השיווק הדיגיטלי המאסטר ומסחר אלקטרוני פנים אל פנים באליקנטה נועד מנקודת מבט מעשית , כאשר תוכנית הלימודים שלנו היא אחת מנקודות ההבדל שלנו.

הכשרה במסחר אלקטרוני ובשיווק דיגיטלי חיונית לניהול יעיל של מכירות באינטרנט. ב- Ecommaster יש לנו את המפתחות להפוך למנהל מסחר אלקטרוני אותנטי, וללמד אותך את כל האסטרטגיות הדרושות בכדי להצליח באינטרנט . ההווה והעתיד של העסק נמצא באינטרנט. מתמחים!

לומד את הצרכים שהיו לנו והמשיך להיות בעלי מורים וסחר אלקטרוני ביום יום שלנו. התאימנו את זה לאחר 8 מהדורות של תואר שני למסחר אלקטרוני באליקנטה , 5 מהדורות פנים אל פנים במדריד, ו 13 מהדורות במצב מקוון.

משנת 2011 עד 2016 היינו אחראים לתואר משלנו "מאסטר בסחר אלקטרוני ובשיווק מקוון של אוניברסיטת מיגל הרננדז באלצ'ה", וכגורם לשיקום זה "הפכנו לעצמאים" ופתחנו מטה פיזי באמפרסיה Elche Parque כדי להיות קרוב יותר לחברות המשתפות פעולה שלנו ולהיות בית ספר לעסקים דיגיטליים, ובכך לאפשר לתלמיד גישה קרובה יותר למיזם פרטי.

עם זאת, אנו ממשיכים לכלול בפקולטה שלנו כמה פרופסורים מאוניברסיטת מיגל הרננדז באלצ'ה ומשתפים פעולה עם גורם זה וגם עם אוניברסיטת אליקנטה.

מאסטר השיווק הדיגיטלי Semipresencial באליקנטה, נלמד תחת הפילוסופיה "למידה על ידי עושה" , שם תהיה לסטודנט גישה לפלטפורמת opensource לעבודה עם מג'נטו, פרסטשופ ו / או וורדפרס WooCommerce, שוק פלטפורמות מובילות ליצירת חנויות מקוון

בית הספר לעסקים דיגיטליים שלנו

אנו מאריכים את שעות ה- SEO, AdWords, Web Analytics ו- Big Data בתוכנית הלימודים שלנו ובנוסף, ארגנו ביקורים בחברות שונות הקשורות למסחר אלקטרוני (Lolahome, חנות ולנטינה, גן הקטל, סיסטל, חברות לוגיסטיקה, dropshipping, וכו ')

יש לנו שלושה מהנדסים (טלקומוניקציה ומולטימדיה) בצוות Ecommaster שלנו, שיסייעו לסטודנטים שאין להם פרופיל טכני לקבל ידע בסיסי מסוים להגדרת החנות המקוונת שלהם.

השלמנו את ההכשרה של מאסטר השיווק הדיגיטלי Alicante עם שיעורים מקוונים שבועיים בשידור חי, ולכן התלמיד יקבל גישה לכל הפלטפורמה של המאסטר שלנו במהדורה המקוונת שלו. כל המפגשים המקוונים מוקלטים והתלמיד יכול לבדוק אותם כמה פעמים שהוא רוצה.

כללנו את "Masterclass" על בסיס חודשי עם המנהלים והנתונים החשובים ביותר בענף. שיעורים אלה יתקיימו במטה שלנו ותלמידים יכולים לקיים קשר ישיר ופריבילגיות במהלך מפגשים אלה, בנוסף לספק ערך רב להכשרתם.

במאסטר אנו משתמשים גם במפגשים החודשיים הנוספים הללו כדי לנקוט בפעולות עם שיעורים הרבה יותר מעשיים כך שהתלמידים יוכלו לעבוד על הפרויקט שלהם.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

מדוע לקחת מאסטר בשיווק דיגיטלי ומסחר אלקטרוני באליקנטה?

  • בית ספר ראשון בסחר אלקטרוני ובשיווק דיגיטלי.
  • איכות מובטחת
  • למעלה מ- 1,200 סטודנטים הכשירו.
  • יותר מ -190 פרופסורים התמחו בסחר אלקטרוני.
  • יותר מ 9,400 שעות אימונים.
  • יותר מ 725 שעות וידאו.
  • אנחנו באליקנטה, במדריד ובאונליין.

אנו יכולים להמשיך ולהצדיק מדוע עליכם להירשם למאסטר למסחר אלקטרוני ושיווק דיגיטלי באליקנטה, אך אנו מעדיפים שתדעו מדוע אינכם צריכים להשתתף במאסטר פנים אל פנים זה. אנו ממליצים שתקרא אותו לפני שתראה את תוכנית הלימודים ואת המתודולוגיה.

אנו מציעים גם תרגיל של ביטחון, אנו מעודדים אותך לחפש כל סטודנט שסיים את התואר השני בלינקדאין ולבקש את איכות ההדרכה.

desk, work, businessrawpixel / Pixabay

יתרונות אופנות פנים אל פנים באליקנטה

  • הדרכות בהתאמה אישית
  • ניטור וייעוץ פרויקטים.
  • סמינרים מקוונים עם המתקדמים ביותר בעולם המקוון.
  • חומר משלים בפורמט PDF.
  • קמפוס מקוון אינטואיטיבי עם חומר מעודכן בכל מהדורה.
  • זרמים חיים עם מורים שהוקלטו.
  • גישה לחילופי העסקים הבלעדיים שלנו לסטודנטים .
  • גישה בלעדית לקהילות ופורומים לתלמידים ומורים.
  • שיעורים מעשיים על הכלים החזקים ביותר.

מטרותיו של המאסטר למסחר אלקטרוני באליקנטה

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • התחל רעיון עסקי דיגיטלי משלך.
  • עבודה בעסק קיים או מסחר אלקטרוני.
  • להיות מסוגלים להגיש מועמדות למשרה במגזר.
  • ייעוץ עם מורים.
  • רשת קהילתית ברשת.
  • למדו על ידי תרגול.
  • שפר את הכישורים הטכניים והניהוליים שלך.
  • גישה בלעדית לפלטפורמות מסחר אלקטרוני.
  • אמת את הפרויקט באמצעות בית המשפט של Ecommaster.

תכנית לימודים

00. יצירה וניהול של חנויות מקוונות

  1. מסחר אלקטרוני
  2. אסטרטגיה עסקית ומקוונת.
  3. ניהול ותהליכים של חנות מקוונת.
  4. שיווק מקוון למסחר אלקטרוני.

01. טכנולוגיית רשת

  1. מבוא ל- HTML.
  2. הגדרות אירוח ותחום.
  3. תעודות SSL.
  4. ניהול FTP. סדנת Filezilla.
  5. קונסולת החיפוש של גוגל מעקב אחר החנות המקוונת שלי.
  6. אירוח ומחשוב ענן.

02. טכניקות מסחר אלקטרוניות ומכירות באינטרנט

  1. מבוא לסחר אלקטרוני.
  2. משפך מכירות מקוון ושיחה.
  3. מילון מונחים של מסחר אלקטרוני

03. ניתוח עסקי, אסטרטגיה, שווקים ובינלאומיים

  1. תוכנית עסקית מקוונת.
  2. מחקר וניתוח מילות מפתח של תחרות מקוונת ומחקר שוק.
  3. מתאחדים להקמת חברה מקוונת.
  4. בינלאומי של עסקים דיגיטליים.
  5. מתודולוגיית Lean StartUp. מודלים עסקיים דיגיטליים.
  6. בד מודל עסקי.

04. היבטים משפטיים באינטרנט. מסגרת משפטית של מסחר אלקטרוני

  1. היבטים פיסקלים ומשפטיים של עסק דיגיטלי.
  2. תנאים משפטיים של אתר.
  3. חוזים פנימיים וחיצוניים.
  4. המלצות משפטיות למכירה באינטרנט.

05. בחירת CMS לחנות מקוונת

  1. וורדפרס
    • וורדפרס כפלטפורמה רב-תכליתית ליצירת רשת: דפים, פוסטים, תגיות וקטגוריה. תוספים מומלצים
    • ערכות נושא והתאמה אישית בסיסית של וורדפרס.
    • אופטימיזציה לקידום אתרים, אבטחה, תוכן ולכידת לידים.
    • Woocommerce לחנויות של מוצרים פיזיים או להורדה.
    • תוספים למסחר אלקטרוני ושיטות תשלום.
  2. פרשטופ
    • Backend של Prestashop: קטגוריות, תכונות, מוצרים ושילובים.
    • התאמה אישית בסיסית של החזית: שפה, תפריטים, לוגואים, תדמית ארגונית.
    • ניהול: ספקים, סטטוס הזמנה, מבצעים, אמצעי תשלום, מיסים.
    • העלאת קטלוג מסיבי.
    • מבוא למתקנים מרובי חנויות.
  3. מג'נטו
    • סוגי דפים, עיצוב ותבניות.
    • תצורה ראשונית: משתמשים, תפקידים, אמצעי תשלום, אמצעי משלוח.
    • ניהול קטלוגים, סוג המוצרים ותצורת התכונות.
    • מג'נטו חיבור, סיומות.

06. ניהול וניהול מסחר אלקטרוני

  1. דמותו של המנהל המקוון בסחר אלקטרוני.
  2. שירות לקוחות - צרכן דיגיטלי. כלים: צ'אט מקוון, טלפונים, מרכזיות, Correos, CRM.
  3. תרשים תהליך של חנות מקוונת. פעולה יומית
  4. לוגיסטיקה וניהול מניות.
  5. אמצעי תשלום באינטרנט
  6. בנה אמון בסחר אלקטרוני
  7. סיפורי הצלחה בסחר אלקטרוני: מסחר אלקטרוני רפואי, מסחר אלקטרוני במזון וסחר אלקטרוני באופנה.
  8. אוטומציה של מסחר אלקטרוני.

07. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

  1. SEO לסחר אלקטרוני
    • יסודות בסיסיים של SEO מנקודת מבט של בלוג.
    • איך גוגל עובדת
    • כיצד למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר.
    • כלים לניתוח מילות מפתח.
    • בדיקת קידום אתרים טכנית.
    • דברים שעלינו לעשות תמיד.
    • בצע אופטימיזציה למעקב - מדוע זה חשוב?
    • תוכן כפול
  2. קידום אתרים בדף
    • מחקר מילות מפתח ניתוח מילות מפתח של מסחר אלקטרוני.
    • אינדקס: קונסולת החיפוש של גוגל ושגיאות טיפוסיות.
    • צמוד פנימי
    • קטעי טקסט עשירים, היררכיית כותרות ואופטימיזציה של תמונות.
    • הנחיות תוכן ספציפיות: הימנע מתוכן כפול ותוכן דק.
    • מדריך קופירייטינג לקידום אתרים בסחר אלקטרוני וורדפרס 2.
  3. SEO Off דף
    • אסטרטגיות פיתוח קישורים.
    • אסטרטגיות Linkbaiting.
    • ניהול עונש על גוגל ומנועי חיפוש אחרים.
    • אלגוריתמי חיפוש: פינגווין, פנדה, יונק הדבש.
    • כובע שחור מול כובע לבן.
  4. ביקורת SEO
    • מה זה מדוע זה נעשה. מתי זה נחוץ?
    • ניתוח יעדי התאגיד. מילות מפתח, מתחרים והזדמנויות.
    • ניתוח אונטולוגי (ארכיטקטורת אינטרנט).
    • ניתוח עקיבות ואינדקסיות.
    • ניתוח טכני בעמוד: תוכן, נתונים מובנים ו- wpo.
    • ניתוח טכני מהעמוד: פרופיל קישור, נראות מקוונת.
    • ניתוח נראות מקוונת.
    • קבלת החלטות.

08. פרסום באינטרנט

  1. פרסום באינטרנט
    • מושגי יסוד ומודלים של עלות ומדידה: מחיר לקליק, מחיר לרכישה, CPL וכו '.
    • מבוא לפרסום תכנותי.
    • מודעות בינג וחלופות לגוגל אדוורדס.
  2. גוגל אדוורדס
    • פלטפורמות: רשת חיפוש ושותפי חיפוש, רשת המדיה, YouTuBE, חנות Google Play.
    • סוגי מודעות ו- KPI.
    • דירוג, מכירות פומביות ורמת איכות.
    • מבנה קמפיין, התאמות ותוספים.
    • מחקר מילות מפתח עבור גוגל אדוורדס.
    • קניות בגוגל: אופטימיזציה של חשבון סוחר, בניית חשבון שיווק מחדש.
    • כלים ומשאבים למודעות גוגל ופרסום דיגיטלי.

09. שיווק מקוון במכירות ותוצאות מוכוונות מסחר אלקטרוני.

  1. מיקס דיגיטלי: משיכה, המרה, שמירה / נאמנות, מדידה / ניתוח.
  2. קידום מקוון טכניקות וכלים לפרסום העסק המקוון שלך בשלבים מוקדמים.
  3. אסטרטגיית אומניניקליות להגדלת המכירות המקוונות שלך.
  4. פריצת צמיחה טכניקות ומתודולוגיה לגידול עסק מקוון באופן אקספוננציאלי.
  5. ניהול הערות וסקירות בחנות מקוונת. כלים לצילום הערות.
  6. כיצד להתחיל למכור דרך אמזון ושווקים אחרים, מערכת שיוך אמזון, ניהול קטלוג מסחר אלקטרוני במקומות שוק
  7. ניתוח רווחיות בפרויקט מקוון (ROI).
  8. צילום בסחר אלקטרוני.
  9. סדנת שיווק וידאו לסחר אלקטרוני. אופטימיזציה של SEO ביוטיוב.
  10. שיווק בדוא"ל תכנון והמרה של קמפיין, בדיקות A / B, אוטומציה בדוא"ל ומשפכי המרה.
  11. שיווק שותפים

10. שימושיות, Big Data ו- Web Analytics

  1. אנליטיקס בתחום המסחר האלקטרוני. דוחות KPI וניתוח תנועה.
  2. מבוא ל- Google Analytics.
  3. שימושיות ו- CRO. ניתוח מדדים להגדלת ההמרה.
  4. ביג נתונים בסחר אלקטרוני: הגדרה תיאורטית ויישום מסחר אלקטרוני.

11. סחר חברתי. למכור ברשתות חברתיות

  1. רשתות חברתיות כערוצי מכירות מקוונים. נוסחה חוצה מכר למסחר חברתי.
  2. מודעות פייסבוק ואינסטגרם.
  3. מודעות ממומנות בלינקדאין ולינקדאין למסחר אלקטרוני.
  4. הגדרת האסטרטגיה ברשתות חברתיות. לוח השנה של מנהל הקהילה.
  5. שיווק מחדש באינטרנט (קהל מושלם).
  6. כלי מעקב ברשתות חברתיות.

12. שיווק נכנס

  1. מבוא ומושגים.
  2. כיצד לעבוד את המותג האישי שלך.
  3. שיווק תוכן
  4. ויראלי את התוכן שלך.
  5. סדנת כלים שיווק נכנסת לסחר אלקטרוני.

ביקורת מסחר אלקטרוני

  1. מסמכים לביצוע ביקורות.
  2. דוח הכנסה ומסחר אלקטרוני ברווחיות.
  3. פעילויות על מקרים אמיתיים.

עבודת גמר לתואר שני

בחירת המאסטר של פרויקט הגמר: צד משלו או שלישי, אמיתי או פיקטיבי.

הדרכות על פרויקט המסחר האלקטרוני שיועבר, טנגו אם זה אמיתי כמו פיקטיבי.

הגנה על פרויקט המאסטר הסופי בפני בית המשפט: (לא חובה).

שפת ההוראה של התוכנית:
  • ספרדית
עדכון אחרון: אוקטובר 5, 2019
קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
נוב 9, 2019
Duration
6 חודשים
תכנית מלאה
Price
4,900 EUR
Deadline
נוב 15, 2019
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
נוב 9, 2019
End Date
אפר 2020
מועד אחרון להגשת בקשה
נוב 15, 2019

נוב 9, 2019

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
נוב 15, 2019
End Date
אפר 2020