מאסטר במשחקים חווית משתמש
University of Skövde
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Norrmalm, שבדיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
SEK 135,000 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
02 Sep 2024
* סך שכר הלימוד
מבוא
שוודיה הינה מדינה מובילה בתעשיית המשחקים העולמית, וסקווד היא העיר השוודית המובילה בה ניתן ללמוד פיתוח משחקים. כאן תמצאו ארבע תכניות לימודי תואר שני במשחקים, שמונה תכניות תואר ראשון המכסות את כל תחומי פיתוח המשחק, מחקר משחק נרחב, חממת משחק מצליחה, ואחרון חביב, מספר גדול של חברות משחק. כל הפעילויות הללו ממוקמות באמצע סקוודה ומאוחדות תחת המטרייה של משחק המשחקים השבדי. כסטודנט לתואר שני בחוויית משתמש במשחקים, אתה תהפוך לחלק ממערכת אקולוגית זו ותהנה מיתרון תחרותי בקריירה בענף המשחקים הבינלאומי.
תכנית המאסטר של חוויית המשתמש בחוויה מיועדת למועמדים עם תואר ראשון בכל אחד מהתחומים הרבים העוסקים בפיתוח משחק. תרוויחו לא רק הבנה תיאורטית ומעשית של החוויות והרגשות שמשחקים מעוררים אצל השחקנים שלהם, אלא, חשוב מכך, כיצד לבחון אותם ולהעריך אותם. סטודנטים שסיימו את התוכנית יכולים לעבור לעבוד עם עיצוב משחק ולימודי חווית משתמש במשחק בחברות משחק, או להגיש מועמדות לדוקטורט. תוכניות ברוב המדינות. עם זאת, ניתן גם להישאר בסקווד ולעבור קריירה במשחקים.
תכנית המאסטר מתחילה בסמסטר הסתיו. זה מוצע בשנה אקדמית אחת (שני סמסטרים).
מוקד הלימודים
פיתוח משחקים עוסק ביצירת חוויות מעניינות לשחקנים. השכיחות הגוברת של משחקים בחברה ותרבות פירושה שקבוצות משתמשים חדשות ומגוונות משחקות משחקים. זה הוביל לא רק להזדמנויות חדשות, אלא גם לאתגרים חדשים רבים עבור מפתחי המשחק. אחד מאלה הוא להבין טוב יותר כיצד שחקנים מתקשרים עם משחקים ובאילו דרכים ניתן ללמוד, להבין ולשפר את האינטראקציות הללו. עבודה עם חוויית משתמש במשחקים תכלול עבודה עם תכנון אינטראקציות, מתודולוגיית מחקר, אינטראקציה בין מחשב למחשבים ופיתוח משחקים על מנת שתוכלו לפרוק את חוויותיהם של אנשים מהמשחקים באופן מלא.
בקיצור: תוכנית חוויית המשתמש של המשחקים מספקת לך ידע כיצד לנתח ולהבין מה קורה כאשר אנשים משחקים משחקים. אילו רגשות מופעלים? איך נוכל להבין טוב יותר את תגובות השחקנים? איך נוכל להפוך משחקים נגישים ומרתקים יותר לקהלים חדשים? בתחום המומחיות ההולך וגדל במהירות, חוקרים ומפתחים מנסים כל הזמן להבין כיצד לענות בצורה הטובה ביותר על השאלה הגדולה: "למה זה כיף?"
עם סיום הלימודים
ההתמחות בחוויית משתמש במשחקים מעניקה לך אפשרות לפתח מצוינות בתחום זה ספציפי וצומח במהירות של פיתוח משחקים. זה נותן בסיס טוב לקריירה בינלאומית בענף המשחקים, מכיוון שאולפנים רבים מתחילים לראות יותר ויותר את הערך בכך שהם יכולים להעריך את בחירות הפיתוח שלהם. מסלול קריירה אפשרי נוסף מיוצג על ידי חברות מחוץ לתעשיית המשחק המסורתית שעובדת עם תכנון והערכה של חווית משתמש. ומכיוון שמדובר בתוכנית מכוונת אקדמית עם דגש כבד על שיטות מחקר יישומיות, יש כמובן, כמובן, גם הזדמנויות רבות לקריירה בקריירה באקדמיה על ידי המשך לתואר שלישי. מחקרים או סוגים אחרים של עמדות מחקר.
ג'ון שנובריץ '/ Unsplash
דרישות קבלה
כדי להיות זכאי לתכנית תואר ראשון (שווה ערך לתואר ראשון שבדי) בתחומי אינפורמטיקה, מדעי המחשב או לימודי מדיה דיגיטלית (או דומה).
דרישה נוספת היא הוכחת כישורים בשווה ערך באנגלית ללימודים תיכוניים בשבדיה המכונה קורס אנגלית 6 / קורס אנגלית ב '. זה מוכיח בדרך כלל באמצעות מבחן מוכר בינלאומי, למשל IELTS או TOEFL או המקבילה.
קבלה
תוצאת התוכנית
עם סיום הלימודים
ההתמחות ב-Games User Experience מעניקה לך את ההזדמנות לפתח מצוינות בתחום הספציפי והצומח הזה של פיתוח משחקים. זה מספק בסיס טוב לקריירה בינלאומית בתעשיית המשחקים, מכיוון שאולפנים רבים מתחילים יותר ויותר לראות את הערך ביכולת להעריך את אפשרויות הפיתוח שלהם. מסלול קריירה אפשרי נוסף מיוצג על ידי חברות מחוץ לתעשיית המשחקים המסורתית שעובדות עם עיצוב והערכה של חווית משתמש. ומכיוון שמדובר בתכנית אקדמית עם דגש רב על שיטות מחקר יישומיות, קיימות גם, כמובן, הזדמנויות רבות להמשך קריירה באקדמיה על ידי המשך לדוקטורט. לימודים או סוגים אחרים של תפקידי מחקר.