תואר שני בלמידה, חינוך וטכנולוגיה
University of Oulu
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Oulu, פינלנד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* € 13,000 לשנה עבור סטודנטים שאינם איחוד האירופי / EEA
יום פתוח של UniOulu
ברוכים הבאים לפגוש ולשוחח עם הסטודנטים והצוות University of Oulu כדי לשמוע על תכניות התואר שלנו ללמד אנגלית, הכשרה לדוקטורט וחווית הלימודים שאנו מציעים עבורכם בפינלנד תחת האורות הצפוניים.
מבוא
למידה, חינוך וטכנולוגיה, תואר שני באמנות (שנתיים)
- ידע עדכני כיצד אנשים לומדים.
- מיומנויות רלוונטיות של יישום טכנולוגיה ללמידה פרטנית וקבוצתית.
- יכולת לתכנן וליישם למידה משופרת טכנולוגית בהקשרים בבית הספר ובחיי העבודה.
למידה, חינוך וטכנולוגיה (LET) היא תכנית לתואר שני בינלאומי במשרה מלאה. לאחר סיום התכנית מוענקים התלמידים לתואר שני באומנויות (חינוך). ליבת החינוך מורכבת משלוש נקודות מבט תיאורטיות: למידה בוויסות עצמי, למידה שיתופית ולמידה משופרת טכנולוגית. כל אחד מהיבטים אלה נידון הן בתיאוריה והן בפועל.
התכנית נועדה לפתח ידע ומיומנויות הדרושים בחינוך המודרני, כלומר מיומנויות לתכנון, התנהלות, הערכה וניתוח של מצבי למידה רב-תכליתיים הן בהקשר למידה פנים-אל-פנים והן באמצעות טכנולוגיות משופרות. קשרים בין חיי העבודה מודגשים לאורך כל התוכנית. הלימודים מיושמים בשיתוף פעולה עם שותפי מחקר והוראה לאומיים ובינלאומיים.
תכנית LET בנויה על למעלה מ 20 שנה של מחקר פורץ דרך ביחידה לחקר למידה וטכנולוגיה חינוכית . היחידה מבצעת מחקר מוביל בנושא מדעי הלמידה בשיתוף עם רשתות בינלאומיות על ידי בדיקת האופן בו אנשים לומדים. תלמידי LET קשורים קשר הדוק עם המחקר העדכני ביותר בלימודי היומיום שלהם.
הידע כיצד אנשים לומדים, במיוחד באמצעות שיתוף פעולה ועבודת צוות, הוא גורם חיוני בחיי העבודה של ימינו. כמו כן, שימוש גמיש ורב-תכליתי בטכנולוגיית מידע ותקשורת הוא יכולת מפתח אחת בחינוך של ימינו. תכנית המאסטר מציידת את התלמידים בשילוב של ידע תיאורטי חזק בלמידה ושיתוף פעולה , ושימוש מגוון בטכנולוגיה ומדיה חברתית המקדמת למידה. יתרה מזאת, תוך כדי הלימודים בתכנית לתואר שני בינלאומי, הסטודנטים מסוגלים לפתח את כישורי השפה ואת כישוריהם לשיתוף פעולה רב תרבותי.
בוגרי התוכנית מוכשרים בתפקידים בהם יש צורך בידע בתהליכי למידה ושימוש בטכנולוגיה. תואר זה אינו מהווה כישורי הוראה רשמיים ככאלה אך הרקע ההשכלתי של התלמידים, ניסיון העבודה ותחומי העניין שלהם משפיעים על מסלולי הקריירה של הבוגרים.
דוגמאות למסלולי קריירה
- מְחַנֵך
- חוֹקֵר
- יועץ חינוכי
- מפתח משאבי אנוש
- ראש פרוייקט
- רַכָּז
- מנהל הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי
- מומחה בלמידה וירטואלית
- מעצבי למידה משופרת טכנולוגית
תכנית לימודים
למידה, חינוך וטכנולוגיה, תואר שני באמנות (שנתיים)
- ידע עדכני כיצד אנשים לומדים.
- מיומנויות רלוונטיות של יישום טכנולוגיה ללמידה פרטנית וקבוצתית.
- יכולת לתכנן וליישם למידה משופרת טכנולוגית בהקשרים בבית הספר ובחיי העבודה.
למידה, חינוך וטכנולוגיה (LET) היא תכנית לתואר שני בינלאומית לתואר שני במשרה מלאה. לאחר סיום התכנית, מוענק לסטודנטים תואר שני באמנויות (חינוך). ליבת החינוך מורכבת משלוש נקודות מבט תיאורטיות: למידה מווסתת עצמית, למידה שיתופית ולמידה משופרת בטכנולוגיה. כל אחד מההיבטים הללו נדון הן בתיאוריה והן בפועל.
התכנית נועדה לפתח ידע ומיומנויות הדרושים בחינוך המודרני, כלומר מיומנויות לתכנון, התנהלות, הערכה וניתוח של מצבי למידה רב-תכליתיים הן בהקשר למידה פנים-אל-פנים והן באמצעות טכנולוגיות משופרות. קשרים בין חיי העבודה מודגשים לאורך כל התוכנית. הלימודים מיושמים בשיתוף פעולה עם שותפי מחקר והוראה לאומיים ובינלאומיים.
תכנית LET בנויה על למעלה מ-20 שנות מחקר פורץ דרך ביחידה למחקר טכנולוגיות למידה וחינוכית. היחידה מבצעת מחקר מוביל על מדעי הלמידה בשיתוף פעולה עם רשתות בינלאומיות על ידי חקירת האופן שבו אנשים לומדים. תלמידי LET נמצאים בקשר הדוק עם המחקר העדכני ביותר בלימודי היומיום שלהם.
ידע על האופן שבו אנשים לומדים, במיוחד באמצעות שיתוף פעולה ועבודת צוות, הוא גורם חיוני בחיי העבודה של היום. כמו כן, שימוש גמיש ורב-תכליתי בטכנולוגיית מידע ותקשורת הוא מיומנות מפתח בחינוך של ימינו. התכנית לתואר שני מציידת את הסטודנטים בשילוב של ידע תיאורטי חזק בלמידה ושיתוף פעולה ושימוש מגוון בטכנולוגיה ובמדיה חברתית המקדמת למידה. יתר על כן, תוך כדי לימוד בתכנית תואר שני בינלאומית, התלמידים מסוגלים לפתח את כישורי השפה והכישורים שלהם לשיתוף פעולה רב-תרבותי.
גלריה
תוצאת התוכנית
בוגרי התכנית מוכשרים בתפקידים בהם יש צורך בידע של תהליכי למידה ושימוש בטכנולוגיה. תואר זה אינו מהווה הסמכה רשמית להוראה כשלעצמה, אך הרקע ההשכלתי של התלמידים, ניסיון העבודה ותחומי העניין האישיים משפיעים על מסלולי הקריירה של הבוגרים.
אפשרויות קריירה
דוגמאות למסלולי קריירה
- מְחַנֵך
- חוֹקֵר
- יועץ חינוכי
- מפתח משאבי אנוש
- ראש פרוייקט
- רַכָּז
- מנהל הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי
- מומחה בלמידה וירטואלית
- מעצבי למידה משופרת טכנולוגית