תואר שני בשיווק דיגיטלי וניהול הכנסות

כללי

תיאור התכנית

תיאור התוכנית

המאסטר בשיווק דיגיטלי וניהול הכנסות לחברות תיירות ולינה של בית הספר לתיירות וניהול בתי מלון סנט איגנסי הוא תואר שני מאוניברסיטת רמון לול.

המטרה העיקרית של התוכנית היא לספק לכם את ההכשרה העדכנית ביותר בכדי לאפשר קבלת החלטות אסטרטגיות בתחום השיווק הדיגיטלי, כמו גם את הטכניקות והכלים המתקדמים ביותר המדריכים החלטות בניהול הכנסות הקשורות לתמחור. וניהול הכנסות .

מאסטר זה מציע לך הכשרה ייעודית שתאפשר לך לייעל את המשאבים וההכנסה במגזר תחרותי ביותר. זה כולל גם מודול של תקשורת מוסדית, ציבורית ובינאישית , המשלים את ההכשרה כך שתיהפוך למובילים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית של ענף התיירות הבינלאומי.

התוכנית מורכבת מארבעה מודולים שניתן לקחת ברציפות או בנפרד. במקרה של לימוד רק אחד מהמודולים, יתקבל תואר מומחה באוניברסיטה בהתמחות זו. השלמת 4 המודולים תוביל לתואר שני דרך כתובת האתר.

  • מודול 1: שיווק דיגיטלי לחברות תיירות ולינה
  • מודול 2: תקשורת יעילה עבור אנשי מקצוע
  • מודול 3: ניהול הכנסות לחברות תיירות ולינה
  • מודול 3: ניהול הכנסות כולל


תוכן

המאסטר בשיווק דיגיטלי וניהול הכנסות לחברות תיירות ולינה של HTSI שואף להכשיר אותך כמומחה, לשלוט בטרנדים האחרונים בתחומים, ולאפשר לך לנהל את כלי השיווק הדיגיטליים וניהול ההכנסות האחרונים המיושמים על עסק התיירות ו של לינה.

לאחר שתעברו את התוכנית, תוכלו:

  • הגדירו ופיתחו את היעדים, הטקטיקות והאסטרטגיות של שיווק דיגיטלי בכדי לקבוע מדיניות מתאימה בהתאם למטרות והאסטרטגיות של חברת התיירות והלינה.
  • זהה את רגעי המפתח בחוויית הלקוח כדי ללכוד ולבנות נאמנות לקוחות באמצעות אסטרטגיה דיגיטלית.
  • השתלט על טכניקות SEO ו- SEM וכן שיתוף תוכן במדיה דיגיטלית וברשתות חברתיות למיקום תוכן באינטרנט.
  • פילחו את השוק לפי ערוצי הפצה כדי לזהות את פרופיל הצרכנים.
  • הגדירו אסטרטגיות לניהול הכנסות המתאימות ליעדי הארגון.
  • נהל וביצע טקטיקות של ניהול הכנסות כדי להשיג את התוצאות הצפויות.
  • מחירי פלחים לפי ערוצי הפצה ופרופיל צרכנים לזיהוי מגמות והתנהגויות.
  • קבע מנגנונים לבקרת מחירים ומלאי לשיפור הביצועים הכוללים של ארגון המלונות.
  • חזה מחירים להגדרת אסטרטגיות המשפרות את היתרונות של חשבון ההפעלה.
  • הערך סוגיות מקומיות, גלובליות ובין-תרבותיות כדי להבין ולכלול נקודות מבט חיצוניות תוך התחשבות ברווחה קולקטיבית ופיתוח בר-קיימא בניהול פרויקטים וחברות בתחום התיירות והלינה.

כניסות

מי יכול לגשת לתואר שני בשיווק דיגיטלי וניהול הכנסות?

1. סטודנטים עם תואר אוניברסיטאי

  • כל מי שיש ברשותו תואר רשמי באוניברסיטה ספרדית, או אחר שהונפק על ידי מוסד להשכלה גבוהה השייך למדינה חברה אחרת באזור האירופי להשכלה גבוהה המאפשר גישה לתארים.
  • בוגרי מערכות חינוך מחוץ לאזור ההשכלה הגבוהה באירופה, מבלי שיהיה עליהם לאשר את התארים. לפני שיאמת כי האוניברסיטה הזרה שהנפיקה את התואר מוסמכת רמת הכשרה המקבילה לתארים הספרדיים הרשמיים המקבילים וכי בארצם, תואר זה מאפשר גישה לחינוך לתואר שני. הגישה בדרך זו אינה מרמזת, על כל פנים, על הומולוגיה של תואר זה או הכרתו למטרות אחרות מאשר לקחת את המאסטר.

2. סטודנטים ללא תואר אוניברסיטאי

סטודנטים ללא תואר אוניברסיטאי העומדים בדרישות הבאות יכולים להשתתף בתוכנית, ואחרי שוועדת הקבלה מעריכה ומקבלת את מועמדותם באמצעות קורות החיים שלהם:

  • מועמדים לפחות בגיל 23
  • גישה לאוניברסיטה באמצעות PAU או סיום מחזור מעצב תואר גבוה יותר
  • מינימום של 3 שנות ניסיון בעבודה שניתן להפגין בתפקידי אחריות בתחום התיירות והמלונות. ועדת הקבלה שומרת לעצמה את הזכות לבקש הפניות של ניסיון בעבודה כאמור ולקיים ראיון עם המועמד, אם תידרש שהיא נחוצה.

הרשמה

לאיזה תהליך יש לבצע כדי למסד את רישום המאסטר בשיווק דיגיטלי וניהול הכנסות?

ברגע שהמועמד יקבל את ההחלטה החיובית על מועמדותו מנציבות הקבלה, עליו למסד את הרישום על ידי הצגת התיעוד המקורי הבא למזכירות האקדמית של הפקולטה לתיירות וניהול מלונות סנט איגנסי:

1. בוגרי אוניברסיטת ספרד

  • צילום תעודת זהות או דרכון תקפים בעת ההרשמה
  • מקור וצילום של הכותרת או הכותרת ללימודי האוניברסיטה
  • הסמכה אקדמית רשמית (רשימת הנושאים שנלקחו עם ההסמכה ומספר נקודות הזכות)
  • מסמך הוראת קבע

2. בוגרי מערכות חינוך מחוץ למערכת האוניברסיטה הספרדית

  • תצלום
  • צילום הדרכון התקף בעת ההרשמה
  • מקור וצילום של הכותרת או הכותרת ללימודי האוניברסיטה
  • הסמכה אקדמית רשמית (רשימת הנושאים שנלקחו עם ההסמכה ומספר נקודות הזכות)
  • תרגום מושבע לתואר ולרשומה האקדמית, למקרה שהמקור אינו בספרדית או באנגלית.
  • SET (מוסף אירופי לתואר) או שלא מצליחים כי תעודה מאוניברסיטת מוצאו של המועמד מוכיחה כי לימודיו באוניברסיטה מאפשרים לו ללמוד תואר שני במדינת מוצאו.

3. סטודנטים ללא תואר אוניברסיטאי:

  • צילום תעודת זהות או דרכון תקפים בעת ההרשמה
  • צילום תואר שהושלם
  • קורות חיים עם ניסיון העבודה המוכח והמאושר של החברה המפרט את ניסיון העבודה האמור.

בעת ההרשמה, המזכירות האקדמית של הפקולטה לתיירות וניהול בתי מלון סנט איגנסי תדרוש מהסטודנט לספק את כל המסמכים המקוריים בכדי להפוך את הרלוונטי לחובה.

שיטות מחיר ותשלום

סטנדרט: 7,560 אירו

  • הרשמה (שלם לפני 15 יום מיום הכניסה) = 2,900 יורו
  • מנוחה (לפני תחילת המאסטר) = 4,660 אירו

תשלום יחיד: 6,804 יורו (הנחה של 5%)

  • הרשמה (שלם לפני 15 יום מיום הכניסה) = 2,900 יורו
  • סה"כ (לפני 12/01/2019) = 3,904 יורו

תשלום חודשי (2%): 7,711.20 יורו

  • הרשמה (שלם לפני 15 יום מיום הכניסה) = 2,900 יורו
  • חודשי = 801.87 יורו x 7 תשלומים חודשיים (מפברואר ליולי)
עדכון אחרון: דצמבר 2019

אודות בית הספר

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. קרא פחות