תואר שני בשיווק וניהול מותגים

כללי

קרא עוד על תכנית זו באתר האינטרנט של מוסד הלימודים

תיאור התכנית

מטרת הקורס היא להכשיר אנשי מקצוע בתחום השיווק והניהול המסוגלים לנתח ולחזות את התנהגות הצרכנים, לנקוט בכלים המתקדמים ביותר של ניהול מותגים, להשיק חסות לזהות תאגידית בשווקים בינלאומיים, לתכנן מוצרים "גלוקאליים" וללכת להתחרות בתרחישים ומדינות מגוונות מבחינה גיאוגרפית, תוך הסתמכות על אסטרטגיות השיווק העכשוויות המתוחכמות ביותר. סטודנטים מקבלים את ההזדמנות להשתתף בהרצאות חדשניות, ייחודיות בגישותיהם, הייחודיות בתכניהן (שיווק מתקדם, שיווק התנהגותי, ניהול מותגים ושיווק מדיה), ובהשראתן עמוקה משיעורים שהופקו מאוניברסיטאות בינלאומיות יוקרתיות.

הקשר ההדוק בין קורסי התואר לבין הפעילויות המבוצעות על ידי מרכזי מחקר בקמפוס קישור בתחומי כלכלה וניהול (DISEC e CERMES) מעדיף את הקשר ההדוק של הסטודנטים עם הקרקע וממדי המחקר היישומי. הרצאות ומחקר הופכים לפיכך לנקודת התייחסות הרמונית המתמודדת בהצלחה עם אתגרים מורכבים של תרחישי העבודה העכשוויים.

יתרה מזאת, Link Campus University התקשרה עם ההתאחדות היועצת העסקית ורואי החשבון המומחים ברומא, על מנת לאפשר לסטודנטים לבצע סטאז 'על ידי האיגוד כחלק מתכנית הלימודים ולהיות פטורים מהמבחן הכתב במסגרת בחינת המדינה (דרישה חוקית לגישה לאיגוד המקצועי של יועצים עסקיים ורואי חשבון מומחים).

בוגרי התמחות שיווק וניהול מותגים יכולים לשרת במגזר השיווק של ארגונים מוכווני מוצרים ו / או שירותים, של סוכנויות תקשורת, או בהקשר של תהליכים הקשורים לקשר בין עסקים לשווקים. באופן ספציפי, אנשי מקצוע מסוגלים לנהל את הגדרת הזהות הארגונית, הצבת מוצרים ו / או מותגים, יישום תמהיל השיווק, תכנון תקשורת עסקית, שיפור פעילויות לוגיסטיות, פיתוח מחקרים וניתוחי שוק, ביצוע פעילויות יחסי ציבור, הקמת משרדי עיתונאים וארגון אירועים.

תכנית לימודים

שנה ראשונה
אני סמסטר סמסטר ב '
  • ניהול חדשנות
  • משפט תעשייתי
  • ניהול מותגים
  • שיווק נוירומטרי
  • כישורי שפה אחרים
  • תיאוריית החלטות וניהול ידע
  • בנקאות עסקית בינלאומית והשקעות
  • מימון פרויקטים
  • מודלים של החברה
  • קורס אופציונלי

שנה שניה
אני סמסטר סמסטר ב '
  • קורס אופציונלי
  • חדשנות אסטרטגית
  • חוק מדיה דיגיטלית
  • ניסיון עבודה
  • קורס אופציונלי
  • מיומנויות
  • סיום עבודת הדוקטורט

הזדמנויות מקצועיות

  • מנהל מוצר;
  • מנהל מותג;
  • מנהל סחר וקמעונאות;
  • מנהל שרשרת אספקה;
  • מנהל קשרי לקוחות;
  • אנליסט שיווק;
  • מומחה תקשורת מרכזי.

מתודולוגיית ההרצאות המאומצת שואבת השראה מנסיונותיהם האקדמיים, המקצועיים והמחקריים של צוות ההוראה, המתמחים בניהול שיווק בינלאומי ובניהול מותגים ארגוניים, תוך שילוב מתגמל של גישת הרצאות מסורתית עם אוריינטציה מעשית באמצעות מעבדות שיווק (שיווק במדיה, שיווק. מזווית מדעי ההתנהגות והקוגניציה, מעבדת סטארט-אפ), עבודות פרוייקט, משחקים עסקיים והדמיות עסקיות, שבוצעו בהשתתפות מנהלי שיווק ממפעלים רב-לאומיים ועולמיים.

מתודולוגיית ההוראה מבוססת על חווית למידה שיתופית כך שהסטודנטים נמצאים בקשר יומיומי הדוק עם המרצים שלהם. חדרי קורסים, שנועדו לארח מספר מרבי של 25 תלמידים, מאפשרים קשר ישיר עם מורים.

סדנאות

מעבדה לשיווק מדיה

מטרת המעבדה היא להציע כלים תפעוליים תקפים הקשורים לשיווק, תוך תשומת לב מיוחדת לכלים המכוונים לפתרונות ולמדיה שאומצו לניהול ופיתוח תקשורת עסקית, בהתאם לאופנים חדשניים.

מעבדה לשיווק מנקודת מבט של מדעי ההתנהגות והקוגניציה

המעבדה מכוונת להכשיר סטודנטים כיצד לתכנן יוזמות שיווק תוך שימוש במודלים וכלים חדשניים המוצעים על ידי מדעי ההתנהגות והפסיכו-קוגניציה.

מעבדה בהפעלה

המעבדה מאפשרת לסטודנטים לעבוד על תכנון יוזמות סטארט-אפ תוך טיפול בכל המרכיבים השונים הקשורים למדיניות המס, המסגרת המשפטית, המגזר הפיננסי, הרשת הארגונית-יצרנית, פעילויות מסחריות והמגזרים הלוגיסטיים הקשורים לאספקה. .

מעבדה לדיגיטציה של ארגונים

המעבדה תוכננה לספק לסטודנטים כלים תפעוליים שימושיים להפעלת טכנולוגיות דיגיטליות בכל הפונקציות העסקיות והמגזרים הארגוניים השונים, כולל בקשרים עם נושאים שלישיים (כגון ספקים, לקוחות, מקורות ידע, ספקי טכנולוגיה וכדומה).

דרישות קבלה

  • להיות בעל מינימום של 3 שנות תואר ראשון / תואר ראשון בתחום לימודים רלוונטי ששוחרר על ידי מוסד רשמי של מערכת ההשכלה הגבוהה הזרה;
  • על כל המועמדים לשלוט בשפה האנגלית עם מינימום של B2 על פי מסגרת ההתייחסות האירופית המשותפת (CEFR).
מסמכים נדרשים
  • דרכון בתוקף;
  • היתר תושבות איטלקי תקף (אם יש);
  • תעודת תואר ראשון / תואר ראשון (או תעודת ההרשמה, אם אתה לומד כרגע בשנה האחרונה לתכנית התואר הראשון / תואר ראשון ותעודת ההסמכה הסופית עדיין אינה זמינה);
  • תמליל של רשומות;
  • מוסף תעודה (אם רלוונטי);
  • תעודה ללימודים מופסקים ו / או לנסיגה מלימודים ו / או תעודות אוניברסיטאיות אחרות שהוענקו עם רשימה של כל הבחינות שנשמרו (אם רלוונטי). אישורים אלה חייבים לכלול תוכנית מפורטת המפרטת את פעילויות הלמידה הבודדות ושעות הלימוד לפעילויות תיאורטיות-מעשיות (עבור הסטודנטים המעוניינים לעבור מאוניברסיטה אחרת);
  • הצהרת ערך בסופו של דבר (קרא עוד כאן) שפורסמה על ידי הנציג הדיפלומטי האיטלקי במדינה בה הושגה הסמכת ההשכלה הסופית; לחלופין הצהרת CIMEA על השוואה (אם רלוונטי).
  • תרגום לאנגלית או איטלקית של המסמכים שהוזכרו לעיל;
  • קורות חיים.

שכר לימוד ומימון

שכר הלימוד השנתי לסטודנטים בינלאומיים הוא 12,000 אירו; בעוד שיש גם תשלום יחיד להרשמה מראש לסטודנטים בסך 500 אירו.

עדכון אחרון: נוב 2020

אודות בית הספר

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... קרא יותר

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. קרא פחות