טרשת נפוצה במדיה הרפתקאות
Boston University College of Communication
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Boston, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
העתיד שייך לחדשנים - החולמים שהם גם עושים. זה מתחיל ביצירתיות בהתכנסות של מדיה וטכנולוגיה. רעיונות שלא רק חוצים פלטפורמות אלא צופים חדשים.
אבל זה גם אומר לדעת ליישם את הרעיונות האלה. זה על מה להיות עושה עושה. ועל מה התואר השני במיזמי מדיה: הסגל שלנו מלמד אתכם את הכישורים, האסטרטגיה והתהליך לפיתוח הרעיונות שלכם לבניית קריירה מצליחה.
אז בין אם יש לכם את אפליקציית הרוצחים הבאה ובין אם תרצו לקחת מנהיג מסורתי בתעשייה לשלב הבא, היכונו ליצור את עתיד התקשורת. ושלך.
במסגרת התוכנית תהיה לך הזדמנות לסיים שתי התמחות בחברות סטארט-אפ או חברות מדיה מסורתיות. תרוויחו ניסיון חיוני בעולם האמיתי ורשת אנשי קשר בתעשייה.
מדיה ונצ'רס היא תוכנית של 12 חודשים ושלושה סמסטרים. לבלות את הנפילה בבוסטון, ללמוד שיעורים, לכבד את כישורי החדשנות שלך ולפתח את פרויקט התזה שלך. ואז, באביב, סעו ללוס אנג'לס כדי לחוות חדשנות בתעשיית הבידור. במהלך סמסטר הקיץ, כל הסטודנטים של מדיה ונצ'רס מסיימים התמחות ומקבלים קשרים בענף בלוס אנג'לס.
זו לא תוכנית פסיבית. תוכניות הלימודים לתואר שני במיזמי מדיה, שתוכננה על ידי מנהלי תקשורת מובילים, היא מעשית ומכוונת קריירה.
התחל עם רעיון ובנה אותו לאורך כל התוכנית. למדו את תהליך לקיחת הרעיון מהקונספט לשוק. לאחר מכן, הושיט אותו לפאנל של מנהלי תקשורת ויזמים מובילים. סגל מדיה ונצ'רס, בוגרי COM ומדריכים בעלי יכולת ביזנס מאמנים אותך בתהליך, אחד על אחד.
מה תלמד
אסטרטגיות להביא רעיונות חדשים לשוק התקשורת.
כיצד להשתמש בתוכן ובטכנולוגיה כדי ליצור משהו מקורי ורווחי.
כלים יזמיים מעשיים הדרושים לבדיקה ולשכלול תפיסת מיזם חדשה או חדשנות מוצר קיימת.