M.Ed. בהוראה ולמידה
University of Holy Cross
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
New Orleans, ארצות הברית
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקש מידע
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
University of Holy Cross מציעה כעת הנחות בשכר לימוד של 50 אחוז למורים בכיתה העוסקים בתואר שני בהוראה ולמידה.
החליטו היום לשפר את עתידכם!
אם כבר השגת תואר שני, הפץ את הבשורה בבית הספר שלך. קידום מרגש זה, המיועד אך ורק למורים בכיתות, מאפשר למחנכים מוכשרים לשפר את הקריירה והיעילות שלהם.
- מדריך לימודי ריכוז ESL ללימוד ולמידה
- מדריך לימוד ריכוז מומחה לקריאה בהוראה ולמידה
- מדריך לימוד תוספות למומחה לקריאה בהוראה ולמידה
- מדריך ללימודי ריכוז מנהיגות הוראה ולמידה
- מדריך לימוד ריכוז חינוך דתי MED להוראה ולמידה
- מדריך לימוד ריכוז חינוך מיוחד להוראה ולמידה
- מדריך ללימודי ריכוז אבחונים חינוכיים להוראה ולמידה
- מדריך לימודי תוספות אבחונים חינוכיים להוראה ולמידה
עם קבלתם לתוכנית, למועמדים לתארים מתקדמים תהיה אפשרות לבחור באחד מששת הריכוזים הבאים:
- ESL (אפשרות מקוונת)
- מנהיגות הדרכה
- מומחה לקריאה (אפשרות מקוונת)
- חינוך דתי
- חינוך מיוחד
- אבחון חינוכי
* למועמדים תהיה גם אפשרות להגיש בקשה להסמכת תוספות נוספות עם ה- LDOE עם סיום התוכנית, בהתאם לדרישות המדינה הספציפיות, (תעודת תוספת ESL, קלה / בינונית, מומחה לקריאה, אבחון חינוכי או מנהיג חינוכי) )
בנוסף, כל המועמדים לתארים מתקדמים ייקחו קורסים המתמקדים בתחומי התפתחות מקצועית בעלי צרכים גבוהים, כולל:
- הוראה מובחנת
- הוראה בכיתה רב-תרבותית
- פיקוח הדרכה
- אוריינות בכל תחומי התוכן
עם סיום M.Ed. בתכנית הוראה ולמידה, מועמדים לתארים מתקדמים יעמדו בתוצאות הלמידה של הסטודנטים הבאים:
1. לתרגל מיומנויות הוראה מקצועיות במסגרת חברה רב-תרבותית ומשתנה;
2. לסנתז ידע תיאורטי ואמפירי בתחום החינוך;
3. להפגין את היכולת לעסוק בחשיבה ביקורתית, בקבלת החלטות ובשיפוט עצמאי;
4. לערוך ולהעריך את המחקר בחינוך ודיסציפלינותיו הקשורות לתחולתו על התיאוריה והמעשה החינוכי;
5. לתרגל מיומנויות מנהיגות בשיתוף עם אנשי מקצוע החינוך;
6. להפגין את תפקיד הסנגוריה במסגרת הרעיונית של החוג לייחוד, כבוד ושווי התלמידים והאחרים;
7. קבל אחריות אישית ואחריות לצמיחה אישית ומקצועית, החלטות, פעולות ותוצאותיהם;
8. גיבשו אסטרטגיות לשיפור הלמידה; ו
9. לתרום לחולל שינוי במקצוע החינוכי באמצעות פעולות כמורה בכיתה