מאסטר בעיצוב אסטרטגי
POLI.design
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
16 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,500 *
מועד אחרון להגשת בקשה
21 Sep 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
01 Oct 2024
* לתלמידי פוליטקניקו די מילאנו, 13.000 €
מבוא
המאסטר המתמחה הוא באנגלית לחלוטין.
המאסטר המתמחה בעיצוב אסטרטגי. בניית עסקים ואסטרטגיות חדשות באמצעות עיצוב היא מאסטר מומחה ברמה א 'בפוליטקניקו די מילאנו, שתוכנן ומנוהל על ידי POLI.design , שהוקם על ידי פוליטקניקו די מילאנו, בשיתוף פעולה עם MIP, בית הספר לעסקים לתואר שני בפוליטיקניקו די מילאנו.
עיצוב אסטרטגי היא פעילות עיצובית הנוגעת למערכת שירות המוצרים, כלומר גוף המשולב של מוצרים, שירותים ואסטרטגיות תקשורת ששחקן או רשת של שחקנים (חברות, מוסדות, ארגונים ללא מטרות רווח וכו ') מייצרים ומפתחים. ליצירת ערך. לעתים קרובות נטען כי חדשנות טכנולוגית, גלובליזציה תרבותית וכלכלית והמעבר לקיימות סביבתית יוצרים בעיות והזדמנויות. כמו כן, נאמר שוב ושוב כי האפשרות להימנע מהראשון ולנצל את השני דורשת פיתוח של שלוש כישורי ליבה: ראיית ראייה, חישת חדשנות, יצירת פתרונות המוטבעים במודלים עסקיים חדשים. הוא דורש יכולת לעצב מוצרים ושירותים שהצלחתם היום צופה מה יהיה או עשוי להיות, הנורמה של המחר. הדרישה החברתית לדור חדש של מוצרים ושירותים, העולה בקנה אחד עם השינויים החברתיים-תרבותיים הנוכחיים, והתפתחותם בת-קיימא הופכת להזדמנות עבור חברות המסוגלות לפעול בהקשר של חשיבה עיצובית חדשה זו. מפגש ייחודי זה של עיצוב ואסטרטגיה של החברה: עיצוב אסטרטגי.
הערכה אחרונה
בסיום התוכנית, לאחר שעברה את הבחינה הסופית, הרמה הראשונה המתמחה בעיצוב אסטרטגי של המאסטר. בניית עסקים ואסטרטגיות חדשות באמצעות תעודת עיצוב תונפק, עם הישג הקשור של 60 CFU/ECTS.
תוצאת התוכנית
התוכנית שואפת לבנות את היסודות של מיומנות ספציפית ומומחית הנוגעת לנושאים סביב עיצוב אסטרטגי ולחדשנות ועיצוב מערכת המוצר. המאסטר המתמחה שואף לייצר מומחים ויועצים המסוגלים לבצע תפקיד עיצובי וניהולי בתהליך החדשנות של מערכת המוצר. בפרט, התוכנית מציעה הכשרה על שילוב של רכיבי מוצרים, שירותים ותקשורת ופיתוח מיומנויות ספציפיות שמטרתן לשפר את איכות התהליך הכוללת (כלומר, שיטות ייצור והקשרים) ושל התוצאות (כלומר, של איכות ממשית ונתפסת) הקובעת את מאפייני הזהות התרבותית, קיימות החושית של הפתרונות המעוצבים.
פתרון זה מייחד את עצמם בכך ביכולתם לשלב את איכות המוצר עם זו של סביבתם והצורות החברתיות היוצרות אותם.
המטרה היא אפוא להקנות למשתתפים יכולת עיצובית (הגדרת בעיות ופתרון בעיות), יכולת לדמיין ולייצר רעיונות, לייצר ולתקשר דימויים, יוזמה מבחינת היכולת לזהות את השיטות, המשאבים והשותפים להגיע לקדם -יעד מבוסס, כישרון לניהול מורכבות על ידי שילוב משאבים ושחקנים בתהליך עיצוב חדשני, ובתמורה, לדעת להשתלב איתם, חזון כיכולת לבחור מידע ויכולת לזהות מגמות, לבנות נקודה אישית של לראות ולהפיק תרחישים, לרכוש את הכלים הדרושים כדי להבין ולהכיר את "מגוון האפשרויות" שבתוכם לפעול והגורמים החדשניים הקשורים לכך; לרכוש את המיומנויות הדרושות לתכנון וניהול חדשנות של רכיבי המערכת השונים של המוצר; לרכוש כלי מולטימדיה להצגת רעיונות ועיצובים אישיים בעזרת תמיכת תקשורת מגוונת; לפתח ולשפר את הכישורים לקחת על עצמם ולחדש את המאפיינים הפנימיים והחיצוניים של הזהות התרבותית של מערכות מוצרים.
התוכנית שואפת לבנות את היסודות של מיומנות ספציפית ומומחית הנוגעת לנושאים סביב עיצוב אסטרטגי ולחדשנות ועיצוב מערכת המוצר.
אפשרויות קריירה
ההשמה מזהה שני פרופילים מאקרו מקצועיים עיקריים: "מומחי חדשנות ועיצוב" (מנהלי שיווק, מנהלי מו"פ, מעצבים תעשייתיים ומהנדסי מוצר, מעצבי שירותים ופתרונות מולטימדיה) ו"אינטגרטורים של תהליכי חדשנות ועיצוב" (מנהלי עיצוב, עיצוב דירקטורים, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצר, מנהלי קמעונאות, מנהלי מותגים, יועצים לחדשנות מוצר-מערכת).
גלריה
תכנית לימודים
תכנית דידקטית
המאסטר המתמחה בנוי במודולים תיאורטיים, פרויקטים ומעבדות. המאסטר מסתיים בהתמחות לימודית הנמשכת 475 שעות.
מודולים דידקטיים
מודולים אלה חוקרים נושאים שונים ומסתמכים על כמה סוגים של מומחיות הדרושים לעבודה על בעיות פתוחות ולנקוט עמדה פעילה בניסוח הבעיה.
- עיצוב אסטרטגי: מודולים אלו מעבירים כלים ונקודות מבט לגבי עיצוב מערכת המוצר-שירות וכיצד עיצוב הופך למקור ליתרון תחרותי בארגונים.
- עיצוב שירות: המודולים הנוכחיים מעבירים את כלי העיצוב הקשורים לפיתוח וחדשנות השירות. תשומת לב עמוקה מוקדשת לשירות 'המוחשי'.
- כלי עיצוב: מודולים אלה חוקרים, באמצעות פרויקטים יישומיים ומקרים עסקיים, את כלי החשיבה העיצובית התומכים במחקר העיצוב ובשלבי ההמשגה.
- עיצוב מערכת שירות מוצר: חקירה מעמיקה על האופן שבו עיצוב הופך לאסטרטגי תוך קשירת זהות המותג עם תכונות המוצר והאסטרטגיה ההפצה.
- תרבות עיצוב: סקירה מלאה של השורשים התרבותיים של עיצוב איטלקי המראה כיצד תכונות שונות עדכניות ומעודכנות כיום (רוח היזמות, החדשנות כאקט תרבותי, חדשנות המוצר הקשורה לשינוי המשמעות, התבוננות בהקשר המשתמש ).
מודולי ניהול
מגוון מודולים משולבים העונים על הדרישות של ניהול אסטרטגי, המאפשרים לסטודנטים להעריך את הגורמים המשפיעים על חדשנות ופיתוחה.
- שיווק אסטרטגי ואופרטיבי: המודולים הנוכחיים מעבירים את המושגים העיקריים לגבי תהליך השיווק, הארגון השיווקי וכלים אנליטיים שיווקיים. תשומת לב מיוחדת מוקדשת לתזמור 4P ולפרספקטיבה של חדשנות המבוססת על הפרדיגמה השיווקית.
- ניהול פרויקטים: המודולים הנוכחיים מעבירים את היסודות הקשורים לניהול פרויקטים כתהליך של הקצאת משאבים והגדרת יעדים. תשומת לב ספציפית מוקדשת להבדלים בניהול פרויקטים בחברות גדולות ובינוניות ובסביבות המאופיינות בקצב חדשנות נמוך או גבוה.
- יזמות: המודולים הנוכחיים מעבירים את המושגים הקשורים לשורשי הפעילות היזמית, התכונות האישיות של היזם, תחילת הסטארט-אפ, הסטארט-אפ הרזה.
- אסטרטגיה תאגידית: המודולים הנוכחיים מעבירים את המושגים העיקריים הקשורים לתכנון אסטרטגי ולעמודי התווך של החשיבה האסטרטגית. תשומת לב עמוקה מופנית לאופן שבו עמודי התווך האסטרטגיים (משימה, חזון, SBU, יתרונות תחרותיים) משפיעים על תהליך החדשנות והעיצוב.
מודולי צומת
מודולים אלה חוקרים נושאים שונים בחפיפה בין עיצוב לניהול כאשר הראשון מעצב את המדע הניהולי הישן לעבר פרדיגמות חדשות של חדשנות, השני מגדיל את הבסיס והיכולת המערכתית של העיצוב.
- אסטרטגיית עיצוב: מבוא אינטנסיבי לאפשרויות האסטרטגיות מונעות העיצוב. תשומת לב רבה מוקדשת למשחק הגומלין בין עיצוב לאבולוציה טכנולוגית.
- ניהול חדשנות: חדשנות היא דרך להשיג יתרון תחרותי. באופן ספציפי, תשומת לב רבה מופנית לחסמים לחדשנות, למכלול היתרונות/חסרונות הנוגעים לחדשנות ולפרדיגמות חדשנות סגורות/פתוחות. התמקדות ספציפית מתמקדת בחדשנות מונעת עיצוב.
- יזמות אינטנסיבית בעיצוב: המודולים הנוכחיים - המבוססים על זרמי מחקר מעודכנים - מציגים יזמות עתירת עיצוב כנקודת מבט משלימה ביחס ליזמות מבוססת היי-טק.
- ניהול עיצוב: התמקדות בריבוי וניהול מערך המעצבים. באופן ספציפי, המודולים מציגים את הפערים העיקריים הקשורים לאפשרויות ניהול עיצוב שונות.
- ניהול עיצוב שירות חדש: סדרה של מודולים מעבירים את העקרונות העיקריים העומדים בבסיס העיצוב והפיתוח של שירות חדש. פרדיגמת השירות משמשת גם כדי להסביר כמה חידושים בלתי מוחשיים הקשורים למוצרים ולאובייקטים מוחשיים.
קבלה
דירוגים
- מקום ראשון באיטליה
- מקום רביעי באירופה
- 8 בעולם
Politecnico di Milano - דירוג QS 2023 בקטגוריית אמנות ועיצוב
שכר לימוד בתוכנית
מלגות ומימון
POLI.design מציעה לקהילה של Politecnico di Milano הנחה של 50% שתחול על דמי ההשתתפות עבור קורס מתמחה לתואר שני או השכלה גבוהה ברמה I ו-II / תוכנית לתארים מתקדמים / קורס לימודי המשך אשר POLI.design מנהל ומספק. ההנחה מיועדת לצוותים פנימיים (כלומר, מורים מובנים וצוות טכני ומנהלי) עם חוזים פעילים ב- Politecnico di Milano ולבני ביתם .
איך זה עובד:
כדי ליהנות מההנחה תצטרך:
- לשלוח את בקשת הבחירה לקורס הנבחר עם המסמכים הנדרשים הרלוונטיים;
- לעבור בהצלחה את הבחירות;
- לשלוח עותק מהסטטוס המשפחתי של המבקש.