תואר שני בתקשורת וניהול טכנולוגיות חדשות [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Madrid, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 16,200 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* התקשר 2023-09: €16,100
מבוא
תואר שני זה בניהול תקשורת וטכנולוגיות חדשות במדריד נוצר על מנת לספק את הביקוש ההולך וגובר לאנשי מקצוע מוסמכים בתחומים שאינם נחקרים מספיק המציעים הזדמנויות מקצועיות חדשות ואטרקטיביות.
- איכות התוכנית: תוכנית המוסמכת על ידי ANECA (הסוכנות הלאומית להערכת איכות והסמכה) עם תוכנית VERIFICA שלה.
-השתמש בטכניקות, כלים ומדדים מתקדמות. התלמידים לומדים ועובדים עם טכנולוגיות המידע, השיווק והתקשורת העדכניות בשוק.
-כולל כלים לכישורי ניהול כגון אימון, מנהיגות, משא ומתן עסקי וניהול זמן.
שפה
- ספרדית
גורמי הפרשים
- הגרסה הרשמית של התוכנית המובילה בשוק בלימודי תקשורת ופרסום, על פי הדירוג שפרסם העיתון "אל מונדו".
- התואר השני בניהול תקשורת וטכנולוגיות חדשות במדריד משלב את יישום השיווק כמרכיב מרכזי שבו מוכנסת תקשורת עסקית.
אפשרויות קריירה
מטרות
הלימודים המכוונים לתואר המוצע עונים על צורך שחשים החברה והחברות, ואשר מתורגם לביקוש הולך וגובר לאנשי מקצוע בתחומי התקשורת והטכנולוגיות החדשות.
חברות ומוסדות מעבירים מספר רב של מסרים, בין אם מרצון או בלתי רצוני. ודווקא בתקשורת - יחד עם הגורם האנושי - נמצא ההבדל האמיתי בין הצלחה לכישלון ביחסים בין חברות לשאר הסוכנים המעורבים בפעילותן.
מדעי התקשורת הופכים ל"חוד החנית" של חדשנות טכנולוגית, מה שגורם לטכנולוגיות חדשות לשנות את העולם ואת המושגים שיש לנו לגביו. והמדיה הדיגיטלית הובילה לאופקים חדשים שלא נראו כמותם במונחים תרבותיים, אינטלקטואליים, סמיוטים ותקשורתיים, והשפיעו על חייהם של מיליוני אנשים, הן בנפרד והן בחברות בכללותן, ובכל הרמות: האישיות, החברתיות והעסקיות. בקיצור, חברות וארגונים, ללא קשר לגודלם, נעים יותר ויותר בעולם גלובלי וקשור זה לזה, ונאלצים להתמודד עם מצבים מורכבים יותר הדורשים פתרונות עדכניים. במובן זה, תכנית התואר ממוקדת בראייה אסטרטגית, כך שמחלקת התקשורת נותנת מענה ומתאימה לצרכים הנדרשים על ידי החברה.
המטרות הספציפיות של התואר השני בניהול תקשורת וטכנולוגיות חדשות של אוניברסיטת ESIC הן:
- לספק הכשרה מדעית נאותה ברמה לתואר שני ביחס למחלקה לתקשורת וטכנולוגיות חדשות
- לספק את הידע והכלים הדרושים כדי להתמודד בהצלחה עם האתגרים שמציב עולם התקשורת, הן בחברות והן בכל סוג של מוסדות (ארגונים לא ממשלתיים, קרנות, מועצות ערים וכו').
- חיזוק הגישה היזומה בקבלת ההחלטות של מחלקת התקשורת (DirCom), בהתאם להתפתחות הסביבה העסקית
- פיתוח פונקציות שפותחו עם ניהול הפרסום של כל מוסד, בין אם במדיה קונבנציונלית ובין אם בסביבות דיגיטליות
- לספק ידע מקיף של תחום הטכנולוגיות החדשות, תוך התחשבות בהשלכותיו על התרבות, הניהול והארגון של החברה
- הקניית מיומנויות ניהול מתקדמות
סמכותן
אזור ההשכלה הגבוהה האירופי, שיזם בשנת 1999 עם הצהרת בולוניה, מקדם שינוי במתודולוגיות ההוראה, הממקד את המטרה בתהליך הלמידה של הסטודנט, המתפרש לאורך כל החיים ולקראת יכולת תעסוקה. מסיבה זו, תכניות הלימוד, המובילות לקבלת תואר, חייבות לעמוד במרכז מטרותיהן של רכישת מיומנויות על ידי הסטודנטים.
מה הכוונה בתחרות? מכלול הידע, המיומנויות והעמדות הנרכשים או מפותחים באמצעות חוויות הכשרה מתואמות, אשר מטרתם להשיג ידע פונקציונלי המגיב ביעילות למשימה או בעיה בחיי היומיום והמקצועיים הדורשים תהליך של הוראה ולמידה.
הכישורים שסטודנטים לתואר שני בניהול תקשורת וטכנולוגיות חדשות מאוניברסיטת ESIC חייבים לרכוש הם:
מיומנויות בסיסיות וכלליות
הם משותפים לתארים אוניברסיטאיים, אך מותאמים להקשר הספציפי של כל תואר.
בסיסי
- CB6 להחזיק ולהבין ידע המספק בסיס או הזדמנות להיות מקורי בפיתוח ו/או יישום של רעיונות, לרוב בהקשר מחקרי.
- CB7 שהסטודנטים ידעו ליישם את הידע שנרכש ואת יכולתם לפתור בעיות בסביבות חדשות או פחות מוכרות בהקשרים רחבים יותר (או רב תחומיים) הקשורים לתחום הלימוד שלהם.
- CB8 שהתלמידים מסוגלים לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח שיפוטים המבוססים על מידע, בהיותו לא שלם או מוגבל, כולל הרהורים על האחריות החברתית והאתית הקשורה ליישום הידע והשיפוטים שלהם.
- CB9 שהתלמידים ידעו איך להעביר את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות האולטימטיביות התומכות בהם לקהלים מיוחדים ולא מתמחים בצורה ברורה וחד משמעית.
- CB10 שהתלמידים בעלי כישורי למידה המאפשרים להם להמשיך ללמוד בצורה שתהיה במידה רבה מכוונת עצמית או אוטונומית.
כללי
- CG01 להפגין הבנה שיטתית של תהליכי ניהול תקשורת בארגונים, שליטה במיומנויות ובקודים המשמשים בתקשורת של חברות ומוסדות.
- CG02 יכולות ומיומנויות הנחוצות להשגת ולנהל את אותם מקורות מידע שימושיים להמשך פיתוח ההדרכה שלהם בתחום ניהול והכוונה של תקשורת.
- CG03 יכולת ביצוע ניתוח והערכה וסינתזה ביקורתית של מסרים חדשים ומורכבים בתחומי התקשורת הקונבנציונלית (off-line) ודיגיטלית (on-line).
- CG04 יכולת לקדם, בהקשרים אקדמיים ומקצועיים, את קידום מגמות המיושמות לתקשורת בחברת המידע הנוכחית.
- CG05 יכולת לייצר מחשבות ביקורתיות על סמך הידע הנרכש. הסטודנט יפיק שיפוטים המאפשרים רפלקציה על הצורה, התוכן ודרכי ניהול התקשורת בארגונים מתוך אחריות ניהולית.
מיומנויות משוכלות
הם משותפים לכל הסטודנטים של אותו מרכז אוניברסיטאי, ללא קשר לתואר שהם לוקחים.
- CT01 לקדם ולפתח עבודת צוות עם אחריות ומחויבות.
- CT02 לקדם ולעודד תקשורת בין אישית ויכולת דיבור בפומבי. CT03 קידום גמישות ויכולת הסתגלות לשינוי.
- CT04 שפר את היכולת לתקשר ולהתייחס לעמיתים, עם הקהילה האקדמית כולה ועם החברה בכלל, תוך קידום כישוריהם החברתיים.
מיומנויות ספציפיות
הם ספציפיים לתואר ומכוונים להשגת פרופיל יציאה ספציפי עבור הסטודנטים.
- CE01 לשלוט בקודים ובתנאים של תקשורת קונבנציונלית ודיגיטלית בין ארגונים לחברה.
- CE02 יישום כלי תקשורת פנימיים וחיצוניים, קונבנציונליים ודיגיטליים, בתהליכי האינטראקציה של חברות ומוסדות.
- CE03 ניתוח מצב מחלקת התקשורת ביחס לתחום העיתונות והשיווק.
- CE04 שימוש באסטרטגיות תקשורת קונבנציונליות ודיגיטליות, כדי לנסות להעריך את ההתפתחות האפשרית של המגזר.
- CE05 הכר את האחריות של מחלקת התקשורת לגבי נכסים בלתי מוחשיים, כגון קיימות, תקשורת פנימית או אחריות חברתית תאגידית.
- CE06 בעל ידע עדכני של מגמות המתמקדות בעיבוד מידע, תוך ידיעת משמעותו ברמה בינלאומית.
- CE07 הגדירו ועבדו על מערכת היחסים הקיימת בין הגורמים השונים (בעלי העניין) המרכיבים את מגזר התקשורת הקונבנציונלית וטכנולוגיות חדשות.
- CE08 הכר ועבוד על שיטות המחקר והטכניקות השונות המשמשות במדעי החברה.
- CE09 התייחס לכלי הערכת מותג ומדידה של קהל המסופקים על ידי טכנולוגיות חדשות בתחום התקשורת העסקית.
- CE10 לפתח ולשפר מיומנויות יצירתיות באמצעות כלים הקשורים לטכנולוגיות מולטימדיה, יצירתיות והפקה.
- CE11 יכולת לתכנן, לכוון, לתאם ולנהל ביעילות תקשורת פנימית ומשבר.
- CE12 נתח את התשואות על השקעה בפרסום וידע על מקורות מימון עכשוויים, ציבוריים ופרטיים, ספרדיים או זרים.
- CE13 שולט במושגים וההיבטים המשפטיים הבסיסיים המקיפים את תורת המשפט המיושמת על המגזר, תוך התעניינות מיוחדת באותן מיומנויות בסיסיות לעיסוק מקצועי.
- CE14 לדעת וליצור מחדש, בתרגול מדומה, אסטרטגיות שיווק ותקשורת קונבנציונליות ודיגיטליות עבור קהלים שונים.
- CE15 שולט במיומנויות הנחוצות למנהל תקשורת כדי לפתח ולקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות בסביבות דיגיטליות/אינטרנט.
- CE16 עבודה עם הכלים הדרושים המאפשרים, באופן אוטונומי, לשחזר את כל תהליך הפקת המסרים הפרסומיים, החל מהפקת הרעיון ועד לרגע הפצתו ובעקבותיו הניטור, תוך שימת דגש על החזר ההשקעה ותרומתו לארגון.
- CE17 יכולת לסנתז את כל המידע והידע שנרכשו במהלך המאסטר, לייצר תיעוד של שפת הפרסום, השיווק, יחסי הציבור וטכנולוגיות חדשות.
- CE18 להכיר ולהשתמש בכלים הטכנולוגיים הדרושים לעריכת הודעות תוכן הקשורות לפרסום ותקשורת ארגונית.
- CE19 שלט בטכניקת דיבור בפני קהל הטרוגני, תוך יישום דיאלקטיקה על מפגשים מעשיים ותערוכות ציבוריות.
- CE20 יכולת לעבוד בצוות ובסביבה רב-תחומית במטרה ספציפית ליצור ולפתח קמפיין תקשורתי מקיף.
- CE21 יכולת לפתח, להגן ולהתווכח על פרויקט גמר לתואר שני; לפיכך, הסטודנט יהיה כשיר להציג מסקנות בפני ועדה בעלת יוקרה מוכרת.
קבלה
דירוגים
- ספרד מס' 1 - מובילות בתואר שני בפרסום ותקשורת בהתבסס על ביקוש, משאבים ותכנית לימודים לתואר שני
- ספרד מס' 1 - מובילות בתואר שני בשיווק לפי El Mundo
- #3 ספרד - Esic על הדוכן של בתי הספר הטובים ביותר לעסקים, לבוגרים טריים ואנשי מקצוע צעירים
- #3.4 אירופה - Esic בין האירופים הטובים ביותר בביצוע תוכניות שיווק
מלגות ומימון
אנחנו לא רוצים שנושאים כלכליים יהוו מכשול עבורך להשגת היעדים שלך ולהבטיח הכשרה עם עתיד, לכן, אנו מציגים מגוון רחב של אפשרויות שיעזרו לך במובן זה, הן תוכנית המלגות שפיתחנו ב-ESIC אוניברסיטה, כגון אלה שהועמדו לרשותך על ידי ארגונים ציבוריים או פרטיים שונים.
- מלגות משלו
- מלגות לאומיות
- מלגות בינלאומיות
- מלגות ניידות להתמחות בינלאומית
- ביטוח וסיוע
אוניברסיטת ESIC מקיימת הסכמי מימון עם גופים בנקאיים מסוימים בתנאים מועדפים לסטודנטים הרשומים בכל אחת מהתוכניות של בית הספר. את הכללים והתנאים הספציפיים של כל אחד מהסכמים אלו ניתן למצוא במזכירות האזור. אוניברסיטת ESIC עוזרת לך במימון התואר שלך.
אם אתם מחפשים מגורים, אנו ממליצים על סדרת חברות ובתי מגורים ייעודיים למגורי סטודנטים. מצא את המתאים ביותר לצרכים שלך.