תואר שני בניהול אנשים ופיתוח ארגוני [MDPO]
ESIC Business & Marketing School
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Valencia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 16,200 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* המידע נתון לשינוי
מבוא
גורמים דיפרנציאליים
- הכשרה איכותית בשילוב עם קפדנות רבה ודרישות האופייניות לתכנית באוניברסיטה.
- אפשרות להרחבת הלימודים לקראת השגת דוקטורט.
- סגל שנבחר בקפדנות המשלב מצוינות אקדמית וניסיון מקצועי.
- גרסה רשמית של התוכנית התופסת את המשרות הראשונות בדירוג מגזר משאבי האנוש של העיתון El Mundo.
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
המתודולוגיה של התכנית מתמקדת בלמידת התלמידים באמצעות שילוב של מאמץ אינדיבידואלי הולם לבין היכולת והמעורבות המוצגים בעבודת צוות.
מורים, חונכים ומורים מקלים על תהליך ההבנה והיישום של ידע והעברת מיומנויות.
- מעגל טוב של פעולה-משוב-ניתוח-פעולה אצל משתתפי התוכנית שלנו.
- פיתוח חשיבה ביקורתית, קידום למידה עצמאית (סטודנט ממוקד למידה).
- מפגשים מכווני החלטה.
- דרישה אישית בהערכות, מקרים, תרגילים וכו'.
- הצגת צוות תיקי חברה.
- הכנה, הצגה והגנה בקבוצות של פרויקט גמר בפיקוח.
קריטריונים מתודולוגיים
- מרכיב תיאורטי
- מרכיב מעשי
- עבודות ומקרים
- פרויקט גמר
- הערכות פרטניות
- הערכות קבוצתיות
קבלה
תכנית לימודים
חזון אסטרטגי (עסקי)
- חברה, סביבה ואדם
- כיוון אסטרטגי
- פרויקט חברה
- אבחון ארגוני
- תקשורת פנימית
- עיצוב ארגוני
- תוכנית שוויון
- אתיקה בעסקים
- אחריות חברתית
מתודולוגיית משאבי אנוש (כלים ומערכות)
- ניהול ותכנון משאבי אנוש
- מיון וגיוס
- תוֹרַת הַמִשְׁפָּט. יחסי עבודה
- משא ומתן קיבוצי
- מניעת סיכונים תעסוקתיים
- תכנון הדרכה
- ניהול ידע
- מדיניות תגמול ותגמול
מיומנויות אישיות, יחסיות ומיומנויות (אנשים)
- סדנאות מצגת ושיווק אישי
- יוזמה יזמית
- אינטליגנציה רגשית
- מוטיבציה, תרבות וניהול אקלים
- מנהיגות ניהולית
- פיתוח מיומנויות ניהול
- ניהול אנשים
סביבה דיגיטלית ב-HR (כלים וניתוח)
- הכוונה וניהול טאלנטים בכלכלה הדיגיטלית
- ניהול הקשר עם אנשים בסביבה דיגיטלית
- ניתוח משאבי אנוש
מפגשים רוחביים
- התמחות בחברות
- ימי עיון וכנסים בנושא היבטים רלוונטיים ועדכניים של ניהול אנשים
TFM
- TFM
גלריה
תוצאת התוכנית
יסודות חינוכיים של תכנית הלימודים
תכנית הלימודים לתואר שני תוכננה תוך התחשבות בעקרונות הכלליים המפורטים באמנות. 3.5 לצו המלכותי הנ"ל והגדרת מטרות ההכשרה בדמות מיומנויות אקדמיות ומקצועיות בהן על התלמיד להתאמן. המטרה העיקרית של התואר היא להעניק הכשרה מדעית נאותה ברמת תואר שני ביחס לניהול משאבי אנוש וארגון, העברת ידע וכן מתן מיומנויות ניהול. פעולת ההכשרה של המאסטר מבוססת על שילוב של קפדנות מדעית עם מציאות עסקית, שילוב תיאוריה ופרקטיקה, עם מתודולוגיה המבוססת על דיאלוג וחילופי חוויות, רפלקציה על "מקרים", וכבסיס, פיתוח יכולת עבור ניתוח וסינתזה וסקירה של המשמעות והאחריות של עבודתו של האדם.
התכנית תפתח מתוך ראייה תיאורטית-מעשית דרך ניתוח תיאורטי של התכנים ויישומה המעשי באמצעות מתודולוגיות שונות. החלק המעשי של מאסטר זה ישלב מספר טכניקות כגון פיתוח ופתרון מקרים מעשיים מהמציאות העסקית, סימולציה או משחקי תפקידים, דינמיקה קבוצתית, ניתוח ודיון במאמרי עיתונות וספרים פופולריים. חברה כללית, סרטונים, אתרי חברות , וכו. כמו כן, כפעילות משלימה במהלך התואר השני, יתקיימו ימי עיון ו/או מחזורי כנסים בהם יסבירו אנשי אקדמיה ומנהלים בולטים מחברות, עמותות וארגונים ציבוריים ופרטיים על הפעילות הכלכלית המתבצעת בארגונם ובארגון. מגזרים בהם הם פועלים, במטרה לקדם את הגישה של הסטודנטים לעולם העיסוק העסקי.
מטרות כלליות של תכנית הלימודים:
במובן זה, תכנית הלימודים והמתודולוגיה של המאסטר מכוונות לרכישת ידע והכשרה על ידי התלמידים שמטרתם:
- לספק יכולות ומיומנויות ניהול, כמו גם את המתודולוגיה ליישם אותם בניהול ארגונים ואנשים
- לפתח מיומנויות ארגוניות אסטרטגיות ומשאבי אנוש ספציפיות המאפשרות לסטודנטים לבנות את ההון האנושי הדרוש לארגונים כדי להשיג את יעדיהם.
- לפתח ולשפר מיומנויות ויכולות לעבודה אישית וקבוצתית, ליישוב קונפליקטים וליצירת קבוצות בין-תרבותיות ובינתחומיות.
- לפתח ולהעצים את יכולת התלמידים להבין את תהליכי השינוי בארגון ויצירה ותחזוקה של תרבות ארגונית
- להכיר ולשלוט בטכניקות ובכלים המתאימים ביותר בתחום הניהול כדי להגביר את היכולת לקבל החלטות ולפתור קונפליקטים.
- להקל על רכישה ופיתוח של מיומנויות ומיומנויות של יישום מעשי, כך שהסטודנטים יהיו מסוגלים לזהות את הצרכים הספציפיים של הארגון ולהציע אבחונים מדויקים ופתרונות תקפים.
כישורים
אזור ההשכלה הגבוהה האירופי, שיזם בשנת 1999 עם הצהרת בולוניה, מקדם שינוי במתודולוגיות ההוראה, הממקד את המטרה בתהליך הלמידה של הסטודנט, המתפרש לאורך כל החיים ולקראת יכולת תעסוקה. מסיבה זו, תכניות הלימוד, המובילות לקבלת תואר, חייבות לעמוד במרכז מטרותיהן של רכישת מיומנויות על ידי הסטודנטים.
מה הכוונה בתחרות? מכלול הידע, המיומנויות והעמדות הנרכשים או מפותחים באמצעות חוויות הכשרה מתואמות, אשר מטרתם להשיג ידע פונקציונלי המגיב ביעילות למשימה או בעיה בחיי היומיום והמקצועיים הדורשים תהליך של הוראה ולמידה.
הכישורים שתלמידי התואר השני בניהול אנשים ופיתוח ארגוני חייבים לרכוש הם:
מיומנויות בסיסיות וכלליות
הם משותפים לתארים אוניברסיטאיים, אך מותאמים להקשר הספציפי של כל תואר.
בסיסי
- CB6 להחזיק ולהבין ידע המספק בסיס או הזדמנות להיות מקורי בפיתוח ו/או יישום של רעיונות, לרוב בהקשר מחקרי
- CB7 שהסטודנטים ידעו ליישם את הידע שנרכש ואת יכולתם לפתור בעיות בסביבות חדשות או פחות מוכרות בהקשרים רחבים יותר (או רב תחומיים) הקשורים לתחום הלימוד שלהם
- CB8 שהתלמידים מסוגלים לשלב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח שיפוטים המבוססים על מידע, בהיותו חלקי או מוגבל, כולל הרהורים על האחריות החברתית והאתית הקשורה ליישום הידע והשיפוטים שלהם.
- CB9 שהתלמידים ידעו כיצד להעביר את מסקנותיהם ואת הידע והסיבות האולטימטיביות התומכות בהם לקהלים מיוחדים ולא מתמחים בצורה ברורה וחד משמעית.
- CB10 שלתלמידים יש את מיומנויות הלמידה המאפשרות להם להמשיך ללמוד בצורה שתהיה במידה רבה מכוונת עצמית או אוטונומית
כללי
- CG01 אימון לדעת איך ליישם את הידע שנרכש כדי לפתור בעיות בסביבות חדשות או פחות מוכרות, בהקשרים הקשורים לתחום הלימוד שלהם
- CG02 אימון לשילוב ידע ולהתמודד עם המורכבות של ניסוח פסקי דין המבוססים על מידע, הכולל הרהורים על האחריות החברתית והאתית הקשורה ליישום הידע והשיפוטים שלהם
- CG03 אימון להעביר את המסקנות שלהם, לקהלים מיוחדים ולא מתמחים, בצורה ברורה וחד משמעית
- CG04 לרכוש את מיומנויות הלמידה שיאפשרו להם להמשיך ללמוד בצורה שתהיה, במידה רבה, מכוונת עצמית או אוטונומית
- CG05 לאמן לנתח, לסנתז, להעריך ולקבל החלטות על סמך רשומות רלוונטיות של מידע על המצב וההתפתחות הצפויה של חברה
- CG06 אימון בתקשורת בעל פה ובכתב: להבין ולהיות מסוגל לתקשר בספרדית בצורה נכונה ובתרחישים שונים. הפוך את עצמך למובן על ידי הבוסים והכפופים בצורה ברורה ותמציתית ויוכל להכין דוחות ייעוץ ופרויקטים של ניהול עסקי.
- CG07 רכישת ידע במחשבים הקשורים לתחום משאבי אנוש וארגון: שימוש קבוע בטכנולוגיות מידע ותקשורת בביצועיהם המקצועיים
- CG08 לרכוש את המיומנויות לנתח, לחפש ולהבחין מידע ממקורות מגוונים, להיות מסוגל לזהות מקורות של מידע כלכלי רלוונטי
- CG09 אימון לשרטוט ולחצוב: על הסטודנט להיות מסוגל להבין מוסדות כתוצאה ויישום של ייצוגים תיאורטיים או פורמליים לגבי אופן הפעולה של הכלכלה, השווקים והחברות
- CG10 אימון ליישם, לניתוח בעיות, קריטריונים מקצועיים המבוססים על שימוש במכשירים טכניים
- CG11 אימון להציג את עבודתם, רעיונותיהם ודעותיהם בפומבי וכן לדון ולהגן על גישותיהם בפני מורים ותלמידים עמיתים בכבוד
- CG12 רכוש מוטיבציה לאיכות וקפדנות בעבודה, כמו גם לטפח יצירתיות, יוזמה ורוח יזמית
- CG13 התאמן לעבודה כצוות ושטף בתקשורת: התלמיד חייב להיות מסוגל להשתלב בכל תחום תפקודי של חברה בינונית או גדולה ולבצע את העבודה שהוקצתה בקלות
- CG14 אימון לעבודה בסביבות מגוונות ורב-תרבותיות באמצעות הכרה וכבוד לגיוון
כישורים ספציפיים
הם ספציפיים לתואר ומכוונים להשגת פרופיל יציאה ספציפי עבור הסטודנטים.
- CE01 רכישת ידע תיאורטי ומעשי על החברה ותפקודיה, כמו גם את יחסי הגומלין בין הסביבה לחברה
- CE02 רכישת ידע תיאורטי ומעשי בניהול האסטרטגי של החברה, כמו גם הכשרת קבלת החלטות בסביבות מורכבות
- CE03 אימון בחיפוש וניהול מידע לקבלת החלטות עסקיות, כמו גם ללמוד פיתוח תכנית מעשית לניתוח, תכנון ויישום של החלטות אסטרטגיות
- CE04 רכישת ידע תיאורטי ומעשי של אחריות חברתית תאגידית ואתיקה עסקית
- CE05 הכשרה בפיתוח קודים אתיים ודאונטולוגיים, כמו גם במערכות פיוס ושוויון מגדרי, ותכנון לניהול גולים וגיוון עסקי
- CE06 לרכוש ידע תיאורטי ומעשי בניהול משאבי אנוש, כמו גם לפתח תוכניות מעשיות לפתרון בעיות עבור מצבי ניהול אנשים בסביבות ארגוניות
- CE07 אימון בזיהוי בעיות ניהול משאבי אנוש, כמו גם לימוד טכניקות אינטגרציה וניהול משאבי אנוש, וניהול צוותים אנושיים בהקשרים עסקיים
- CE08 רכישת תרגול בניהול משאבי אנוש, באמצעות כלים, מתודולוגיות ומיומנויות חדשות בניהול אנשים
- CE09 רכישת ידע תיאורטי ומעשי של פרקטיקת העבודה בחברה, כמו גם פיתוח תוכניות מעשיות לפתרון בעיות למצבי סכסוך בעבודה
- CE10 הכשרה במשא ומתן עסקי ועבודה, וכן בזיהוי בעיות עבודה בחברה
- CE11 לרכוש ידע תיאורטי ומעשי של פונקציית הניהול, ולפתח את היכולת לסנתז תוכנית מעשית לפתרון בעיות עבור מצבי עיצוב ארגוניים
- CE12 אימון בזיהוי בעיות ניהול ארגוני, ולמידת טכניקות עיצוב ארגוני
- CE13 רכישת ידע תיאורטי ומעשי על התנהגות אנשים בסביבות עסקיות, ופיתוח תוכניות מעשיות לפתרון בעיות עבור ניהול אנשים ומצבי ניהול צוותים.
- CE14 אימון בזיהוי בעיות בשינוי ארגוני, ולמידת טכניקות של תהליכים ארגוניים
- CE15 להכיר את השיטה המדעית כדי להיות מסוגל ליישם אותה במחקר מדעי בתחום פיתוח ארגוני וניהול אנשים בחברות
מלגות ומימון
לסטודנטים לתואר שני בניהול אנשים ופיתוח ארגוני יש אפשרות להגיש בקשה לשני סוגי מלגות:
מלגות וסיוע רשמי בקידום משרד החינוך.
מלגות והנחות שמציעה אוניברסיטת ESIC לסטודנטים שלה. במקרה של תואר זה, הם:
מלגות וסיוע רשמי בקידום משרד החינוך.
מלגות והנחות ש-ESIC מציעה לתלמידיה. במקרה של תואר זה, הם:
- מלגות גיוון.
- סובסידיות לחברות.
- תוכנית אימפולסה.
הענקת מלגה רשמית או סיוע אינו שולל הענקת מלגה או הנחה מאוניברסיטת ESIC. מצד שני, אתה יכול ליהנות רק ממלגה אחת או הנחה של אוניברסיטת ESIC.