מפתח להגדרת אסטרטגיה מקיפה וקוהרנטית, לא רק בתכנון של כל אוסף, אלא גם במודל העסקי, בסוגי המוצרים או בקהל היעד שלו.

לכן חיוני שכל המחלקות יפעלו לקראת מטרה אחת ויעניקו את המותג לזיהוי ערכים משותפים, ובכך יחזקו את מיקומו בסביבה דינאמית ואינטראקטיבית כמו זו הקיימת כיום. על בסיס, אם הנחת יסוד זו אנו מבינים את החשיבות של אסטרטגיות תקשורת טובה בכל סגנון החיים ואת סגנון החיים, ללא קשר לגודל או מיקום. בין אם זה חלק מהמגזר הקמעונאי היוקרתי או עסק קטן אומן, זה צריך זהות.

כולנו מודעים לחשיבות התקשורת וכוח ההשפעה שהגיע למגזר זה, ומכאן חשיבותו של המאסטר המשולב בתחום האופנה הדיגיטלית לתקשורת ושיווק, המציע חזון מקיף, מיסודות התקשורת המסורתית ועד היום (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest וכו '), כלי ניהול וניתוח וכו', המספקים לסטודנטים עם הכישורים הדרושים כדי להיות יעיל ואנשי מקצוע רב תחומית.

מטרות

  • הגדרת יסודות מוצקים בתחום התקשורת, בפרט, את המוזרויות של תעשיית האופנה
  • להבין את יחסי הגומלין בין המגזרים השונים המעורבים ביחסים בין אופנה ותקשורת דיגיטלית
  • להבין את הסביבה הדיגיטלית ואת השפעתה, אתגרים והזדמנויות מנקודת המבט של תקשורת ושיווק
נהל, בנה ומתווך קהילות שנוצרות באופן מקוון סביב מותג אופנה וסגנון חיים עם הכישורים הדרושים לניהול תוכנית אסטרטגית עבור מדיה חברתית
להבין ולנהל כלים דיגיטליים, התקנים ופלטפורמות
הורים את הטכניקות של אופנה e-marketing

הזדמנויות מקצועיות

  • קצין תקשורת בחברת אופנה, יופי וחיים
  • יועץ תקשורת ושיווק דיגיטלי בתקשורת, אירועים וסוכנויות יחסי ציבור
  • אופנה ואורח חיים מקצועי התקשורת
  • ראש תחום תקשורת במוסדות או בקרנות בתחום האופנה וסגנון החיים
  • מנהל תקשורת דיגיטלית
  • מנהל מדיה חברתית
  • אסטרטגית מדיה חברתית
  • מנהל דיגיטלי
  • מנהל קהילה
  • מנהל תוכן המותג
  • מנהל תקשורת בפלטפורמות אופנה מסחר אלקטרוני
  • מנהל חנות האינטרנט
שפת ההוראה של התוכנית:
אנגלית

ראה עוד 32 תוכניות שמוצעות על ידי IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

עדכון אחרון: June 18, 2019
קורס זה הוא משולב קמפוס ומקוון
Start Date
ינו 2020
Duration
11 חודשים
תכנית מלאה
Price
11,900 EUR
דמי הרשמה 2500 € - דמי הקורס: 9400 €
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
ינו 2020
מועד אחרון להגשת בקשה

ינו 2020

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date