Master in Digital Marketing, Transformation And Design Thinking
EU Business School
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 15,600 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
מבוא
הטרנספורמציה הדיגיטלית של העסק מאיצה, והלקוחות יותר ויותר מועצמים וסלקטיביים. תוכנית זו תעניק לתלמידים את הכישורים לעצב קמפיינים שיווקיים דיגיטליים אפקטיביים, ליישם גישה אסטרטגית לתכנון טרנספורמציה דיגיטלית, לעצב מחדש ולדמיין מחדש עסקים ומוצרים המונעים על ידי טכנולוגיות חדשות ולהבין את המוטיבציה הצרכנית ואת היסודות העומדים מאחורי אלגוריתמים של מנועי חיפוש. הם גם ילמדו כיצד לפתח רעיונות חדשניים תוך שימוש בתהליך החשיבה העיצובית בין טכניקות רעיון אחרות.
- משך הזמן: שלוש קדנציות/שנה
- מיקומים: ברצלונה
- שפת הוראה: אנגלית
- תאריכי התחלה: אוקטובר/ינואר/מרץ
- מספר נקודות זכות: 60 ECTS
- עמלות לטווח: 4,600 €
תואר מוענק
- תואר שני באוניברסיטה המוענק על ידי אוניברסידד קטוליקה סן אנטוניו דה מורסיה (UCAM), (título propio), אוניברסיטה מוכרת במדינה בספרד.
- תואר שני מ- EU Business School שוויץ המאושר בינלאומית על ידי ACBSP, IACBE, IQA ומוסמך על ידי eduQua.
למידה ממנהיגים
אירועים שמציגים לסטודנטים באיחוד האירופי מנהיגים מצליחים בעולם הם היבט בסיסי בגישתנו לספק את החינוך העסקי שיחל את הקריירה שלך.
תיירי גירס, מנהלת המדינה של גוגל, בלגיה ולוקסמבורג, האירה מגמות שזוהו בנתוני גוגל כדי לחשוף דפוסים בשינוי התנהגות הצרכנים ולהנחות הצלחה עסקית. הוא גם שיתף את החזון שלו כיצד הטכנולוגיה יכולה לתרום ליצירת מחר טוב יותר.
יתרונות לימוד תואר שני
רשת בינלאומית
- עם חברי כיתה, מרצים ואנשי עסקים
שיפור כישורי חשיבה ביקורתית
- ולמד להיות פותר בעיות
להשיג נקודת מבט עולמית
- על ידי לימוד בסביבה מגוונת ורב תרבותית
למה ברצלונה?
לימודי תואר שני בשיווק דיגיטלי בברצלונה נותנים לסטודנטים להרחיב את הידע העסקי שלהם באחת הערים החכמות המתקדמות בעולם. יזמים ומחדשים מטופחים ומעובדים בעיר החושבת קדימה זו, המושכת כישרונות טכנולוגיים מצטיינים וסטארט-אפים חדשניים, שיש בהם כיום יותר מ -1300. ברצלונה היא גם ביתם של כמה מהחברות הרב-לאומיות הגדולות בעולם, כולל Airbnb, אמזון, ומרכז החדשנות של סימנס.
עיר מגוונת וקוסמופוליטית זו שעל חוף הים התיכון מתהדרת בכמעט חמישה קילומטרים של חופי זהב ומספקת לסטודנטים הזדמנויות מצוינות לפעילויות ספורט ולהתרועע. ביתו המפורסם של ברצלונה, כולל גם מגוון רחב של הצעות תרבותיות, כולל מוזיאונים, אנדרטאות שמופיעות ברשימת אונסק"ו ואבני חן אדריכליות של בנו המפורסם ביותר בעיר, אנטוני גאודי.
גלריה
קבלה
תכנית לימודים
מונח 1
- אסטרטגיות שיווק דיגיטלי
- ניתוח ומדדים באינטרנט שיווקיים
- אוטומציה, מנוע חיפוש והמרה
- אסטרטגיות שיווק ופרסום במדיה חברתית
- כיתת אמן א'
מונח 2
- טכניקות רעיונות וסיעור מוחות
- עיצוב חשיבה
- מנהיגות וחשיבה יזמית
- UX & HCD
- כיתת אמן II
מונח 3
- אסטרטגיית טרנספורמציה דיגיטלית
- מודלים עסקיים דיגיטליים
- סטארטאפים דיגיטליים
- טכנולוגיה חדשה
- כיתת אמן III
דירוגים
- מדורג מספר 1 במגוון הכיתות והפקולטה לפי QS Top MBA 2021
- תוכנית MBA מדורגת מספר 3 בספרד על ידי מגזין פורבס
- הוענק ארבעה כוכבים על מצוינות בחינוך עסקי על ידי QS Stars
- ה- MBA המקוון של האיחוד האירופי מדורג במקום ה -20 בעולם לפי QS Top MBA
- ה- MBA של האיחוד האירופי מוכר כמספר 23 בעולם על ידי אמריקה אקונומיה
- מדורג במקום ה -42 בדירוג ה- MBA האירופאי של QS 2021
- מדורגת החמישית במדריך QS MBA חזרה על דוח ההשקעה עבור עליית שכר באירופה
- ממוקם במקום השישי כבית הספר לעסקים הטוב ביותר לסטודנטיות על ידי מגזין קפיטל
- מדורג בין 100 המובילים בעולם להתמחות קריירה (MBA ביזמות)
- מדורג בין 100 המובילים בעולם להתמחות קריירה (MBA בשיווק)
- מדורגת ברשימת 140 המובילות בדירוג ה- QS העולמי של QS 2021
- ה- MBA המקוון של האיחוד האירופי מדורג במקום הראשון בדירוג העולמי המקוון של מגזין מנכ"ל מגזין שבע שנים ברציפות
- מדורגת ברמה הגבוהה ביותר לתוכניות MBA גלובליות ואירופאיות על ידי מגזין מנכ"ל
- ה- Executive MBA של האיחוד האירופי דירג את המדורג הראשון בדירוג ה- Executive Executive של ה- CEO של מגזין מנכ"ל
- תוכנית מדורגת בכדור DBA לפי מגזין מנכ"ל
- ברשימה כעשרים בתי ספר עסקיים מובילים על ידי מגזין סקירה כלכלית של סין
- רשום כ 30 מוסד השכלה גבוהה באירופה ליזמות על ידי חברות סטארט-אפ של האיחוד האירופי
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
תוכנית תואר שני זה מפתחת את הידע והמיומנויות לעיצוב תוכניות שיווק דיגיטליות אסטרטגיות וקמפיינים אפקטיביים, להבין את המוטיבציה של הלקוחות, לנהל מותגים במדיה החברתית ולמנף ניתוח רשת ביעילות. התלמידים יוכלו:
- עצב תוכניות ומסעות פרסום אסטרטגיים לשיווק דיגיטלי יעיל והבין את המוטיבציה של הצרכנים, כמו גם את היסודות של אלגוריתמים של מנועי החיפוש.
- לפתח רעיונות ופתרונות חדשניים, יצירתיים ומוכווני משתמש תוך שימוש בתהליך החשיבה העיצובית וטכניקות סיעור מוחות ורעיונות.
- עיצוב מחדש ודמיין מחדש עסקים ומוצרים המונעים על ידי טכנולוגיות חדשות וליישם גישה אסטרטגית לתכנון טרנספורמציה דיגיטלית.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
עם סיום מוצלח של תואר שני זה, הסטודנטים ירכשו ידע מקיף בניהול עסקי, כמו גם מגוון רחב של מיומנויות מעשיות בתחומי השיווק הדיגיטלי, הטרנספורמציה והחשיבה העיצובית. סטודנטים אשר משלימים תואר שני זה עשויים לרצות לשקול את עמדות העבודה הבאות:
אסטרטגית עיצוב
אסטרטגי עיצוב משתמשים בניתוח ובמחקר כדי להציע אסטרטגיות פוטנציאליות להגדלת מעורבות הלקוחות. בעיקר, הם אחראים על מחקר, עיצוב וביצוע אסטרטגיות מעורבות שקטה יעילות. אסטרטג עיצוב לעתים קרובות עובד עם מעצבים כדי לזהות ולעמוד בדרישות של בסיס לקוחות.
נדרשים חשיבה לוגית וכישורי תקשורת מצוינים כדי להפוך לאסטרטג עיצוב. הם גם זקוקים לחשיבה יצירתית ולכישורי פתרון בעיות מעולים.
אסטרטג שיווק דיגיטלי
תפקידו של אסטרטג שיווק דיגיטלי כרוך ביישום מגוון אסטרטגיות שיווק, ביצוע מחקר מקיף לזיהוי הזדמנויות שיווק טריות, כמו גם פיתוח מושגים חדשניים לקידום מודעות למותג. אסטרטג שיווק דיגיטלי מתאם לרוב את פלטפורמות השיווק והערוצים הרלוונטיים של החברה לכדי תוכנית שיווקית כוללת.
מיומנויות ארגוניות, אנליטיות ותקשורתיות יוצאות דופן נדרשות לקריירה זו. הם חייבים גם להיות מסוגלים לחזות מגמות ולפתח באופן יזום אסטרטגיות חדשות המבוססות על הידע שלהם על השוק הנוכחי ועל בסיס הלקוחות.
מנהל אימוץ דיגיטלי
המשימה העיקרית של כל אחד בתפקיד זה היא להניע ולפקח על האסטרטגיות הדיגיטליות של הארגון. בדרך כלל, מנהל אימוץ דיגיטלי אחראי על ניהול ומדידה של ביצוע תוכניות אימוץ דיגיטלי, עבודה עם מחזיקי עניין כדי להבין את האתגרים לאימוץ, לפתח אסטרטגיות להתגברות על מכשולים ומדידת החזר ה-ROI של יוזמות אימוץ דיגיטלי.
חשיבה אסטרטגית וכישורי פתרון בעיות הם המפתח להצלחה כמנהל אימוץ דיגיטלי. הם גם ייהנו ממיומנויות תקשורת אפקטיביות והבנה מעמיקה של טכנולוגיה ומדעי הנתונים.
מומחה לאופטימיזציה למנועי חיפוש
למומחה אופטימיזציה למנועי חיפוש יש מגוון רחב של תפקידים ואחריות. עליהם לייעל, לסקור ולאחר מכן ליישם אתרים שעברו אופטימיזציה מלאה כך שהם יופיעו בתוצאות המובילות בכל מנוע חיפוש נתון. מומחי SEO אחראים גם על ביצוע מחקר רציף של מילות מפתח, כמו גם ניהול אסטרטגיית תוכן, בניית קישורים ואסטרטגיית מילות מפתח.
כדי להפוך למומחה מוצלח באופטימיזציה למנועי חיפוש, יש להשלים את הידע הטכני על ידי מיומנויות חשיבה ביקורתיות מצוינות. כדאי מאוד להכיר ידע בתכנות, במיוחד בכל הנוגע לאינטרנט.
תחומי עבודה
התואר השני בשיווק דיגיטלי, טרנספורמציה וחשיבה עיצובית יספק לסטודנטים הבנה רחבה של מיומנויות החשיבה הטכניות, האסטרטגיות והיצירתיות הנדרשות להצלחה מקצועית. עם סיום בהצלחה של תואר שני זה, בוגרים עשויים לחפש לעבוד במגזרים הבאים:
- שיווק דיגיטלי
- שינוי עסקי דיגיטלי
- יזמות ויצירת סיכון חדש
- ניהול שיווקי