מאסטר באסטרטגיית תוכן ומדיה
NHL Stenden University of Applied Sciences
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Leeuwarden, הולנד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,530 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
15 Aug 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* אירופה; 11,800 אירו מחוץ לאיחוד האירופי
מבוא
תקשורת מסורתית כבר לא מספיקה, בשל התחום המשתנה ללא הרף של תקשורת דיגיטלית ושינויים בהתנהגות הצרכנים. לכן NHL Stenden יצרה את תוכנית המאסטר המיוחדת במינה. תכנית תואר שני בת שנה זו מיועדת לסטודנטים שרוצים להיות מומחים באסטרטגיות תוכן ומדיה.
בקורס זה תלמדו כיצד תוכן מדיה יכול לתרום לארגונים ולבעלי העניין שלהם, וכיצד לפתח אסטרטגיות תוכן ואסטרטגיות מדיה יעילות כדי לסייע לארגונים להשיג את יעדי התקשורת שלהם.
Study at <span translate="no">NHL Stenden</span> webinar
הצטרפו אלינו ב-11 באפריל בין השעות 15:00-16:00 (CET) לסמינר מקוון שבו המארחים של הסטודנטים שלנו יעזרו לכם בדרך עם ההרפתקאות שלכם בעולם הלימודים הבינלאומיים. קבל הדרכה, שאל שאלות, וברר מהי הבחירה הנכונה.
אפשרויות קריירה
העתיד שלך
בין אם אתה שואף להוביל צוותי שיווק, לעצב זהויות מותג או ליצור תוכן משכנע, תוכנית זו מציידת אותך במיומנויות להצטיין.
אפשרויות קריירה
- מנהל שיווק המותג
- מנהל שיווק דיגיטלי
- מנהל מדיה חברתית
- מנהל תקשורת
- מנהל פרוייקט
- קופירייטר
- מעצב גרפי
- משווק תוכן
- יוֹעֵץ
- מנהל קמפיין
- מנהל מדיה
תכנית לימודים
הדרך המעשית שאתה לומד
במהלך הלימודים אתם מבצעים מטלות מעשיות מחברות אמיתיות, עובדים בקבוצות ומודרכים על ידי מרצים ואנשי מקצוע בעלי ניסיון מקצועי רלוונטי. זו דרך למידה, תפיסה חינוכית, אנחנו קוראים לה חינוך מבוסס עיצוב. אתה לומד להסתמך על משוב כדי להתאים את הרעיונות שלך ולהיות גמיש יותר, תוך כדי פיתוח עבודת הצוות וכישורי המנהיגות שלך.
יש עולם לחקור
הקהילה הבינלאומית שלנו מפגישה למעלה מ-80 לאומים בקמפוסים שלנו. זוהי סביבה פתוחה שתעזור לך להרחיב את האופקים שלך במובנים רבים. אנו מציעים גם הזדמנויות להכין אותך לסביבת עבודה בין-תרבותית, כגון באמצעות התוכניות המוצעות על ידי RUN-EU.
מבנה הקורס
- סמסטר 1 - הסמסטר הראשון מוקדש לאסטרטגיית תוכן. בסוף הסמסטר, תיצור בריף אסטרטגי שלם: דוח תמציתי הכולל הקשר הלקוח, אתגרים, יעדים ותובנות לקוחות. שיטות מחקר כמותיות ואיכותניות משמשות לאיסוף תובנות, המאפשרות הבנה הוליסטית של צרכי תוכן ומסעות. בנוסף לפיתוח תובנות אסטרטגיות, תעבדו גם על ההתפתחות האישית והמקצועית שלכם.
- סמסטר 2 - בסמסטר השני, אתה מתמקד בביצוע אסטרטגיות הסמסטר הראשון שלך, לומד להפוך תובנות אסטרטגיות לתוכניות בר-ביצוע ליצירת תוכן, פרסום וניטור. לקראת סוף הסמסטר אתה מתמודד עם מטלת גמר: פיתוח אסטרטגיית תוכן ומדיה ללקוח חיצוני.