תואר שני במדיה אורקולית, מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית ומשחקים
Champollion University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Albi, צרפת
שפות
צָרְפָתִית, ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרת תואר שני רב תחומי זה להכשיר מומחים ומובילי פרויקטים בתפיסת משאבי מולטימדיה המיועדים להוראה באמצעות חניכות, הכשרה מקצועית, הכשרה ראשונית (משחקים רציניים, משחקי למידה, סימולטורים, טרנסמדיה, MOOC) וכן בכל המגזרים. של משחק (advergame, newsgame, edugame).
תואר שני זה משקף את מגוון הכישורים הרחב הנדרש בתעשייה חדשה זו באמצעות רב תחומיות ונושאים רוחביים: מדעי הטכנולוגיה והמחשב, מדעי האדם והחברה, מדעי החינוך, משפטים וכלכלה.
בסוף קורס זה יוכלו הבוגרים לעצב, לנהל, לפתח, לתקצב ולהעריך מכשיר משחק חמור או מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית, המקושרת בעיקר להכשרה ומקושרת לתחומי השיווק, התקשורת והמידע.
תואר שני זה מדגיש חמש שורות לימוד:
עדכון מיומנויות:
מכיוון שהמאסטר הזה מכוון לקהל רחב, מודולים שנועדו לעדכן מיומנויות בתחומים שונים מוצעים במהלך השנה הראשונה, בהתאם לרקע התלמיד. מודולים אלה הם 'תורת הלמידה' ו'שיטות, טכניקות וכלי למידה 'מחד,' אלגוריתמים ותכנות 'ו'מבוא לשפות אינטרנט'.
רב תחומי:
הוראת כישורים רוחביים ויצירת קבוצות עבודה משותפות רב תחומיות לפרויקטים ומדריכים בפיקוח. שפע מגוון זה מדגים את הדינמיות וההישגים של הקורס.
מגוון האימונים:
מאסטר זה נועד להתאים לשלושה סוגי הכשרה שונים: הכשרה רציפה, הכשרה ראשונית והכשרה באמצעות חניכה. שלושת סוגי התלמידים הללו יכולים לעקוב אחר אותם שיעורים ב- INU CHAMPOLLION , ההבדל היחיד הוא הפרויקטים ותזמון ההתמחות. יתר על כן, תואר שני זה נגיש באמצעות הסמכה של ניסיון נרכש.
מקצועיות:
עם מודול אינטגרציה מקצועית והתמחות מורחבת בשנה השנייה, מאסטר זה מחויב למקצועיות והתעסוקה של התלמידים.
מתודולוגיה באמצעות פרויקטים:
לשלושת הסמסטרים הראשונים של מאסטר זה מטרה חינוכית לקדם את ערך העבודה על פרויקט כחלק מצוות, בקבוצות רב תחומיות, המאפשרות ליצור מצב למידה באמצעות פרויקט אמיתי:
בסוף סמסטר 7, התלמיד יוכל לעצב ולתסריט, כחלק מצוות, מדיה אינטראקטיבית להעברת מיומנות, מידע או מסר.
בסוף סמסטר 8, התלמיד יוכל לעצב ולהפיק, במסגרת צוות, מדיה דיגיטלית אינטראקטיבית (משחק רשת, משחק דו-ממדי / תלת מימד).
בסוף סמסטר 9 יוכל הסטודנט לעצב, לפתח, להתנסות ולהעריך, כחלק מצוות, מדיה למידה אינטראקטיבית.
מיומנויות וידע
בתום השנתיים לתואר שני זה, החניך או הסטודנט יוכלו להוביל פרויקטים חדשניים בפיתוח משאבי מולטימדיה אינטראקטיביים, במיוחד בתחום ההכשרה המקצועית.
זה כולל את הדברים הבאים:
תיאום והובלת צוות רב תחומי בפרויקט משחקים רציני או משאב דיגיטלי אינטראקטיבי, והגדרת כלים לניסוי הפרויקט, תקציבים זמניים ותרשימי בקרת איכות.
כתוב את לוח התכנון למשחק רציני או חוויה אינטראקטיבית באמצעות כלי תסריט, פעולות התנהגות אינטראקציות וסביבות, ואז ודא את הפרשנויות של הצוותים השונים (מפתח, מעצב גרפי, מהנדס קול, מאמן).
תכנן כלים דיגיטליים ללימוד ותמיכה, תוך הבטחה ובדיקה של כל שלבי תהליך הייצור.
ניתוח והערכה של הרלוונטיות של משאבי ההכשרה המסורתיים להתאמתם ליצירת כלי למידה אינטראקטיביים חדשניים (למידה חברתית, מערכת ניהול למידה, משחק רציני.).
ליצור, לפתח או להשתלט על עסק או לעבוד כשכיר בתחום המשחקים הרציניים, לזהות נקודות חוזק וחולשה אישיות, ולהעריך ביקורתית את הפרקטיקה המקצועית של עצמו.